SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Waarom post je dan in VBL?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens niet door geestelijk minderwaardigen aangesproken te worden.
Uh, nee. Allemaal debiele mongooltjes daar.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat wij daar allemaal op het zelfde (hoge) niveau zitten.
Hallo Johannesquote:Op woensdag 12 november 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo allemaal
Johannes hier
Ik ergens na zessen, kom gerust meequote:Op woensdag 12 november 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo Johannes
Ik zie Paxcon rond 5 uur weer.
Ik heb al andere plannen, lief dat je het vraagt.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ergens na zessen, kom gerust mee
Nee, ik had college in het academiegebouw.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had jij gisteren ook college tijdens die brandoefening in het harmoniegebouw?
Oh jammer, ik denk dat jij de extra rookpauze wel had kunnen waarderen.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik had college in het academiegebouw.
Paxcon en ik gaan volgende week dinsdag een film kijken bij mij thuis. Heb je nog tips?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jammer, ik denk dat jij de extra rookpauze wel had kunnen waarderen.
Paxcon bleek in de pathé te zijn, ongetwijfeld een film aan het kijken, ik weet dat hij dat erg leuk vindt.
Brokeback Mountain?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en ik gaan volgende week dinsdag een film kijken bij mij thuis. Heb je nog tips?
quote:
Dat zou hij niet durven.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat hij je niet blokkeert op de DM.
Ja. Ik zit mezelf nu vol te proppen om mijn stress te bedwingen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig voor jullie date?
Laat nog een gaatje voor Pax over.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik zit mezelf nu vol te proppen om mijn stress te bedwingen.
Ik ben benieuwd hoe onze ontmoeting gaat verlopen. Het schijnt dat hij een vriendin van hem heeft meegenomen. Zou dat een teken zijn dat hij een trio wil?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat nog een gaatje voor Pax over.
Ik weet niet hoe ik het moet interpreteren, laten we het even rustig bekijken:quote:Op woensdag 12 november 2014 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe onze ontmoeting gaat verlopen. Het schijnt dat hij een vriendin van hem heeft meegenomen. Zou dat een teken zijn dat hij een trio wil?
Naar mijn weten mogen we elkaar wel, ja. Hij iets meer dan ik.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet interpreteren, laten we het even rustig bekijken:
Vindt hij jou aardig?
Vind jij hem aardig?
Heeft hij ook ooit, zeg maar, 'romantische' interesse in jou getoond of andersom?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar mijn weten mogen we elkaar wel, ja. Hij iets meer dan ik.
Gisteren nog. Wel iets onschuldigs naar mijn idee.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij ook ooit, zeg maar, 'romantische' interesse in jou getoond of andersom?
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gisteren nog. Wel iets onschuldigs naar mijn idee.
Nee, we namen afscheid van elkaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ging het over Mortaxxx?
Daar durf ik geen antwoord op te geven, maar ik vermoed van wel aangezien hij volgende week komt eten en hele tijd vroeg wanneer ik voor hem ging koken.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is hij verliefd op jou?![]()
Wanneer mag ik komen eten?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar durf ik geen antwoord op te geven, maar ik vermoed van wel aangezien hij volgende week komt eten en hele tijd vroeg wanneer ik voor hem ging koken.
Hallo johannes. Ik heb het topic doorgenomen. Toch vond ik geen gerecht dus ik weet nog niet hoe ik het mijn vriendin moet uitleggenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer mag ik komen eten?
Jij mag altijd komen eten.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer mag ik komen eten?
Je moet de hele reeks lezen, dan weet je alle ins & outs van het nasi wereldje.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo johannes. Ik heb het topic doorgenomen. Toch vond ik geen gerecht dus ik weet nog niet hoe ik het mijn vriendin moet uitleggen
Wat een rare kwibus is die iwanius trouwens
Morgen?quote:
Morgen ga ik al sushi eten met een goede vriendin bij Sumo aan de Vismarkt.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet de hele reeks lezen, dan weet je alle ins & outs van het nasi wereldje.
[..]
Morgen?
Mooi, dan spreken we daar afquote:Op woensdag 12 november 2014 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen ga ik al sushi eten met een goede vriendin bij Sumo aan de Vismarkt.
Hou jij van sushi?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi, dan spreken we daar af
Ik ken Knut niet en dat hou ik graag zo. Opdonderen met hem.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut en ik vinden dat erg lekker.
Dat vind ik een goed ideequote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken Knut niet en dat hou ik graag zo. Opdonderen met hem.
Paxcon vindt het ook heel erg lekker. Ik stel voor dat we binnenkort met z'n allen sushi gaan eten.
Doe jij dat maar. Ik heb het al moeilijk genoeg om hem straks te zien.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed ideeStel jij het zo voor aan hem? Of zal ik dat doen?
Ik dacht dat je er juist naar uitkeek.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe jij dat maar. Ik heb het al moeilijk genoeg om hem straks te zien.
Het blijft telkens eng om hem weer te zien hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er juist naar uitkeek.
Misschien komt het omdat je weet dat hij niet in je gaat bijten. Ik loop dat risico telkens als ik hem zie.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Suarez heeft ook bij Groningen gespeeld. Verdacht dit.
Als Johannes en ik jouw pohi in 1 minuut doorlezen, hebben we nog meer onzin gelezen dan dat jij net las.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef Paxcon het volgende:
Zelden in twee minuten zoveel onzin gelezen
Dan is alle zuurstof in de ruimte waarin jij je bevindt op? Vervelend zeg.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
Laten we maar stoppen met over hem praten, straks gaat die mij daadwerkelijk bijten.
Nog 45 minuten.
nou nouquote:Op woensdag 12 november 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan is alle zuurstof in de ruimte waarin jij je bevindt op? Vervelend zeg.
Lekker bierquote:Op woensdag 12 november 2014 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes heeft weer heerlijk gekookt
Grana Padano kaas best kaasquote:Op woensdag 12 november 2014 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk uit he dinsdag. Straks gooit hij wat in je drankje :squote:Op woensdag 12 november 2014 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
lulquote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit he dinsdag. Straks gooit hij wat in je drankje :s
dan is het goedquote:Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bescherm Pax zijn maagdelijkheid
Wat speel jequote:
Heb alleen DK is fucking saai sinds patch manquote:
heb elke class wel 90 behalve DK en monkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb alleen DK is fucking saai sinds patch man
nu helemaal geen zin meer om te spelen
je moet je bek houdenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit he dinsdag. Straks gooit hij wat in je drankje :s
Ja, je hebt lekker gekookt.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je mijn WA nog gelezen, Johannes?
Hallo vriendquote:Op donderdag 13 november 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, je hebt lekker gekookt.
Jammer dat de SC een beetje dood is. RIP #FREE
Het gaat nu over meneer Deneuker, meneer Poep, mevrouw Van Kut en mevrouw Hoeren. Ze zijn allemaal fier op hun naam.quote:
Voor hoeveel uur heb je contract getekend bij werk?quote:
Het mag momenteel dan zwaar zijn, we keren sterker terug dan ooit daarvoor. Verder onthoud ik mij nog even van commentaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey vriend, wat vind jij van de vele gevallen strijders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |