Spuit 11.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Plak even een kaartje op je raam dat zwervers bij jou kunnen poepen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef Copycat het volgende:
http://www.tmz.com/2014/1(...)ead-rappers-delight/
I'm here, I'm there, I'm Big Bank Hank and I'm everywhere.
Not anymore.
ik laat ze altijd in de tuin vd buren peopen. Eenzame mensjes dan hebben ze ook eens aanspraakquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.
Ja, lekker boos zijn, dat is het leven. Geniet er maar van, zit jezelf maar in de weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:
God fucking almighty, ff klaverjassen, wat een frustratie.
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik afga op de populatie van Spelpunt.nl dan is zeker 80% debiel.
Lekkere New Jack. Zo fout, maar stiekem zo lekker.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekkere New Jack. Zo fout, maar stiekem zo lekker.
En volgens mij kent echt bijna iedereen de lyrics van Rapper's Delight.
Have you ever went over a friend's house to eat and the food just ain't no good!
Die kan ik nooit meer luisteren zonder aan Will Smith te denken.quote:
Geen busta rhymes sir-mix-a-lot?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kan ik nooit meer luisteren zonder aan Will Smith te denken.
Politiek correct gelul belemmert je juist. Al die moeite die jij doet om zogenaamd voor mensen op te komen die je niks interesseren. Laat het gaan. Set yourself free!!!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, lekker boos zijn, dat is het leven. Geniet er maar van, zit jezelf maar in de weg.
Klopt. Kon beter meer wodka-bullits drinken en meer zeiken dat anderen niet zo politiek correct over moeten komen. Want dan ben je vrij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Politiek correct gelul belemmert je juist. Al die moeite die jij doet om zogenaamd voor mensen op te komen die je niks interesseren. Laat het gaan. Set yourself free!!!
Nee ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Geen busta rhymes sir-mix-a-lot?
busta rhymes was 8th wonder
Laat het dan niet alleen bij woorden blijven. Verbeter de wereld vanaf nu en laat vanavond nog een paar zwervers op je wc schijten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt. Kon beter meer wodka-bullits drinken en meer zeiken dat anderen niet zo politiek correct over moeten komen. Want dan ben je vrij.
lol. Je lult zo dom, het is amper de moeite waard om op te reageren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laat het dan niet alleen bij woorden blijven. Verbeter de wereld vanaf nu en laat vanavond nog een paar zwervers op je wc schijten.
This video is not playable.quote:
En over kaarsjes springen meen ik me te herinneren. En een plumpudding met bedeltjes er in verstopt. Had je het muntje dan was je koning voor een dag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Copycat het volgende:
Hier was het vorige week volop Halloween. Met optocht en spookhuizen in de straat. En vroeger deden wij dit met Driekoningen.
Driekoningen, Driekoningen
Geef mij een nieuwe hoed
Mijn oude is versleten
Ons moeder mag het niet weten ...
En volgens mij zat pa volgens de overlevering in de kroeg te zuipen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Je lult zo dom, het is amper de moeite waard om op te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |