Van dat gebrul?quote:
Hier is het ook feestdag, Sint Maarten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier is het feestdag ja, wapenstilstand. Jammer alleen dat ik geen eten in huis heb en dat de winkels dicht zijn.
godverdommequote:
Ah je was me voor. Had hem ook al geuploadquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb....het is tenslotte feest!
[ afbeelding ]
De koeien hebben staarten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het ook feestdag, Sint Maarten.
doe hetquote:
Done.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe het
dat lukt me natuurlijk niet via de smartfoon
Goed dat je het zegt....ik ga nu even wat snoep in huis halen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:51 schreef Karina het volgende:
Hier is het ook feestdag, Sint Maarten.
Ik heb ook een zak in huis, maar meestal wordt er hier niet aangebeld, hoor ze wel vaak door de straat lopen, denk dat ze alleen bij de benedenhuizen langsgaan. Dus dat wordt zelf weer alles opvretenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt....ik ga nu even wat snoep in huis halen.
Met heel veel gluten natuurlijk.
Wat een pech weer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook een zak in huis, maar meestal wordt er hier niet aangebeld, hoor ze wel vaak door de straat lopen, denk dat ze alleen bij de benedenhuizen langsgaan. Dus dat wordt zelf weer alles opvreten
Nee geloof het niet. Met Halloween kwamen er wel kinderen langs maar toen heb ik niet open gedaan aangezien ik alleen maar ingevroren groente in huis had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Kennen ze dat in België ook? Denk het niet he.
Die maakt overal een matige grap van.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sp3c weet hier wel een matige grap van te maken.
Ga ik ondertussen fout snoep scoren.
Ah dat ga ik onthoudenquote:
Met een grote zak snoep natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga vanavond gewoon op zolder zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |