Ik reed door een beetje regen op de snelweg bij Hengelo, had ook prachtig uitzichtquote:Op woensdag 12 november 2014 16:50 schreef Frutsel het volgende:
Bizar mooie regenboog hier in Noordoost Twente... bij zonsondergang.... heldere lucht en voor je gevoel geen regen te zien... maar zal verderop zitten?
[ afbeelding ]
DOUBLE RAINBOW ALL THE WAY!!quote:Op woensdag 12 november 2014 17:13 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik reed door een beetje regen op de snelweg bij Hengelo, had ook prachtig uitzicht!
Het was een DOUBLE RAINBOOOOOOW!
En wat gaat dat voor Nederland betekenen?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:49 schreef aloa het volgende:
Indrukwekkende depressie momenteel boven de Atlantische oceaan. Met een behoorlijk groot stormveld.
[ afbeelding ]
Zijn de pieten alsnog blank...quote:Op woensdag 12 november 2014 20:01 schreef Djeez het volgende:
Sinterklaasintocht gaat overal in het water vallen. Er wordt een enorme hoeveelheid regen voorspeld zaterdag
vooral neerslag.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En wat gaat dat voor Nederland betekenen?
En dan zeker geen Winterse neerslag maar gewoon zeikregenquote:
Zeikregen inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
En dan zeker geen Winterse neerslag maar gewoon zeikregen.
960 mb nu.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Das een joekel van een depressie inderdaad.
Sinterklaasstorm deel 2quote:Op woensdag 12 november 2014 18:49 schreef aloa het volgende:
Indrukwekkende depressie momenteel boven de Atlantische oceaan. Met een behoorlijk groot stormveld.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:09 schreef aloa het volgende:
[..]
960 mb nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel activiteit van depressies, maar ze worden geblokkeerd door de hogedruk aan de andere kant van Europa. Verder dan Ierland / Groot Brittannië lijkt het voorlopig niet te komen.quote:
Jammer maar helaasquote:Op donderdag 13 november 2014 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel activiteit van depressies, maar ze worden geblokkeerd door de hogedruk aan de andere kant van Europa. Verder dan Ierland / Groot Brittannië lijkt het voorlopig niet te komen.
Wacht maar tot morgen en zaterdagquote:Op donderdag 13 november 2014 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel activiteit van depressies, maar ze worden geblokkeerd door de hogedruk aan de andere kant van Europa. Verder dan Ierland / Groot Brittannië lijkt het voorlopig niet te komen.
veel regen, maar geen stormquote:Op donderdag 13 november 2014 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wacht maar tot morgen en zaterdag
Storm en regen en wind en guur weer net boven nul zal je krijgenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:42 schreef Elan het volgende:
Dit weer mag het wel de hele herfst/winter blijven
Geen horrorwinter dit jaar?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Storm en regen en wind en guur weer net boven nul zal je krijgen![]()
![]()
Nee. Die gaat naar zuidoost Europaquote:
Volgens Accuweather zekerquote:Op donderdag 13 november 2014 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Die gaat naar zuidoost Europa![]()
![]()
Ik zit op de grens van stormy en cold shotsquote:
Lange termijn is niet betrouwbaar he!? Dit seizoen zaten ze ook finaal mis met de orkaan voorspelling. (Iedereen trouwens).quote:Op donderdag 13 november 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit op de grens van stormy en cold shots
Natuurlijk. Al was dit de eerste keer dat hun seizoensvoorspelling er hier naast zat. Very hot en very dry terwijl het record nat een rond gemiddeld qua temperatuur wasquote:Op donderdag 13 november 2014 16:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Lange termijn is niet betrouwbaar he!? Dit seizoen zaten ze ook finaal mis met de orkaan voorspelling. (Iedereen trouwens).
Hier is het niet veel beter..quote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
Verder is de verwachting hier weer uitermate saai. Bewolkt met af en toe een bui. Temperaturen iets onder gemiddeld.
Echt een waardeloos jaar wat dat betreft.
? Of zit jij niet in Nederland? Keimooi weer hier, vandaag de hele dag zon en 14 graden. Morgen en zaterdag wat regen en daarna weer zonnig zie ik staan. Noem dat maar saai!quote:
Ik zit zeer zeker in Nederlandquote:Op donderdag 13 november 2014 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
? Of zit jij niet in Nederland? Keimooi weer hier, vandaag de hele dag zon en 14 graden. Morgen en zaterdag wat regen en daarna weer zonnig zie ik staan. Noem dat maar saai!
2010 stylequote:
Doe maar 1979, maar dan zonder de ijzelquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
2010 style? Ik wil nog wel een keer gruwelijk veel sneeuw meemaken. Dat kwam toen wel in d buurt
Ugh, dat is toch niet leuk meer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe maar 1979, maar dan zonder de ijzel
De winter die veel indruk op me heeft gemaakt, daarna bijna geen winters meer die eruit sprongen, op de elfstedenwinters na dan. Maar 1979 was echt bijzonder, vooral door de sneeuwstorm. Geen Elfstedentocht dat jaar, maar wel op nummer 7 in de hellmann lijst.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ugh, dat is toch niet leuk meer?vooral ook nog eens een lekkere doorslaande oostenwind erbij. Koud en sneeuw is 1 ding, sneeuwjacht, dorpen die afgesneden worden en windstoten van 100km/u zijn gewoon klote zeker voor een langere tijd.
+10quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe maar 1979, maar dan zonder de ijzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |