quote:
Da's waar, maar de hoeveelheid info per byte is vrij laag.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:34 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik zou beelden niet niet wetenschappelijke data noemen.
Hij zal al geland zijn - als dat is gelukt, maar het duurt nog ff voordat wij daar iets van horen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:36 schreef Infection het volgende:
Nog geen gejuich of iets, dus nog niet geland lijkt mij?
Hij zou moeten staan, maar het duurt een half uur voor het signaal de aarde bereikt.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:36 schreef Infection het volgende:
Nog geen bericht. Subtiel maar belangrijk verschilquote:Op woensdag 12 november 2014 16:36 schreef Infection het volgende:
Ah. Dat verklaart het.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:37 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Hij zou moeten staan, maar het duurt een half uur voor het signaal de aarde bereikt.
Gelukkig zijn de walvissen gekalmeerdquote:
Duurt ffkes he, afstand van zo'n 500 miljoen kmquote:
Nee, die komen ergens aan in Spanje denk ik DSN.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef X11 het volgende:
Zijn er geen beelden van de informatiestroom die nu aan zijn lange weg naar de Aarde bezig is?
Die moeten ook nog hierheen reizenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef X11 het volgende:
Zijn er geen beelden van de informatiestroom die nu aan zijn lange weg naar de Aarde bezig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |