SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Waarom post je dan in VBL?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens niet door geestelijk minderwaardigen aangesproken te worden.
Uh, nee. Allemaal debiele mongooltjes daar.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat wij daar allemaal op het zelfde (hoge) niveau zitten.
Hallo Johannesquote:Op woensdag 12 november 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo allemaal
Johannes hier
Ik ergens na zessen, kom gerust meequote:Op woensdag 12 november 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo Johannes
Ik zie Paxcon rond 5 uur weer.
Ik heb al andere plannen, lief dat je het vraagt.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ergens na zessen, kom gerust mee
Nee, ik had college in het academiegebouw.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had jij gisteren ook college tijdens die brandoefening in het harmoniegebouw?
Oh jammer, ik denk dat jij de extra rookpauze wel had kunnen waarderen.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik had college in het academiegebouw.
Paxcon en ik gaan volgende week dinsdag een film kijken bij mij thuis. Heb je nog tips?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jammer, ik denk dat jij de extra rookpauze wel had kunnen waarderen.
Paxcon bleek in de pathé te zijn, ongetwijfeld een film aan het kijken, ik weet dat hij dat erg leuk vindt.
Brokeback Mountain?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en ik gaan volgende week dinsdag een film kijken bij mij thuis. Heb je nog tips?
quote:
Dat zou hij niet durven.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat hij je niet blokkeert op de DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |