Ja. Ik zit mezelf nu vol te proppen om mijn stress te bedwingen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig voor jullie date?
Laat nog een gaatje voor Pax over.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik zit mezelf nu vol te proppen om mijn stress te bedwingen.
Ik ben benieuwd hoe onze ontmoeting gaat verlopen. Het schijnt dat hij een vriendin van hem heeft meegenomen. Zou dat een teken zijn dat hij een trio wil?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat nog een gaatje voor Pax over.
Ik weet niet hoe ik het moet interpreteren, laten we het even rustig bekijken:quote:Op woensdag 12 november 2014 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe onze ontmoeting gaat verlopen. Het schijnt dat hij een vriendin van hem heeft meegenomen. Zou dat een teken zijn dat hij een trio wil?
Naar mijn weten mogen we elkaar wel, ja. Hij iets meer dan ik.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet interpreteren, laten we het even rustig bekijken:
Vindt hij jou aardig?
Vind jij hem aardig?
Heeft hij ook ooit, zeg maar, 'romantische' interesse in jou getoond of andersom?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar mijn weten mogen we elkaar wel, ja. Hij iets meer dan ik.
Gisteren nog. Wel iets onschuldigs naar mijn idee.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij ook ooit, zeg maar, 'romantische' interesse in jou getoond of andersom?
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gisteren nog. Wel iets onschuldigs naar mijn idee.
Nee, we namen afscheid van elkaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ging het over Mortaxxx?
Daar durf ik geen antwoord op te geven, maar ik vermoed van wel aangezien hij volgende week komt eten en hele tijd vroeg wanneer ik voor hem ging koken.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is hij verliefd op jou?![]()
Wanneer mag ik komen eten?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar durf ik geen antwoord op te geven, maar ik vermoed van wel aangezien hij volgende week komt eten en hele tijd vroeg wanneer ik voor hem ging koken.
Hallo johannes. Ik heb het topic doorgenomen. Toch vond ik geen gerecht dus ik weet nog niet hoe ik het mijn vriendin moet uitleggenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer mag ik komen eten?
Jij mag altijd komen eten.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer mag ik komen eten?
Je moet de hele reeks lezen, dan weet je alle ins & outs van het nasi wereldje.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo johannes. Ik heb het topic doorgenomen. Toch vond ik geen gerecht dus ik weet nog niet hoe ik het mijn vriendin moet uitleggen
Wat een rare kwibus is die iwanius trouwens
Morgen?quote:
Morgen ga ik al sushi eten met een goede vriendin bij Sumo aan de Vismarkt.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet de hele reeks lezen, dan weet je alle ins & outs van het nasi wereldje.
[..]
Morgen?
Mooi, dan spreken we daar afquote:Op woensdag 12 november 2014 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen ga ik al sushi eten met een goede vriendin bij Sumo aan de Vismarkt.
Hou jij van sushi?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi, dan spreken we daar af
Ik ken Knut niet en dat hou ik graag zo. Opdonderen met hem.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut en ik vinden dat erg lekker.
Dat vind ik een goed ideequote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken Knut niet en dat hou ik graag zo. Opdonderen met hem.
Paxcon vindt het ook heel erg lekker. Ik stel voor dat we binnenkort met z'n allen sushi gaan eten.
Doe jij dat maar. Ik heb het al moeilijk genoeg om hem straks te zien.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed ideeStel jij het zo voor aan hem? Of zal ik dat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |