Huh?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent de foto in blauwe jumpsuit alweer vergeten ja?
Wie vraagt dat dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je al een keer op een solex zien zitten met die lange leren jas van je, dus ik heb inmiddels een beeld. De vraag is of ik daar aan toe moet geven of niet...
Haal het weg, het is zwart kant!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik ken nog wel deze, bedacht ik me net...
[ afbeelding ]
Ja, waarom wil je dat weten? Hou je ook zoveel van spelletjes en nu baal je dat je het gemist hebt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat nog steeds in Eindhoven? (te lui om even te googelen.)
Was dit vóór of na de schaamlip correctie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik ken nog wel deze, bedacht ik me net...
[ afbeelding ]
Ging daar 25 jaar ggeleden ofzo ook altijd heen (net als naar Spiel Essen) en was benieuwd of het nog steeds in Eindhoven gehouden werd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
Ja, waarom wil je dat weten? Hou je ook zoveel van spelletjes en nu baal je dat je het gemist hebt?
Het lijkt nog wat te trekken gezien dr houdingquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Was dit vóór of na de schaamlip correctie?
Ja, die kan ik me nog wel vaag herinneren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dees met haar zussen bij de Toppers. Allemaal in blauwe jumpsuits. Op 1 na geloof ik.
Ja dus, al is het nu al 3 jaar in handen van Vana events, dus het verschil is nu een andere organisator.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging daar 25 jaar ggeleden ofzo ook altijd heen (net als naar Spiel Essen) en was benieuwd of het nog steeds in Eindhoven gehouden werd.
Moet je maar even goed kijken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Was dit vóór of na de schaamlip correctie?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die kan ik me nog wel vaag herinneren.
Heeft kennelijk niet al te veel indruk gemaakt...
toen was je drie...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging daar 25 jaar ggeleden ofzo ook altijd heen (net als naar Spiel Essen) en was benieuwd of het nog steeds in Eindhoven gehouden werd.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal de andere foto's uit deze serie even opzoeken...
Ik moet bij de TT aan Michael Jackson denken...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet bij de TT aan Michael Jackson denken...
Ik maak me een beetje zorgen om Piet. Die lijkt zichzelf niet helemaal te zijn de laatste tijd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
PP gaat steigeren als hij dat pak ziet, of heeft hij hem al gezien?
Die is Sint Maarten aan het doen met z'n kleinzoon.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om Piet. Die lijkt zichzelf niet helemaal te zijn de laatste tijd.
Mss moet hij ook maar eens op bezoek bij onze eigen psych.
Piet leeft in zijn eigen wereldje denk ik...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om Piet. Die lijkt zichzelf niet helemaal te zijn de laatste tijd.
Mss moet hij ook maar eens op bezoek bij onze eigen psych.
Ja, allemaal logisch enzo, maar een anarchist die gaat vragen om topics op te schonen, dat klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Die is Sint Maarten aan het doen met z'n kleinzoon.
En je kent het leefritme van Piet, die begint niet zo vroeg op de avond...
Je voordeelurenkaartquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef just me het volgende:
ik had gewoon dat pakje zakdoekjes moeten meenemen, want wat lag daar onder...
quote:
Ja, dat was inderdaad best wel heel raar. Die topics waren helemaal niet zo erg vervuild en normaal gesproken is Piet de laatste die zich daar druk over maakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, allemaal logisch enzo, maar een anarchist die gaat vragen om topics op te schonen, dat klopt niet helemaal.Zou hij mod-ambities hebben?
Een rol beschuit?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef just me het volgende:
Ik heb zo mijn momenten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent snel... ik was het effe kwijt
Ja moeilijk te peilen ... Tijdje terug was ie een paar dagen pleite en 2 weken later gaat mss PP op stap ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet leeft in zijn eigen wereldje denk ik...
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren mij echt nooit
Ah... er zijn zat mensen die niet altijd sámen even weg gaan maar alleen, dat is somsquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja moeilijk te peilen ... Tijdje terug was ie een paar dagen pleite en 2 weken later gaat mss PP op stap ...
Hij komt er niet vanaf , maar wil het diep in zn hart ook niet ... Komt wel goed ...
En ben je nog geen Dees Omaquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren mij echt nooit
Lag mijn leesbril er ook onderquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef just me het volgende:
Denk het ook .. Die zijn al zo lang samen ... Fann , klinkt je vast bekend in de oren ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... er zijn zat mensen die niet altijd sámen even weg gaan maar alleen, dat is soms
alleen maar goed en nee ik denk niet dat PP van zijn muts af wil, zéker niet denk ik
juist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |