Plavuizenquote:
Vind ik mooi... een kurkvloerquote:
Ik ken de mods van MEN, dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan..... Maar ik zag de posts voor mn ogen verdwijnen ... Twas nog geen 8 uur in de morgen
Ok ...quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de mods van MEN, dat bedoelde ik...
Kurken vloerquote:Op woensdag 12 november 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitschenken via een koffiefilterzakje dan...
is het al weer half tien geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Vind ik mooi... een kurkvloer
Jammer dat jij geen TV hebt, er was net iemand die in een kringloopwinkel een oude
Apothekers pot had gekocht voor 90 eurocent en die was 5 á 6 duizend euro waard![]()
Ik zag namelijk Cash staan op je verlanglijstje..
Je kan de uitzending vanavond laat of beter voor jou morgen nog wel terugkijken...
http://tvblik.nl/tussen-kunst-kitsch
Hoezo?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
is het al weer half tien geweest
ik kan mij ogen niet meer openhouden en ik ben al zo kippigquote:
Dan moet je hoognodig je nest inkruipenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik kan mij ogen niet meer openhouden en ik ben al zo kippig
Die Bart kom ik sporadisch weleens tegen in andere topics en daar komt hij meestal erg onvriendelijk en onsympathiek op mij over.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken de mods van MEN, dat bedoelde ik...
In de FB werd Mata gedreigd met een ban ... Die berichten van zichzelf heeft ie dus ook verwijderd.. Juist de FB moet eerlijk en duidelijk blijven lijkt me.. Als je daar al niet meer op kunt vertrouwen..quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Bart kom ik sporadisch weleens tegen in andere topics en daar komt hij meestal erg onvriendelijk en onsympathiek op mij over.
In FB verdwijnen vaak de meeste postings. Soms zelfs hele delen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
In de FB werd Mata gedreigd met een ban ... Die berichten van zichzelf heeft ie dus ook verwijderd.. Juist de FB moet eerlijk en duidelijk blijven lijkt me.. Als je daar al niet meer op kunt vertrouwen..
Opschonen noemen ze datquote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In FB verdwijnen vaak de meeste postings. Soms zelfs hele delen.
ow.... als dat alles is....quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had wat onzinnige antwoorden in het alfabet-topic... Meer niet volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |