quote:Op woensdag 12 november 2014 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
XQ Frontliner dus 24 januari a.s. in de HMH
Schaamteloosquote:Op donderdag 13 november 2014 09:45 schreef robuust89 het volgende:
http://instagram.com/p/vUYePQp8Zq/_!
Daar wordt toch niemand hier blij van?quote:
de hele avond die kicks van hem op dat HMH-geluid word ik wel vrolijk vanquote:Op donderdag 13 november 2014 10:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Daar wordt toch niemand hier blij van?
Ik ook hoor! XQ is altijd geweldigquote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de hele avond die kicks van hem op dat HMH-geluid word ik wel vrolijk van
Ik wel hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 10:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Daar wordt toch niemand hier blij van?
En dan The KGB's - Techno Gym (Hardstyle Guru Remix) vergeten?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:18 schreef robuust89 het volgende:
https://soundcloud.com/kutski/learning-to-count-with-hardstyle
Code Black is dan ook Koning Kaas.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:57 schreef Aasder het volgende:
Ik krijg nog eens gescheurde trommelvliezen van die synths van code black. Snap er werkelijk waar niks van wat mensen hier nou aan vinden.
Wat een schelle, snerpende herrie.
Dit daarentegen:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hold me back is dan wel weer tof ja
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Code Black is dan ook Koning Kaas.Hahaha, van Da Tweekaz kan ik het op de een of andere manier wel waarderen, ook omdat ze het allemaal (inclusief zichzelf) niet te serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hold me back is dan wel weer tof ja
Ooit een keer mee staan praten op een afterparty en die gasten zijn echt zo gek als een deur.![]()
Ik! Op krukken :pquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie van jullie is er nog meer volgende week aanwezig op Qlimax?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maybe, kans zit erinquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
die Accelerate vind ik zo onwijs bruut, wat een drive heeft die plaatquote:Op donderdag 13 november 2014 23:57 schreef Aasder het volgende:
Ik krijg nog eens gescheurde trommelvliezen van die synths van code black. Snap er werkelijk waar niks van wat mensen hier nou aan vinden.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:35 schreef mstx het volgende:
https://soundcloud.com/kutski/learning-to-count-with-hardstyle
ik ga beide avonden, maar als ik zou moeten kiezen zou ik vrijdag gaan; want Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan en Davide Sonarquote:Op maandag 17 november 2014 22:28 schreef Kriebelhoest het volgende:
Twijfel twijfel....wil naar de Tijdmachine gaan maar moet toch echt uit 1 van de 2 dagen kiezen. Welke dag heeft een betere line-up volgens jullie?
Kan al zijn plaatjes wel waarderen, niks mis mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:57 schreef Aasder het volgende:
Vrijdag J&W, Crypsis, D&S en Alpha2. Zaterdag alleen Zany en NC echt interessant imo. Tatanka en TBY ook wel nice maar heb dan liever die andere vier.quote:Op maandag 17 november 2014 22:28 schreef Kriebelhoest het volgende:
Twijfel twijfel....wil naar de Tijdmachine gaan maar moet toch echt uit 1 van de 2 dagen kiezen. Welke dag heeft een betere line-up volgens jullie?
Ik wil eigenlijk ook vrijdag gaan, maar daar wordt mijn familie niet blij vanquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vrijdag J&W, Crypsis, D&S en Alpha2. Zaterdag alleen Zany en NC echt interessant imo. Tatanka en TBY ook wel nice maar heb dan liever die andere vier.
Crypsis mag van mij wel gewoon Statement of Intent cd erin gooien![]()
![]()
![]()
Alpha2 hopelijk veel van Unleashed![]()
Begint pas 's avonds ja, genoeg tijd om overdag bij de familie te zitten en 's avonds te knallen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook vrijdag gaan, maar daar wordt mijn familie niet blij van
S'avonds kerstdiner enzulks, heb jij mazzel met je ene dagquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Begint pas 's avonds ja, genoeg tijd om overdag bij de familie te zitten en 's avonds te knallen.
Jazeker! De beste Indicator tot nu toequote:Op maandag 17 november 2014 13:08 schreef Lamabal het volgende:
Nog mensen naar indicator geweest zaterdag?
Ik heb op een gegeven moment bij A-lusion gestaan en Josh en Wesz. Maar tering wat draaide ze heerlijk. Hoogtepunten van de avondquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:26 schreef Wut het volgende:
[..]
Jazeker! De beste Indicator tot nu toedecade stage
Vind deze echt wel meevallen..quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh boy oh boy, die nieuwe DP Unleashed is zo dik he![]()
Ik vind het zijn beste Unleashed ooitquote:Op woensdag 19 november 2014 00:31 schreef Aasder het volgende:
[..]
Vind deze echt wel meevallen..
Weinig inspiratie in de raw-scene op het moment
Mooie tracklist ook van A-lusionquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment bij A-lusion gestaan en Josh en Wesz. Maar tering wat draaide ze heerlijk. Hoogtepunten van de avond
quote:01: Hardstyle Guru - Rock It Now
02: Davide Sonar - Natural
03: The KGS’s - Hip Style
04: A-lusion - World Mashup (Powered Up Again & Drummer Beat Mashup)
05: Wildstylez - Music or Noize
06: Dj Isaac - In My Veins
07: A-lusion - Too Close
08: Tuneboy - Wacky Jackie (Technoboy Remix)
09: A-lusion ft. Mc Renegade - 4 Elementz
10: A-lusion - In Trouble
11: Headhunterz - Subsonic
12: Second Identity - Atlantis (Live Edit)
13: Noisecontrollers - Surge of Power
14: A-lusion - Just Ask
15: Tuneboy - Re-Generate It
16: The Prophet & Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa Remix)
17: Tatanka - Do You Know This One (Wings of The Down)
18: The Prophet & Duro - Not E-Nuff
19: A-lusion - Fortuna (The In Between)
20: Davide Sonar - YRML
21: A-lusion - Veritas (Scantraxx HMH Edit)
22: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
23: Crypsis & Sasha F - Get Hit
Ja dat was echt een heerlijke setquote:Op woensdag 19 november 2014 10:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mooie tracklist ook van A-lusion
[..]
Twee van de betere klassiekersquote:Op woensdag 19 november 2014 10:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
01: Hardstyle Guru - Rock It Now
02: Davide Sonar - Natural
03: The KGS’s - Hip Style
04: A-lusion - World Mashup (Powered Up Again & Drummer Beat Mashup)
05: Wildstylez - Music or Noize
06: Dj Isaac - In My Veins
07: A-lusion - Too Close
08: Tuneboy - Wacky Jackie (Technoboy Remix)
09: A-lusion ft. Mc Renegade - 4 Elementz
10: A-lusion - In Trouble
11: Headhunterz - Subsonic
12: Second Identity - Atlantis (Live Edit)
13: Noisecontrollers - Surge of Power
14: A-lusion - Just Ask
15: Tuneboy - Re-Generate It
16: The Prophet & Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa Remix)
17: Tatanka - Do You Know This One (Wings of The Down)
18: The Prophet & Duro - Not E-Nuff
19: A-lusion - Fortuna (The In Between)
20: Davide Sonar - YRML
21: A-lusion - Veritas (Scantraxx HMH Edit)
22: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
23: Crypsis & Sasha F - Get Hit
Achja, smaken verschillen he (en dat is maar goed ookquote:Op woensdag 19 november 2014 09:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind het zijn beste Unleashed ooit
quote:
quote:
Haten op Popr3belquote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef mstx het volgende:
geniale lyrics weer
https://soundcloud.com/ac(...)art-matches-the-beat
nog zoeen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Was weer fantastisch!quote:01. A-Lusion - Drummer Beat
02. A-lusion - Powered up Again
03. Tuneboy - Housensation (Screamin' Bitch Mix)
04. Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go
05. The KGB's - Disco Fan (Hardisco Mix)
06. Builder - Skyscraper (DJ Luca Antolini Hard Mix)
07. Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
08. Davide Sonar - Sarabande
09. DJ Zany - Deep Inside
10. A-lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit)
11. A-Lusion - Freek It Up
12. The Prophet - Cocaine Bizznizz (Tby Remix)
13. Headhunterz - Rock Civilization
14. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy Remix)
15. DJ Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix)
16. Activator & Zatox - Still Drunk
17. Josh & Wesz - Like Thiz
18. The Hose - I Survived
quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Of deze set van afgelopen HardClassics van A-Lusion: https://soundcloud.com/free2party/a-lusion-live-set-main-stage
[..]
Was weer fantastisch!
Het hele album van Zatox is qua vocalen pure poep!quote:
Dit iddquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het hele album van Zatox is qua vocalen pure poep!![]()
Zitten goeie tracks tussen met een goeie drive en melodie, maar die lyrics die vernaggelen zijn hele album....
![]()
Nee meneer Zatox heeft betere tijden gehad toen hij deze uitbracht bijvoorbeeld:
http://www.discogs.com/Zatox-Creation-EP/master/234096
http://www.discogs.com/Zatox-Raw-Style-EP/release/2328214
Ik ga!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Hallon![]()
Kwam er net achter dat er een reeks was.
Morgen veel mensen van hier naar Qlimax? Eerste keer qlimax.
Awesomequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:25 schreef Aasder het volgende:
[..]
Ik ga!!
Wordt m'n 3e keer
En hallo terug btw![]()
sws adrenalize..quote:Op donderdag 20 november 2014 18:18 schreef robuust89 het volgende:
https://soundcloud.com/ad(...)enalize-remix#t=1:37
Ja, want dit voegt echt wat toe!
Veel plezier gewenstquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Awesome![]()
Hotelletje op 20 km afstand
Waarom zo ver weg?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Awesome![]()
Hotelletje op 20 km afstand
Komt wel goedquote:
Was wat goedkoper met drie personen ivm 2 kamers, plus uitchecken pas rond 1 a 2 uurquote:
Ik ga ooook! Zin in! Wordt mijn 9e editiequote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Hallon![]()
9 keerquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ga ooook! Zin in! Wordt mijn 9e editie
9 alweer jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
9 keer![]()
Zin an. Alleen moet Headhunterz niet zijn nieuwste nummers gaan draaien, niet echt mijn ding
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
9 alweer jahaha
Ik hoop ook dat HHZ oude shizzle gaat draaien, vet!
Wel chill dat je een hotel geboekt hebt, wij hebben pas vorige week zaterdag besloten om te gaanquote:
Was met Decibel BOB, kreeg het redelijk moeilijk aan het eind van de dag. Kon wel ff lekker tukkie doen op de parkeerplaats met die 2/3 uren durende filequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wel chill dat je een hotel geboekt hebt, wij hebben pas vorige week zaterdag besloten om te gaandus alles was volgeboekt. Maar uiteindelijk gaan we met de auto
wel relaxed. En nee, ik rijd niet
Oké nouja, wij gaan normaal altijd gewoon met de trein hoor. Geen probleem. Maar nu hebben we een prima oplossing bedacht. De vriend van mijn beste vriendin is beveiliger op feesten dus hij moet daar werken. Hij gaat erheen carpoolen met een collega en wij rijden in zijn auto naar het Gelredome. Dan gaan wij dus knallen en hij rijdt ons aan 't einde weer naar huis.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was met Decibel BOB, kreeg het redelijk moeilijk aan het eind van de dag. Kon wel ff lekker tukkie doen op de parkeerplaats met die 2/3 uren durende file.
Het hotel waar ik zit heeft eventueel plek volgens mij nog en is niet zo heel duur, kost volgens ¤55 per 2 persoon kamer, als je er met 1 in zit iets van 40 ofzo.
+1 voor creativiteit want die oplossing is awesomequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oké nouja, wij gaan normaal altijd gewoon met de trein hoor. Geen probleem. Maar nu hebben we een prima oplossing bedacht. De vriend van mijn beste vriendin is beveiliger op feesten dus hij moet daar werken. Hij gaat erheen carpoolen met een collega en wij rijden in zijn auto naar het Gelredome. Dan gaan wij dus knallen en hij rijdt ons aan 't einde weer naar huis.
Goed hequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
+1 voor creativiteit want die oplossing is awesome
Ik ga niet met het OV, want ik trek het niet tot 07:00
Hahaha, ik ben nog nooit tot het einde gebleven. Dit komt deels doordat die hardcore-afsluiters mij nooit zo boeien, en ik heb ook altijd moeite om het vol te houden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
+1 voor creativiteit want die oplossing is awesome
Ik ga niet met het OV, want ik trek het niet tot 07:00
Ja, dat is het meestal. Maar ik heb gewoon nog geen greintje energie meer over rond 05:00/06:00. Ik ga mijn best om te blijvenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Goed he![]()
Ohh. Zonde.Einde is altijd wel mega knallen. Maar waarom ga je nu niet tot einde blijven dan, je hebt toch een hotel!
Wahaha, lotgenoot. Ze boeien mij wel, maar als ik een stoeltje moet zitten om het te kijken toch een stuk minder. Donder dan meestal bijna in slaapquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:58 schreef Aasder het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben nog nooit tot het einde gebleven. Dit komt deels doordat die hardcore-afsluiters mij nooit zo boeien, en ik heb ook altijd moeite om het vol te houden.
Weet nog dat ik op m'n eerste qlimax als 15 jarig jongetje me om 02:00 al helemaal gesloopt voelde![]()
Ik kan concluderen hieruit dat je volledig nuchter blijft op feestjes?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, dat is het meestal. Maar ik heb gewoon nog geen greintje energie meer over rond 05:00/06:00. Ik ga mijn best om te blijven
Maar je hebt gelijk, einde is de best. Was ook bij Hardbass, spijt van dat ik de laatste stage heb gemist. Wat een set
In de zin van alcohol niet, maar ook niet kneiterlam want da ga ik nog harder achteruitquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik kan concluderen hieruit dat je volledig nuchter blijft op feestjes?
Ik vind idd sikker op een feest niet leukquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
In de zin van alcohol niet, maar ook niet kneiterlam want da ga ik nog harder achteruit. Drugs, dat wel. Ook nog nooit gedaan.
Plus, mijn evenwicht gaat redelijk aan stront. Waarderen mensjes rondom mij nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind idd sikker op een feest niet leukdat schiet ook echt niet op, dan ben ik helemaal naar de getver om 03:00 uur
Haha inderdaad. Nou, misschien stoot ik je nog wel per ongeluk aan. En dan nooit weten dat ik het was, hehehehe.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Plus, mijn evenwicht gaat redelijk aan stront. Waarderen mensjes rondom mij niet
Ik heb nooit VIP, grootste onzin die er is. Had 1 x VIP voor Qlimax, mijn niet-vip vrienden waren eerder binnen dan ik wasquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Maaruh. Hebben jullie VIP? Ik niet en dan zijn kluisjes alleen toegankelijk bij binnenkomst en weggaan
Ik morgen tegen iedereen roepen die me aanmept, Salvatore?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Nou, misschien stoot ik je nog wel per ongeluk aan. En dan nooit weten dat ik het was, hehehehe.
Dacht ik al, nooit gehad altijd gedacht dat het onzin is. Maar ik vind het onnozel van die kluisjes, dingen moeten gewoon altijd bereikbaar zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb nooit VIP, grootste onzin die er is. Had 1 x VIP voor Qlimax, mijn niet-vip vrienden waren eerder binnen dan ik wasgaat helemaal nergens over
Ik heb een zwart jurkje aan met kant aan de bovenkant en blonde haartjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik morgen tegen iedereen roepen die me aanmept, Salvatore?
In Gelredome snap ik dit wel, de kluisjes zijn namelijk buiten (beneden!). Kan me voorstellen dat het problemen veroorzaakt als er 40.000 mensen naar hun kluis toekunnen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dacht ik al, nooit gehad altijd gedacht dat het onzin is. Maar ik vind het onnozel van die kluisjes, dingen moeten gewoon altijd bereikbaar zijn.
Yup!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Hallon![]()
Als ik iemand in de buurt heb die daar enigszins wat aan voldoet, zal ik ff roepenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb een zwart jurkje aan met kant aan de bovenkant en blonde haartjes
En sta altijd linksvoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als ik iemand in de buurt heb die daar enigszins wat aan voldoet, zal ik ff roepen
Heb nog geen flauw idee wat ik aan gaan doen...
Ik sta ook meestal vooraan, zal wel ff een slag maken. You never knowquote:
Drukte daar qua FOKkersquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup!
3e keer hier.. en kan weer niet wachten!
Ik sta altijd linksvoor, niet alleen op dit feestquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:10 schreef Taexon het volgende:
Wat is dat deze editie met linksvoor...
Hoor echt iedereen dat ze linksvoor staan en ja... zelf hebben we daar ook met wat mensen afgesproken!
Wij wel vaak maar niet altijdquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik sta altijd linksvoor, niet alleen op dit feest
Daarom... ach aangezien wijzelf makkelijk te herkennen zijn en er als eerste zijn morgen vind de rest ons wel weerquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:12 schreef CrunchySelf het volgende:
Een goed vast punt is belangrijk. Ben vaak genoeg verdwaald geweest, als je dan op een feest staat waar de mobiele verbinding eruit ligt is dat gewoon kut
Precies! Linksvoor is gewoon 'ons' plekje. Daar staan altijd mensen die ik iig ken dus als ik verdwaal moet ik daar zijn, haha!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:12 schreef CrunchySelf het volgende:
Een goed vast punt is belangrijk. Ben vaak genoeg verdwaald geweest, als je dan op een feest staat waar de mobiele verbinding eruit ligt is dat gewoon kut
Ben jij van die opvallende mafkees pakjes?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom... ach aangezien wijzelf makkelijk te herkennen zijn en er als eerste zijn morgen vind de rest ons wel weer
Ik heb backstage..quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Maaruh. Hebben jullie VIP? Ik niet en dan zijn kluisjes alleen toegankelijk bij binnenkomst en weggaan
Zoiets jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben jij van die opvallende mafkees pakjes?
Maar idd, alleen ene feest heeft wat meer bekenden dan de andere. Heb op decibel bijv gewoon 45 minuten rondgelopen zonder 1 bekende, verveelt snel
Cool, gewonnen ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoiets ja
Altijd vrijwel hetzelfde aan op feesten en dergelijke
Is gewoon iets waar we ooit mee begonnen zijn als soort geintje en eigenlijk niet meer vanaf zijn gestaptquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Cool, gewonnen ofzo?
[..], ideaal.
Ik doe nooit zo spectaculair met kleding, flikker wat in een weekendtas en gaaaan. Paar verlepte schoenen erbij
Die petjes met die propellers erop?! Die zie ik echt overalquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoiets ja
Altijd vrijwel hetzelfde aan op feesten en dergelijke
Nopequote:Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die petjes met die propellers erop?! Die zie ik echt overal
Oké nu moet je wel zeggen wat je aanhebt, dan kan ik je spottenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nopeik weet niet waarom maar ik vind die dingen irritant.. echt vraag me niet waarom haha!
A Zo. Moet wel wat praktisch zijn, waar sommige in rondlopen zou ik echt niet kunnenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is gewoon iets waar we ooit mee begonnen zijn als soort geintje en eigenlijk niet meer vanaf zijn gestapt
echt hequote:Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die petjes met die propellers erop?! Die zie ik echt overal
Juistem!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oké nu moet je wel zeggen wat je aanhebt, dan kan ik je spotten
Edit: ik zie het al! Snorharen
Ach heb niks aan wat me in de weg zitquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
A Zo. Moet wel wat praktisch zijn, waar sommige in rondlopen zou ik echt niet kunnen
Dat ja. Man, sommige mensenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Juistem!
[..]
Ach heb niks aan wat me in de weg zitom nou een heel dierenpak aan te trekken of een morphsuit of iets in die richting lijkt mij veel en veeeeeeelste warm...
Ik wist dat ergens een foto van je was tegengekomen. Found it, ik ga spottenquote:
Oftewel hier liggen kansen voor je, kennelijk trek je het al aanquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:30 schreef Taexon het volgende:
Had alleen verleden jaar even een buideltasje mee naar Qlimax.... man man man dat doe ik niet meer want iedereen vraagt of je drugs verkoopt en bij de beveiliging word gelijk echt alles binnenstebuiten gekeerd
Gezien mijn beroep en aangezien ik er 2 jaar geleden zelf stond te controleren lijkt dat mij niet handig!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oftewel hier liggen kansen voor je, kennelijk trek je het al aan. Maar tasjes enzo controleren ze wel, voor de rest is de controle echt kansloos.
Nopequote:Op vrijdag 21 november 2014 16:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezien mijn beroep en aangezien ik er 2 jaar geleden zelf stond te controleren lijkt dat mij niet handig!
Hou ik persoonlijk ook gewoon lekker bij mijn bier en vodkaben al veelste druk van mezelf
En van alcohol word ik ook alleen maar vrolijk en drukker
Nee, laten we het er maar op houden dat er mensen binnen Q-Dance zijn die ik goed ken...quote:
Neem wel altijd een stuk of 3 doppen mee voor op het waterquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
NopeKan ik mij voorstellen. Maar je bent er wel mee eens dat je relatief makkelijk wat mee kan nemen, ik word nooit goed gecheckt. Misschien heb ik gewoon een goede uitstraling
Wil ik druk worden, dan ga ik aan de redbull. Gooi dat in de mix met alcohol, dan wil het bij mij wel werken. Maar druk zijn op dit soort feesten is alleen maar positief![]()
Alright, leuke connectiesquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:35 schreef Aasder het volgende:
[..]
Nee, laten we het er maar op houden dat er mensen binnen Q-Dance zijn die ik goed ken...
Maar verder
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Neem wel altijd een stuk of 3 doppen mee voor op het waterdus ja weet hoe makkelijk het is!
Ze zijn bij Thrillogy voor de eerste keer gevonden bij mij (kwam doordat ik ze snel verplaatste nadat ik zag dat ze schoenen controleerde bij de gene voor mij)..Maar die beveiliger legde ze op de tafel naast mijn portemonnee dus kon ze alsnog weer stiekem pakken
Dopjes it is!
Bij gelredome hebben ze altijd standaard dopjes formaat (cola fles dop).quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dopjes meenemen, waarom de fock ben ik daar nog niet op gekomen.
You sir, made my day.
Weet je meteen dat het een baas isquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:37 schreef Taexon het volgende:
Ook grappig.. ga op Qlimax meeten met iemand die mijn collega word over een paar weken
Goede manier om kennis te maken....en dan mag die straks weer met mijn team mee haha
Daaromquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef Aasder het volgende:
[..]
Weet je meteen dat het een baas is
Je weet tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt. Wordt je zijn leidinggevende ofzoiets?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:37 schreef Taexon het volgende:
Ook grappig.. ga op Qlimax meeten met iemand die mijn collega word over een paar weken
Goede manier om kennis te maken....en dan mag die straks weer met mijn team mee haha
Hou het wel bij de cola fles dopjes, die heb ik wel in huisquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij gelredome hebben ze altijd standaard dopjes formaat (cola fles dop).
Maar voor zekerheid ook altijd dopje mee van flesje AA
Vetquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom
Ga er ook heen met 2 collega's dusja..
Jupquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je weet tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt. Wordt je zijn leidinggevende ofzoiets?
[..]
Hou het wel bij de cola fles dopjes, die heb ik wel in huisAnders pech.
Succes!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Maaruh het is weekend, ik zit nu op FOK in privé tijd. Dat kan niet he
Dus ga rijden
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup![]()
Maar gelukkig is verder iedereen op het werk gewend dat ik een rare ADHD ben
Succesquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Maaruh het is weekend, ik zit nu op FOK in privé tijd. Dat kan niet he
Dus ga rijden
De meeste heb ik nog jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Sokz het volgende:
stainless Steel / Stefan / Dbsft hier? Heb je #1-23 ook nog van defining?
Dankequote:Op zaterdag 22 november 2014 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
Qlimax-gangers alvast veel plezier gewenst
Thanks!!quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
Qlimax-gangers alvast veel plezier gewenst
Als ze hem in dat geval maar wel als 2e op dat podium gooien zodat het snel voorbij isquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:43 schreef Aasder het volgende:
Headhunterz op twitter;"Can't wait to test my new deep house track tomorrow."
DAFUQ?!!!![]()
![]()
![]()
Als dit maar niet serieus is...
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:43 schreef Aasder het volgende:
Headhunterz op twitter;"Can't wait to test my new deep house track tomorrow."
DAFUQ?!!!![]()
![]()
![]()
Als dit maar niet serieus is...
Gelukkig maakt dit nummertje t weer goedquote:Op zondag 23 november 2014 00:48 schreef robuust89 het volgende:
Gelukkig draait Atmozfears Just as Easy
Als ik zou gaan, zou ik alleen NC willen zien.quote:Op zondag 23 november 2014 00:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gelukkig maakt dit nummertje t weer goed
e: Tot nog toe nog geen spijt dat ik er zelf niet bij ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op maandag 24 november 2014 07:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Die set van Ran-D, Crypsis![]()
Vond Partyraiser wel echt te hard eigenlijk, tegen terror aan!
Desalniettemin een fantastisch feestje gehad!
Foto-impressie:Dat waren mooi sets, al viel HHZ me niet tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke impressie, ik had nog ff gekeken als ik iemand tegenkwam met jou beschrijving. Niet gevonden, was ook te druk.
Stond wel grotendeels vooraan, doekje en alles omhoog
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ik stond hele tijd rechts, beetje in het midden. Prima plek, normaal staan we altijd links maar door miscommunicatie stonden we opeens rechtsquote:Op maandag 24 november 2014 10:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat waren mooi sets, al viel HHZ me niet tegen
Leuke impressie, ik had nog ff gekeken als ik iemand tegenkwam met jou beschrijving. Niet gevonden, was ook te druk.
Stond wel grotendeels vooraan, doekje en alles omhoog
Dan was het bij voorbaat kansloos. Ik stond heel lang zowat links voor 1 m van het hek af (kon niet eens zien dat het een persoon moest voorstellen, later pas toen ik verder weg stond), aan het einde steeds minder. Rondjes lopen, tribune hangen, vies fruit eten.quote:Op maandag 24 november 2014 10:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik stond hele tijd rechts, beetje in het midden. Prima plek, normaal staan we altijd links maar door miscommunicatie stonden we opeens rechts![]()
Ben wel echt helemaal naar de tering nu. Gelukkig ben ik altijd vrij op maandag
Ja, mega dikke aankleding inderdaad. Maar da's altijd wel met Q-Dance natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 10:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan was het bij voorbaat kansloos. Ik stond heel lang zowat links voor 1 m van het hek af (kon niet eens zien dat het een persoon moest voorstellen, later pas toen ik verder weg stond), aan het einde steeds minder. Rondjes lopen, tribune hangen, vies fruit eten.
Niet min zijn
Klopt, al kan B2S er ook wel wat van (Hardbass, Decibel)quote:Op maandag 24 november 2014 10:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, mega dikke aankleding inderdaad. Maar da's altijd wel met Q-Dance natuurlijk![]()
Niet min zijn? I don't get it
B2S is vaak een wat meer simpele aankleding, ook erg vet hoor maar Q haalt echt altijd ALLES uit de kast. Kijk bijvoorbeeld naar de Q Stage van ML altijd, fantastisch!quote:Op maandag 24 november 2014 10:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt, al kan B2S er ook wel wat van (Hardbass, Decibel)
Ik was gister ook niet echt heel brak, wel kapot/moe. Toch redelijk veel bier, maar vooral echt heel veel red bull. Ach ja, i'm happy
Klopt is wel iets minder, agreedquote:Op maandag 24 november 2014 10:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
B2S is vaak een wat meer simpele aankleding, ook erg vet hoor maar Q haalt echt altijd ALLES uit de kast. Kijk bijvoorbeeld naar de Q Stage van ML altijd, fantastisch!
Ik ook veel bier en 'redbull' (if you know what I mean)
Is sowieso wel vaak op feestjes, ik denk dat 80% meer gebruikt dan alleen een biertje.quote:Op maandag 24 november 2014 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt is wel iets minder, agreed.
Volgens mij was je niet de enige en ben ik redelijk zwaar in de minderheid
Puur alcohol hierquote:Op maandag 24 november 2014 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt is wel iets minder, agreed.
Volgens mij was je niet de enige en ben ik redelijk zwaar in de minderheid
Dat percentage had ik ook altijd in mijn hoofd.quote:Op maandag 24 november 2014 11:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Is sowieso wel vaak op feestjes, ik denk dat 80% meer gebruikt dan alleen een biertje.
Brother in armsquote:
'Jullie'quote:Op maandag 24 november 2014 11:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat percentage had ik ook altijd in mijn hoofd.
Alleen 'jullie' () zijn altijd zo verbaast. Ik sprak meerdere mensen, stuk voor stuk verbaasd dat het ook zo kan.
[..]
Brother in arms
Ik ga ook serieus twijfelen over de red bull de volgende keer. Is en blijft troep, ik voelde de aanslag op mijn gebit gisteren gewoon de hele dag. Tering zeg.
Had van te voren ook mixje met Redbull op en op Qlimax zelf ook nog 1-2 Redbullsquote:Op maandag 24 november 2014 11:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat percentage had ik ook altijd in mijn hoofd.
Alleen 'jullie' () zijn altijd zo verbaast. Ik sprak meerdere mensen, stuk voor stuk verbaasd dat het ook zo kan.
[..]
Brother in arms
Ik ga ook serieus twijfelen over de red bull de volgende keer. Is en blijft troep, ik voelde de aanslag op mijn gebit gisteren gewoon de hele dag. Tering zeg.
No offencequote:Op maandag 24 november 2014 11:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
'Jullie'goed omschreven
![]()
Ja, het is wel troep, maar eens in de zoveel tijd kan het geen kwaad toch
Nee, I knowquote:Op maandag 24 november 2014 11:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
No offence![]()
Neu kan geen kwaad, denk ik, vast niet
De caffeine kick is wel nice. Anders was ik wel eerder afgehaakt.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee, I knowdaarom lach ik er ook om.
Dextro is ook wel een goed idee jaquote:Op maandag 24 november 2014 11:08 schreef Aasder het volgende:
Btw, nog van een aardige kerel bij het toilet een dextro gekregen. Neem ik de volgende keer zelf ook mee
Jaquote:Op maandag 24 november 2014 11:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Ander mensen die die saus bij die loempia's ook zo focking heet vonden? De tering zeg.
Haha ik normaal ook niet zo snel. Maar ik zag dat hij het uit de verpakking haalde dus zat wel goedquote:Op maandag 24 november 2014 11:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dextro is ook wel een goed idee ja
Neem alleen nooit wat aan van vreemden
quote:Op maandag 24 november 2014 11:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jamijn vriendin vergiste zich er in en dacht dat het zoetzuur was... dus die nam een hap en ja..._O-
Het leek imo dit jaar veeeel erger dan verleden jaar.. gozer naast ons ook bij het fouilleren al telkens half vallen en bendequote:Op maandag 24 november 2014 11:07 schreef Aasder het volgende:
Begin me wel steeds meer te ergeren aan buitenlanders die helemaal van de kaart zijn.
Zal wel loslopen iddquote:Op maandag 24 november 2014 11:10 schreef Aasder het volgende:
[..]
Haha ik normaal ook niet zo snel. Maar ik zag dat hij het uit de verpakking haalde dus zat wel goed
Ik vond hem lekker!quote:Op maandag 24 november 2014 11:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jamijn vriendin vergiste zich er in en dacht dat het zoetzuur was... dus die nam een hap en ja..._O-
Wij hebben constant flesje water gelukkigquote:Op maandag 24 november 2014 11:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]De horror. Drinken was net op
Liggen ja? Waar lag je dan, in de ring? Of in 't midden van de zaal?quote:Op maandag 24 november 2014 11:11 schreef Aasder het volgende:
[..]
Ik vond hem lekker!
De tering ik heb echt flink liggen vreten bedenk ik me nu
Dan zal die nu wel plat zijnquote:Op maandag 24 november 2014 11:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Liggen ja? Waar lag je dan, in de ring? Of in 't midden van de zaal?
Op het podium natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 11:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Liggen ja? Waar lag je dan, in de ring? Of in 't midden van de zaal?
Was ie ook, maar water was wel prettig geweest.quote:Op maandag 24 november 2014 11:11 schreef Aasder het volgende:
[..]
Ik vond hem lekker!
De tering ik heb echt flink liggen vreten bedenk ik me nu
Buitenlands, niet echt op gelet. Zag wel een hoop vlagjes.quote:Op maandag 24 november 2014 11:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het leek imo dit jaar veeeel erger dan verleden jaar.. gozer naast ons ook bij het fouilleren al telkens half vallen en bende
Beveiliger liet mij wel gewoon mijn dopje mee naar binnen nemen.. (nadat die vermeld had dat dat eigenlijk niet mocht)
Ja die controle slaat echt nergens op idd. Waren wel veel beveiligers aanwezig verder. Niet dat je daar veel aan hebt als je iedereen gewoon laat doorlopenquote:Op maandag 24 november 2014 11:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was ie ook, maar water was wel prettig geweest.
[..]
Buitenlands, niet echt op gelet. Zag wel een hoop vlagjes.
Beveiliging was weer drama. Maatje van me mocht doorlopen nadat ie een kauwgumpje had gegeven aan die vent, de fock.
Was vergeten mijn eigen grijze pas (beveiligings pas) uit mijn portemonnee te halen, toen hij die pas zag stopte hij die dop terug wat natuurlijk ook beetje vaag isquote:Op maandag 24 november 2014 11:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was ie ook, maar water was wel prettig geweest.
[..]
Buitenlands, niet echt op gelet. Zag wel een hoop vlagjes.
Beveiliging was weer drama. Maatje van me mocht doorlopen nadat ie een kauwgumpje had gegeven aan die vent, de fock.
Heb er zelf ook 2 jaar geleden staan beveiligen, en als je inderdaad bij iedereen moeilijk gaat doen dan gaat alles veel te sloom... dus deels moet het ook welquote:Op maandag 24 november 2014 11:14 schreef Aasder het volgende:
[..]
Ja die controle slaat echt nergens op idd. Waren wel veel beveiligers aanwezig verder. Niet dat je daar veel aan hebt als je iedereen gewoon laat doorlopen
Ik werd gefouilleerd door een vrouw. Die had mij wel uit mogen kleden hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 11:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was vergeten mijn eigen grijze pas (beveiligings pas) uit mijn portemonnee te halen, toen hij die pas zag stopte hij die dop terug wat natuurlijk ook beetje vaag is
Werd wel daarna behoorlijk grondig gefouilleerd
Ach liever beveiliging die een beetje drama is dan dat iedereen half uit word gekleed en er bij alles moeilijk word gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vast moeilijk een grens te trekken, maar deze was te simpelquote:Op maandag 24 november 2014 11:14 schreef Aasder het volgende:
[..]
Ja die controle slaat echt nergens op idd. Waren wel veel beveiligers aanwezig verder. Niet dat je daar veel aan hebt als je iedereen gewoon laat doorlopen
Lol.quote:Op maandag 24 november 2014 11:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was vergeten mijn eigen grijze pas (beveiligings pas) uit mijn portemonnee te halen, toen hij die pas zag stopte hij die dop terug wat natuurlijk ook beetje vaag is
Werd wel daarna behoorlijk grondig gefouilleerd
Ach liever beveiliging die een beetje drama is dan dat iedereen half uit word gekleed en er bij alles moeilijk word gedaan!
quote:Op maandag 24 november 2014 11:17 schreef Aasder het volgende:
[..]
Ik werd gefouilleerd door een vrouw. Die had mij wel uit mogen kleden hoor.
Hahaha, djeeeezus wat foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:17 schreef Aasder het volgende:
[..]
Ik werd gefouilleerd door een vrouw. Die had mij wel uit mogen kleden hoor.
Stiekum een hint gegeven dat je wat verstopte in je onderbroek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op maandag 24 november 2014 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Stiekum een hint gegeven dat je wat verstopte in je onderbroek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Ergste vind ik dan dat sommige vrouwen gewoonweg te dik zijn voor het soort kleding wat ze aanhebbenquote:Op maandag 24 november 2014 11:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Sommige vrouwelijke medemensen konden net zo goed in hun nakie rondlopen zo weinig kleding hadden ze aan
X Qlusive, weet het niet. Was er dit jaar ook, vergelijk dat met Hard Bass waar ik een week later wasquote:Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat wordt jullie volgende feestje? Bij mij staan Pussy Lounge en XQ op de planning.
En ohja a..s zaterdag thuiswedstrijdje in Den Haag, E-Force en Digital Punk komen het Paard van Troje onveilig maken
XQ Brennan Heart was echt fantastisch vond ikquote:Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
X Qlusive, weet het niet. Was er dit jaar ook, vergelijk dat met Hard Bass waar ik een week later wasPussy Lounge nooit geweest.
Maar heb nog nergens tickets voor, mijn mede stappers zijn lang niet zo fanatiek als mij![]()
Wil eigenlijk naar Hardbass. Daarna maar ff kijken
Nou inderdaad, al zijn er ook genoeg waarvan ik het totaal niet erg vind. Mannen zonder shirt met buikje en bijbehorende man boobsquote:Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ergste vind ik dan dat sommige vrouwen gewoonweg te dik zijn voor het soort kleding wat ze aanhebbenom over de obesitasmannen zonder shirt nog maar te zwijgen
Nee, je wordt in principe getraind, ook al ben je nog zo klein, met truukjes kan je de grootste man uitschakelen.quote:Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef Aasder het volgende:
Trouwens iemand toevallig die beveiliger gezien die achter dat hok zegmaar van de regie stond, een beetje achterin de zaal? Die gozer leek net 16. Ik ben zelf totaal niet breed gebouwd en ook niet sterk ofzo, maar als ik had gewild had ik die gozer gewoon weggegooid![]()
Zijn er geen minimale eisen qua gewicht, kracht enz. als je beveiliger wilt worden?
Haha klopt. Ben ook zeker niet van mening dat je er als een gorilla uit moet zien, maar deze gast leek wel ondervoed ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 11:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee, je wordt in principe getraind, ook al ben je nog zo klein, met truukjes kan je de grootste man uitschakelen.
Misschien zit ie elke avond aan de pepquote:Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef Aasder het volgende:
[..]
Haha klopt. Ben ook zeker niet van mening dat je er als een gorilla uit moet zien, maar deze gast leek wel ondervoed ofzo
quote:Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Misschien zit ie elke avond aan de pep
Qua muziek enzo was het niet verkeerd, maar qua gevoel meer bij Hard Bass plezier gehad. Was ook met andere personen, misschien dat ook invloedquote:Op maandag 24 november 2014 11:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
XQ Brennan Heart was echt fantastisch vond ikPussy Lounge was binnen 10 minuten uitverkocht dus daar kan je sowieso niet meer heen. Of nouja via Ticketswap wel. Wordt ook mijn eerst PL trouwens.
3 januari in de Central Studio's in Utrechtquote:Op maandag 24 november 2014 11:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Qua muziek enzo was het niet verkeerd, maar qua gevoel meer bij Hard Bass plezier gehad. Was ook met andere personen, misschien dat ook invloed
Ticketswap zal vast wel wat opstaan. Ik weet de datum en locatie niet, wil eigenlijk niet meer BOB zijn. Dus hotel + taxi een must, dure geintjes dan
Uiteraard herkenbaar aan:quote:Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Misschien zit ie elke avond aan de pep
Of 2quote:Op maandag 24 november 2014 11:26 schreef Aasder het volgende:
[..]![]()
Misschien had ik hem een van mijn 6 broodjes frikandel moeten geven
Wat een genot die ticketprijsquote:Op maandag 24 november 2014 11:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
3 januari in de Central Studio's in Utrecht
http://partyflock.nl/party/278612:Pussy-lounge
Chill he! Ben er zelf ook nooit geweest maar het schijnt super leuk te zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat een genot die ticketprijsMaar ff kijken als het wat dichterbij komt.
Echt wel. Heb me wel kunnen vermaken op de PL stage bij Decibelquote:Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Chill he! Ben er zelf ook nooit geweest maar het schijnt super leuk te zijn.
Oh jammer dat het as zaterdag is, dan heb ik al een ander feestje.. Die Purge feestjes zijn best tof nog, ik was er tijdje terug toen Ran-D en Digital Punk er draaiden.quote:Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat wordt jullie volgende feestje? Bij mij staan Pussy Lounge en XQ op de planning.
En ohja a..s zaterdag thuiswedstrijdje in Den Haag, E-Force en Digital Punk komen het Paard van Troje onveilig maken
XQ Brennan Heart was echt helemaal niets vond ik. Daarentegen gaat XQ Frontliner stukken beter worden, dat durf ik nu al te zeggenquote:Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
X Qlusive, weet het niet. Was er dit jaar ook, vergelijk dat met Hard Bass waar ik een week later wasPussy Lounge nooit geweest.
Maar heb nog nergens tickets voor, mijn mede stappers zijn lang niet zo fanatiek als mij![]()
Wil eigenlijk naar Hardbass. Daarna maar ff kijken
X-Qlusivequote:Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Lekker die glibberbuiken tegen je aanquote:Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ergste vind ik dan dat sommige vrouwen gewoonweg te dik zijn voor het soort kleding wat ze aanhebbenom over de obesitasmannen zonder shirt nog maar te zwijgen
Nee, ben zelf ook totaal niet breed gebouwd en stond er 2 jaar geleden toen ik net 18 was ook.quote:Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef Aasder het volgende:
Trouwens iemand toevallig die beveiliger gezien die achter dat hok zegmaar van de regie stond, een beetje achterin de zaal? Die gozer leek net 16. Ik ben zelf totaal niet breed gebouwd en ook niet sterk ofzo, maar als ik had gewild had ik die gozer gewoon weggegooid![]()
Zijn er geen minimale eisen qua gewicht, kracht enz. als je beveiliger wilt worden?
Rebellion zeker?quote:Op maandag 24 november 2014 11:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh jammer dat het as zaterdag is, dan heb ik al een ander feestje.. Die Purge feestjes zijn best tof nog, ik was er tijdje terug toen Ran-D en Digital Punk er draaiden.
[..]
XQ Brennan Heart was echt helemaal niets vond ik. Daarentegen gaat XQ Frontliner stukken beter worden, dat durf ik nu al te zeggen
Ja klopt. Werd bijna omvergelopen door zo'n team toen die gast achterin een epileptische aanval kreeg. Dat waren er wel 3 of 4 van het type menselijke tank zegmaarquote:Op maandag 24 november 2014 11:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
X-Qlusive
Daar mijn verjaardag lekker vieren(25ste jarig)
[..]
Lekker die glibberbuiken tegen je aan
Dat vind ik inderdaad echt gewoon ranzig
[..]
Nee, ben zelf ook totaal niet breed gebouwd en stond er 2 jaar geleden toen ik net 18 was ook.
Beveiliging is meer dan een beetje vervelende mensen uit elkaar trekken.
+ Als er wat gebeurd ga je er toch NOOIT alleen op aflopen overal teams rond die je met 1 druk op kan roepen
Wat een waus!quote:Op maandag 24 november 2014 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Deze past hier nu echt heel goed op het moment:
Klopt, altijd de standaard kale koppen die voorbij komen lopen danquote:Op maandag 24 november 2014 11:33 schreef Aasder het volgende:
[..]
Ja klopt. Werd bijna omvergelopen door zo'n team toen die gast achterin een epileptische aanval kreeg. Dat waren er wel 3 of 4 van het type menselijke tank zegmaar
Drugs vervult ook een ondersteunende rolquote:Op maandag 24 november 2014 11:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Toch zie ik weinig ruzies ofzo, of het moet me gewoon totaal niet opvallen. Als je het vergelijkt met normaal stappen vind ik dit soort feesten altijd rustig, iedereen is happy![]()
Misschien vervult beveiliging een ondersteunende rol
Nee idd nooit ruzie. Dit was ook meer voor ondersteuning van de EHBO denk ik, omdat die gast daar op de grond lag.quote:Op maandag 24 november 2014 11:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Toch zie ik weinig ruzies ofzo, of het moet me gewoon totaal niet opvallen. Als je het vergelijkt met normaal stappen vind ik dit soort feesten altijd rustig, iedereen is happy![]()
Misschien vervult beveiliging een ondersteunende rol
Correct me if i'm wrong, maar je gebruikt het daar ook in combi toch? Wat is er anders dan op stap, de mate van alcohol in combi?quote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Drugs vervult ook een ondersteunende rolmet stappen vaak teveel mensen helemaal lam, daar word je sowieso agressief van, zeker in combi met coke
Kijk maar naar Dutchvalley waar de meerderheid alleen maar drinkt, zie daar altijd heel veel opstootjesquote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Drugs vervult ook een ondersteunende rolmet stappen vaak teveel mensen helemaal lam, daar word je sowieso agressief van, zeker in combi met coke
Over het algemeen gebruiken 'hardstylemensen' vaak XTC o.i.d. Daarvan ga je iedereen lief vinden. Van coke wordt men agressief.quote:Op maandag 24 november 2014 11:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar je gebruikt het daar ook in combi toch? Wat is er anders dan op stap, de mate van alcohol in combi?
Mensen lief gaan vindenquote:Op maandag 24 november 2014 11:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Over het algemeen gebruiken 'hardstylemensen' vaak XTC o.i.d. Daarvan ga je iedereen lief vinden. Van coke wordt met agressief.
MDMA is het middel wat ook in XTC zit, alleen dan in een meer pure vorm. Zelfde effect dus ongeveer.quote:Op maandag 24 november 2014 11:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mensen lief gaan vinden
Maar duidelijk de soort drugs. Ik weet hier zo bar weinig vanDus:
XTC: Hard gaan, mensen lief gaan vinden
Coke: Hard gaan, mensen gaan meppen
Check.
Kwam ook nog mensen tegen die MDMA gebruiken. Wat wordt je daarvan?
This shits complicatedquote:Op maandag 24 november 2014 11:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
MDMA is het middel wat ook in XTC zit, alleen dan in een meer pure vorm. Zelfde effect dus ongeveer.
Niet iedereen wordt agressief hoor van coke, ik heb dat bijvoorbeeld helemaal niet, maar als je al haantjesgedrag hebt en dan coke en alcohol gaat drinken wordt dit alleen maar meer opgewekt.
Als je bijvoorbeeld kijkt op Housefeesten, daar is veel vaker vechten. Lopen al die mooiboys strak van de coke. Op hardstyle is dat gewoonweg veel minder.quote:Op maandag 24 november 2014 11:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
This shits complicatedMaar thx, is me weer wat duidelijker
Verklaart, daar kom ik nooitquote:Op maandag 24 november 2014 12:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld kijkt op Housefeesten, daar is veel vaker vechten. Lopen al die mooiboys strak van de coke. Op hardstyle is dat gewoonweg veel minder.
Heb wel op Defqon eens onder twee gasten gelegen die gingen vechten, die sleurden mij per ongeluk mee hun vechtpartij indus mijn toenmalige vriend trok mij eronder vandaan. Haha.
Nee joh, ik was helemaal flabbergasted.quote:Op maandag 24 november 2014 12:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verklaart, daar kom ik nooit.
Mooi klote. Paar meppen terugverkocht?
quote:Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee joh, ik was helemaal flabbergasted.
watquote:Op maandag 24 november 2014 11:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
MDMA is het middel wat ook in XTC zit, alleen dan in een meer pure vorm. Zelfde effect dus ongeveer.
Eerst https://partyflock.nl/party/276399:HEMQADE met alleen maar early.quote:Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Eerst https://partyflock.nl/party/276495:Monday-Bar-Winter-Cruise met van alles en nogwat.quote:Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb op Qlimax nog wat mensen die soms een filmpje geschoten gezegd dat ze hun telefoon horizontaal moeten houden ivm VVS
quote:Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Eerst https://partyflock.nl/party/276495:Monday-Bar-Winter-Cruise met van alles en nogwat.![]()
Dan https://partyflock.nl/party/278042:De-Tijdmachine met het 'gouden' werk.
VVS-Syndroom bestrijdingquote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb op Qlimax nog wat mensen die soms een filmpje geschoten gezegd dat ze hun telefoon horizontaal moeten houden ivm VVS
Dat zeg ik. Alleen op een andere manierquote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
wat
Drugsvoorlichting 101:
XTC = MDMA
XTC is een pil met MDMA, bindmiddel en kleurstof. In pilvorm heb je een nauwkeurigere dosis dan bv een vingerlikje MDMA te nemen, daarom gaan mensen harder op poeder omdat ze dan wss meer nemen
Same here, behalve dat ik ook naar Matrixx Closing party ga. Ook daar zal de goeie tijd aan bod komenquote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
t/m eind van het jaar alleen De Tijdmachine op de planning staan, maar wel beide avonden![]()
![]()
![]()
![]()
Pff dat zou ik echt niet trekken! Na de laatste tijdmachine had ik zo'n last van mn kuiten dat ik nog een dag of 3 niet fatsoenlijk heb kunnen lopenquote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
t/m eind van het jaar alleen De Tijdmachine op de planning staan, maar wel beide avonden![]()
![]()
![]()
![]()
heb zondagmorgen wedstrijd, dus dat wordt hem nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Same here, behalve dat ik ook naar Matrixx Closing party ga. Ook daar zal de goeie tijd aan bod komen
hotel is redelijk vlakbij, dus heb aardig wat uurtjes om bij te komen en m'n lichaam te laten rustenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pff dat zou ik echt niet trekken! Na de laatste tijdmachine had ik zo'n last van mn kuiten dat ik nog een dag of 3 niet fatsoenlijk heb kunnen lopen
Ik twijfel overigens nog steeds of ik de 26e of 27e wil gaan..
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Kwam dit prehistorische topic net tegen via Google:
MUZ / Hardstyle is gewoon te gek
Herken alleen Boy Snakeye, FOK! hardstyler van het eerste uur
Jouw UIquote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Dank u, dank u....en ontwerper van de huidige spuuglelijke OPquote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Toch jammer dat het speciale topic daarvoor het maar minder dan 1 dag uithieldquote:
Het begint al met die prachtige vocalenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef poiuytr het volgende:
x1000
3 minuten lekker handjes in de lucht houden, 40 seconden losgaan.
Kenker wat slechtquote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef poiuytr het volgende:
x1000
Beter dan Imaginary:')quote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef poiuytr het volgende:
x1000
Die overigens wel weer een update nodig heeftquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dank u, dank u....en ontwerper van de huidige spuuglelijke OP
Haal die vocals er uit en je hebt best een lekkere plaat tbhquote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef poiuytr het volgende:
x1000
Ik laat het over aan de nieuwe generatiequote:Op woensdag 26 november 2014 23:45 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die overigens wel weer een update nodig heeft
Dat geldt ook voor het album van Zatox.... als je bij de nummers die cheesy en matige vocals eruit haalt, dan zijn de nummers erg goed te pruimenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haal die vocals er uit en je hebt best een lekkere plaat tbh
Jij bent niet echt dedicated zo te horenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:52 schreef Taexon het volgende:
Toch wel aan het twijfelen om naar Dedicated te gaan vanavond.. mhewww
Onze rekening is niet zo dedicated om elke 2 weken naar een feest te gaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij bent niet echt dedicated zo te horen
eens met jou kerel, tot 01:30 was het goed te doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:47 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=840586472650550&permPage=1
Ik heb alleen 2 filmpjes voor jequote:Op woensdag 3 december 2014 08:25 schreef DannyDeko het volgende:
Zeg heren waar blijven die pre-tijdmachine mixjes?
Owwww shiiiiiit, ik heet ook van Gestel met de achternaam!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef S-te-Fan het volgende:
Hey Fokkers!
Stainless Steel - Defining Hardstyle #27
https://soundcloud.com/st(...)efining-hardstyle-27
01. Frequencerz - Techno Parade 2008
02. Scope DJ - Twillight
03. D-Block & S-te-Fan - Boyz From da Future
04. Alpahverb & Intractable One - Rockin' da Place (Bazz Implant LIVE Edit)
05. Noisecontrollers- Rushroom
06. B-Ware & Frequencerz - Rawk
07. Chaps & Rolay - Family Affairs (Glowiej Remix)
08. Hardstyle Mafia Feat. Sasha F - Heaven Above
09. Low-E vs Alter Egosz - Flashback
10. Brennan Heart - Memento
11. Kayem - Exile
13. Frequencerz - Indecent
14. Equal Mindz - Carpe Diem
15. Heatzone - Prototype
16. Brennan Heart & Clive King - Wooloomooloo
15. The Navigator - Save Our Souls (Hard Onez Remix)
16. Plasmaravers - You Go
17. Low-E vs Alter Egosz - Hypnotised
18. Josh & Wesz - Rubdown
19. Noisecontrollers - You Don't Own Me
20. Unknown - Sleepless in Stanford
21. Low-E vs Alter Egosz - Around Us
22. Heatzone - Inner Demons
23. Dozer - Syren
24. Frontliner - Rollin'
25. The Machine - Pendulum
26. Wildstylez - Clubbin'
27. D-Block & S-te-Fan - Our Way
28. Noisecontrollers - Bassleader
29. R3zonance - Theory
Tschüss!
Misschien dat ik er morgen een kan maken, maar ik heb weinig tijd helaas..quote:Op woensdag 3 december 2014 08:25 schreef DannyDeko het volgende:
Zeg heren waar blijven die pre-tijdmachine mixjes?
En hier nog een TUTUTUTUTUUUUU meezingerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
dat blijft wel een bazentrack!!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:20 schreef mstx het volgende:
[..]
En hier nog een TUTUTUTUTUUUUU meezinger![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:06 schreef robuust89 het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152504045908597
Klinkt goed!
Hij kan het nog welquote:Op donderdag 4 december 2014 22:06 schreef robuust89 het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152504045908597
Klinkt goed!
okquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:03 schreef Serinde het volgende:
Morgen Hemqade![]()
Ze vragen ons altijd wat mijn vriend gebruikt heeft .... nou alleen rum/cola....Meestal wordt dat niet geloofd, en dat snap ik best als ik hem soms zie
Net zoals de meeste mensen niet geloven dat ik meestal alleen water en fris drink en halverwege de nacht een Red Bull. Ik doe bijna alle feestjes zonder alcohol en drugs ...
Morgen ben ik ook weer Bob, zal wel zorgen dat de andere randdebielen weer veilig in hun bedje komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://soundcloud.com/dj(...)from-your-boredom-90
Geen idee waarom de soundcloud tags niet werken...![]()
goed verhaalquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:03 schreef Serinde het volgende:
Morgen Hemqade![]()
Ze vragen ons altijd wat mijn vriend gebruikt heeft .... nou alleen rum/cola....Meestal wordt dat niet geloofd, en dat snap ik best als ik hem soms zie
Net zoals de meeste mensen niet geloven dat ik meestal alleen water en fris drink en halverwege de nacht een Red Bull. Ik doe bijna alle feestjes zonder alcohol en drugs ...
Morgen ben ik ook weer Bob, zal wel zorgen dat de andere randdebielen weer veilig in hun bedje komen
Neroquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:05 schreef PRSPCT het volgende:
Setje gedraaid in Reinventing The Oldschool Way van The Hardline Show
Part 1: http://www76.zippyshare.com/v/99333139/file.html
Part 2: http://www76.zippyshare.com/v/51412146/file.html
Tracklist
01. Jack Overdose - Boanerge
02. DJ Zany - Forentic
03. Dark Oscillators - Nero
04. Brennan Heart - Get Wasted (Brennan Heart vs JDX Mix)
05. Droid - Focus (Uptempo Mix)
06. TNT - Second Match (TNT's Hard Treatment)
07. Southstylers - Crystal
08. DJ Zany - Sky High (Technoboy Remix)
09. Ado E Montorsi - Like A Bass
10. The Beholder & Max Enforcer - Got To Be There
11. SMD - Just Like You
12. The Pitcher - Grindin'
13. KAT - Gimme Da Bass (A-Lusion Mix)
14. The Hose - Umanoide (Lowtech Mix)
15. Headhunterz - Speakafreak
16. Dark Oscillators - Stereophobia
17. Speedwave - Little Italy (Hardstyle Masterz Remix)
18. Hyperdrive - The Oldskool Rule
19. Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix)
20. Tatanka - Mess Up
21. Donkey Rollers - Thunderbeats
22. Donkey Rollers - Immeasurably
23. Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Re-Edit)
24. DJ Duro - Just Begun (Duro's Remake)
25. B-Front - My Style
26. DJ Zany - Science & Religion (Science Mix)
27. DJ Zany - Pure
28. Deepack - The Prophecy
29. DJ Luna - Bring That shit Back
30. Deepack - Here's Johnny
31. Promo - Up Yours
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers
Zeker leuk setje weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://soundcloud.com/dj(...)from-your-boredom-90
Geen idee waarom de soundcloud tags niet werken...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |