hahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm![]()
ja dan stopt het dansen gauw
[ afbeelding ]
en hoppa
klinkt als een uitnodigingquote:
Dat is hetzelfde als vragen of de users die in de Serious request topics komen, ook in het Radio 3 topic willen blijven hangen, zodra de actie over is, of users die in de EK/WK subfora meeposten naar VBL SCs te lokkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof het merendeel verder dan de COS komt ...
Maar een prijzenswaardig initiatief.
zeker passendquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha![]()
Zo het topic door gezwierd, een passend einde lijkt me, niet?
Misschien dat ze hierna en masse naar Opaatje vertrekken in RLS.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat is hetzelfde als vragen of de users die in de Serious request topics komen, ook in het Radio 3 topic willen blijven hangen, zodra de actie over is, of users die in de EK/WK subfora meeposten naar VBL SCs te lokken
nee nee, babu vraagt heel beknopt wil jequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef isax het volgende:
[..]
als ik zeg dat HIJ er ZELF aan moet trekken?
dan kijk ik nog liever roy dondersquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dat ze hierna en masse naar Opaatje vertrekken in RLS.
en dat is het top punt van kansloos.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee, babu vraagt heel beknopt wil je
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
en dat is het top punt van kansloos.
misschien ben ik wel heul lelijk
Vroeger zat ik nog wel eens in de ONZ nachtbagger, maar daar heb ik geen tijd meer voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dat ze hierna en masse naar Opaatje vertrekken in RLS.
echt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vroeger zat ik nog wel eens in de ONZ nachtbagger, maar daar heb ik geen tijd meer voor
Ik zwerf nog steeds her en der, maar minder dan voorheen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vroeger zat ik nog wel eens in de ONZ nachtbagger, maar daar heb ik geen tijd meer voor
Ik kies meestal een paar SCs uit waar ik zo nu en dan wat post, en dan weer een hele tijd niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zwerf nog steeds her en der, maar minder dan voorheen.
was een goede dag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax. Heb een supergeile pic van je gezien in het smoelenboek.
Oh, SC's, daar post ik eigenlijk amper. Nu dus alleen hier.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kies meestal een paar SCs uit waar ik zo nu en dan wat post, en dan weer een hele tijd niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |