Huh?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent de foto in blauwe jumpsuit alweer vergeten ja?
Wie vraagt dat dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je al een keer op een solex zien zitten met die lange leren jas van je, dus ik heb inmiddels een beeld. De vraag is of ik daar aan toe moet geven of niet...
Haal het weg, het is zwart kant!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik ken nog wel deze, bedacht ik me net...
[ afbeelding ]
Ja, waarom wil je dat weten? Hou je ook zoveel van spelletjes en nu baal je dat je het gemist hebt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat nog steeds in Eindhoven? (te lui om even te googelen.)
Was dit vóór of na de schaamlip correctie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik ken nog wel deze, bedacht ik me net...
[ afbeelding ]
Ging daar 25 jaar ggeleden ofzo ook altijd heen (net als naar Spiel Essen) en was benieuwd of het nog steeds in Eindhoven gehouden werd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
Ja, waarom wil je dat weten? Hou je ook zoveel van spelletjes en nu baal je dat je het gemist hebt?
Het lijkt nog wat te trekken gezien dr houdingquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Was dit vóór of na de schaamlip correctie?
Ja, die kan ik me nog wel vaag herinneren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dees met haar zussen bij de Toppers. Allemaal in blauwe jumpsuits. Op 1 na geloof ik.
Ja dus, al is het nu al 3 jaar in handen van Vana events, dus het verschil is nu een andere organisator.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging daar 25 jaar ggeleden ofzo ook altijd heen (net als naar Spiel Essen) en was benieuwd of het nog steeds in Eindhoven gehouden werd.
Moet je maar even goed kijken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Was dit vóór of na de schaamlip correctie?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die kan ik me nog wel vaag herinneren.
Heeft kennelijk niet al te veel indruk gemaakt...
toen was je drie...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging daar 25 jaar ggeleden ofzo ook altijd heen (net als naar Spiel Essen) en was benieuwd of het nog steeds in Eindhoven gehouden werd.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal de andere foto's uit deze serie even opzoeken...
Ik moet bij de TT aan Michael Jackson denken...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet bij de TT aan Michael Jackson denken...
Ik maak me een beetje zorgen om Piet. Die lijkt zichzelf niet helemaal te zijn de laatste tijd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
PP gaat steigeren als hij dat pak ziet, of heeft hij hem al gezien?
Die is Sint Maarten aan het doen met z'n kleinzoon.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om Piet. Die lijkt zichzelf niet helemaal te zijn de laatste tijd.
Mss moet hij ook maar eens op bezoek bij onze eigen psych.
Piet leeft in zijn eigen wereldje denk ik...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om Piet. Die lijkt zichzelf niet helemaal te zijn de laatste tijd.
Mss moet hij ook maar eens op bezoek bij onze eigen psych.
Ja, allemaal logisch enzo, maar een anarchist die gaat vragen om topics op te schonen, dat klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Die is Sint Maarten aan het doen met z'n kleinzoon.
En je kent het leefritme van Piet, die begint niet zo vroeg op de avond...
Je voordeelurenkaartquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef just me het volgende:
ik had gewoon dat pakje zakdoekjes moeten meenemen, want wat lag daar onder...
quote:
Ja, dat was inderdaad best wel heel raar. Die topics waren helemaal niet zo erg vervuild en normaal gesproken is Piet de laatste die zich daar druk over maakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, allemaal logisch enzo, maar een anarchist die gaat vragen om topics op te schonen, dat klopt niet helemaal.Zou hij mod-ambities hebben?
Een rol beschuit?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef just me het volgende:
Ik heb zo mijn momenten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent snel... ik was het effe kwijt
Ja moeilijk te peilen ... Tijdje terug was ie een paar dagen pleite en 2 weken later gaat mss PP op stap ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet leeft in zijn eigen wereldje denk ik...
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren mij echt nooit
Ah... er zijn zat mensen die niet altijd sámen even weg gaan maar alleen, dat is somsquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja moeilijk te peilen ... Tijdje terug was ie een paar dagen pleite en 2 weken later gaat mss PP op stap ...
Hij komt er niet vanaf , maar wil het diep in zn hart ook niet ... Komt wel goed ...
En ben je nog geen Dees Omaquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren mij echt nooit
Lag mijn leesbril er ook onderquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef just me het volgende:
Denk het ook .. Die zijn al zo lang samen ... Fann , klinkt je vast bekend in de oren ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... er zijn zat mensen die niet altijd sámen even weg gaan maar alleen, dat is soms
alleen maar goed en nee ik denk niet dat PP van zijn muts af wil, zéker niet denk ik
juist!
Mijn feestdagen depressie begint op te komen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, allemaal logisch enzo, maar een anarchist die gaat vragen om topics op te schonen, dat klopt niet helemaal.Zou hij mod-ambities hebben?
Begint dat met het in een negatief daglicht stellen van de naam Piet vanwege de ZP-discussie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn feestdagen depressie begint op te komen.
Dat speelt zeker mee, normaal krijg ik pas begin december last.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Begint dat met het in een negatief daglicht stellen van de naam Piet vanwege de ZP-discussie?
nee ik slaap niet, soms is het beter te zwijgenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
Slaapt iedereen inmiddels? Ok het is dinsdag?
Dat is ook zo en soms ben je nog gewoon bezig ..met iets andersquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nee ik slaap niet, soms is het beter te zwijgen
Ik keek de rijdende rechter en toen heb ik Thee en 2 boterhammen met Pindakaas gesmeerd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
Slaapt iedereen inmiddels? Ok het is dinsdag?
Ja ik wou zeggen ... Vorig jaar was je om deze tijd nog prima te pruimen ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat speelt zeker mee, normaal krijg ik pas begin december last.
Heb je die bammetjes ook opgegeten? Of zijn die voor de Griek die morgen weer stoer aan de slag moet ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik keek de rijdende rechter en toen heb ik Thee en 2 boterhammen met Pindakaas gesmeerd.
en nu lees ik dat Piet depri is
Ik heb ze bijna op, het was nét effe teveel dus er liggen nog 3 stukkiesquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die bammetjes ook opgegeten? Of zijn die voor de Griek die morgen weer stoer aan de slap moet ?
Heb je wel pech dit jaar want het is nog steeds niet echt slecht..quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:19 schreef FANN het volgende:
Ik begin me beter te voelen naarmate het weer slechter wordt
Nee, dit jaar was wel uitgesproken klote trouwensquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel pech dit jaar want het is nog steeds niet echt slecht..
oh... dat valt mee dan!quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar 1 maand per jaar hoor, 2 januari is het ineens over.
Ok als je weet dat het op 2 januari over is .. Maar tis wel typisch die periode.. Wat is de reden ... Kun je het kwijt , weet je het of misschien een andere keer?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar 1 maand per jaar hoor, 2 januari is het ineens over.
De nep gezelligheid in decemberquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar tis wel typisch die periode.. Wat is de reden ...
Ja dat is idd so fake... Het is er of het is er niet... Ik voel wat dat betreft meer genegenheid vanuit Spanje dan hier van mn eigen familiequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De nep gezelligheid in december
Ga je toch gewoon naar Spanje met de feestdagen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is idd so fake... Het is er of het is er niet... Ik voel wat dat betreft meer genegenheid vanuit Spanje dan hier van mn eigen familie
Zwart schminken, pietenpak aan en op 6 december aan boord van de stoomboot stappen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
Ga je toch gewoon naar Spanje met de feestdagen...
Of kan dat niet?
Of gewoon een ticket kopenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zwart schminken, pietenpak aan en op 6 december aan boord van de stoomboot stappen.
Weet ik niet ... Ik wou wel vrij nemen, maar ik wil ook weten wat ze er daar van vinden .quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon naar Spanje met de feestdagen...
Of kan dat niet?
Stout zijn en meegenomen worden in de zak werkt niet meer?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zwart schminken, pietenpak aan en op 6 december aan boord van de stoomboot stappen.
Misschien dat MM nog een Maatje kan gebruikenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah... ja dat is wel belangrijk om dat eerst even te overleggen, misschien hebben ze welquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet ... Ik wou wel vrij nemen, maar ik wil ook weten wat ze er daar van vinden .
Daar past sjoef niet in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stout zijn en meegenomen worden in de zak werkt niet meer?
Hoe denk je dat zijn dochter daar terecht is gekomen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stout zijn en meegenomen worden in de zak werkt niet meer?
Nou jah, als ik eerlijk ben moet ik er zelf ook niet aan denken om alleen te zijn op zulke dagen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet eerst mn last days regelen ...
welke kleur, ik heb een gele, een groene en nog een met vreemde kleurquote:
Ik heb er geen probleem mee.., Maar ik kom graag langs hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, als ik eerlijk ben moet ik er zelf ook niet aan denken om alleen te zijn op zulke dagen...
Ik zou je uitnodigen, maar ik denk dat die Griek dat niet zo leuk zou vindenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee.., Maar ik kom graag langs hoor
Wanr 2 dikbuiken op een bank ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou je uitnodigen, maar ik denk dat die Griek dat niet zo leuk zou vinden
Heb je het al gevraagd dan of doe je ook aan aannames?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Fann houdt de Griek op afzijdig ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je het al gevraagd dan of doe je ook aan aannames?
Nou... ik ken hem al een tijdje en sommige dingen wéét je gewoonquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je het al gevraagd dan of doe je ook aan aannames?
Stuur die Griek dan maar naar mij toe. Gaan we gezellig samen milky way's eten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
Wow KT FANN !! Eindelijk !! Het kan..quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stuur die Griek dan maar naar mij toe. Gaan we gezellig samen milky way's eten.
Die gaat liever niet dan wel de deur uit en dat is niet alleen met Kerst zo..quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stuur die Griek dan maar naar mij toe. Gaan we gezellig samen milky way's eten.
Ik denk dat je beter bij KT onder de boom kan gaan zittenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow KT FANN !! Eindelijk !! Het kan..
Dan zeg je toch nee tegen de vrouw!! PP Beetje ballen tonenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik word ook altijd erg treurig van zo'n boom in huis, welke gek heeft dat verzonnen?
Daar heb ik niks te zoeken .,,,quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter bij KT onder de boom kan gaan zitten
Jouw vent leek op mij heb je geregeld verteld en dat idee heb ik bij Chufi niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat je beter bij KT onder de boom kan gaan zitten
Ik heb geen treurwilg in huisquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik word ook altijd erg treurig van zo'n boom in huis, welke gek heeft dat verzonnen?
Die hangen in de boomquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zeg je toch nee tegen de vrouw!! PP Beetje ballen tonen
ben blij dat ik niet gemiddeld benquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
PJ Rens op TV. Ik ben weggezappt.
De Nederlandse vrouw geeft hem een 8.
Welke Nederlandse vrouw? In het algemeen bedoel je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
PJ Rens op TV. Ik ben weggezappt.
De Nederlandse vrouw geeft hem een 8.
Ik ook niet dan, want ik geef hem een nulquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet gemiddeld ben
een onvoldoende !? Mag dat in jouw beroep?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet gemiddeld ben
Ja. Zoveel duizend vrouwen gevraagd en het gemiddelde cijfer was een 8.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
Welke Nederlandse vrouw? In het algemeen bedoel je?
Das een lang verhaal, maar het komt erop neer dat er eerst Heidenen de heilige bomen opzochten in de tijd dat ze niet zo zeurden over kou omdat ze wel tegen een stootje konden (lees goede jassen hadden) En toen de christenen hun mooie feesten afgepakt hadden met hun dunne pijen en die boom maar binnen neerzetten zodat ze het niet koud kregen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die mag een tafelmodelletje met dennengeur.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zeg je toch nee tegen de vrouw!! PP Beetje ballen tonen
met een rode pen mag allesquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
een onvoldoende !? Mag dat in jouw beroep?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja. Zoveel duizend vrouwen gevraagd en het gemiddelde cijfer was een 8.
Die RTL kijkende huismiepenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke Nederlandse vrouw? In het algemeen bedoel je?
oh.... da's hélemaal triestquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die mag een tafelmodelletje met dennengeur.
Dat dus !!quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... da's hélemaal triestdoe dan gewoon niks
![]()
Hier komt geen boom, geen kerstbal, helemaal NIKS, ik moet die zooi niet...
Hier komt een boom, tussen de schuifdeuren in, kerststal die door mijn opa gemaakt is, heerlijk die zooiquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:55 schreef FANN het volgende:
Hier komt geen boom, geen kerstbal, helemaal NIKS, ik moet die zooi niet...
Maar in december ga ik wel een keer oliebollen halen, misschien een paar keer,quote:
Als je me 3 dagen verzorgt ... wie weet ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hier komt een boom, tussen de schuifdeuren in, kerststal die door mijn opa gemaakt is, heerlijk die zooi
Pffffffffff moet er niet aan denken...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hier komt een boom, tussen de schuifdeuren in, kerststal die door mijn opa gemaakt is, heerlijk die zooi
Moet je dan steeds omlopen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hier komt een boom, tussen de schuifdeuren in
Geen tijd voor TV hierquote:
nee Chuuf als jij er zo over denkt hou ik de deur, zelfs als het Kerstmis is, geslotenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je me 3 dagen verzorgt ... wie weet ..
Maar jij krijgt zeker veel visite dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef just me het volgende:
Ik eet altijd oliebollen met Oud en Nieuw en.. ik bak zelf appelbeignets
quote:
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jij krijgt zeker veel visite dan?
AH ik moet iets meenemen ? Of ga je zelf gewoon op pad ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
nee Chuuf als jij er zo over denkt hou ik de deur, zelfs als het Kerstmis is, gesloten
ik heb nog geen plannen maar het zal zeker ook iets met de kinderen zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
AH ik moet iets meenemen ? Of ga je zelf gewoon op pad ?
ik mag mezelf toch ook verwennen met iets lekkersquote:Op woensdag 12 november 2014 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat je er zoveel werk van maakt?
of ga je daar in je eentje zitten dan?
Ik grapte ook alleen maar een beetjequote:Op woensdag 12 november 2014 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog geen plannen maar het zal zeker ook iets met de kinderen zijn
[..]
ik mag mezelf toch ook verwennen met iets lekkers
ik heb nog geen idee wat ik ga doen, ik zie wel
Ja, als je kinderen heb en kleinkinderen dan ligt het allemaal ietsje anders,quote:Op woensdag 12 november 2014 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog geen plannen maar het zal zeker ook iets met de kinderen zijn
[..]
ik mag mezelf toch ook verwennen met iets lekkers
ik heb nog geen idee wat ik ga doen, ik zie wel
Ik kruip er zo onder ... geniet en tot later JMquote:Op woensdag 12 november 2014 00:07 schreef just me het volgende:
Nou daar drink ik dan nog 'n glaasje wijn op
Klinkt heavy bubbling stuff ..quote:Op woensdag 12 november 2014 00:08 schreef just me het volgende:
Ik heb altijd een hele gezellige nieuwjaarsreceptie op de club!
met de auto heen en met de taxi terug
Kijk dát kan heel gezellig zijn!quote:Op woensdag 12 november 2014 00:08 schreef just me het volgende:
Ik heb altijd een hele gezellige nieuwjaarsreceptie op de club!
met de auto heen en met de taxi terug
Niks gevoeld?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik hoor net op de TV dat er vandaag een aardschok vlak naast mijn huis is geweest.
Jij woont toch daar waar de NAM isquote:Op woensdag 12 november 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik hoor net op de TV dat er vandaag een aardschok vlak naast mijn huis is geweest.
tot laterquote:Op woensdag 12 november 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kruip er zo onder ... geniet en tot later JM
Nee, helemaal niks en het was echt om de hoek.quote:
Kruip je er naast ... Gezellig ...quote:Op woensdag 12 november 2014 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
tot laterschuif maar 'n stuk op dan
Ah... maar het was dus geen zwarequote:Op woensdag 12 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks en het was echt om de hoek.
http://nos.nl/artikel/720389-aardschok-van-20-in-drenthe.html
Je kent me echt niet hè, de laatste man waar ik mee geslapen heb had nogal commentaar op mijn gesnurkquote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kruip je er naast ... Gezellig ...
Chuf heeft oordoppiesquote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
Je kent me echt niet hè, de laatste man waar ik mee geslapen heb had nogal commentaar op mijn gesnurk
Neuh, anders had ik het wrs. wel gevoeld.quote:
Dat was dan een pussy.. .. Ik snurk meer... Grapje ...geen ideequote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
Je kent me echt niet hè, de laatste man waar ik mee geslapen heb had nogal commentaar op mijn gesnurk
wel raar......... is vast een complotquote:Op woensdag 12 november 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik het wrs. wel gevoeld., maar Amen/Eleveld kan ik bijna zien vanuit mijn achtertuin.
Rotbuurtquote:Op woensdag 12 november 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik het wrs. wel gevoeld., maar Amen/Eleveld kan ik bijna zien vanuit mijn achtertuin.
je zou er een topic over kunnen openenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
wel raar......... is vast een complot
hijis wel gay, erg gevoelig!quote:Op woensdag 12 november 2014 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was dan een pussy.. .. Ik snurk meer... Grapje ...geen idee
Ja hoor, die leest dit vast wel en die onthoudt het ook...quote:Op woensdag 12 november 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou Deisyy dit morgen lezen en dan weten dat ik best af en toe wat vertel?
Nee juist heerlijke, maar die paar seconden dat ik erdoorheen reed vond ik het maar een durpie van niks. Beetje saaie omgeving daar terwijl ik juist van het buitenleven hou, maar daar is echt helemaal niks. Nou ja ze hebben internet dan.quote:
Dees vergeet niet en kan killing zijn dus be warnedquote:Op woensdag 12 november 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou Deisyy dit morgen lezen en dan weten dat ik best af en toe wat vertel?
Weltrusten Fann!quote:
Café de Amer. Wereldberoemd in Amen en omstreken.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:17 schreef drakin het volgende:
Nee juist heerlijke, maar die paar seconden dat ik erdoorheen reed vond ik het maar een durpie van niks. Beetje saaie omgeving daar terwijl ik juist van het buitenleven hou, maar daar is echt helemaal niks. Nou ja ze hebben internet dan.
Cyrano de Bergeracquote:
Je hebt toch wel je honkbalknuppel meegenomen voor het geval dat ze een verkeerde beslissing nenem?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Op protestkoffie in de Stopera...
Meneer de voorzitter, ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt toch wel je honkbalknuppel meegenomen voor het geval dat ze een verkeerde beslissing nenem?
Over het algemeen word ik een beetje agressief als ik politici te lang hoor praten en tegelijkertijd toch niets hoor zeggen. Word vandaag de definitieve beslissing genomen of is het een soort van hoorzittng/info-bijeenkomst?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Meneer de voorzitter, ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.
Bla bla bla...
De guerrilla acties volgen zonodig nog.
Maar had je nu nog een relatie of niet?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
2 aparte slaapkamers dan denk ikquote:Op woensdag 12 november 2014 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar had je nu nog een relatie of niet?
Jij geloofde mij niet toen ik je vertelde dat ze niet meer samen is met haar ex?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:48 schreef Armageddon het volgende:
Maar had je nu nog een relatie of niet?
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij geloofde mij niet toen ik je vertelde dat ze niet meer samen is met haar ex?
Net weer thuis.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over het algemeen word ik een beetje agressief als ik politici te lang hoor praten en tegelijkertijd toch niets hoor zeggen. Word vandaag de definitieve beslissing genomen of is het een soort van hoorzittng/info-bijeenkomst?
Lastig. In beginsel zou ik je zeker aanraden om me niet serieus te nemen, maar dat wil niet zeggen dat ik altijd onzin verkoop.quote:
Ik ken dat soort discussies en uiteindelijk zal er wel een compromis gevonden worden waar de doorsnee bewoner net niet echt blij van wordt. Bij mijn ouders in de wijk hebben ze de buslus een paar jaar geleden ook ingekort en daarbij werd de verplichting dat een bushalte maximaal 500 meter van welk huis dan ook mocht staan, voor het gemak maar genegeerd. (uiteraard ook vanwege bezuinigingsmaatregelen)quote:
De norm is inmiddels 800 meter, maar om dat hemelsbreed te halen binnen de woonwijk moet je dan wel door 2 grachten en door een flatgebouw. Los van de vraag of je dat hier 's avonds wel wilt omwille van veiligheid.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken dat soort discussies en uiteindelijk zal er wel een compromis gevonden worden waar de doorsnee bewoner net niet echt blij van wordt. Bij mijn ouders in de wijk hebben ze de buslus een paar jaar geleden ook ingekort en daarbij werd de verplichting dat een bushalte maximaal 500 meter van welk huis dan ook mocht staan, voor het gemak maar genegeerd. (uiteraard ook vanwege bezuinigingsmaatregelen)
Voor velen geen bezwaar, maar voor ouderen toch best wel vervelend als je niet 100 meter, maar 750 meter achter je rollator naar een bushalte moet schuivelen. Helemaal als het kutweer is en dat wil nog weleens gebeuren in ons land.
Seriously? 1800 meter lopen naar een bushalte? En er zijn dan ook nog mensen die dat normaal vinden....quote:Op woensdag 12 november 2014 13:54 schreef MadMaster het volgende:
De norm is inmiddels 800 meter, maar om dat hemelsbreed te halen binnen de woonwijk moet je dan wel door 2 grachten en door een flatgebouw. Los van de vraag of je dat hier 's avonds wel wilt omwille van veiligheid.
De sportvelden liggen op 1200 meter en openbaar park 'De Tuinen van West' dat net voor tientallen miljoenen uit de grond gestampt is als o.a. evenemententerrein ligt op bijna 1800 meter lopen. Nieuwe ondernemers willen zich daar nu niet meer vestigen, dus dat park wordt een zeer duur grapje zo.
Met het geld dat je bespaart met buslussen kan je een hoop schoenzolen laten vervangen, denkt men kennelijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously? 1800 meter lopen naar een bushalte? En er zijn dan ook nog mensen die dat normaal vinden....
Dat is wel een aardig idee, zeker in november. Hopen dat er dan een zware regenbui is.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Met het geld dat je bespaart met buslussen kan je een hoop haken laten vervangen, denkt men kennelijk.
De ondernemers gaan nu de wethouder uitnodigen op de koffie, halen 'm op en gaan dan vervolgens vanaf de toekomstig dischtsbijzijnde geplande halte naar hun zaak lopen...
En dan woon ik nog eens 400m aan de andere kant van de lijn...quote:Op woensdag 12 november 2014 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met het geld dat je bespaart met buslussen kan je een hoop schoenzolen laten vervangen, denkt men kennelijk.
De huidige ondernemers gaan nu de wethouder uitnodigen op de koffie, halen 'm op en gaan dan vervolgens vanaf de toekomstig dichtsbijzijnde geplande halte naar hun zaak lopen...
Er staan nog meer actie's op stapel...quote:Op woensdag 12 november 2014 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een aardig idee, zeker in november. Hopen dat er dan een zware regenbui is.![]()
De insteek is natuurlijk sowieso al achterlijk dat je eerste miljoenen uitgeeft en dan een paar centen wilt besparen op basisvoorzieningen. Pound foolish and pennywise.
Je kan met een GO-GO karretje gaan, werd er o.a. geopperd...quote:Op woensdag 12 november 2014 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan woon ik nog eens 400m aan de andere kant van de lijn...
Die kom ik wel eens tegen onderweg, staan ze met een lege batterij aan de kantquote:Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan met een GO-GO karretje gaan, werd er o.a. geopperd...![]()
[ afbeelding ]
Het is de tijdsgeest en die krijg je niet meer terug in de fles en qua politieke keuze zijn de mogelijkheden ook beperkt, want de enige partijen die niet helemaal meegaan in de waanzin van efficiency en privatisering über alles, zijn dan weer opties die voor mij bijvoorbaat uitgesloten zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Er staan nog meer actie's op stapel...![]()
Het is elkaar de Zwarte Piet (hoe toepasselijk) toeschuiven; het Rijk bezuinigt, de Stadregio waar Amsterdam slechts een onderdeel van is kort dus op de subsidie voor het OV en het vervoersbedrijf GVB moet dan toch wat. Per dag zou men 3500 minuten tijd kunnen winnen bij deze oplossing, zegt men.
Ik betwijfel het ten zeerste en het kost je uiteindelijk inderdaad klauwen met geld en sympathie.
Lang geleden om weer eens voor iets te strijden, op Ich wel leuk, de aanleiding is alleen wat minder leuk. Ik gebruik die bus ook op werkdagen...
Eens, maar van lokale partijen hoef je het hier niet te hebben, this is Amsterdam met tig stadsdelen, tig verschillende belangen en de OV-structuur die ik hierboven schetste.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is de tijdsgeest en die krijg je niet meer terug in de fles en qua politieke keuze zijn de mogelijkheden ook beperkt, want de enige partijen die niet helemaal meegaan in de waanzin van efficiency en privatisering über alles, zijn dan weer opties die voor mij bijvoorbaat uitgesloten zijn.
Mag je hopen dat er een lokale partij is die juist zulke punten hoog op de agenda heeft staan en op veel steun kan rekenen, maar dan nog ontkom je niet aan maatregelen opgelegd door het rijk.
Die stadsdelen structuur hebben we hier gelukkig niet en de lokale partij heeft lang geleden al eens alle gevestigde partijen van de kaart geveegd. Moesten ze dus zelf gaan besturen en kreeg je na verloop van tijd het bekende fenomeen wat je wel vaker ziet bij partijen die uit onvrede/"het moet anders" zijn opgericht.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Eens, maar van lokale partijen hoef je het hier niet te hebben, this is Amsterdam met tig stadsdelen, tig verschillende belangen en de OV-structuur die ik hierboven schetste.
De missie is redelijk kansloos, maar zoals ik ook al zei, niets doen zit niet in mijn aard. En gelukkig velen hier niet...
We maken het een warme winter.
De lokale LPF'jes en PVV'tjes.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die stadsdelen structuur hebben we hier gelukkig niet en de lokale partij heeft lang geleden al eens alle gevestigde partijen van de kaart geveegd. Moesten ze dus zelf gaan besturen en kreeg je na verloop van tijd het bekende fenomeen wat je wel vaker ziet bij partijen die uit onvrede/"het moet anders" zijn opgericht.
Interne onrust en uit elkaar vallen, omdat de gemeenschappelijk basis wel heel klein bleek te zijn plus dat je met een ambtenarenapparaat te maken hebt wat aardig frustrerend kan werken.
Neuh, dat viel wel mee in dit geval. Kwam meer vanuit het uitgaansleven. Allemaal leuk en aardig als je plannen bedenkt in de kroeg, maar dat is echt een hele andere wereld als de politiek offcourse.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:28 schreef MadMaster het volgende:
De lokale LPF'jes en PVV'tjes.
Op de voetbaltribune noemen we dat 'een grote bek achter het hek'...
Limahl van Kajagoogoo, met baard!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, dat viel wel mee in dit geval. Kwam meer vanuit het uitgaansleven. Allemaal leuk en aardig als je plannen bedenkt in de kroeg, maar dat is echt een hele andere wereld als de politiek offcourse.
Hadden ze een lijsttrekker wat op zich echt wel een toffe gozer was en een beetje een aparte vogel, maar totaal niet geschikt voor een politieke functie. Werd ook wethouder en kreeg na een paar jaar een burn-out. Zal eens kijken of ik nog een pic van hem kan vinden, dan begrijp je het meteen.
Edit: 1998 bij Sonja Barend:
[ afbeelding ]
Mooie kapsels destijds, in Den Haag zijn ze er bekend mee geworden.quote:
Zijn vrouw had de eerste erotiekshop in Assen (jaja....achtergebleven gebied) en z'n dochter was een hoer. call-girl. Wel vreselijk vaak enorme lol mee gehad, maar in de politiek werkt het gewoon allemaal niet, hoewel ze wel een aantal erg goede dingen hebben gedaan in de beginjaren.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Mooie kapsels destijds, in Den Haag zijn ze er bekend mee geworden.
Liepen hele kuddes van die Den Haag-aanhangers zo met hun bomberjackies erbij.
Toch wel grappig...
Ze zullen hun specialisme hebben gehad op bepaalde vlakken, maar een hele gemeente aansturen lukt dan niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn vrouw had de eerste erotiekshop in Assen (jaja....achtergebleven gebied) en z'n dochter was een hoer. call-girl. Wel vreselijk vaak enorme lol mee gehad, maar in de politiek werkt het gewoon allemaal niet, hoewel ze wel een aantal erg goede dingen hebben gedaan in de beginjaren.
Godverdomme wat geniaal allemaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zullen hun specialisme hebben gehad op bepaalde vlakken, maar een hele gemeente aansturen lukt dan niet.
Hier heb je ook zo'n stel gehad, pa en zoon Bakker.
Ze kwamen samen in de gemeenteraad, maar met politiek had het niets van doen.
Hun uitspraken en vragen waren vaak hilarisch...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk bleken ze allerlei subsidies achterover gedrukt te hebben: http://politiek.theposton(...)de-verdwenen-tonnen/
Man, man, man...
Jacobse en Van Es waren er niets bij.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godverdomme wat geniaal allemaal.![]()
Ik heb wel een zwak voor dat soort gasten die wat leven en kleur in de brouwerij brengen en als voormalig marktkoopman natuurlijk ook wel een binding met bepaalde gedachtes.
Bonnetjes, regeltjes een portemonnees en dat soort onzin is ook niet mijn leefwereld.
Hou me vast...quote:Op woensdag 12 november 2014 15:07 schreef Kingstown het volgende:
Ik verwacht trouwens straks een reactie van FANN die komt melden dat ze het grappig vindt om te lezen waar 2 mannen op leeftijd het over hebben.
Die Willem Homan waar ik het over had, die trad in z'n vrije tijd ook nog eens op met allerlei liedjes waarvoor een doorsnee caranavalsband zich zou schamen. Zie net dat hij zelfs nog een YT kanaal heeft met nummers/interviesw e.d. vanaf de jaren 80 tot nu.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Jacobse en Van Es waren er niets bij.
Toen ik er net aan dacht, kreeg ik spontaan een lachbui waarbij de tranen over mijn wangen liepen.
Dit is het enige bewegende beeld dat ik kan vinden, maar dat spreekt boekdelen:
Nou toevallig zat ik zeer aandachtig te lezen en ik vond het heel boeiendquote:Op woensdag 12 november 2014 15:07 schreef Kingstown het volgende:
Ik verwacht trouwens straks een reactie van FANN die komt melden dat ze het grappig vindt om te lezen waar 2 mannen op leeftijd het over hebben.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Willem Homan waar ik het over had, die trad in z'n vrije tijd ook nog eens op met allerlei liedjes waarvoor een doorsnee caranavalsband zich zou schamen. Zie net dat hij zelfs nog een YT kanaal heeft met nummers/interviesw e.d. vanaf de jaren 80 tot nu.
Luisteren op is op eigen risico.![]()
De diepgang werd gelukkig snel teniet gedaan door de intrede van Rappe Willem en Henk Bakker sr. en jr.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou toevallig zat ik zeer aandachtig te lezen en ik vond het heel boeiend![]()
Mag ook best een keer serieus van mij hoor...quote:Op woensdag 12 november 2014 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De diepgang werd gelukkig snel teniet gedaan door de intrede van Rappe Willem en Henk Bakker sr. en jr.
Het moet hier niet te serieus worden natuurlijk...
Anja. Was best een lekker ding de laatste keer dat ik haar zag.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Met dit erbij heb ik nu wel een aardig beeld van de familie Homan, mis alleen die dochter nog...
Just teasing FANN. Ik vind het altijd wel grappig als je met die opmerking komt als 2 mannen hier een tijdje met elkaar aan het lullen zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef FANN het volgende:
Nou toevallig zat ik zeer aandachtig te lezen en ik vond het heel boeiend![]()
Ik heb de bio van Willem en Geesie snel doorgenomen, zag het.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Anja. Was best een lekker ding de laatste keer dat ik haar zag.
Overigens zijn Willem en Geessie al een tijdje uit elkaar. /SHO-modus.
Ik ben nu toepjes van Rappe Willem aan het bekijken, da's wel érgquote:Op woensdag 12 november 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Just teasing FANN. Ik vind het altijd wel grappig als je met die opmerking komt als 2 mannen hier een tijdje met elkaar aan het lullen zijn.
Hij had nooit de politiek in moeten gaan en zich lekker als "lokale dorpsgek" moeten blijven profileren. Hij was behoorlijk bekend en ook wel geliefd en daar was hij imo een stuk gelukkiger van geworden. Vaak genoeg met hem over gehad, maar ja....jong en onbezonnen zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de bio van Willem en Geesie snel doorgenomen, zag het.
En ik begrijp het denk ik ook wel...
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, dat viel wel mee in dit geval. Kwam meer vanuit het uitgaansleven. Allemaal leuk en aardig als je plannen bedenkt in de kroeg, maar dat is echt een hele andere wereld als de politiek offcourse.
Hadden ze een lijsttrekker wat op zich echt wel een toffe gozer was en een beetje een aparte vogel, maar totaal niet geschikt voor een politieke functie. Werd ook wethouder en kreeg na een paar jaar een burn-out. Zal eens kijken of ik nog een pic van hem kan vinden, dan begrijp je het meteen.
Edit: 1998 bij Sonja Barend:
[ afbeelding ]
Terug bij af, Limahl met baard...quote:
Ja ik zag hem toevallig tussen de toepjes staan, ik heb hem wel even gekeken, was welquote:Op woensdag 12 november 2014 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terug bij af, Limahl met baard...
Neu... dat niet ik moest wel googelen wie limahl kajagoogoo wasquote:Op woensdag 12 november 2014 15:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu is FANN aan het googelen en krijgen we straks Too Shy te horen.
Und? Herkende je hem nog? Too Shy is echt wel een mega-hit geweest.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:56 schreef FANN het volgende:
Neu... dat niet ik moest wel googelen wie limahl kajagoogoo was![]()
Ja, tuurlijk! Maar de naam zei me niets...quote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Und? Herkende je hem nog? Too Shy is echt wel een mega-hit geweest.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:54 schreef Kingstown het volgende:
Nu is FANN aan het googelen en krijgen we straks Too Shy te horen.
quote:
quote:
Dat is weer een ander verhaal. Die heeft MM in zijn hooligan-days neergeknuppeld.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef drakin het volgende:
Homan? Toch geen familie van die Eite Homan?
Dat was toch die nazi?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Die heeft MM in zijn hooligan-days neergeknuppeld.
Zou graag mee hebben gedaan, maar vrees dat MM niet hard genoeg geknuppeld heeft want die Eite is nog steeds actief.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Die heeft MM in zijn hooligan-days neergeknuppeld.
We hebben wel een keer een kraakpand in Groningen belegerd met nazi-skins, maar weet niet of hij daarbij was...quote:Op woensdag 12 november 2014 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou graag mee hebben gedaan, maar vrees dat MM niet hard genoeg geknuppeld heeft want die Eite is nog steeds actief.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben wel een keer een kraakpand in Groningen belegerd met nazi-skins, maar weet niet of hij daarbij was...
Ah Henk was hier nog bij een tattoo iets vorig jaar in de oude gevangenisquote:Op woensdag 12 november 2014 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Was tattoo koning Henk Schiffmacher ook bij, toen ook freelance fotograaf voor de Nieuwe Revue.
Zal eens kijken of ik die foto's kan vinden...
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah Henk was hier nog bij een tattoo iets vorig jaar in de oude gevangenis
Igor?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee meer, las net de naam Igor en het was in 1982...
In 1981 of 1982 stond er een interview in de Voetbal International waarin ene Igor en consorten zich presenteerden als de fascisten en racisten van de Z-Side van FC Groningen. Als 'de joden' zouden komen, dan zouden ze ons wel even te grazen nemen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Igor?
Ik woonde pas in 1989 in Groningen en was in 1993 alweer weg
Ik woonde toen wel in Grunn-stad..quote:Op woensdag 12 november 2014 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand zegt dan ook dat dat zou moeten.
Het had me verbaast als je 'm wel had gekend...
Is niet helemaal uitgekomen geloof ikquote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 1981 of 1982 stond er een interview in de Voetbal International waarin ene Igor en consorten zich presenteerden als de fascisten en racisten van de Z-Side van FC Groningen. Als 'de joden' zouden komen, dan zouden ze ons wel even te grazen nemen.
Een dag (zaterdagavond) voor de wedstrijd is er toen al een afvaardiging van ons richting Groningen gegaan en hebben we ze, nietsvermoedend, hun kraakpand uitgeslagen. Daarna is het stadion voorzien van allerlei fraaie Ajax leuzen en het hek van ons vak werd alvast doorgeknipt.
Toen op zondag de gehele groep er was, was het net een rolluik dat omhoog gedaan werd en ging de hele groep het veld op, naar het vak met de Z-Side in de andere hoek. Kregen ze weer klop. Henk heeft alles gefotografeerd en had bijna een politiehond in z'n been hangen. Hij moest rennen voor z'n leven toen hij te druk bezig was met fotograferen en de aanstormende politie niet zag aankomen.
Het was een krankzinnig weekend, nu al weer bijna 32 jaar terug, maar het komt nog regelmatig ter sprake...
Vond dit verhaal van de andere kant: http://www.volkskrant.nl/(...)oor-sukkels~a618055/
Dat verhaal klopt dus niet helemaal, wat betreft het weekend dat ik hierboven beschrijf...
quote:Met 589 voorkeurstemmen kwam Spieker in de gemeenteraad. Dat aantal viel hem tegen, veel mensen uit zijn wereld stemmen niet. Over vier jaar hoopt een klapper te maken.
In de gemeenteraad weten ze niet wat ze met hem aan moeten. En dan moet ie nog loskomen. Dat zal niet lang meer duren. Daar kun je donder op zeggen. Honderd procent.
Whut.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben wel een keer een kraakpand in Groningen belegerd met nazi-skins, maar weet niet of hij daarbij was...
Bedankt Gerda.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:38 schreef drakin het volgende:
Zie net deze voorbijkomen in het feestdagentopic
[ afbeelding ]
![]()
Dank voor deze taalkundige correctie.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De nazi-skins zaten in het kraakpand.
Welk kraakpand was dat? Meestal zaten er antifascisten in kraakpanden.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor deze taalkundige correctie.
Dat maakt nogal wat verschil, denk ik...
Eén in Groningen, in de binnenstad.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welk kraakpand was dat? Meestal zaten er antifascisten in kraakpanden.
Hoax!quote:Op woensdag 12 november 2014 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén in Groningen, in de binnenstad.
Niet al te groot wit, oud pand.
En de postcode weet ik ook niet meer...
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:42 schreef MadMaster het volgende:
En de postcode weet ik ook niet meer...
ik kwam deze ergens tegen, die vond ik leukerquote:Op woensdag 12 november 2014 17:38 schreef drakin het volgende:
Zie net deze voorbijkomen in het feestdagentopic
[ afbeelding ]
![]()
In de rest van Nederland wel, maar in Groningen en Drenthe nog niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:44 schreef FANN het volgende:
Volgens mij bestonden postcode's toen nog niet of wel?
Jawel, ergens in de jaren '70 ingevoerd, volgens mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:44 schreef FANN het volgende:
Volgens mij bestonden postcode's toen nog niet of wel?
oh... zo lang gaat mijn geheugen niet terugquote:Op woensdag 12 november 2014 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de rest van Nederland wel, maar in Groningen en Drenthe nog niet.
In Friesland nu nog steeds niet.
Voetbalnazi's hebben duidelijk geen humor.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat jij wil...
Igor heette trouwens Ivan, heb ik net even nagezocht in het boek dat we uit heben gebracht:
[ afbeelding ]
Nee, dat vonden wij ook en dus hebben we actie ondernomen daartegen.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voetbalnazi's hebben duidelijk geen humor.
Dus ik doe helemaal voor niks mee met die ene loterij?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de rest van Nederland wel, maar in Groningen en Drenthe nog niet.
In Friesland nu nog steeds niet.
Ik kan alleen maar reacties bedenken waar jij ongetwijfeld weer met 'wat jij wil' op reageert.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat vonden wij ook en dus hebben we actie ondernomen daartegen.
nog niet... NOG niet staat daar voordat er weer verwarring is...quote:Op woensdag 12 november 2014 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus ik doe helemaal voor niks mee met die ene loterij?
Wat is je probleem, 32 jaar na dato?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan alleen maar reacties bedenken waar jij ongetwijfeld weer met 'wat jij wil' op reageert.
Je houdt de gokindustrie in leven. Noem dat maar niks.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:51 schreef drakin het volgende:
in het achterstandsgebied waar ik woon hebben we de rooksignalen loterijquote:Op woensdag 12 november 2014 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook Friesland daar.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
in het achterstandsgebied waar ik woon hebben we de rooksignalen loterij
Why so serious.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is je probleem, 32 jaar na dato?
Ik heb nu ook een iets andere insteek dan destijds.
Waar ik voorheen misschien uit protest een stoeptegel door de ruiten had gegooid, ga ik nu braaf een raadscommissie aanhoren.
Tijden veranderen, ouder, wijzer en zo...
Of stroopwafels, of een fietsquote:Op woensdag 12 november 2014 17:56 schreef FANN het volgende:
Ik doe niet mee aan die loterij, maar God wat ga ik balen als mijn buren miljoenen winnen
Laat Treehut het maar niet horen....quote:Op woensdag 12 november 2014 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je houdt de gokindustrie in leven. Noem dat maar niks.
Ik ken iemand die wel heel erg blij is met die fiets, maar hoe ze daar nou een cadeau hebben kunnen laten vallen snap ik niet als we geen postcode hebben hier.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, die mogen ze houden van mij, ik wil gewoon Cash
Ach ja, voetbal. Een mens moet een hobby hebben, hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik dat soms best wel kan zijn...
Nu zullen ze wel een postcode hebben, maar ik weet niet vanaf wanneer, zo ik weer moetenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken iemand die wel heel erg blij is met die fiets, maar hoe ze daar nou een cadeau hebben kunnen laten vallen snap ik niet als we geen postcode hebben hier.
Volgens KT hebben we hier geen postcode, maar de straten hebben wel namen en de huizen of namen of nummers. Net die van mij beide niet. Maar toch komt hier wel eens post of een pakketje aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu zullen ze wel een postcode hebben, maar ik weet niet vanaf wanneer, zo ik weer moeten
googelen...
Er zullen best mensen blij zijn met een fiets hoor, maar die koop ik dan zelf wel van mijn
miljoenen, die ik dus nooit ga winnen, omdat ik niet meedoe...
Ik denk inmiddels dat enige discussie met jou, ongeacht de insteek, v.w.b. voetbal of bijzaken geen zin heeft.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach ja, voetbal. Een mens moet een hobby hebben, hè.
Hij zei.. NOG niet... hij zei niet NOG STEEDS niet...quote:Op woensdag 12 november 2014 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens KT hebben we hier geen postcode, maar de straten hebben wel namen en de huizen of namen of nummers. Net die van mij beide niet. Maar toch komt hier wel eens post of een pakketje aan.
Pottbode Siemen heeft geen postcodes of huisnummers nodig om pakketjes op het juiste adres te bezorgen.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:03 schreef drakin het volgende:
Volgens KT hebben we hier geen postcode, maar de straten hebben wel namen en de huizen of namen of nummers. Net die van mij beide niet. Maar toch komt hier wel eens post of een pakketje aan.
Ja, dat zei ik wel. Je miste de grap.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
Hij zei.. NOG niet... hij zei niet NOG STEEDS niet...
Die bezorgt ook helemaal niet in Friesland, dat is toch een Groninger?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pottbode Siemen heeft geen postcodes of huisnummers nodig om pakketjes op het juiste adres te bezorgen.
was het een grap dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik wel. Je miste de grap.
Of mijn domheidquote:Op woensdag 12 november 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben blij om te lezen dat mijn geloofwaardigheid nog zo groot is na al die jaren.
Zal ik dan ook maar opbiechten dat just me en Deisyy geen schaamlipcorrectie hebben ondergaan, maar dat het een ooglidcorrectie was? Om misverstanden te voorkomen enzo.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar opbiechten dat just me en Deisyy geen schaamlipcorrectie hebben ondergaan, maar dat het een ooglidcorrectie was? Om misverstanden te voorkomen enzo.
't kan maar duidelijk zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar opbiechten dat just me en Deisyy geen schaamlipcorrectie hebben ondergaan, maar dat het een ooglidcorrectie was? Om misverstanden te voorkomen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |