Ik dacht dat je er juist naar uitkeek.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe jij dat maar. Ik heb het al moeilijk genoeg om hem straks te zien.
Het blijft telkens eng om hem weer te zien hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er juist naar uitkeek.
Misschien komt het omdat je weet dat hij niet in je gaat bijten. Ik loop dat risico telkens als ik hem zie.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Suarez heeft ook bij Groningen gespeeld. Verdacht dit.
Als Johannes en ik jouw pohi in 1 minuut doorlezen, hebben we nog meer onzin gelezen dan dat jij net las.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef Paxcon het volgende:
Zelden in twee minuten zoveel onzin gelezen
Dan is alle zuurstof in de ruimte waarin jij je bevindt op? Vervelend zeg.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
Laten we maar stoppen met over hem praten, straks gaat die mij daadwerkelijk bijten.
Nog 45 minuten.
nou nouquote:Op woensdag 12 november 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan is alle zuurstof in de ruimte waarin jij je bevindt op? Vervelend zeg.
Lekker bierquote:Op woensdag 12 november 2014 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes heeft weer heerlijk gekookt
Grana Padano kaas best kaasquote:Op woensdag 12 november 2014 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk uit he dinsdag. Straks gooit hij wat in je drankje :squote:Op woensdag 12 november 2014 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
lulquote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit he dinsdag. Straks gooit hij wat in je drankje :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |