spannend!quote:Op woensdag 12 november 2014 09:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, die landing thrusterKomt er op neer dat bij de landing Philae zich aan het oppervlakte spiest met een harpoon. Er zit een kleine thruster in om hem tegen het oppervlakte te houden tijdens dit proces. Om het zonder te doen maakt het iets spannender, maar het zou zonder moeten kunnen.
hahaquote:Op woensdag 12 november 2014 09:40 schreef Molurus het volgende:
Tip: Ziggo kanaal 501 loopt bijna 2 minuten voor op de internet stream.
geen ideequote:Op woensdag 12 november 2014 09:41 schreef Molurus het volgende:
, of produceert de komeet die veranderingen zelf?
Niet meegekregen, ze is wel al vanaf gisteravond aanwezig.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:43 schreef Molurus het volgende:
Wie is die dame eigenlijk? Puur presentatrice, of ook direct betrokken bij het onderzoek?
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef Nober het volgende:
Zat even te luisteren naar die soundcloud hoor ik ineens Elbow - On A Day Like This was m'n telefoon.
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef Nober het volgende:
Zat even te luisteren naar die soundcloud hoor ik ineens Elbow - On A Day Like This was m'n telefoon.
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:49 schreef Molurus het volgende:
Ik moest toen ik hoorde van dat geluid denken aan Space Odyssey, die granieten blokken die geluid maken.
Maar goed, het is dus nog volslagen onduidelijk waar die oscillaties vandaan komen.
in het artikel staatquote:Op woensdag 12 november 2014 09:49 schreef Molurus het volgende:
Ik moest toen ik hoorde van dat geluid denken aan Space Odyssey, die granieten blokken die geluid maken.
Maar goed, het is dus nog volslagen onduidelijk waar die oscillaties vandaan komen.
Ik zat me al af te vragen wat dat was ja...quote:
bedrijven ook.. en die bedrijven maken de onderdelen voor de lander.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar op wetenschappelijk gebied wel over waren op het metrische systeem? Alleen het volk gebruikt nog de achterhaalde mijlen toch?
lolquote:
Of stiekem spelletjes aan het spelen op de computer ipv de landing in de gaten te houdenquote:Op woensdag 12 november 2014 10:02 schreef Molurus het volgende:
Maar goed dat ze de iPhone intussen hebben uitgevonden, anders had die man niet met z'n Phone kunnen spelen nu.
Kerbal space programquote:Op woensdag 12 november 2014 10:04 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Of stiekem spelletjes aan het spelen op de computer ipv de landing in de gaten te houden
je bent te laat vriendquote:Op woensdag 12 november 2014 10:04 schreef BeHereNowM het volgende:
http://new.livestream.com/esa/cometlanding
iig positiefquote:Op woensdag 12 november 2014 10:05 schreef Molurus het volgende:
Meer ingetogen dan met Curiosity, maar duidelijk een sfeer van blijdschap en opluchting.
Niet dat duidelijk is wat ze nu precies hebben gezien..
Ze zijn er ook nog lang niet hequote:Op woensdag 12 november 2014 10:05 schreef Molurus het volgende:
Meer ingetogen dan met Curiosity, maar duidelijk een sfeer van blijdschap en opluchting.
Niet dat duidelijk is wat ze nu precies hebben gezien..
Voor de mensen die er eerder overheen scrolldenquote:Op woensdag 12 november 2014 10:05 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
je bent te laat vriend
Primaquote:Op woensdag 12 november 2014 10:07 schreef BeHereNowM het volgende:
[..]
Voor de mensen die er eerder overheen scrollden
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 12 november 2014 10:09 schreef Molurus het volgende:
Lost contact, which is expected.![]()
Nu een paar uur terror dus.
Ach, na 10 jaar wachten, wat is een paar uur extra nouquote:Op woensdag 12 november 2014 10:09 schreef Molurus het volgende:
Lost contact, which is expected.![]()
Nu een paar uur terror dus.
Jammer dat Rosetta de landing niet kan filmen. Dat zou er echt supervet uitzien.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, na 10 jaar wachten, wat is een paar uur extra nou
dat zou nog eens wat zijn geweest jaquote:Op woensdag 12 november 2014 10:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jammer dat Rosetta de landing niet kan filmen. Dat zou er echt supervet uitzien.
Er is niet heel veel te zien eigenlijk... interviews enzo, presentatrice.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:15 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft screencaps maken voor de mensen die de stream niet open hebben???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |