abonnement Unibet Coolblue
pi_146608369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niks lastigs aan hoor.
Ik neem niet alles klakkeloos aan maar ik roep ook niet bij elk bericht in een reflex: hoax! false flag!
Welke issue heb je niet klakkeloos aan genomen?
Het lijkt dat de meeste 'BNW 'ers' (whatever dat is) geloven toch alle officiele bronnen/verklaringen,enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 13 november 2014 @ 13:20:11 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146608550
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke issue heb je niet klakkeloos aan genomen?
Het lijkt dat de meeste 'BNW 'ers' (whatever dat is) geloven toch alle officiele bronnen/verklaringen,enz.
De meesten geloven de CGI conspiracy niet, dat is compleet wat anders...

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 13-11-2014 13:25:52 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146608748
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jep, veel meer schade.

[..]

Dat jij ze niet snapt maakt ze niet irrelevant...
Heel goed.
Dankje.
En ik denk dat als 't zelfde vliegtuig knalt tegen iets nog veel,veel zwardere,harder,sterker zoals 20
stalen balken van 35x35cm met 'n dikte van 5/7cm dan is er nog veel,veel meer schade op 't vliegtuig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 13:32:20 #254
45833 crew  Fogel
pi_146608918
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heel goed.
Dankje.
En ik denk dat als 't zelfde vliegtuig knalt tegen iets nog veel,veel zwardere,harder,sterker zoals 20
stalen balken van 35x35cm met 'n dikte van 5/7cm dan is er nog veel,veel meer schade op 't vliegtuig.
Kan je niet ergens een keer een experiment (laten) doen om je hypothese te testen?
En ongeacht de uitkomst: ga je geloven wat je ziet?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_146609108
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

De meesten geloven de CGI conspiracy niet, dat is compleet wat anders...
Oh? Ik hoor je nooit klagen over 't officiele verhaal van wat dan ook....ik hoor je wel elke keer de officiele verhalen verdedigen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 13 november 2014 @ 13:42:09 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146609213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heel goed.
Dankje.
En ik denk dat als 't zelfde vliegtuig knalt tegen iets nog veel,veel zwardere,harder,sterker zoals 20
stalen balken van 35x35cm met 'n dikte van 5/7cm dan is er nog veel,veel meer schade op 't vliegtuig.
Voor dat ze tegen die balken komen gaan ze eerst door de buitenlaag, de binnenste balken die je aangeeft zitten midden in het gebouw niet de buitenkant.


Ik wil alleen even aangeven hoe het door de buitenste laag heen gaat.
Hier verder een Simmulatie...


[ Bericht 12% gewijzigd door theguyver op 13-11-2014 13:47:52 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 november 2014 @ 13:48:52 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146609419
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? Ik hoor je nooit klagen over 't officiele verhaal van wat dan ook....ik hoor je wel elke keer de officiele verhalen verdedigen.
1 a 2 topics terug, en ga ik niet herhalen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 november 2014 @ 14:15:03 #258
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146610308
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

De meesten geloven de CGI conspiracy niet, dat is compleet wat anders...
Nee hier niet maar globaal zijn er inmiddels genoeg mensen. Sowieso wordt hier op dit subforumpje meer waarde en geloof gehecht aan wat msm beweert ipv dat men sceptisch is en verder kijkt. Beetje goed van vertrouwen en best naïef vrees ik en al helemaal niet Brave New World maar gewoon 2013 ofzo :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146610345
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hier niet maar globaal zijn er inmiddels genoeg mensen. Sowieso wordt hier op dit subforumpje meer waarde en geloof gehecht aan wat msm beweert ipv dat men sceptisch is en verder kijkt. Beetje goed van vertrouwen en best naïef vrees ik en al helemaal niet Brave New World maar gewoon 2013 ofzo :o
Je hebt het maar zwaar hier.
  donderdag 13 november 2014 @ 14:19:19 #260
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146610479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt het maar zwaar hier.
Hoe kom je erbij? Keep on smiling toch? Anders raak je snel zo'n oud verzuurd mensje als je niet meer kan lachen onder welke ellende dan ook nog altijd de beste remedie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 14:23:16 #261
45833 crew  Fogel
pi_146610634
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij? Keep on smiling toch? Anders raak je snel zo'n oud verzuurd mensje als je niet meer kan lachen onder welke ellende dan ook nog altijd de beste remedie.
Maar de elende bestaat toch niet?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_146611416
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hier niet maar globaal zijn er inmiddels genoeg mensen. Sowieso wordt hier op dit subforumpje meer waarde en geloof gehecht aan wat msm beweert ipv dat men sceptisch is en verder kijkt. Beetje goed van vertrouwen en best naïef vrees ik en al helemaal niet Brave New World maar gewoon 2013 ofzo :o
Beetje jammer dat je insteek elke keer is dat 'wij' op dit forum maar de gene zijn die de msm als schaapjes achterna gaan.

Elke keer maar weer dat 'wij' niet verder durven kijken en of denken.
In werkelijkheid heb jij geen idee wat anderen zoeken en lezen, door dit gedrag laat je alleen maar zien dat met de instelling die jij hebt, dat je juist zelf de gene bent die niet verder kijkt dan haar neus lang is.

Je zoekt iets te selectief naar berichten, oftewel, je sluit je af voor een andere insteek.
Daarmee kan je eigenlijk wel bijna concluderen dat je zelf iets te veel met oogkleppen op naar het nieuws kijkt.
Waardoor je onbewust verdwaald in eigen gecreëerde waarheden, tenminste, waarheden waar jij wel in wilt geloven.

Voorbeeld: jing jang/Goed, kwaad
Koud/warm
Plus/Min
Hoog/laag, zonder hete ene kan het andere niet bestaan.
Na veel comments gelezen te hebben, moet ik bijna wel concluderen dat het bij jou lijkt als of je kiest voor het ene (jing of koud, plus of hoog), en absoluut niet het andere.

Ik mag graag BNW verhalen lezen, ik schuif ook zeker niet alles meteen af als onzin.
Daarbij hebben de meeste wel de eigenschap om het van twee kanten te bekijken, en dat lijkt niet altijd het geval te zijn bij ControlBiekje.

Wie is hier nou de gene die met oogklepjes op loopt?
Je houd jezelf alleen maar tegen met zo'n insteek.

Verder heb ik geen problemen met Control of Biekje, alleen jammer dat ze elke keer denken dat 'wij' hier de naïevelingen zijn die blindelings alles maar voor lieve nemen.

Misschien moet je BNW wat meer met een korreltje mythologie nemen.

Zwart, twee suiker.
c_/
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_146611442
Jezus, dat het zo'n lap tekst was geworden had ik ook niet verwacht... :@

[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 13-11-2014 14:49:22 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 13 november 2014 @ 14:48:32 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146611688
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hier niet maar globaal zijn er inmiddels genoeg mensen. Sowieso wordt hier op dit subforumpje meer waarde en geloof gehecht aan wat msm beweert ipv dat men sceptisch is en verder kijkt. Beetje goed van vertrouwen en best naïef vrees ik en al helemaal niet Brave New World maar gewoon 2013 ofzo :o
Daarom zoeken we ook dingen uit!
Berekeningen vergelijkingen etc...

Dus waarom kan een houten vliegtuig met 66x minder massa en lagere snelheid wel door de bepantsering van een oorlogs ship dringen!
Maar een aluminium vliegtuig met meer 66x Massa niet een gebouw?

Ik ben er wel benieuwd naar..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 november 2014 @ 14:51:11 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146611803
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je insteek elke keer is dat 'wij' op dit forum maar de gene zijn die de msm als schaapjes achterna gaan.

Elke keer maar weer dat 'wij' niet verder durven kijken en of denken.
In werkelijkheid heb jij geen idee wat anderen zoeken en lezen, door dit gedrag laat je alleen maar zien dat met de instelling die jij hebt, dat je juist zelf de gene bent die niet verder kijkt dan haar neus lang is.

Je zoekt iets te selectief naar berichten, oftewel, je sluit je af voor een andere insteek.
Daarmee kan je eigenlijk wel bijna concluderen dat je zelf iets te veel met oogkleppen op naar het nieuws kijkt.
Waardoor je onbewust verdwaald in eigen gecreëerde waarheden, tenminste, waarheden waar jij wel in wilt geloven.

Voorbeeld: jing jang/Goed, kwaad
Koud/warm
Plus/Min
Hoog/laag, zonder hete ene kan het andere niet bestaan.
Na veel comments gelezen te hebben, moet ik bijna wel concluderen dat het bij jou lijkt als of je kiest voor het ene (jing of koud, plus of hoog), en absoluut niet het andere.

Ik mag graag BNW verhalen lezen, ik schuif ook zeker niet alles meteen af als onzin.
Daarbij hebben de meeste wel de eigenschap om het van twee kanten te bekijken, en dat lijkt niet altijd het geval te zijn bij ControlBiekje.

Wie is hier nou de gene die met oogklepjes op loopt?
Je houd jezelf alleen maar tegen met zo'n insteek.

Verder heb ik geen problemen met Control of Biekje, alleen jammer dat ze elke keer denken dat 'wij' hier de naïevelingen zijn die blindelings alles maar voor lieve nemen.

Misschien moet je BNW wat meer met een korreltje mythologie nemen.

Zwart, twee suiker.
c_/
c_/ koekje er bij, en ja hoor.. Veel mensen zoeken daarom gewoon dingen goed uit, en nemen niet maar alles zomaar aan omdat het beweerd word in een filmpje op youtube..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146611944
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

c_/ koekje er bij, en ja hoor.. Veel mensen zoeken daarom gewoon dingen goed uit, en nemen niet maar alles zomaar aan omdat het beweerd word in een filmpje op youtube..
Precies, dat is het hem nou juist.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 13 november 2014 @ 14:58:39 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146612171
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heel goed.
Dankje.
En ik denk dat als 't zelfde vliegtuig knalt tegen iets nog veel,veel zwardere,harder,sterker zoals 20
stalen balken van 35x35cm met 'n dikte van 5/7cm dan is er nog veel,veel meer schade op 't vliegtuig.
Ik denk niet dat dat iemand dat hier gaat betwijfelen. Wat is precies het punt wat je hier mee denkt te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 13 november 2014 @ 15:04:38 #268
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146612391
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je insteek elke keer is dat 'wij' op dit forum maar de gene zijn die de msm als schaapjes achterna gaan.

Elke keer maar weer dat 'wij' niet verder durven kijken en of denken.
In werkelijkheid heb jij geen idee wat anderen zoeken en lezen, door dit gedrag laat je alleen maar zien dat met de instelling die jij hebt, dat je juist zelf de gene bent die niet verder kijkt dan haar neus lang is.

Je zoekt iets te selectief naar berichten, oftewel, je sluit je af voor een andere insteek.
Daarmee kan je eigenlijk wel bijna concluderen dat je zelf iets te veel met oogkleppen op naar het nieuws kijkt.
Waardoor je onbewust verdwaald in eigen gecreëerde waarheden, tenminste, waarheden waar jij wel in wilt geloven.

Voorbeeld: jing jang/Goed, kwaad
Koud/warm
Plus/Min
Hoog/laag, zonder hete ene kan het andere niet bestaan.
Na veel comments gelezen te hebben, moet ik bijna wel concluderen dat het bij jou lijkt als of je kiest voor het ene (jing of koud, plus of hoog), en absoluut niet het andere.

Ik mag graag BNW verhalen lezen, ik schuif ook zeker niet alles meteen af als onzin.
Daarbij hebben de meeste wel de eigenschap om het van twee kanten te bekijken, en dat lijkt niet altijd het geval te zijn bij ControlBiekje.

Wie is hier nou de gene die met oogklepjes op loopt?
Je houd jezelf alleen maar tegen met zo'n insteek.

Verder heb ik geen problemen met Control of Biekje, alleen jammer dat ze elke keer denken dat 'wij' hier de naïevelingen zijn die blindelings alles maar voor lieve nemen.

Misschien moet je BNW wat meer met een korreltje mythologie nemen.

Zwart, twee suiker.
c_/
Het is wat. Vind het best een compliment dat je me vergelijkt met Biek, waar hangt de wijze man uit?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daarom zoeken we ook dingen uit!
Berekeningen vergelijkingen etc...

Dus waarom kan een houten vliegtuig met 66x minder massa en lagere snelheid wel door de bepantsering van een oorlogs ship dringen!
Maar een aluminium vliegtuig met meer 66x Massa niet een gebouw?

Ik ben er wel benieuwd naar..
Wat maakt jullie berekeningen als onomstootbaar bewijs dat het klopt dus de waarheid is? Ik heb wel anders gehoord, gezien en gelezen van mensen die dit ook bestudeerd hebben en die totaal iets anders beweren. Daar ben ik ook benieuwd naar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146612845
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is wat. Vind het best een compliment dat je me vergelijkt met Biek, waar hangt de wijze man uit?

[..]

Sorry dat ik het zeg control, ignorance is bliss.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_146612924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is wat. Vind het best een compliment dat je me vergelijkt met Biek, waar hangt de wijze man uit?

[..]

Wat maakt jullie berekeningen als onomstootbaar bewijs dat het klopt dus de waarheid is? Ik heb wel anders gehoord, gezien en gelezen van mensen die dit ook bestudeerd hebben en die totaal iets anders beweren. Daar ben ik ook benieuwd naar.
forum@fok.nl
  donderdag 13 november 2014 @ 15:19:26 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146612946
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is wat. Vind het best een compliment dat je me vergelijkt met Biek, waar hangt de wijze man uit?

[..]

Wat maakt jullie berekeningen als onomstootbaar bewijs dat het klopt dus de waarheid is? Ik heb wel anders gehoord, gezien en gelezen van mensen die dit ook bestudeerd hebben en die totaal iets anders beweren. Daar ben ik ook benieuwd naar.
Het heeft niet zozeer te maken met de berekeningen meer met de opmerking aluminium kan niet door staal breken onder een bepaalde snelheid of massa, terwijl een houten 2e wereld oorlog vliegtuig dat wel kan...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146613015
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat iemand dat hier gaat betwijfelen. Wat is precies het punt wat je hier mee denkt te maken?
Jij hier nou nog bezig? Dag in, dag uit. De tering zeg. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2014 15:21:36 ]
pi_146613298
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef controlaltdelete het volgende:

Wat maakt jullie berekeningen als onomstootbaar bewijs dat het klopt dus de waarheid is? Ik heb wel anders gehoord, gezien en gelezen van mensen die dit ook bestudeerd hebben en die totaal iets anders beweren. Daar ben ik ook benieuwd naar.
Als het je daadwerkelijk zou interesseren zou je het natuurlijk kunnen uitrekenen, maar misschien is dat te logisch.
Conscience do cost.
pi_146615695
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij hier nou nog bezig? Dag in, dag uit. De tering zeg. :')
Hij snapt 't nog steeds niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146615789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

1 a 2 topics terug, en ga ik niet herhalen.
Jij gelooft alle officiele verhalen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')