You make me trotsquote:Op woensdag 12 november 2014 22:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vandaag nog rug getraind
lol kk schemaquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Amper schouder werk, dus OHP/MP ook belangrijk.
Ook ontbreekt enige training voor je bovenrug, dus bent over row bijvoorbeeld, of chin ups.
Combineer deze oefeningen en je hebt een solide basis, A/B/A met op A squats en op B deadlifts is een optie. Rest van de dagen bench + BOR/Chin-up + ohp
5x5 voor kracht, 3x12 voor massa.
Ik zie het meer als de grote 4quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Slaapkamergains will me made![]()
Maar db press is niet zo interessant
Het gaat om de grote 3
Squat
Deadlift
Bench
Wow dan is me totaal plots 105 omhoog gegaanquote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie het meer als de grote 4
Squat
Deadlift
Bench
Overhead press
Tuurlijk blijft die er in, OHP bazenoefening mits strictquote:Op woensdag 12 november 2014 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Okay voor PL tellen alleen de grote 3, maar in een compound schema zou ik ze all 4 opnemen.
Dat is wat 90% bij mij in de gym niet doet. Die doen 1/2 of 1/3e reps of cheaten door leg drive te geven.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft die er in, OHP bazenoefening mits strict
valt mee hoor, ik snap je punt helemaal. Ik zie ook nooit een bodybuilder pullops doen, totdat ik er 1 vroeg in mn gym om te doenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:41 schreef Awesome_ het volgende:
En pullups. Hoe maak je anders die Zieke wings. Allemaal leuk en aardig zo'n anabolen fysiek zoals sommige uit die bodybuiltreeks maar ik wed dat ze geen 1 pull up doen met die vette lijven
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
hij was vast aan de creatine, normaal krijg je dat echt niet voor elkaar als natural
hij was vast aan de creatine, normaal krijg je dat echt niet voor elkaar als natural
Jaaaja 30 crossfitpullups = 0 pullups.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:48 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
valt mee hoor, ik snap je punt helemaal. Ik zie ook nooit een bodybuilder pullops doen, totdat ik er 1 vroeg in mn gym om te doen
kletste hij er zo 30 uit, en hij pakte ze zo breed mogelijk, enja het was echt zo'n anabolen beer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |