hahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm![]()
ja dan stopt het dansen gauw
[ afbeelding ]
en hoppa
klinkt als een uitnodigingquote:
Dat is hetzelfde als vragen of de users die in de Serious request topics komen, ook in het Radio 3 topic willen blijven hangen, zodra de actie over is, of users die in de EK/WK subfora meeposten naar VBL SCs te lokkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof het merendeel verder dan de COS komt ...
Maar een prijzenswaardig initiatief.
zeker passendquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha![]()
Zo het topic door gezwierd, een passend einde lijkt me, niet?
Misschien dat ze hierna en masse naar Opaatje vertrekken in RLS.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat is hetzelfde als vragen of de users die in de Serious request topics komen, ook in het Radio 3 topic willen blijven hangen, zodra de actie over is, of users die in de EK/WK subfora meeposten naar VBL SCs te lokken
nee nee, babu vraagt heel beknopt wil jequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef isax het volgende:
[..]
als ik zeg dat HIJ er ZELF aan moet trekken?
dan kijk ik nog liever roy dondersquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dat ze hierna en masse naar Opaatje vertrekken in RLS.
en dat is het top punt van kansloos.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee, babu vraagt heel beknopt wil je
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
en dat is het top punt van kansloos.
misschien ben ik wel heul lelijk
Vroeger zat ik nog wel eens in de ONZ nachtbagger, maar daar heb ik geen tijd meer voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
echt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vroeger zat ik nog wel eens in de ONZ nachtbagger, maar daar heb ik geen tijd meer voor
Ik zwerf nog steeds her en der, maar minder dan voorheen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vroeger zat ik nog wel eens in de ONZ nachtbagger, maar daar heb ik geen tijd meer voor
Ik kies meestal een paar SCs uit waar ik zo nu en dan wat post, en dan weer een hele tijd niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zwerf nog steeds her en der, maar minder dan voorheen.
was een goede dag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax. Heb een supergeile pic van je gezien in het smoelenboek.
Oh, SC's, daar post ik eigenlijk amper. Nu dus alleen hier.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kies meestal een paar SCs uit waar ik zo nu en dan wat post, en dan weer een hele tijd niet.
same herequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kies meestal een paar SCs uit waar ik zo nu en dan wat post, en dan weer een hele tijd niet.
Ach HHC is op sterven na dood, of ik heb geen zin om voor de 50ste keer een mainstream vs underground disussie te gaan voeren, ik heb nauwelijks tijd om me nog met gamen bezig te houden en discussies over politiek fokken me zo op dat veel te laat in bed beland terijelijk ik er doorgaans rond half zes/ zes uur uit moet, dan is een SC wel een aardig alternatief.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, SC's, daar post ik eigenlijk amper. Nu dus alleen hier.
Dat was 12 dagen geleden, dit is iets katholieks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef PeZu het volgende:
Wats deze kinderen doen stoer mt een krakkemikkig lampje voor snoep. Verkleed je dan op zijn minst
Dus die kindjes moeten mee naar binnen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat was 12 dagen geleden, dit is iets katholieks.
Ik woon gelukkig op een hoog, en ze kunnen niet het trappenhuis in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor ze nu al buiten. Met hun kleine lichaampjes en hoge stemmetjes. Gadverdamme.
Dat heb ik nooit zo begrepen, van die afgesloten complexen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig op een hoog, en ze kunnen niet het trappenhuis in.
Verwarming en daklozen/zwervers.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo begrepen, van die afgesloten complexen.
vieren ze dat eigenlijk in amsterdam?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor ze nu al buiten. Met hun kleine lichaampjes en hoge stemmetjes. Gadverdamme.
Nee, Amsterdam hoort niet bij Nederland.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef isax het volgende:
[..]
vieren ze dat eigenlijk in amsterdam?
waar woon ik dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam hoort niet bij Nederland.
Dat is nog niet zo erg, totdat ze hun behoeften daar ook lopen te doen, of massaal aan het inbreken gaan(iemand die elke dag in het trappenhuis slaapt weet natuurlijk ook op welk deel van de dag, je afwezig bent)quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Koukleumen en bangepoeperds dus.
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg, totdat ze hun behoeften daar ook lopen te doen
Plak even een kaartje op je raam dat zwervers bij jou kunnen poepen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.
Het helpt ook tegen colporteurs,tenzij een of andere labiele bejaarde ze binnen laat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.
Oh nou dan is het geweldig toch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het helpt ook tegen colporteurs,tenzij een of andere labiele bejaarde ze binnen laat.
Spuit 11.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Plak even een kaartje op je raam dat zwervers bij jou kunnen poepen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef Copycat het volgende:
http://www.tmz.com/2014/1(...)ead-rappers-delight/
I'm here, I'm there, I'm Big Bank Hank and I'm everywhere.
Not anymore.
ik laat ze altijd in de tuin vd buren peopen. Eenzame mensjes dan hebben ze ook eens aanspraakquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, lekker boos zijn, dat is het leven. Geniet er maar van, zit jezelf maar in de weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:
God fucking almighty, ff klaverjassen, wat een frustratie.
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik afga op de populatie van Spelpunt.nl dan is zeker 80% debiel.
Lekkere New Jack. Zo fout, maar stiekem zo lekker.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekkere New Jack. Zo fout, maar stiekem zo lekker.
En volgens mij kent echt bijna iedereen de lyrics van Rapper's Delight.
Have you ever went over a friend's house to eat and the food just ain't no good!
Die kan ik nooit meer luisteren zonder aan Will Smith te denken.quote:
Geen busta rhymes sir-mix-a-lot?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kan ik nooit meer luisteren zonder aan Will Smith te denken.
Politiek correct gelul belemmert je juist. Al die moeite die jij doet om zogenaamd voor mensen op te komen die je niks interesseren. Laat het gaan. Set yourself free!!!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, lekker boos zijn, dat is het leven. Geniet er maar van, zit jezelf maar in de weg.
Klopt. Kon beter meer wodka-bullits drinken en meer zeiken dat anderen niet zo politiek correct over moeten komen. Want dan ben je vrij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Politiek correct gelul belemmert je juist. Al die moeite die jij doet om zogenaamd voor mensen op te komen die je niks interesseren. Laat het gaan. Set yourself free!!!
Nee ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Geen busta rhymes sir-mix-a-lot?
busta rhymes was 8th wonder
Laat het dan niet alleen bij woorden blijven. Verbeter de wereld vanaf nu en laat vanavond nog een paar zwervers op je wc schijten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt. Kon beter meer wodka-bullits drinken en meer zeiken dat anderen niet zo politiek correct over moeten komen. Want dan ben je vrij.
lol. Je lult zo dom, het is amper de moeite waard om op te reageren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laat het dan niet alleen bij woorden blijven. Verbeter de wereld vanaf nu en laat vanavond nog een paar zwervers op je wc schijten.
This video is not playable.quote:
En over kaarsjes springen meen ik me te herinneren. En een plumpudding met bedeltjes er in verstopt. Had je het muntje dan was je koning voor een dag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Copycat het volgende:
Hier was het vorige week volop Halloween. Met optocht en spookhuizen in de straat. En vroeger deden wij dit met Driekoningen.
Driekoningen, Driekoningen
Geef mij een nieuwe hoed
Mijn oude is versleten
Ons moeder mag het niet weten ...
En volgens mij zat pa volgens de overlevering in de kroeg te zuipen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Je lult zo dom, het is amper de moeite waard om op te reageren.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hier, krijg je een vinger in je bek. Als je nou even zoet bent krijg je een snoepje.
[ afbeelding ]
Je gifjes lijken een soort van mentor rol aan te nemen.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je gifjes lijken een soort van mentor rol aan te nemen.
Gelukkig kan ik ook wel veel van je leren, behalve dat wat je daadwerkelijk verkondigt.
Ik ben het licht en het duister verenigd in één. Jij bent eerder een Jar Jar Binks.quote:
mssn dat ie het testosteron gehalte onlaag kan halen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ik ben heus een gevaarlijke leeuw!
[ afbeelding ]
ik moest drie keer kijken tis gewoon een echte hondquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef Copycat het volgende:
En ik ben een boosaardige beer!
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies waarover het nu gaat, maar dat is wel een tijdje heel leuk geweest, vraag maar aan Dannyquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat was geweldig. Met die homo-erotische relatie in zwart leder. Alleen toen die ouwe zijn kleinzoon erbij betrok, werd het wat grimmig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Jian het volgende:
Ik weet niet precies waarover het nu gaat, maar dat is wel een tijdje heel leuk geweest, vraag maar aan Danny
Brain en Babu zijn weer aan het bitchen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarover het nu gaat, maar dat is wel een tijdje heel leuk geweest, vraag maar aan Danny
wait whatquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat was geweldig. Met die homo-erotische relatie in zwart leder. Alleen toen die ouwe zijn kleinzoon erbij betrok, werd het wat grimmig.
Ga jij nou maar die YT op repeat zetten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Brain en Babu zijn weer aan het bitchen.
Polar bear attack!!!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef PeZu het volgende:
ik moest drie keer kijken tis gewoon een echte hond
Destined for greatness.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef Ygritte het volgende:
![]()
Drie jongetjes (10 ofzo) hier aan de deur 'Trick or treat'
Ik; Wat?! Het is Sint Maarten!
Hun; 'We don't speak dutch'
Ik; maak dat de kat wijs! Zingen jullie!
Hun; O, jij trapt er niet in... jammer... de rest wel....
En mooi dat ze zongen![]()
Top jongens iedereen in de zeik nemen...![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Polar bear attack!!!
[ afbeelding ]
Ik heb toen vreselijk gelachen om die Scrut ook, wat een idiote toestanden. De leukste periode was toen voor de kerst, "dat we met z'n allen 2e kerstdag bij 'm zouden gaan vieren". Toen was het al grimmig en ging ie steeds klagen bij Danny en die lag toen met een dikke griep in z'n nest. Geweldig genoten!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat was geweldig. Met die homo-erotische relatie in zwart leder. Alleen toen die ouwe zijn kleinzoon erbij betrok, werd het wat grimmig.
Ik heb genoeg te luisteren om iets op repeat te zetten, tenzij het een goed album is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die YT op repeat zetten.
We verzonnen hele verhalen eromheen. En die ouwe gek en zijn schuimachterban werd steeds kwader. Tot Danny mailen aan toe. Toen mocht het niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef Ygritte het volgende:
![]()
Drie jongetjes (10 ofzo) hier aan de deur 'Trick or treat'
Ik; Wat?! Het is Sint Maarten!
Hun; 'We don't speak dutch'
Ik; maak dat de kat wijs! Zingen jullie!
Hun; O, jij trapt er niet in... jammer... de rest wel....
En mooi dat ze zongen![]()
Top jongens iedereen in de zeik nemen...![]()
tical 2000quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te luisteren om iets op repeat te zetten, tenzij het een goed album is.
Oh ja, was Moots toen niet aan een houten spies geregen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
Ik heb toen vreselijk gelachen om die Scrut ook, wat een idiote toestanden. De leukste periode was toen voor de kerst, "dat we met z'n allen 2e kerstdag bij 'm zouden gaan vieren". Toen was het al grimmig en ging ie steeds klagen bij Danny en die lag toen met een dikke griep in z'n nest. Geweldig genoten!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
We verzonnen hele verhalen eromheen. En die ouwe gek en zijn schuimachterban werd steeds kwader. Tot Danny mailen aan toe. Toen mocht het niet meer.
Ja, voor de deur..... Er was zelfs een hele kaart van z'n misdaadsyndicaat met alle vertakkingen o.a. naar die Hop in Amsterdam, man man vrouw vrouwquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, was Moots toen niet aan een houten spies geregen?
ik wist hetquote:
Klinkt als mooi vermaakquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, voor de deur..... Er was zelfs een hele kaart van z'n misdaadsyndicaat met alle vertakkingen o.a. naar die Hop in Amsterdam, man man vrouw vrouw
Hop. Die kwam toch ook verhaal halen in dat topic?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Ja, voor de deur..... Er was zelfs een hele kaart van z'n misdaadsyndicaat met alle vertakkingen o.a. naar die Hop in Amsterdam, man man vrouw vrouw
Ik denk nooit in albums.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het enige meth album dat ik goed vind van begin tot eind is blackout! met redman, voor de rest vind ik het het gewoon net niet.
Ja klopt, dat was die leernicht en billenmaat van opa, althans dat had Scrut toen zo verzonnenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hop. Die kwam toch ook verhaal halen in dat topic?
Ik had pas beschikbaarheid over een 'aardige' internetverbinding toen ik de 18 gepasseerd was( met aardig bedoel ik dat het iig geen 10 minuten kostte voordat je een nummer via Napster van 3 minuten gedownload had).quote:
quote:
Is topquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Af en toe hardop schateren en een onzin, .. niet te geloven.
Er is slechts één moderator in die strijd gesneuveld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Is top(zo lang er geen blijvende schade ontstaat
)
Ik ga er vanuit dat die wel de eer heeft gekregen om terug te keren naar de nabestaanden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is slechts één moderator in die strijd gesneuveld.
Uiteraard, wij zijn geen Russen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die wel de eer heeft gekregen om terug te keren naar de nabestaanden.
Ooooohhhh... tja... kan gebeuren....quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is slechts één moderator in die strijd gesneuveld.
Het is juist verbazend dat er maar eentje was gesneuveld, als een (ex-)vriendje dreigt kittens te verdrinken op het moment dat ze niet opgehaald worden, stapt de halve crew op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ooooohhhh... tja... kan gebeuren....
Neuh, verder niks, zoals ie hier is, was ie altijd al .....quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Is top(zo lang er geen blijvende schade ontstaat
)
mooie was datquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is juist verbazend dat er maar eentje was gesneuveld, als een (ex-)vriendje dreigt kittens te verdrinken op het moment dat ze niet opgehaald worden, stapt de halve crew op.
We werden al stakend uit ons ambt gezet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is juist verbazend dat er maar eentje was gesneuveld, als een (ex-)vriendje dreigt kittens te verdrinken op het moment dat ze niet opgehaald worden, stapt de halve crew op.
Huh?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrijwilligers en stakenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
We werden al stakend uit ons ambt gezet.
Was een ludieke actiequote:
tis double douhgnut hamburgerquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik, ik heb nog niet gegeten, niet doen
Kon ik goed begrijpen, hij had ook een FA kunnen offeren in dat opzicht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was een ludieke actie.
Wat was Danny over de piss. In een keer veertien man uit de crew.
Veertienquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was een ludieke actie.
Wat was Danny over de piss. In een keer veertien man uit de crew.
Nooit gelezen, dank u!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Dit ga ik ooit eens rustig tot mij nemen....quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
fok heeft vele entertaining rellenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit ga ik ooit eens rustig tot mij nemen....
ooh ja of drikh doe weer eens los gingquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja je hebt ook nog FOK=POL en FOK=VBL,maar die waren lang niet zo forumbreed.
i spy was gewoon een lul, en de joker was een ludieke actie, maar volgensmij geen rellen waardoor er meerdere mods opgestapt zijn, of zich afsplitsten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef PeZu het volgende:
Die i spy mongool
Die joker pasfoto
Die gast met het bullshit met die hele zieke vriendin
Die post nog steeds. Sterker, ik heb hem recentelijk hier genoemd.quote:
Die pasfotofoto hing hier in een coffeeshop ten tijde van de wietpas.quote:Die joker pasfoto
NoorsBloed oid. Dat was echt ziek.quote:Die gast met het bullshit met die hele zieke vriendin
I-spy vond het gewoon leuk om naar meets te komen, maar ipv komen opdagen foto's te maken van de gasten die op die meets aanwzig waren, ik heb er wel mee te maken gehad toen ie onder een andere nick(sanni) de gasten van BoF! aan het trollen was.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die post nog steeds. Sterker, ik heb hem recentelijk hier genoemd.
[..]
Die pasfotofoto hing hier in een coffeeshop ten tijde van de wietpas.
[..]
NoorsBloed oid. Dat was echt ziek.
was dat niet Armageddon?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:52 schreef Copycat het volgende:
Hoe heette die joker ook weer? Ligt op puntje van m'n tong. O ...
woon niet zo kind vriendelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef ZOA het volgende:
Fokkers doen zeker niet aan SinteMaarten?
Mwah, dikke ban, thaduck die uithaalt voor de rest zullen er nu zijn die niet aan een dergelijke hommage komen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
Deze heb altijd bewaard:
R&P / Copycat, bedankt!!!!
Nee, Arma was het zeker niet. Iets met een O, geloof ik.quote:
Ja!quote:
Overgordijnen dicht, licht in de voortuin en in het voorportaal uit, ik heb zelf nog niet eens gegeten, ga ik een beetje steeds naar die deur stuivenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef ZOA het volgende:
Fokkers doen zeker niet aan SinteMaarten?
Ik ook niet echt.. echter de kinders hebben daar lak aanquote:
nee mnee maar das ook een mooiequote:
Arma is vandaag nog even langsgeweest btw. Brave huisvader geworden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
armageddon had dan weer iets met dat hij stiekem op een PS3 kon spelen oid
Ik ben ook een oldbie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee mnee maar das ook een mooie![]()
Oldbies bv
ja ingeslopen on n demo ruimte ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik als kindervriend sta met longonsteking in de kouwe deur ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Overgordijnen dicht, licht in de voortuin en in het voorportaal uit, ik heb zelf nog niet eens gegeten, ga ik een beetje steeds naar die deur stuiven
Tis hier wel klaar nu geloof ik... mijn buit; het overgebleven snoepquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Overgordijnen dicht, licht in de voortuin en in het voorportaal uit, ik heb zelf nog niet eens gegeten, ga ik een beetje steeds naar die deur stuiven
kids allesquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Arma is vandaag nog even langsgeweest btw. Brave huisvader geworden.
Had je wel gekocht wat je zelf lekker vind dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tis hier wel klaar nu geloof ik... mijn buit; het overgebleven snoep
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Had je wel gekocht wat je zelf lekker vind dan?
Ik denk ik vraag maar.. je bent een vrouw toch?quote:
Jou kennende, geloof ik dat directquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik als kindervriend sta met longonsteking in de kouwe deur ...
Want mannen zouden iets kopen wat ze zelf niet lustten?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag maar.. je bent een vrouw toch?
goed leesvoer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
Deze heb altijd bewaard:
R&P / Copycat, bedankt!!!!
Wat mij opviel was dat bij mij aan de deur de begleidende moeders opvallend veel door de vaders begleid werdenquote:
Neenee eerder dat vrouwen nogal eens een miskoop doen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Want mannen zouden iets kopen wat ze zelf niet lustten?
qua snoep?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Neenee eerder dat vrouwen nogal eens een miskoop doen...
Ik koop altijd wat ik zelf lust, want als ik dat niet doe eet ik het toch niet op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Want mannen zouden iets kopen wat ze zelf niet lustten?
Ik weet heel goed wat mijn hart zoal begeertquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Neenee eerder dat vrouwen nogal eens een miskoop doen...
de fok rellen gok ikquote:
zoniet,had CC hier nu niet gepost(het eindigt met de kerstgarie van 2006 volgensmij, waarbij bijna iedereen unbanned word, behalve gasten die het jaar daarop of tussendoor gratie kregen))quote:
Daar ligt het ook niet aan ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat mijn hart zoal begeert
iets met mods die allemaal gingen staken in 2006.quote:
het zijn meer dan 140 topics...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef isax het volgende:
[..]
iets met mods die allemaal gingen staken in 2006.
zo'n goed leesvoer dat ik nog niet helemaal snap waar ik moet beginnen. ben begonnen bij copycat bedankt (linkte cc) en nu ben ik bij en zo zijn we allemaal gebanned.
8 jaarvterug.. ja dat loopt nu wel goed af denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef isax het volgende:
[..]
iets met mods die allemaal gingen staken in 2006.
zo'n goed leesvoer dat ik nog niet helemaal snap waar ik moet beginnen. ben begonnen bij copycat bedankt (linkte cc) en nu ben ik bij en zo zijn we allemaal gebanned.
ben ik nog even zoet tot kerst.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zijn meer dan 140 topics...
volgensmij zijn ze in aardig chronologische volgorde aangegeven in de oude wiki(afgezien van de FC topics, aangezien je die niet kunt lezen)quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef isax het volgende:
[..]
ben ik nog even zoet tot kerst.
kan je het ook downloaden als ebook? netjes op volgorde enzo? zou wat makkelijker lezen zijn.
Daar heb ik met mn dronken kop volgensmij ook nog aan meegedaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef PeZu het volgende:
2x de helft was ook een leuke topic reeks
ik ook welquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar heb ik met mn dronken kop volgensmij ook nog aan meegedaan
Die post sinds gister in 40 plusquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik had zoiets van twee keer de helft is een kwart, maar TS had zo iets van wat is twee keer de helft van niets of twee keer de helft van iets heels volgensmijquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook wel
And do you ship to the netherlands
twee keer de helft is 1.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had zoiets van twee keer de helft is een kwart, maar TS had zo iets van wat is twee keer de helft van niets of twee keer de helft van iets heels volgensmij
Ja natuurlijk, dat weet toch iedereenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
twee keer de helft is 1.
Half keer een half is een kwart
Ik niet, ik heb alleen muziekplunder meets bijgewoond voordat ik mod werd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef isax het volgende:
kijk ik verwacht details.
wie was er?
wat lag er op de bbq?
hoeveel kratten bier?
foto's?
maar nee
In 2004 bestond Fok! 5 jaar. Ter gelegenheid daarvan werd er in Utrecht een BBQ georganiseerd.
zou je denkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat weet toch iedereen
weet ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kwam alleen in ONZ na 23:00 's avonds, of als ik geblowed had
quote:
Morgen.quote:
Tenzij je met meer dan drie uur vertraging aan het lezen bent.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee kom net uit mijn werk, het is echt heel erg avond.
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Is er vanavond voetbal of camping powned?
vanavond word het niks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Is er vanavond voetbal of camping powned?
ik sliep net even. Voor mij is het morgenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee kom net uit mijn werk, het is echt heel erg avond.
Eerst even uit de kast nog!quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik was het helemaal vergeten.
danku voor de herinnering.
Camping Powned 21;50.quote:
Het bedekt een deel van mijn gezichtquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:26 schreef isax het volgende:
lijkt me toch wel erg als je een bril hebt en je er niet knapper van word.
maar jij hebt geen brilquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het bedekt een deel van mijn gezicht
Ja hoor. Om te lezenquote:
quote:
Ah gutquote:
Omdat ze het al wisten. Drama-tiener bedacht vreselijke scenario's en leed stilletjes tot het moment van de coming-out en dan blijkt alles reuze mee te vallen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:36 schreef isax het volgende:
waarom zeggen ouders altijd: dat wisten we eigenlijk al!
maar ALTIJD? lijkt onderhand wel een ramp als je als ouder zegt goh dat is schrikkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat ze het al wisten. Drama-tiener bedacht vreselijke scenario's en leed stilletjes tot het moment van de coming-out en dan blijkt alles reuze mee te vallen.
Dertien in een dozijn-coming out-relaas.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef Voxs het volgende:
Omdat ze het al wisten. Drama-tiener bedacht vreselijke scenario's en leed stilletjes tot het moment van de coming-out en dan blijkt alles reuze mee te vallen.
ik zag hem staan bij netflix geloof ik. is het wat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn-coming out-relaas.
Ik kijk nu Salem. Lekker over de top heksenhorror.
Ietwat over the top, maar wel een lekker sinister sfeertje. Ben ook pas bij afl. 2, hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:41 schreef isax het volgende:
ik zag hem staan bij netflix geloof ik. is het wat?
Nou, het is natuurlijk niet zo leuk als je ouder dat zou zeggen als eerste reactie. En dat is ook de grote vrees van die jongeren. Meestal blijkt dat ouders het wel wisten en dat is dan de reactie die ze geven, ongeacht of ze er verder moeite mee hebben of niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef isax het volgende:
[..]
maar ALTIJD? lijkt onderhand wel een ramp als je als ouder zegt goh dat is schrikken
1e aflevering van Penny Dreadful gezien, ik ga voor de 2equote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn-coming out-relaas.
Ik kijk nu Salem. Lekker over de top heksenhorror.
Die heb ik hiervoor gekeken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:43 schreef PeZu het volgende:
Salem kon ik niet volgen. Heb nu penny dreadfull op staan
totaal over the top en het wordt ergerquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik hiervoor gekeken.
Hoezo kon je Salem niet volgen?
hopeloos? Doe mak aan voske je hebt nog een jaar om 6 episodes te kijken voordat er nieuwe zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:45 schreef Voxs het volgende:
Ik ga voor nog een aflevering Peaky. Ik raak hopeloos achter.
Ja, maar als jullie allemaal lyrisch gaan doen over bijvoorbeeld Penny Dreadfull dan raak ik lichtelijk in de stressquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
hopeloos? Doe mak aan voske je hebt nog een jaar om 6 episodes te kijken voordat er nieuwe zijn
ik geef je tot episode 4 maxquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:46 schreef Copycat het volgende:
Wordt het erger stap ik over op Peaky.
ik ga straks maar eens een poging wagen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef je tot episode 4 max
Het verhaal zit ook vol fouten te erg![]()
psst tis victoriaansquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar als jullie allemaal lyrisch gaan doen over bijvoorbeeld Penny Dreadfull dan raak ik lichtelijk in de stress
Mannen die kikkers moeten slikken is niet waarheidsgetrouw?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef PeZu het volgende:
ik geef je tot episode 4 max
Het verhaal zit ook vol fouten te erg![]()
tnx scheelt weer 1 letter typenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Copycat het volgende:
Dreadful. Net als beautiful en wishful.
I know, I'm full of it.
soms welquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mannen die kikkers moeten slikken is niet waarheidsgetrouw?
Sorry, domme fout. Ik wist het en was slordig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Copycat het volgende:
Dreadful. Net als beautiful en wishful.
I know, I'm full of it.
Het is in ieder geval vrij gestoord.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:53 schreef Copycat het volgende:
Eend zit weer in een psychotische episode?
als het zo is is het vooral gewoon heel vervelend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vrij gestoord.
Ik bedoelde geenszins dat ik denk dat de man psychotisch is. Wel dat ik de posts vrij gestoord vind.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:20 schreef isax het volgende:
[..]
als het zo is is het vooral gewoon heel vervelend.
ken hem niet maar moet dat toch even zeggen
Join the group:quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
Ik erger me mateloos aan die mazda-reclame
Gezienquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Join the group:
FB / Mazda reclame
dan is het goed. ik maak vaak mee dat mensen dat wel doen en daar word ik dan soms best verdrietig om omdat het zo iets onbegrepen is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik bedoelde geenszins dat ik denk dat de man psychotisch is. Wel dat ik de posts vrij gestoord vind.
Iemand die psychotisch is noem ik niet gestoord. Ik heb iemand in mijn omgeving die schizoïde en bipolair is. Daar spot je niet mee.
Net een lamsburger met rucola geiten kaas op een turkbrood op, ik meur me daar 3x de wind inquote:
beetje laat of niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Net een lamsburger met rucola geiten kaas op een turkbrood op, ik meur me daar 3x de wind in
nah, ik eet vaker voor ik ga slapen vind dat wel lekker met een vol buikjequote:
Dat kan ik me indenken. Het is ook iets onbegrepen. Als je het van dichtbij mee maakt of zelf heb mee gemaakt weet je hoe vreselijk het kan zijn en wat voor een impact het op iemand en zijn/haar familie kan hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
dan is het goed. ik maak vaak mee dat mensen dat wel doen en daar word ik dan soms best verdrietig om omdat het zo iets onbegrepen is.
lot?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
nah, ik eet vaker voor ik ga slapen vind dat wel lekker met een vol buikje
Nouquote:
wel betwr geen hormonenshitquote:
In shock? Wie zegt dat ik niet vaker uit mijn comfortzone kom. Struinen en snuffelen doe ik wel vaker, posten is wat andersquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wow, je komt opeens wel erg vaak uit je comfortzone.
beste anticonceptie is geweaun anaalquote:
Of dat het moppie in kwestie al gewoon zwanger is...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
beste anticonceptie is geweaun anaal
Laatste post van Gert was dat hij ging opschonen en nog eens ging vertellen waar de FB voor bedoeld is.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Of dat het moppie in kwestie al gewoon zwanger is...
je saisquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laatste post van Gert was dat hij ging opschonen en nog eens ging vertellen waar de FB voor bedoeld is.
Alle Jian vs PChond vs Soury postings zijn al weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
Laatste post van Gert was dat hij ging opschonen en nog eens ging vertellen waar de FB voor bedoeld is.
wie is pchond ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle Jian vs PChond vs Soury postings zijn al weg.
Uiteraard al veilig gesteld in mijn persoonlijke archief voor het nageslacht.
Lol. Je hebt het er maar druk mee!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk koters, hier was opa getuige van!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben benieuwd of je echt wel een idee hebt, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een kloon van iemand uit eerdere RLS-afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |