abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2014 @ 21:20:24 #101
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_147162300
Dat gevoel heb ik zelfs nu na een middagje gamen.

Heb een stuk minder kramp in mijn handen dan een middag gamen met de PS 4 of de Wii U, multiplayer werkt fijn, geen lag in de interface. Dat zijn zo de eerste indrukken die ik heb.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 1 december 2014 @ 13:16:53 #102
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147181242

Horizon 2 :9~
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  maandag 1 december 2014 @ 14:08:16 #103
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147182828
3 = 2 Actie bij MediaMarkt. Wie doet er mee?

Ik ga zelf FC4 halen, dus als er nog mensen een game zoeken voor een leuk prijsje, ik kan er nog 2 meenemen.(Afhalen omg. Delft/Zoetermeer)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_147183736
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 21:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dus je geeft de voorkeur aan de One ipv PS4
Mijn voorkeur is bijna volledig gebaseerd op ervaringen in het verleden. Zoals ik zeg heb ik te weinig op de PS4 gespeeld om daar een oordeel over te vellen.

Daarnaast was Gran Turismo de enige PS exclusive die ik nog speelde. Tot +- 5 jaar geleden was het zonder twijfel de beste racer op console maar dat is al lang niet meer zo. Heb nog geen racer gespeeld op de PS4 maar de controller van de XB1 is, volgens mij, ideaal voor racers nu de triggers reageren op ingame situaties. Als je hulpmiddelen als ABS, TCS en STM etc. uitzet (wat iedereen zou moeten doen) dan voel je aan de linker trigger wanneer je te hard remt en je banden slippen. Wanneer je teveel gas geeft voel je dit natuurlijk weer aan de rechter trigger.
  maandag 1 december 2014 @ 15:23:15 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_147185212
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef HostiHawaii het volgende:

Ik ga zelf FC4 halen, dus als er nog mensen een game zoeken voor een leuk prijsje, ik kan er nog 2 meenemen.(Afhalen omg. Delft/Zoetermeer)
Ik ga straks even winkelen :P

FC4, Sunset Overdrive en CoD
  maandag 1 december 2014 @ 15:24:34 #106
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147185258
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ik ga straks even winkelen :P

FC4, Sunset Overdrive en CoD
zoetermeer?
  maandag 1 december 2014 @ 16:19:52 #107
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_147187132
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef HostiHawaii het volgende:

Hoe zie je dat voor je? Goedkoopste game is gratis..

Overigens is MM vaak (veel) duurder dan andere retailers dus check wel goed of je überhaupt wel goedkoper uit bent ;) Zo heb ik Far Cry 4 voor ¤ 46,07 gehaald bij zavvi.nl, en had hem op de dag van release in huis.
  maandag 1 december 2014 @ 16:27:25 #108
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147187365
quote:
11s.gif Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je? Goedkoopste game is gratis..

Overigens is MM vaak (veel) duurder dan andere retailers dus check wel goed of je überhaupt wel goedkoper uit bent ;) Zo heb ik Far Cry 4 voor ¤ 46,07 gehaald bij zavvi.nl, en had hem op de dag van release in huis.
3 games die daar normaal 60 euro kosten, kosten nu samen 120. Ergo, ca 40 euro per stuk.

MM valt best mee als je het vergelijkt met bv Gamemania ofzo. CoD kost daar standaard 55, net als GTA.

Dus eigenlijk heb je de games dan voor webshopprijzen of ietsje lager zelfs. :)
  maandag 1 december 2014 @ 16:49:03 #109
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147188152
Sunset Overdrive
Far Cry 4
Halo MCC

119 euro bij elkaar, dus zo'n 40 euro per game.

Nice!

Morgen ploffen ze op de mat.
  maandag 1 december 2014 @ 17:13:41 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_147189235
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

zoetermeer?
Roermond of Venlo :)
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:10:11 #111
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_147218881
Sunset Overdrive speelt zalig :Y

Moest wel grinniken om het intro, zat net te genieten van een blikje Monster :')
  woensdag 3 december 2014 @ 08:13:40 #112
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147238914
Zo, Sunset Overdrive en Halo Masterchief Collection te koop.

Nieuw in seal. Mogen weg voor 40 euro p/st.

Far Cry is echt een geweldig spel. :D Had hem laten staan na de intro, kom ik terug, blijk ik hem uitgespeeld te hebben! _O- Geweldige easter egg is dat. :D
  Redactie Games woensdag 3 december 2014 @ 20:11:37 #113
206706 crew  Racerblade
pi_147258742
Metro 2033 en Metro Last Light Redux versies zijn deze week voor een zacht prijsje te downloaden trouwens. :) ¤13,39 per stuk of de bundel voor ¤26,46. Toch mooi een korting van ¤0,32. :')
pi_147326441
Blijkbaar heb ik de tofste vrouw. Ik verwachtte niks bijzonders voor kerst, maar vandaag een vervroegd Kerst- en verjaardagscadeau opgehaald; een Xbox One met Kinect, AC 4, AC Unity, en COD: Ghosts.

Nog nooit een COD gespeeld en AC4 al op de 360 gespeeld, maar ik hoor er nu ook bij!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 6 december 2014 @ 07:07:59 #115
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_147326651
Puik :D

Zijn er gelukkig meer toffe vrouwen :P

De mijne vroeg laatst of ik wel genoeg games had :D
  zaterdag 6 december 2014 @ 11:38:49 #116
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_147328974
Hm, de mijne vroeg dat laatst ook... Ze zei: "Heb je nou nog niet genoeg games?" :+
  zaterdag 6 december 2014 @ 11:47:48 #117
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_147329124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:38 schreef Chevalric het volgende:
Hm, de mijne vroeg dat laatst ook... Ze zei: "Heb je nou nog niet genoeg games?" :+
Dat heeft de mijne ook eens gedaan, vervolgens haar meegenomen naar de kast waar haar schoenen staan, nooit meer last van gehad :')
pi_147353089
Toffe vrouwen dus. :P.

Stiekem wilde ik nog AC Rogue spelen, maar Unity heeft me inmiddels verpest.

En dan te bedenken dat ik met black Friday nog Titanfall voor m'n 360 heb gekocht, en niet eens heb geïnstalleerd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 7 december 2014 @ 07:44:04 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_147353298
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 04:44 schreef OMG het volgende:
Toffe vrouwen dus. :P.

Stiekem wilde ik nog AC Rogue spelen, maar Unity heeft me inmiddels verpest.

En dan te bedenken dat ik met black Friday nog Titanfall voor m'n 360 heb gekocht, en niet eens heb geïnstalleerd.
Komt me bekend voor, had over unity vooral meh verhalen gehoord, maar wou perse een bundel met een zwarte One dus bleef alleen de AC set over.

Horizon 2 gekocht en Sunset overdrive en uit verveling unity geïnstalleerd, gewoon eens kijken, ben ondertussen 4 keer zo lang bezig met unity als met sunset overdrive _O-
pi_147483829
Traag kut topic. :P
  Redactie Games donderdag 11 december 2014 @ 15:08:19 #121
206706 crew  Racerblade
pi_147483894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef HostiHawaii het volgende:
Traag kut topic. :P
Ik zal dan even een controversiële mening erin gooien:

PES 2015 behoort tot de 5 slechtste games die ik ooit heb gespeeld. :)
pi_147484015
Forza Horizon daarentegen:

Heb er toch spijt van dat ik GTA weggedaan heb.......

Vermaak me wel prima met Far Cry 4. Wat een game is dat :D
pi_147484254
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik hoorde er wel goede dingen over... Het kan onmogelijk slechter zijn dan Fifa 15, wat ik zelf Fifa 12.3 noem, toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:12 schreef HostiHawaii het volgende:
Forza Horizon daarentegen:

[ afbeelding ]

Heb er toch spijt van dat ik GTA weggedaan heb.......

Vermaak me wel prima met Far Cry 4. Wat een game is dat :D
FH2 is echt vet, speel het de laatste tijd wel iets minder... Heb opeens best veel nieuwe games en moet echt kiezen wat ik ga spelen. Ik vind de driving mechanics echt heerlijk, misschien zelfs iets fijner dan de normale Forza. Natuurlijk minder realistisch maar het is gewoon heerlijk om zo door het landschap te blazen.

De multiplayer had van mij wel wat anders gemogen. Ik heb niets tegen kudos, of hoe ze het ook noemen, maar ik vind eerste worden bij racegames belangrijker dan de puntjes die je gaandeweg oppikt. Ik kan 4 wedstrijden winnen maar toch niet het kampioenschap winnen omdat iemand anders driftend door alle bochten gaat en altijd in de middenmoot finished. Daarnaast zijn er teveel teamraces en tussen de races door van punt naar punt rijden slaat ook nergens op... Ik wil gewoon race na race rijden en freeroamen als ik daar zin in heb.

Vorige week Titanfall gekocht voor 12,50, speelt toch ook wel heel lekker hoor _O_
pi_147484320
Ik denk dat ik binnenkort misschien GTA wel koop. In ieder geval ergens in de komende maanden. Gewoon, om nog eens uit te spelen, en nog eens in GTA Online te klooien.

Maar eerst een verloopstuk voor m'n headset bestellen zodat ik m'n eigen headset gewoon kan gebruiken in plaats van dat meegeleverde dingetje.
  Redactie Games donderdag 11 december 2014 @ 15:30:02 #125
206706 crew  Racerblade
pi_147484502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik hoorde er wel goede dingen over... Het kan onmogelijk slechter zijn dan Fifa 15, wat ik zelf Fifa 12.3 noem, toch?

Ik zou het niet weten, ik koop footies normaal gesproken ongeveer eens in de drie jaar. Het zal ook ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat het de eerste keer is dat ik PES speel sinds PES6, maar voor mij is het spel zo goed als onspeelbaar.

Horizon 2 is daarentegen prima inderdaad, hoewel ik het eerste deel net iets beter vond.
pi_147484943
Heb de FH2 demo gespeeld en was echt alles behalve overtuigd.

Mocht de demo doen van The Crew, daar heb ik me meer mee vermaakt.

Maar vooralsnog is AC:U wel de verrassing voor mij, jammer dat ik m bijna uitgespeeld heb!

Begin volgend jaar Project Cars, ben ik erg benieuwd naar.
pi_147485519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:51 schreef JohnB52 het volgende:
Heb de FH2 demo gespeeld en was echt alles behalve overtuigd.

Mocht de demo doen van The Crew, daar heb ik me meer mee vermaakt.

Maar vooralsnog is AC:U wel de verrassing voor mij, jammer dat ik m bijna uitgespeeld heb!

Begin volgend jaar Project Cars, ben ik erg benieuwd naar.
Weet niet hoe de demo van FH2 eruit ziet... is dat de openingsmissie met een Lambo? Heb inmiddels 80 uur FH2 gespeeld en was na 30 minuten The Crew (beta) er wel op uitgekeken. Eigenlijk wist ik na een aantal minuten al dat de driving mechanics van the Crew mij totaal niet aanspraken... Er is niets mis met arcade racers maar dit vind ik echt nergens op slaan. Er is totaal geen contact tussen je banden en het asfalt en de camera slingert als een ballon achter de auto. Als ik op metacritic.com naar de cijfers van The Crew dan ben ik opgelucht dat ik het spel niet heb gekocht.

AC:U is helaas geen spel voor mij, dat vind ik wel jammer want veel mensen vermaken zich er prima mee maar bij mij lukt dat nooit. Ik ben altijd op zoek naar competitie ofzo...

Je kan AC:U nu (digitaal) halen voor nog geen 25 dollar. Of voor 28 euro bij een Nederlandse website. Prima dealtjes volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tobi-wan op 11-12-2014 16:18:38 ]
  Redactie Games donderdag 11 december 2014 @ 20:52:42 #128
206706 crew  Racerblade
pi_147494875
Een titel voor Games with Gold voor februari is al bekend: #IDARB.

vrijdag 12 december 2014 @ 10:20:14 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147507871
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:44:18 #130
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147508302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef Racerblade het volgende:

[..]

PES2015 is zeker niet perfect, maar als dit 1 van de 5 slechtste games is die je ooit gespeeld hebt, dan heb je OF heel weinig games gespeeld, of tot dusver steeds hele goede keuzes gemaakt.

Heb me er gisteren ook weer prima mee vermaakt. Enige grote nadelen qua gameplay vind ik momenteel dat je vrijwel geen vrije trappen mee krijgt.

Qua licenties, commentaar en interface zijn er natuurlijk ook de nodige kritiekpunten, maar puur qua gameplay speelt het toch weer ouderwets lekker.
  Redactie Games vrijdag 12 december 2014 @ 11:11:13 #131
206706 crew  Racerblade
pi_147508812
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

PES2015 is zeker niet perfect, maar als dit 1 van de 5 slechtste games is die je ooit gespeeld hebt, dan heb je OF heel weinig games gespeeld, of tot dusver steeds hele goede keuzes gemaakt.

Heb me er gisteren ook weer prima mee vermaakt. Enige grote nadelen qua gameplay vind ik momenteel dat je vrijwel geen vrije trappen mee krijgt.

Qua licenties, commentaar en interface zijn er natuurlijk ook de nodige kritiekpunten, maar puur qua gameplay speelt het toch weer ouderwets lekker.
Dat eerste is sowieso niet van toepassing, en dat is dan ook gelijk één van mijn kritiekpunten. Ik speel relatief veel games, maar ik ben totaal niet in staat om mijn spelers te laten doen wat mijn intentie is. Vooral bij hele korte passes worden onlogische beslissingen gemaakt, als ik een pass wil geven naar iemand die letterlijk vier meter verderop staat, gebeurt het veel te vaak dat de game een andere medespeler kiest. Ik zal vast wel iets verkeerd doen, maar als een ervaren gamer simpele handelingen niet onder de knie kan krijgen, neem ik dat het spel kwalijk.

Licenties en commentaar kan ik juist wel overheen kijken, het is juist de gameplay die me enorm teleurstelt. Ook kan ik totaal niet voorspellen wat mijn teamgenoten (gaan) doen. De helft van de spelers gaat stil staan terwijl ze al gedekt worden en ik vind het veel te ingewikkeld om ze in beweging te krijgen. Daarnaast is het veel te vaak gebeurd dat een goede kans verloren gaat omdat mijn schot nota bene door een medespeler wordt geblokt, en dan bedoel ik schoten van binnen de 16.

Ik moet wel zeggen dat PES een veel realistischer weergave geeft van voetbal dan FIFA dat doet. Bij FIFA is het vaak op en neer kansen, waar je bij PES beter je best moet doen een goed uitgevoerde aanval te plaatsen, geeft ook meer voldoening. Maar ook dat gevoel zal ongetwijfeld versterkt worden door het feit dat ik er niks van kan.

Maar over het algemeen haal ik er meer frustratie dan plezier uit, dus vandaar die mening. Ik had hetzelfde gevoel bij de laatste FIFA die ik speelde overigens (12). De laatste goede footies die ik speelde waren FIFA 09 en PES6, daar had ik meer het gevoel dat ik echt controle over mijn team had. Of ik vond het toentertijd meer acceptabel dat ik zoveel te maken kreeg met frustrerende fouten.
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:27:08 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147509243
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:11 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Dat eerste is sowieso niet van toepassing, en dat is dan ook gelijk één van mijn kritiekpunten. Ik speel relatief veel games, maar ik ben totaal niet in staat om mijn spelers te laten doen wat mijn intentie is. Vooral bij hele korte passes worden onlogische beslissingen gemaakt, als ik een pass wil geven naar iemand die letterlijk vier meter verderop staat, gebeurt het veel te vaak dat de game een andere medespeler kiest. Ik zal vast wel iets verkeerd doen, maar als een ervaren gamer simpele handelingen niet onder de knie kan krijgen, neem ik dat het spel kwalijk.

Licenties en commentaar kan ik juist wel overheen kijken, het is juist de gameplay die me enorm teleurstelt. Ook kan ik totaal niet voorspellen wat mijn teamgenoten (gaan) doen. De helft van de spelers gaat stil staan terwijl ze al gedekt worden en ik vind het veel te ingewikkeld om ze in beweging te krijgen. Daarnaast is het veel te vaak gebeurd dat een goede kans verloren gaat omdat mijn schot nota bene door een medespeler wordt geblokt, en dan bedoel ik schoten van binnen de 16.

Ik moet wel zeggen dat PES een veel realistischer weergave geeft van voetbal dan FIFA dat doet. Bij FIFA is het vaak op en neer kansen, waar je bij PES beter je best moet doen een goed uitgevoerde aanval te plaatsen, geeft ook meer voldoening. Maar ook dat gevoel zal ongetwijfeld versterkt worden door het feit dat ik er niks van kan.

Maar over het algemeen haal ik er meer frustratie dan plezier uit, dus vandaar die mening. Ik had hetzelfde gevoel bij de laatste FIFA die ik speelde overigens (12). De laatste goede footies die ik speelde waren FIFA 09 en PES6, daar had ik meer het gevoel dat ik echt controle over mijn team had. Of ik vond het toentertijd meer acceptabel dat ik zoveel te maken kreeg met frustrerende fouten.
Ik heb de demo aardig wat gespeeld, en nu sinds die aanbieding op PSN laatst de complete game, maar alleen verdedigend heb ik soms mijn vraagtekens wat bij de AI. Aanvallend valt het op zich allemaal wel mee, maar je kunt ook mannetjes wegsturen enzo, of 1-2's aangaan met ze zodat je toch aardig wat leuke combinaties kunt opzetten.

Maar goed, ik speel het dus pas sinds kort, dus ik blijf voornamelijk nog een beetje met de topclubs spelen, dus wellicht dat de ergernissen die je noemt veel meer voorkomen bij wat lagere teams...!?

Ik heb juist bij FIFA dat ik vaak op een medespeler opschiet.

Laatste echt goede voetbalgame die ik speelde was de PS4 versie van FIFA14. FIFA15 dag 1 gekocht, maar die valt helaas tegen qua gameplay tegen de computer. Er zit veel minder een gevoel van 'accomplishment' in, zeg maar, en het is te eentonig. Daarnaast slaat de AI van de tegenstander echt nergens op dit jaar.

Bij PES vind ik de afstandschoten misschien wel iets te overpowered. Ik scoor vrij veel en makkelijk van dik buiten de 16. Vooral met die knuckleball (R1 ingedrukt tijdens schot)

Wat ik nu ook wel fijn vind aan PES, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik jarenlang FIFA heb gespeeld (PES5 was mijn laatste PES die ik echt dood heb gespeeld, de rest daarna viel tegen), is dus dat je in een nieuw leerproces zit, qua moves enzo. Heel langzaam aan begin je toch een beetje wat truukjes enzo onder de knie te krijgen.

Anyway, ik vind hem weer ouderwets lekker spelen, misschien wel beter dan PES5. Die game herinneren we ons natuurlijk als een geweldige game (en terecht), maar destijds hadden we daar, ondanks al het plezier, ook erg veel frustratiepunten mee. ;)

Bij deze nieuwe PES valt het voor mij persoonlijk nog erg mee kwa frustraties, maar goed, ik speel het net, dus over 3-4 weken kan ik er weer anders over denken en FIFA15 een nieuwe kans geven.
  Redactie Games vrijdag 12 december 2014 @ 14:13:32 #133
206706 crew  Racerblade
pi_147514190
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Maar goed, ik speel het dus pas sinds kort, dus ik blijf voornamelijk nog een beetje met de topclubs spelen, dus wellicht dat de ergernissen die je noemt veel meer voorkomen bij wat lagere teams...!?
Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Speel vooral met Feyenoord en MyClub, waar ik nog nauwelijks tijd in geïnvesteerd heb.
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:17:01 #134
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147514274
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:13 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Speel vooral met Feyenoord en MyClub, waar ik nog nauwelijks tijd in geïnvesteerd heb.
Misschien dat je de komende tijd eens wat games met wat betere teams kunt spelen om te zien of dat wat van de ergernissen en frustraties weg neemt...!? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je met zulke slechte spelers speelt, dat er natuurlijk veel minder passes aankomen en veel meer duels verloren worden, etc etc.
pi_147555274
Zo, gisteren $300 aan gift cards gekregen van de baas, vandaag eens Sunset Overdrive gehaald. Zometeen eens installeren!
  zaterdag 13 december 2014 @ 22:42:41 #136
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_147555434
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:36 schreef OMG het volgende:
Zo, gisteren $300 aan gift cards gekregen van de baas, vandaag eens Sunset Overdrive gehaald. Zometeen eens installeren!
Sweeet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Redactie Games zondag 14 december 2014 @ 00:30:46 #137
206706 crew  Racerblade
pi_147559348
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:36 schreef OMG het volgende:
Ga je veel plezier aan beleven. :) Enige game die ik gespeeld heb die echt next-gen aanvoelt.
  zondag 14 december 2014 @ 11:46:10 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147564976
Is Plex al gratis op de Xbone? Volgens Eurogamer wel namelijk. Dat is een flink pluspunt op de PS4 namelijk!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_147565107
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Sweeet
AQ, je moet een X1 kopen.
worms battlegrounds is gratis voor gold members :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_147566998
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Plex al gratis op de Xbone? Volgens Eurogamer wel namelijk. Dat is een flink pluspunt op de PS4 namelijk!
Jup. Had het laatste gedownload maar je hebt een account nodig om het te gebruiken.

zondag 14 december 2014 @ 13:18:57 #141
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_147567094
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 11:53 schreef DJ_ het volgende:

[..]

AQ, je moet een X1 kopen.
worms battlegrounds is gratis voor gold members :P
Duurt nog zeker een maandje of 6 eer ik een nieuwe generatie spelcomputer ga aanschaffen, nu neig ik nog steeds naar PS4, wil sowieso No Man's Sky hebben wat dat ook ook en die (nog) niet voor Xbone toch? En the Forrest lijkt me ook heel tof maar zag ik ook alleen voor PS4 en pc staan.
pi_147568413
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Duurt nog zeker een maandje of 6 eer ik een nieuwe generatie spelcomputer ga aanschaffen, nu neig ik nog steeds naar PS4, wil sowieso No Man's Sky hebben wat dat ook ook en die (nog) niet voor Xbone toch? En the Forrest lijkt me ook heel tof maar zag ik ook alleen voor PS4 en pc staan.
Over een maandje of 6 is de E3 alweer. Ik ben er ook nog niet uit maar als je toch een half jaartje wil wachten krijg je dan veel nieuwe games te zien en kun je misschien makkelijker je keuze maken (of moeilijker :P ).
  zondag 14 december 2014 @ 17:42:16 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147574564
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Jup. Had het laatste gedownload maar je hebt een account nodig om het te gebruiken.

[ afbeelding ]
Dan is het antwoord dus nee :P

Dit zegt Eurogamer
quote:
Plex is superb (there's voice and gesture control) but at launch, using it required a hefty subscription of $4.99 a month, $39.99 a year, or $149.99 for lifetime access. By the time you read this, that requirement should have been lifted
pi_147589282
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dan is het antwoord dus nee :P

Dit zegt Eurogamer

[..]

Ik had over het woordje gratis heen gelezen... my bad.

Had Plex 1-2 weken geleden geïnstalleerd, kan zijn dat het nu dan wel gratis is.
  Eindredactie Games maandag 15 december 2014 @ 20:37:27 #145
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_147614268
http://www.xbox.com/nl-NL(...)ereo-Headset-Adapter
Werkt de Xbox One stereo adapter ook met gewone koptelefoons?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 15 december 2014 @ 21:51:39 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147618532
pi_147618643
quote:
Hell yeah! En Gargus op het eind? Of heeft Cinder een nieuw bijbaantje?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_147618738
quote:
4s.gif Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef donald_dick het volgende:
http://www.xbox.com/nl-NL(...)ereo-Headset-Adapter
Werkt de Xbox One stereo adapter ook met gewone koptelefoons?
Ja, met gewone koptelefoons en headsets.
  maandag 15 december 2014 @ 22:02:33 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147619163
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hell yeah! En Gargus op het eind? Of heeft Cinder een nieuw bijbaantje?
Gargus ken ik niet, maar Cinder kan onzichtbaar worden ja. Afwachten dus denk ik.
  Eindredactie Games maandag 15 december 2014 @ 22:17:32 #150
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_147619881
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef zoz het volgende:

[..]

Ja, met gewone koptelefoons en headsets.
Dan ga ik die maar kopen voor mijn vrouw :P
pi_147619942
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gargus ken ik niet, maar Cinder kan onzichtbaar worden ja. Afwachten dus denk ik.
Gargus is die gargoyle uit het tweede deel, de eindbaas :) Die is de slechterik, ook in het 'verhaal' (de bio's) uit deze Killer Instinct. Maar ze zeggen duidelijk 'herald', dus een bode. Kan zo maar een nieuw personage zijn, want tot nu toe was niemand lief voor Gargus. Eyedol (baas uit deel 1) en hij waren elkaars aartsrivalen. Beide ben ik niet hyped voor overigens. Het waren cheesy bazen. Ik wacht met smart op Cinder.

Cinder, Tusk en Kim Wu: dat zijn de nog niet verschenen oude speelbare personages. En niemand van hen had wat met Gargus :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 15 december 2014 @ 22:21:29 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147620052
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 22:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gargus is die gargoyle uit het tweede deel, de eindbaas :) Die is de slechterik, ook in het 'verhaal' (de bio's) uit deze Killer Instinct. Maar ze zeggen duidelijk 'herald', dus een bode. Kan zo maar een nieuw personage zijn, want tot nu toe was niemand lief voor Gargus. Eyedol (baas uit deel 1) en hij waren elkaars aartsrivalen. Beide ben ik niet hyped voor overigens. Het waren cheesy bazen. Ik wacht met smart op Cinder.

Cinder, Tusk en Kim Wu: dat zijn de nog niet verschenen oude speelbare personages. En niemand van hen had wat met Gargus :+
Aha, heb alleen het eerste deel op SNES/Arcade gespeeld, vandaar dat ik 'm niet herken van naam.

Eyedol was erg cheesy ja, en erg goedkoop. Zeker als je er zelf mee kon gaan vechten :')
pi_147658322
quote:
4s.gif Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dan ga ik die maar kopen voor mijn vrouw :P
Ik wil ook een gamer als vrouw. Mijn vriendin moet er niks van hebben. Ze tolereert het ofzo :{
  woensdag 17 december 2014 @ 09:05:13 #154
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147662158
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef zoz het volgende:

[..]

Ik wil ook een gamer als vrouw. Mijn vriendin moet er niks van hebben. Ze tolereert het ofzo :{
Alsof het zo'n pretje is om een console te moeten delen. :{w
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 17 december 2014 @ 09:23:32 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147662365
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef zoz het volgende:

[..]

Mijn vriendin gaf voor we iets met elkaar kenden aan dat ze hiled van anime, manga, gamen etc etc.

Mjah.... niet dus. :'( Ik ben er in geluisd.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:00:23 #156
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_147662941
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mijn vriendin gaf voor we iets met elkaar kenden aan dat ze hiled van anime, manga, gamen etc etc.

Pussy trap !
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Eindredactie Games woensdag 17 december 2014 @ 11:11:01 #157
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_147664539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:05 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Gelukkig kan je de Wii U en PS4 zonder tv gebruiken :P
  woensdag 17 december 2014 @ 11:12:30 #158
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147664576
quote:
4s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:11 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Gelukkig kan je de Wii U en PS4 zonder tv gebruiken :P
Heb je weinig aan wanneer je alleen een One bezit. :'(

Ik dan moet je natuurlijk wel een makkelijke vriendin hebben die genoegen neemt met minder, of zelf zo makkelijk zijn.. Ik denk dat het in vechten eindigt. ~O>
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 17 december 2014 @ 14:23:15 #159
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147669548
Ik wilde 'm vorig jaar al kopen maar toen niet gedaan omdat ik dacht dat ie snel in NL zou zijn.

Nu neig ik er weer naar er toch 1 te kopen en zit ik weer te neuzen (in de Nederlandse shops), maar zie hem eigenlijk nauwelijks met Kinect.
Heb het niet erg gevolgd maar ergens meen ik me te herinneren dat ie nog geen Nederlands aan kan en ik zo dus wel begrijp waarom er geen Kinect bij zit.
Sowieso vind ik Nederlands op eigenlijk alle electronica underrated en heb dus alles in het Engels staan.
Ik zou er dus geen moeite er mee hebben om Engels tegen een Xbox te moeten praten.

Daar ik toch wel een Kinect zou willen vanwege de skype mogelijkheden (laptop/handen vrij tijdens conference calls).

Nu zijn er verschillende opties.
- NL XboxOne zonder kinect
- NL XboxOne zonder kinect, Kinect achteraf aanschaffen.
- Import XboxOne met Kinect (oa. via Bol verkrijgbaar).

Wat is de meest gunstige optie en krijg ik een Kinect aan de praat (in Engels) op een NLse XBO?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 17 december 2014 @ 14:28:14 #160
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_147669689
quote:

[..]

woensdag 17 december 2014 @ 14:36:06 #161
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_147669896
Zou die Kinect gewoon via MP aanschaffen eerlijk gezegd, staan er genoeg op. En Kinect werkt gewoon in het Engels op een NL'se Xbox. Evengoed als op One's uit andere regio's trouwens.

En we hebben hier 7 consoles staan uit verschillende tijdperken en een game-PC dus altijd genoeg keus, ideaal. :D
pi_147676606
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:28 schreef Chevalric het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beter dat als iemand die vind dat je teveel gamed :P
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_147689241
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Bon kwijt, en garantie verstreken zeker :P :+
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_147873278
AC: Unity is dat wat?

Zometeen even stad in, misschien een copy meepakken voor de feestdagen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:42:18 #165
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_147874913
Zondag een One met Black Flag en Unity besteld, hopelijk vandaag of morgen ophalen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:43:04 #166
12888 Skull-splitter
pi_147874940
En omdat ik het mezelf schuldig ben de Halo collectie rond maart in huis halen.
pi_147878515
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Rainesz het volgende:

Ja dat is zeker wat. Bij mij meest gespeelde spel op de One.
  Eindredactie Games dinsdag 23 december 2014 @ 13:38:24 #168
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_147878544
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Rainesz het volgende:

Ik vind Black Flag leuker :P
pi_147881535
Nou, heb me keuze sowieso op wat anders laten vallen. Hehe.
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:14:05 #170
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147881775
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:06 schreef Rainesz het volgende:
Nou, heb me keuze sowieso op wat anders laten vallen. Hehe.
Sunset Overdrive.
pi_147881808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:14 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Sunset Overdrive.
Neen, niks echt Xbox gerelateerd. ;)
Kan de Xbox er alleen maar op aansluiten.
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:16:21 #172
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_147881855
Vergeet Horizon 2 niet als je net een One hebt gekocht :P
pi_147881892
De One staat hier al dik een jaar in huis. :P

En Horizon 2 vond ik best tegenvallen, was er snel op uitgekeken.
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:19:40 #174
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_147881982
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:17 schreef Rainesz het volgende:
De One staat hier al dik een jaar in huis. :P

En Horizon 2 vond ik best tegenvallen, was er snel op uitgekeken.
Dan heb ik niets gezegd :D
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:22:20 #175
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147882071
Horizon 2, daar moet ik weer eens mee verder. Nog net 2 uurtjes ingestopt....
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:46:05 #176
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147890331
Voor de mensen die GTA V spelen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geil
pi_147907061
Ik heb net m'n play & charge kit ontvangen, maar vroeg me dus nu af of een telefoon lader ook voldoende is (m'n Nokia Lumia 920 lader ligt hier als backup). Als in, goed genoeg om die accu te laden en niet op 1 of andere reden dat ding te verprutsen. Dan kan ik die kabel gewoon opbergen. Ben nou al een paar keer bijna over m'n 360 charge kabel gestruikeld, en daarmee de console een hengst gegeven, dat zou ik met m'n One toch wel willen voorkomen. :P.
pi_147911558
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef HostiHawaii het volgende:
Horizon 2, daar moet ik weer eens mee verder. Nog net 2 uurtjes ingestopt....
Echt een top spel! Speel het nu wat minder omdat er de laatste tijd iets teveel spellen zijn bijgekomen... Voor mij de ideale mix tussen arcade en simulatie racing.
  woensdag 24 december 2014 @ 10:46:33 #179
12888 Skull-splitter
pi_147911908
Log net in bij gamemania, is mijn order ineens weg?!

Straks maar even bellen...
pi_147946482
Heeft iemand verstand van je xbox one aansluiten?

Ik heb m'n xbone meegenomen naar huis voor de vakantie, maar ik krijg m niet werkende op mijn tv hier. Het is sowieso al een modernere tv dan die wat ik normaal gebruik dus ik weet zeker dat het moet kunnen werken.
Als ik de HDMI kabel van 'tv out' op de xbox inplug in zowel HDMI 1 of HDMI 2 poort van mijn tv, geeft ie aan 'niet ondersteund'. Dus hij vind 'm wel, want anders geeft ie aan dat de kabel niet goed is aangesloten.
Het beeld blijft dus blauw met het bericht 'Niet ondersteund' in beeld.
pi_147946617
Setting up cables for your new Xbox One:
pi_147946673
het is geen nieuwe xbox one... ik sluit m aan zoals ik op mijn andere tv deed en het werkt niet...

en het ligt ook niet aan de kabels
pi_147946776
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
het is geen nieuwe xbox one... ik sluit m aan zoals ik op mijn andere tv deed en het werkt niet...

en het ligt ook niet aan de kabels
Was je oude tv misschien fullhd, en deze hd ready ?
dat euvel heb ik met de ps3 wel is gehad als ik hem mee nam naar iemand, dat die van 1080p naar 720p moest maar die het niet automatisch aanpaste.
pi_147946778
En als je de HDMI kabel andersom aansluit?

Kan je niet bij de instellingen van de tv?

Misschien hebben ze dat geblokkeerd op een of andere manier?
pi_147946865
quote:

[..]

wij hebben gewoon 2 Xbox one ^O^ niks delen dus *O*
pi_147946886
Heeft ook allemaal niet gewerkt.

Ik probeer dat rebooten in een andere resolutie, zoals beschreven op xbox support. Maar dat werkt ook niet.

Reset your display settings. Here's how:
If there’s a disc in the Xbox One console, eject it.
On the console, press and hold the Xbox button for five seconds to turn off the console.
Press and hold the Xbox button and the Eject button until you hear a beep to turn on the console.
Note This will boot your console in a low resolution mode (640 × 480). To reset these settings again, press the Menu button, select Settings, and then select Display & sound.

edit: het heeft gewerkt! Die knoppen tegelijk inhouden moest langer dan ik dacht. Uiteindelijk zette hij m netjes op 640x480 en heb ik beeld ^O^
  donderdag 25 december 2014 @ 12:14:00 #187
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147946946
Vannacht maar even DA: Inquisition gekocht voor de XBO, en Child of Light. Had zo'n 75 euro tegoed dat ik voor het einde van de maand moest opmaken, anders zou het vervallen :N , dus ik moest wel... :N

Bewust gekozen voor games die ik voor de SP wil spelen, en dus niet online mee hoef, want ben niet van plan om straks Gold aan te schaffen wanneer ik een XBO koop...
pi_147946997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:12 schreef KrentebolHooft het volgende:

Ik probeer dat rebooten in een andere resolutie, zoals beschreven op xbox support. Maar dat werkt ook niet.

On the console, press and hold the Xbox button for five seconds to turn off the console.
Press and hold the Xbox button and the Eject button until you hear a beep to turn on the console.
Note This will boot your console in a low resolution mode (640 × 480). To reset these settings again, press the Menu button, select Settings, and then select Display & sound.

edit: het heeft gewerkt! Die knoppen tegelijk inhouden moest langer dan ik dacht. Uiteindelijk zette hij m netjes op 640x480 en heb ik beeld ^O^
Probeer is een andere hdmi kabel

nevermind dan :P

dus toch het resolutie verschil wat ik met een ps3 ook wel is heb gehad. :)
pi_147947032
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:12 schreef KrentebolHooft het volgende:

Top! En nu lekker 2 dagen non stop gamen!

Have fun.
  donderdag 25 december 2014 @ 20:06:05 #190
12888 Skull-splitter
pi_147956446
Ligt Live eruit?
  donderdag 25 december 2014 @ 20:07:56 #191
12888 Skull-splitter
pi_147956483
Ja dus :')
  donderdag 25 december 2014 @ 21:53:46 #192
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_147959103
Nu ik offline ben kan ik niet eens de singleplayer van cod spelen :')
pi_147959383
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Top! En nu lekker 2 dagen non stop gamen!

Have fun.
Grapje!

PSN en Xbox Live lijden onder diverse DDos aanvallen
  vrijdag 26 december 2014 @ 12:13:42 #194
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_147971148
Kut is dat ja wou Netflix kijken maar ging ook niet, maar nu zou het weer moeten werken toch?
  vrijdag 26 december 2014 @ 12:40:55 #195
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_147971800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
Kut is dat ja wou Netflix kijken maar ging ook niet, maar nu zou het weer moeten werken toch?
In principe wel, ik ga het dadelijk checken
pi_147971985
Netflix deed het inderdaad niet op de xbone, ik blij dat ik nog n chromecast had.
pi_147976732
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:14 schreef Yi-Long het volgende:
Vannacht maar even DA: Inquisition gekocht voor de XBO, en Child of Light. Had zo'n 75 euro tegoed dat ik voor het einde van de maand moest opmaken, anders zou het vervallen :N , dus ik moest wel... :N

Bewust gekozen voor games die ik voor de SP wil spelen, en dus niet online mee hoef, want ben niet van plan om straks Gold aan te schaffen wanneer ik een XBO koop...
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit een xbox zonder gold zou hebben. Ik ben dan ook wel echt een competitieve gamer, speel bijna altijd wel online. Speel alleen single-player als er een coop mode is. Als ik zie hoe mensen genieten van Dragon Age of AC niet ben ik wel een beetje jaloers maar wat dat betreft heb ik de aandachtsspanne van een 5 jarige.
  vrijdag 26 december 2014 @ 19:32:19 #198
12888 Skull-splitter
pi_147981645
Tis wel precies waarom ik afhankelijkheid van internetverbindingen haat...
  vrijdag 26 december 2014 @ 19:39:36 #199
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_147981823
Sunset Overdrive vandaag in de store voor 35 euro trouwens. Alien: Isolation voor hetzelfde bedrag momenteel.
pi_147991834
Live loopt weer crappy. Ik kan FarCry 4 niet opstarten. :(
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')