Meh, suuz lult zoals gewoonlijk teveel in haar 1990's dogmas. Berdych heeft sinds mensenheugenis geen problemen met pace, maar meer met spin op services. Hij retourneert verdomme beter tegen Federer dan Nadal.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar een beetje speler behoort inderdaad zoals suus zegt die 2e service van Djoko aan te pakken. Berdych oogde wel erg traag.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:24 schreef suus21 het volgende:
Djoko's team is toch wel het lelijkst van de hele tour
Extreem goed spelen is ook onmogelijk met matige tegenstand.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:16 schreef Norrage het volgende:
Toch vind ik het vooral de tegenstanders van Djoko/Fed die superslecht zijn, die gewoon buitengewoon slecht zijn. Zó goed vind ik Djoko/Fed niet eens spelen.
Helemaal mee eens. De manier al waarop hij zichzelf al vóór de wedstrijd gewonnen geeft tegen Nadal en Djokovic.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:32 schreef suus21 het volgende:
Berdych zou met zijj wapens en benen al minimaal een grand slam hebben moeten winnen, maar zijn instelling is totaal verkeerd. En ja ik verlang naar spelers als becker, sampras, agassi, roddick, ivanisevic, kuerten etc. Sommigen met minder wapens als berdych maar wel kampioenen.
Het hunkeren van Suus21, het smachten en snakken, het brandende verlangen: het is nostalgie. En nostalgie, lieve mensen, is een valse emotie. Je laat de mindere zaken namelijk wegzakken uit je geheugen en focust op de goede kanten, je idealiseert de historische gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:32 schreef suus21 het volgende:
Berdych zou met zijj wapens en benen al minimaal een grand slam hebben moeten winnen, maar zijn instelling is totaal verkeerd. En ja ik verlang naar spelers als becker, sampras, agassi, roddick, ivanisevic, kuerten etc. Sommigen met minder wapens als berdych maar wel kampioenen.
Vind je die vriendin lelijk ja? Ik vind haar knap.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, dat wint Murray hoor. Met die lelijke vriendin en die verschrikkelijke moeder
Voor Berdych misschien wel, dat is echt zo'n mepper zonder finesse. Als de baan wat sneller is gaan al zijn slagen harder. Djokovic enzo kunnen ermee dealen door meer spin te gebruiken (om maar wat te noemen).quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat gemekker op de snelheid van de baan bij de BBC. Ja, hij is langzaam, zeker voor indoor, maar als de speler aan de andere kant van de baan op die dag alles beter doet houd je hoogstens je service een keertje. Dat maakt hier echt niet het verschil.
een makkie toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dus Wawrinka moet 3 games winnen voor een semi.
bob is links handig en mike is rechts handigquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
De Bryans winnen, met twee keer een tiebreak (7-6 7-6). Ik vind ze trouwens enorm op elkaar lijken. Weet vaak niet wie wie is. Vraag me af of ze dat ook zelf weleens hebben.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
De Bryans winnen, met twee keer een tiebreak (7-6 7-6). Ik vind ze trouwens enorm op elkaar lijken. Weet vaak niet wie wie is. Vraag me af of ze dat ook zelf weleens hebben.
quote:
Ja, en zie je niet vaak; iemand die challenget omdat hij wil dat zijn eigen bal uit is.quote:
En dan nog gaan ze in.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:37 schreef Norrage het volgende:
Nu Djoko wel paar keer heel nonchalant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |