abonnement Unibet Coolblue
pi_146949623
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:17 schreef Aasder het volgende:

[..]

Ik werd gefouilleerd door een vrouw. Die had mij wel uit mogen kleden hoor. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, djeeeezus wat fout :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_146949640
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:17 schreef Aasder het volgende:

[..]

Ik werd gefouilleerd door een vrouw. Die had mij wel uit mogen kleden hoor. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekum een hint gegeven dat je wat verstopte in je onderbroek?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146949664
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Stiekum een hint gegeven dat je wat verstopte in je onderbroek?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Gewoon normaal doen ja.
pi_146949694
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

:')
_O- _O- _O-
pi_146949719
Wat wordt jullie volgende feestje? Bij mij staan Pussy Lounge en XQ op de planning.
En ohja a..s zaterdag thuiswedstrijdje in Den Haag, E-Force en Digital Punk komen het Paard van Troje onveilig maken :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_146949733
Sommige vrouwelijke medemensen konden net zo goed in hun nakie rondlopen zo weinig kleding hadden ze aan :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146949763
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Sommige vrouwelijke medemensen konden net zo goed in hun nakie rondlopen zo weinig kleding hadden ze aan :')
Ergste vind ik dan dat sommige vrouwen gewoonweg te dik zijn voor het soort kleding wat ze aanhebben :') om over de obesitasmannen zonder shirt nog maar te zwijgen :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_146949764
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat wordt jullie volgende feestje? Bij mij staan Pussy Lounge en XQ op de planning.
En ohja a..s zaterdag thuiswedstrijdje in Den Haag, E-Force en Digital Punk komen het Paard van Troje onveilig maken :D
X Qlusive, weet het niet. Was er dit jaar ook, vergelijk dat met Hard Bass waar ik een week later was -O- Pussy Lounge nooit geweest.

Maar heb nog nergens tickets voor, mijn mede stappers zijn lang niet zo fanatiek als mij -O-

Wil eigenlijk naar Hardbass. Daarna maar ff kijken
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146949777
Trouwens iemand toevallig die beveiliger gezien die achter dat hok zegmaar van de regie stond, een beetje achterin de zaal? Die gozer leek net 16. Ik ben zelf totaal niet breed gebouwd en ook niet sterk ofzo, maar als ik had gewild had ik die gozer gewoon weggegooid :')
Zijn er geen minimale eisen qua gewicht, kracht enz. als je beveiliger wilt worden?
pi_146949790
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

X Qlusive, weet het niet. Was er dit jaar ook, vergelijk dat met Hard Bass waar ik een week later was -O- Pussy Lounge nooit geweest.

Maar heb nog nergens tickets voor, mijn mede stappers zijn lang niet zo fanatiek als mij -O-

Wil eigenlijk naar Hardbass. Daarna maar ff kijken
XQ Brennan Heart was echt fantastisch vond ik :D Pussy Lounge was binnen 10 minuten uitverkocht dus daar kan je sowieso niet meer heen. Of nouja via Ticketswap wel. Wordt ook mijn eerst PL trouwens.
Gewoon normaal doen ja.
pi_146949791
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ergste vind ik dan dat sommige vrouwen gewoonweg te dik zijn voor het soort kleding wat ze aanhebben :') om over de obesitasmannen zonder shirt nog maar te zwijgen :')
Nou inderdaad, al zijn er ook genoeg waarvan ik het totaal niet erg vind. Mannen zonder shirt met buikje en bijbehorende man boobs :r
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146949807
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef Aasder het volgende:
Trouwens iemand toevallig die beveiliger gezien die achter dat hok zegmaar van de regie stond, een beetje achterin de zaal? Die gozer leek net 16. Ik ben zelf totaal niet breed gebouwd en ook niet sterk ofzo, maar als ik had gewild had ik die gozer gewoon weggegooid :')
Zijn er geen minimale eisen qua gewicht, kracht enz. als je beveiliger wilt worden?
Nee, je wordt in principe getraind, ook al ben je nog zo klein, met truukjes kan je de grootste man uitschakelen. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_146949853
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nee, je wordt in principe getraind, ook al ben je nog zo klein, met truukjes kan je de grootste man uitschakelen. :D
Haha klopt. Ben ook zeker niet van mening dat je er als een gorilla uit moet zien, maar deze gast leek wel ondervoed ofzo
pi_146949864
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef Aasder het volgende:

[..]

Haha klopt. Ben ook zeker niet van mening dat je er als een gorilla uit moet zien, maar deze gast leek wel ondervoed ofzo
Misschien zit ie elke avond aan de pep :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_146949891
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Misschien zit ie elke avond aan de pep :')
_O-
Misschien had ik hem een van mijn 6 broodjes frikandel moeten geven
pi_146949893
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

XQ Brennan Heart was echt fantastisch vond ik :D Pussy Lounge was binnen 10 minuten uitverkocht dus daar kan je sowieso niet meer heen. Of nouja via Ticketswap wel. Wordt ook mijn eerst PL trouwens.
Qua muziek enzo was het niet verkeerd, maar qua gevoel meer bij Hard Bass plezier gehad. Was ook met andere personen, misschien dat ook invloed :)

Ticketswap zal vast wel wat opstaan. Ik weet de datum en locatie niet, wil eigenlijk niet meer BOB zijn. Dus hotel + taxi een must, dure geintjes dan :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146949921
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:26 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Qua muziek enzo was het niet verkeerd, maar qua gevoel meer bij Hard Bass plezier gehad. Was ook met andere personen, misschien dat ook invloed :)

Ticketswap zal vast wel wat opstaan. Ik weet de datum en locatie niet, wil eigenlijk niet meer BOB zijn. Dus hotel + taxi een must, dure geintjes dan :X
3 januari in de Central Studio's in Utrecht

http://partyflock.nl/party/278612:Pussy-lounge
Gewoon normaal doen ja.
pi_146949922
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Misschien zit ie elke avond aan de pep :')
Uiteraard herkenbaar aan:
- Flesje water;
- Kauwgom kauwen zonder kauwgom;
- Geen T shirt;
- Uitermate oplettende blik in zijn ogen
:')

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:26 schreef Aasder het volgende:

[..]

_O-
Misschien had ik hem een van mijn 6 broodjes frikandel moeten geven
Of 2 _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146949938
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

3 januari in de Central Studio's in Utrecht

http://partyflock.nl/party/278612:Pussy-lounge
Wat een genot die ticketprijs :D Maar ff kijken als het wat dichterbij komt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146949960
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat een genot die ticketprijs :D Maar ff kijken als het wat dichterbij komt.
Chill he! Ben er zelf ook nooit geweest maar het schijnt super leuk te zijn.
Gewoon normaal doen ja.
pi_146949979
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Chill he! Ben er zelf ook nooit geweest maar het schijnt super leuk te zijn.
Echt wel. Heb me wel kunnen vermaken op de PL stage bij Decibel *O*, dus dat geloof ik direct.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146949986
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat wordt jullie volgende feestje? Bij mij staan Pussy Lounge en XQ op de planning.
En ohja a..s zaterdag thuiswedstrijdje in Den Haag, E-Force en Digital Punk komen het Paard van Troje onveilig maken :D
Oh jammer dat het as zaterdag is, dan heb ik al een ander feestje.. Die Purge feestjes zijn best tof nog, ik was er tijdje terug toen Ran-D en Digital Punk er draaiden.

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

X Qlusive, weet het niet. Was er dit jaar ook, vergelijk dat met Hard Bass waar ik een week later was -O- Pussy Lounge nooit geweest.

Maar heb nog nergens tickets voor, mijn mede stappers zijn lang niet zo fanatiek als mij -O-

Wil eigenlijk naar Hardbass. Daarna maar ff kijken
XQ Brennan Heart was echt helemaal niets vond ik. Daarentegen gaat XQ Frontliner stukken beter worden, dat durf ik nu al te zeggen :9
pi_146950009
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat wordt jullie volgende feestje? Bij mij staan Pussy Lounge en XQ op de planning.
En ohja a..s zaterdag thuiswedstrijdje in Den Haag, E-Force en Digital Punk komen het Paard van Troje onveilig maken :D
X-Qlusive :)
Daar mijn verjaardag lekker vieren :P (25ste jarig)
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ergste vind ik dan dat sommige vrouwen gewoonweg te dik zijn voor het soort kleding wat ze aanhebben :') om over de obesitasmannen zonder shirt nog maar te zwijgen :')
Lekker die glibberbuiken tegen je aan _O-
Dat vind ik inderdaad echt gewoon ranzig :P

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef Aasder het volgende:
Trouwens iemand toevallig die beveiliger gezien die achter dat hok zegmaar van de regie stond, een beetje achterin de zaal? Die gozer leek net 16. Ik ben zelf totaal niet breed gebouwd en ook niet sterk ofzo, maar als ik had gewild had ik die gozer gewoon weggegooid :')
Zijn er geen minimale eisen qua gewicht, kracht enz. als je beveiliger wilt worden?
Nee, ben zelf ook totaal niet breed gebouwd en stond er 2 jaar geleden toen ik net 18 was ook.
Beveiliging is meer dan een beetje vervelende mensen uit elkaar trekken.
+ Als er wat gebeurd ga je er toch NOOIT alleen op af ;) lopen overal teams rond die je met 1 druk op kan roepen :)
pi_146950011
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:29 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Oh jammer dat het as zaterdag is, dan heb ik al een ander feestje.. Die Purge feestjes zijn best tof nog, ik was er tijdje terug toen Ran-D en Digital Punk er draaiden.

[..]

XQ Brennan Heart was echt helemaal niets vond ik. Daarentegen gaat XQ Frontliner stukken beter worden, dat durf ik nu al te zeggen :9
Rebellion zeker?

Ik vond BH juist super vet :D maar vond de sfeer ook gewoon onwijs leuk
Gewoon normaal doen ja.
pi_146950065
Deze past hier nu echt heel goed op het moment:

┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')