ik had zoiets van twee keer de helft is een kwart, maar TS had zo iets van wat is twee keer de helft van niets of twee keer de helft van iets heels volgensmijquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook wel
And do you ship to the netherlands
twee keer de helft is 1.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had zoiets van twee keer de helft is een kwart, maar TS had zo iets van wat is twee keer de helft van niets of twee keer de helft van iets heels volgensmij
Ja natuurlijk, dat weet toch iedereenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
twee keer de helft is 1.
Half keer een half is een kwart
Ik niet, ik heb alleen muziekplunder meets bijgewoond voordat ik mod werd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef isax het volgende:
kijk ik verwacht details.
wie was er?
wat lag er op de bbq?
hoeveel kratten bier?
foto's?
maar nee
In 2004 bestond Fok! 5 jaar. Ter gelegenheid daarvan werd er in Utrecht een BBQ georganiseerd.
zou je denkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat weet toch iedereen
weet ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kwam alleen in ONZ na 23:00 's avonds, of als ik geblowed had
quote:
Morgen.quote:
Tenzij je met meer dan drie uur vertraging aan het lezen bent.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee kom net uit mijn werk, het is echt heel erg avond.
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Is er vanavond voetbal of camping powned?
vanavond word het niks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Is er vanavond voetbal of camping powned?
ik sliep net even. Voor mij is het morgenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee kom net uit mijn werk, het is echt heel erg avond.
Eerst even uit de kast nog!quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik was het helemaal vergeten.
danku voor de herinnering.
Camping Powned 21;50.quote:
Het bedekt een deel van mijn gezichtquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:26 schreef isax het volgende:
lijkt me toch wel erg als je een bril hebt en je er niet knapper van word.
maar jij hebt geen brilquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het bedekt een deel van mijn gezicht
Ja hoor. Om te lezenquote:
quote:
Ah gutquote:
Omdat ze het al wisten. Drama-tiener bedacht vreselijke scenario's en leed stilletjes tot het moment van de coming-out en dan blijkt alles reuze mee te vallen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:36 schreef isax het volgende:
waarom zeggen ouders altijd: dat wisten we eigenlijk al!
maar ALTIJD? lijkt onderhand wel een ramp als je als ouder zegt goh dat is schrikkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat ze het al wisten. Drama-tiener bedacht vreselijke scenario's en leed stilletjes tot het moment van de coming-out en dan blijkt alles reuze mee te vallen.
Dertien in een dozijn-coming out-relaas.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef Voxs het volgende:
Omdat ze het al wisten. Drama-tiener bedacht vreselijke scenario's en leed stilletjes tot het moment van de coming-out en dan blijkt alles reuze mee te vallen.
ik zag hem staan bij netflix geloof ik. is het wat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn-coming out-relaas.
Ik kijk nu Salem. Lekker over de top heksenhorror.
Ietwat over the top, maar wel een lekker sinister sfeertje. Ben ook pas bij afl. 2, hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:41 schreef isax het volgende:
ik zag hem staan bij netflix geloof ik. is het wat?
Nou, het is natuurlijk niet zo leuk als je ouder dat zou zeggen als eerste reactie. En dat is ook de grote vrees van die jongeren. Meestal blijkt dat ouders het wel wisten en dat is dan de reactie die ze geven, ongeacht of ze er verder moeite mee hebben of niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef isax het volgende:
[..]
maar ALTIJD? lijkt onderhand wel een ramp als je als ouder zegt goh dat is schrikken
1e aflevering van Penny Dreadful gezien, ik ga voor de 2equote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn-coming out-relaas.
Ik kijk nu Salem. Lekker over de top heksenhorror.
Die heb ik hiervoor gekeken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:43 schreef PeZu het volgende:
Salem kon ik niet volgen. Heb nu penny dreadfull op staan
totaal over the top en het wordt ergerquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik hiervoor gekeken.
Hoezo kon je Salem niet volgen?
hopeloos? Doe mak aan voske je hebt nog een jaar om 6 episodes te kijken voordat er nieuwe zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:45 schreef Voxs het volgende:
Ik ga voor nog een aflevering Peaky. Ik raak hopeloos achter.
Ja, maar als jullie allemaal lyrisch gaan doen over bijvoorbeeld Penny Dreadfull dan raak ik lichtelijk in de stressquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
hopeloos? Doe mak aan voske je hebt nog een jaar om 6 episodes te kijken voordat er nieuwe zijn
ik geef je tot episode 4 maxquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:46 schreef Copycat het volgende:
Wordt het erger stap ik over op Peaky.
ik ga straks maar eens een poging wagen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef je tot episode 4 max
Het verhaal zit ook vol fouten te erg![]()
psst tis victoriaansquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar als jullie allemaal lyrisch gaan doen over bijvoorbeeld Penny Dreadfull dan raak ik lichtelijk in de stress
Mannen die kikkers moeten slikken is niet waarheidsgetrouw?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef PeZu het volgende:
ik geef je tot episode 4 max
Het verhaal zit ook vol fouten te erg![]()
tnx scheelt weer 1 letter typenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Copycat het volgende:
Dreadful. Net als beautiful en wishful.
I know, I'm full of it.
soms welquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mannen die kikkers moeten slikken is niet waarheidsgetrouw?
Sorry, domme fout. Ik wist het en was slordig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Copycat het volgende:
Dreadful. Net als beautiful en wishful.
I know, I'm full of it.
Het is in ieder geval vrij gestoord.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:53 schreef Copycat het volgende:
Eend zit weer in een psychotische episode?
als het zo is is het vooral gewoon heel vervelend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vrij gestoord.
Ik bedoelde geenszins dat ik denk dat de man psychotisch is. Wel dat ik de posts vrij gestoord vind.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:20 schreef isax het volgende:
[..]
als het zo is is het vooral gewoon heel vervelend.
ken hem niet maar moet dat toch even zeggen
Join the group:quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
Ik erger me mateloos aan die mazda-reclame
Gezienquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Join the group:
FB / Mazda reclame
dan is het goed. ik maak vaak mee dat mensen dat wel doen en daar word ik dan soms best verdrietig om omdat het zo iets onbegrepen is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik bedoelde geenszins dat ik denk dat de man psychotisch is. Wel dat ik de posts vrij gestoord vind.
Iemand die psychotisch is noem ik niet gestoord. Ik heb iemand in mijn omgeving die schizoïde en bipolair is. Daar spot je niet mee.
Net een lamsburger met rucola geiten kaas op een turkbrood op, ik meur me daar 3x de wind inquote:
beetje laat of niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Net een lamsburger met rucola geiten kaas op een turkbrood op, ik meur me daar 3x de wind in
nah, ik eet vaker voor ik ga slapen vind dat wel lekker met een vol buikjequote:
Dat kan ik me indenken. Het is ook iets onbegrepen. Als je het van dichtbij mee maakt of zelf heb mee gemaakt weet je hoe vreselijk het kan zijn en wat voor een impact het op iemand en zijn/haar familie kan hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
dan is het goed. ik maak vaak mee dat mensen dat wel doen en daar word ik dan soms best verdrietig om omdat het zo iets onbegrepen is.
lot?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
nah, ik eet vaker voor ik ga slapen vind dat wel lekker met een vol buikje
Nouquote:
wel betwr geen hormonenshitquote:
In shock? Wie zegt dat ik niet vaker uit mijn comfortzone kom. Struinen en snuffelen doe ik wel vaker, posten is wat andersquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wow, je komt opeens wel erg vaak uit je comfortzone.
beste anticonceptie is geweaun anaalquote:
Of dat het moppie in kwestie al gewoon zwanger is...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
beste anticonceptie is geweaun anaal
Laatste post van Gert was dat hij ging opschonen en nog eens ging vertellen waar de FB voor bedoeld is.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Of dat het moppie in kwestie al gewoon zwanger is...
je saisquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laatste post van Gert was dat hij ging opschonen en nog eens ging vertellen waar de FB voor bedoeld is.
Alle Jian vs PChond vs Soury postings zijn al weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
Laatste post van Gert was dat hij ging opschonen en nog eens ging vertellen waar de FB voor bedoeld is.
wie is pchond ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle Jian vs PChond vs Soury postings zijn al weg.
Uiteraard al veilig gesteld in mijn persoonlijke archief voor het nageslacht.
Lol. Je hebt het er maar druk mee!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk koters, hier was opa getuige van!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben benieuwd of je echt wel een idee hebt, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een kloon van iemand uit eerdere RLS-afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |