Welke bijnaam heeft de jouwe dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een aparte bijnaam voor je pener.
Ik zou niet weten of mannen hun pik vroeger een bijnaam gaven eigenlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bijnamen voor peners is iets voor de jeugd Karina. Niet voor mensen van onze generatie.
Hij is 99 cm? Dat geloof ik niet.quote:
Mijn vriendin vindt dat ook dus daarom komt het woord wel geregeld voorbij.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
Mannenpap vind ik zo een vies woord he
Kan het me niet herinneren, maar dat zou ook aan m'n geheugen kunnen liggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef Karina het volgende:
Ik zou niet weten of mannen hun pik vroeger een bijnaam gaven eigenlijk
ja als duindorper kun je overal wel tegen op kijkenquote:
Gay, de Lady Bing awardquote:Op woensdag 12 november 2014 14:37 schreef sp3c het volgende:
nu snappen jullie hem ook
[ afbeelding ]
Arie is het toppunt van mannelijkheid. Wist je dat hij 's nachts door foute buurten fietst in de hoop dat hij een vechtpartij kan uitlokken? Ja daar kijk ik wel tegen op.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja als duindorper kun je overal wel tegen op kijken
de doner kebabman had ook gekunt gok ik
Een echte man deinst er niet voor terug om ander mannelijk schoon te appreciėren.quote:
Ja maar dan ook nog een keer je pik naar hem te noemen gaat wel ver hoor. Is die van jou getatoeerd? Zou wel moeten als hij Arie B. heet.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een echte man deinst er niet voor terug om ander mannelijk schoon te appreciėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |