tical 2000quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te luisteren om iets op repeat te zetten, tenzij het een goed album is.
Oh ja, was Moots toen niet aan een houten spies geregen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
Ik heb toen vreselijk gelachen om die Scrut ook, wat een idiote toestanden. De leukste periode was toen voor de kerst, "dat we met z'n allen 2e kerstdag bij 'm zouden gaan vieren". Toen was het al grimmig en ging ie steeds klagen bij Danny en die lag toen met een dikke griep in z'n nest. Geweldig genoten!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
We verzonnen hele verhalen eromheen. En die ouwe gek en zijn schuimachterban werd steeds kwader. Tot Danny mailen aan toe. Toen mocht het niet meer.
Ja, voor de deur..... Er was zelfs een hele kaart van z'n misdaadsyndicaat met alle vertakkingen o.a. naar die Hop in Amsterdam, man man vrouw vrouwquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, was Moots toen niet aan een houten spies geregen?
ik wist hetquote:
Klinkt als mooi vermaakquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, voor de deur..... Er was zelfs een hele kaart van z'n misdaadsyndicaat met alle vertakkingen o.a. naar die Hop in Amsterdam, man man vrouw vrouw
Hop. Die kwam toch ook verhaal halen in dat topic?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Ja, voor de deur..... Er was zelfs een hele kaart van z'n misdaadsyndicaat met alle vertakkingen o.a. naar die Hop in Amsterdam, man man vrouw vrouw
Ik denk nooit in albums.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het enige meth album dat ik goed vind van begin tot eind is blackout! met redman, voor de rest vind ik het het gewoon net niet.
Ja klopt, dat was die leernicht en billenmaat van opa, althans dat had Scrut toen zo verzonnenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hop. Die kwam toch ook verhaal halen in dat topic?
Ik had pas beschikbaarheid over een 'aardige' internetverbinding toen ik de 18 gepasseerd was( met aardig bedoel ik dat het iig geen 10 minuten kostte voordat je een nummer via Napster van 3 minuten gedownload had).quote:
quote:
Is topquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Af en toe hardop schateren en een onzin, .. niet te geloven.
Er is slechts één moderator in die strijd gesneuveld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Is top(zo lang er geen blijvende schade ontstaat
)
Ik ga er vanuit dat die wel de eer heeft gekregen om terug te keren naar de nabestaanden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is slechts één moderator in die strijd gesneuveld.
Uiteraard, wij zijn geen Russen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die wel de eer heeft gekregen om terug te keren naar de nabestaanden.
Ooooohhhh... tja... kan gebeuren....quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is slechts één moderator in die strijd gesneuveld.
Het is juist verbazend dat er maar eentje was gesneuveld, als een (ex-)vriendje dreigt kittens te verdrinken op het moment dat ze niet opgehaald worden, stapt de halve crew op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ooooohhhh... tja... kan gebeuren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |