Gargus is die gargoyle uit het tweede deel, de eindbaasquote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gargus ken ik niet, maar Cinder kan onzichtbaar worden ja. Afwachten dus denk ik.
Aha, heb alleen het eerste deel op SNES/Arcade gespeeld, vandaar dat ik 'm niet herken van naam.quote:Op maandag 15 december 2014 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gargus is die gargoyle uit het tweede deel, de eindbaasDie is de slechterik, ook in het 'verhaal' (de bio's) uit deze Killer Instinct. Maar ze zeggen duidelijk 'herald', dus een bode. Kan zo maar een nieuw personage zijn, want tot nu toe was niemand lief voor Gargus. Eyedol (baas uit deel 1) en hij waren elkaars aartsrivalen. Beide ben ik niet hyped voor overigens. Het waren cheesy bazen. Ik wacht met smart op Cinder.
Cinder, Tusk en Kim Wu: dat zijn de nog niet verschenen oude speelbare personages. En niemand van hen had wat met Gargus
Ik wil ook een gamer als vrouw. Mijn vriendin moet er niks van hebben. Ze tolereert het ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan ga ik die maar kopen voor mijn vrouw
Alsof het zo'n pretje is om een console te moeten delen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik wil ook een gamer als vrouw. Mijn vriendin moet er niks van hebben. Ze tolereert het ofzo
Mijn vriendin gaf voor we iets met elkaar kenden aan dat ze hiled van anime, manga, gamen etc etc.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik wil ook een gamer als vrouw. Mijn vriendin moet er niks van hebben. Ze tolereert het ofzo
Pussy trap !quote:Op woensdag 17 december 2014 09:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaf voor we iets met elkaar kenden aan dat ze hiled van anime, manga, gamen etc etc.
Mjah.... niet dus.Ik ben er in geluisd.
Gelukkig kan je de Wii U en PS4 zonder tv gebruikenquote:Op woensdag 17 december 2014 09:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof het zo'n pretje is om een console te moeten delen.
Heb je weinig aan wanneer je alleen een One bezit.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de Wii U en PS4 zonder tv gebruiken
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof het zo'n pretje is om een console te moeten delen.
Beter dat als iemand die vind dat je teveel gamedquote:
Bon kwijt, en garantie verstreken zekerquote:Op woensdag 17 december 2014 09:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaf voor we iets met elkaar kenden aan dat ze hiled van anime, manga, gamen etc etc.
Mjah.... niet dus.Ik ben er in geluisd.
Ja dat is zeker wat. Bij mij meest gespeelde spel op de One.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Rainesz het volgende:
AC: Unity is dat wat?
Zometeen even stad in, misschien een copy meepakken voor de feestdagen.
Ik vind Black Flag leukerquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Rainesz het volgende:
AC: Unity is dat wat?
Zometeen even stad in, misschien een copy meepakken voor de feestdagen.
Sunset Overdrive.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:06 schreef Rainesz het volgende:
Nou, heb me keuze sowieso op wat anders laten vallen. Hehe.
Neen, niks echt Xbox gerelateerd.quote:
Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:17 schreef Rainesz het volgende:
De One staat hier al dik een jaar in huis.
En Horizon 2 vond ik best tegenvallen, was er snel op uitgekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |