SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
Nou het lijkt mij vrij overtuigend. Je kunt het by the way gewoon zelf gaan checken.quote:Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
En, wat vond je er zelf van? Wat was zo overtuigend of niet overtuigend dat je 't hier even wilde delen ?
't Is nogal een PDF bestand van 12 pagina's.
Je geeft er 1 blik op en besluit nee dit kan niet waar zijn en bestempeld het in je hoofd als fictie.quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef ems. het volgende:
Slecht stukje fictie. Ik prefereer dune. 2/10
Heb je het zelf al gechecked? Anders is je opmerking dat het vrij overtuigend is vrij vreemd, de tekst is namelijk alles behalve overtuigendquote:Op maandag 10 november 2014 20:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij vrij overtuigend. Je kunt het by the way gewoon zelf gaan checken.
Maar het verbaast me niet dat dit soort dingen gebeuren.
Dit. Ik zie vooral wat aan elkaar geknutselde plaatjes en de tekst lijkt geschreven door een brugklasser met 'indigokinderensyndroom'.quote:Op maandag 10 november 2014 20:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je het zelf al gechecked? Anders is je opmerking dat het vrij overtuigend is vrij vreemd, de tekst is namelijk alles behalve overtuigend
Thx.quote:Op maandag 10 november 2014 22:55 schreef 1Liner het volgende:
Ah ja vroger....
TRU / Verborgen beelden in tv programma's
TRU / Subliminale boodschappen
Ik maak me ook niet druk aangezien het op mij toch geen effect heeft. Maar het is natuurlijk apart dat dit soort dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
Bijna al het onderzoek naar subliminal priming blijkt niet te repliceren dus ik zou me niet zo druk maken
Precies dit soort dingen is tot in den treure onderzocht door bv organisaties als de CIA. Mind Control is het belangrijkste wapen dat overheden of bedrijven hebben. Het draait allemaal om hoe mensen ergens naar kijken en hoe dat te veranderen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Kan mij nog herrinneren dat het in het nieuws was, had dan wel betrekking op Frankrijk en verkiezingen aldaar. Dus onzin is het niet.
Denk zeker dat er wel eens bewust gebruik van gemaakt wordt.
Kwam wel iets tegen waar ik verbaasd over was in het stukje waar TS naar verwees.
Het man-vrouw symbool verandert namelijk in een man- man symbool.
terwijl de schrijver van het stukje terug verwijst naar man-vrouw.
Je ziet er zelfs bij roken opeens een batterij wat voor mij verwijst naar de elektrische cigaret.
Maar goed dat is mijn "verbeelding".
Zowiezo is het opletten waar je je jonge kinderen wel en niet naar laat kijken, al moet je het wel zien wil je er iets tegen kunnen doen.
Jij gelooft niet dat er steeds vaker kinderen worden geboren die heel speciaal zijn? Veel gevoeliger bv met veel meer paranormale krachten?quote:Op maandag 10 november 2014 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Ik zie vooral wat aan elkaar geknutselde plaatjes en de tekst lijkt geschreven door een brugklasser met 'indigokinderensyndroom'.
Ja.quote:Op maandag 10 november 2014 20:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je geeft er 1 blik op en besluit nee dit kan niet waar zijn en bestempeld het in je hoofd als fictie.
Heb het doorgelezen en het is overduidelijk nog steeds een verzameling leugens. En nee, ik kijk al jaren geen tv meer en dit lapje tekst is wel de slechtste motivatie om dat weer te gaan doenquote:Nu kans 2, lees het eens door en ga checken (door de tvuitzendingen te bekijken of het klopt of niet).
Nee. Nou ja, ouders vinden hun kinderen 'heel speciaal', en gebruiken ze als een middel om lekker veel aandacht te krijgen van zowel de medemensch als van allerhande instanties.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat er steeds vaker kinderen worden geboren die heel speciaal zijn? Veel gevoeliger bv met veel meer paranormale krachten?
Tja heb niet eens zin om moeite te doen om het aan te gaan tonen omdat het zo makkelijk aan te tonen is. Dan geloof je het maar niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee. Nou ja, ouders vinden hun kinderen 'heel speciaal', en gebruiken ze als een middel om lekker veel aandacht te krijgen van zowel de medemensch als van allerhande instanties.
Je lijkt die halve zool van een Opstelten wel met zijn het was niks, het is niks en het word niks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:37 schreef ems. het volgende:
Het is niet aan te tonen want het bestaat niet.
He, iemand die het begrijpt!quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:47 schreef Beathoven het volgende:
Subliminaal adverteren bestaat, maar niet met het idee van verborgen framerates. Als adverteerders hun product beter konden verkopen door een frame te reserveren dan hadden we nu vrij korte reclameblokken gehad.
Subliminale boodschappen zijn b.v. "McDonalds I'm loving it" met een dikke hamburger op een billboard waardoor je trek krijgt in een hamburger. Of Nike's "just do it" voor als je van plan bent te sporten.. 'let's do it with Nike'. Winkels die volgens een route zijn ingericht met bloemen aan 't begin en chocolade en tabak bij de kassa. Of verkopers die je via de goedkoopste producten naar de duurste producten praten en 't doen lijken alsof 't je eigen keus is. Vragen als 'zal ik 't voor u in orde maken' doen onbewust meer dan die mythe over frames in films.
Ja. Dan ben je ff paranormaal begaafdquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je lijkt die halve zool van een Opstelten wel met zijn het was niks, het is niks en het word niks.
Wel eens gehoord van de chinese jongen die in het donker kan zien?
Of hij had gewoon z'n ogen open gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja. Dan ben je ff paranormaal begaafd![]()
![]()
Dat is eigenlijk hetzelfde wat die ouders met hun kinderen doen. Soort van marketen, het romantiseren van hun fuck trophies.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Marketing is kunst, het romantiseert de echte wereld
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:32 schreef Japie77 het volgende:
Tja heb niet eens zin om moeite te doen om het aan te gaan tonen omdat het zo makkelijk aan te tonen is. Dan geloof je het maar niet.
Doe het ff en claim je miljoen meteenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja heb niet eens zin om moeite te doen om het aan te gaan tonen omdat het zo makkelijk aan te tonen is. Dan geloof je het maar niet.
Sommigen kronen hun fuck trophies tot presidentskandidaat, zoals de oude Bush.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk hetzelfde wat die ouders met hun kinderen doen. Soort van marketen, het romantiseren van hun fuck trophies.
Creëer een smakelijke illusie. Niet te vreten, maar het ziet eruit om je vingers bij af te likken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:27 schreef Beathoven het volgende:
Zo wordt 't gedaan trouwens..
[ afbeelding ]
[ [url=http://i.crackedcdn.com/phpimages/photoshop/1/8/9/207189.jpg?v=1[]afbeelding[/url] ]
Japie77 ik had een vraagje: "Kan die video / reclameboodschap hier gepost worden?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je lijkt die halve zool van een Opstelten wel met zijn het was niks, het is niks en het word niks.
Wel eens gehoord van de chinese jongen die in het donker kan zien?
Nee er is verder niks over te vinden op youtube ofzo. Er staan wel filmpjes met subliminal messages iop youtube van disney filmpjes etc.quote:Op zondag 23 november 2014 09:36 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Japie77 ik had een vraagje: "Kan die video / reclameboodschap hier gepost worden?
Kunnen er uberhaubt video's of reclameboodschappen hier gepost worden met "die frames" erin?
Het bestaat dus blijkbaar ook met verborgen framerates of beweer je dat de schrijver van het artikel alles uit zijn nek zuigt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:47 schreef Beathoven het volgende:
Subliminaal adverteren bestaat, maar niet met het idee van verborgen framerates. Als adverteerders hun product beter konden verkopen door een frame te reserveren dan hadden we nu vrij korte reclameblokken gehad.
Subliminale boodschappen zijn b.v. "McDonalds I'm loving it" met een dikke hamburger op een billboard waardoor je trek krijgt in een hamburger. Of Nike's "just do it" voor als je van plan bent te sporten.. 'let's do it with Nike' want Husein Bolt doet 't er ook mee en die is sportief. Winkels die volgens een route zijn ingericht met bloemen aan 't begin en chocolade en tabak bij de kassa. Of verkopers die je via de goedkoopste producten naar de duurste producten praten en 't doen lijken alsof 't je eigen keus is. Vragen als 'zal ik 't voor u in orde maken' doen onbewust meer dan die mythe over frames in films.
Het gaat nog veel dieper , kijk dit filmpje maar eens je schrikt je het laplazerus,quote:Op zondag 23 november 2014 10:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het bestaat dus blijkbaar ook met verborgen framerates of beweer je dat de schrijver van het artikel alles uit zijn nek zuigt?
En ik zou niet weten wat er mooi is aan marketing. Het is het voorliegen van mensen zodat ze jouw product kopen wat gemaakt is om met een paar jaar weer kapot te gaan zodat je weer een nieuw product kunt kopen.....
... en wie wacht er netjes tot z'n smartphone na 5 jaar stuk gaat alvorens een nieuwe te kopen ???quote:Op zondag 23 november 2014 10:52 schreef Japie77 het volgende:
Het bestaat dus blijkbaar ook met verborgen framerates of beweer je dat de schrijver van het artikel alles uit zijn nek zuigt?
En ik zou niet weten wat er mooi is aan marketing. Het is het voorliegen van mensen zodat ze jouw product kopen wat gemaakt is om met een paar jaar weer kapot te gaan zodat je weer een nieuw product kunt kopen.....
Nee hoor. Ze maken producten zo dat ze met een paar jaar kapot gaan zodat je weer een nieuwe moet kopen. Slim toch? Als ze producten maken die eeuwig meegaan hebben ze op een gegeven moment bijna geen inkomsten meer.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:07 schreef R0N1N het volgende:
Werkte het maar, dan duurde reclame blokken slechts een fractie van een seconde, die ze eventueel ook in de loop van de uitzending ertussendoor kunnen proppen. (en in een commerciele wereld die puur draait om geld, inkomsten & effect zou men daar zeker voor kiezen.)
Het is ook vrij eenvoudig te testen. Met je eigen video & valt altijd te ontdekken. (net als al die naaktframes in disney films) - niet handig als je dat liever niet wil.
[..]
... en wie wacht er netjes tot z'n smartphone na 5 jaar stuk gaat alvorens een nieuwe te kopen ???
Ik, maar verder bijna niemand.
Men doet het dus vooral zichzelf aan. Hebbe, hebbe, hebbe.
Mensen zijn als kinderen in een speelgoedwinkel. Het liefst nemen ze de hele zaak mee naar huis.
Ja, vooral in een wereld waar het niets mag kosten en men alweer een nieuwe koopt voor de oude uberhaubt versleten is, is dat zeker slim. (kwaliteit kost geld)quote:Op donderdag 27 november 2014 13:46 schreef Japie77 het volgende:
Nee hoor. Ze maken producten zo dat ze met een paar jaar kapot gaan zodat je weer een nieuwe moet kopen. Slim toch? Als ze producten maken die eeuwig meegaan hebben ze op een gegeven moment bijna geen inkomsten meer.
Wie bepaalt nou dat dingen zoveel moeten kosten dan? Kijk bv naar de prijzen van merkkleding, belachelijk hoeveel daarop verdien word. En zo zijn er zoveel voorbeelden. Huizen zijn de laatste jaren 400% gestegen. Een huis van 2 ton bv zit wat werkelijke waarde betreft waarschijnlijk op 50000 euro ofzo. Zelfde geld voor elektronica waar ook belachelijke marges opzitten. Dat heeft helemaal niks met de klant te maken. Het word de klant door de strot geduwd ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, vooral in een wereld waar het niets mag kosten en men alweer een nieuwe koopt voor de oude uberhaubt versleten is, is dat zeker slim. (kwaliteit kost geld)
Zoals ik al zei, men levert wat de gemiddelde klant koopt. Dat die veelal op prijs, uiterlijk en hype reageren i.p.v. kwaliteit, is niet de schuld van de commercie. Die springt daar alleen maar op in, liefst in z'n eigen voordeel. Het is de klant (allemaal tezamen) die bepaald wat er te koop is.
Zolang er mensen zijn die troep kopen, zal het gemaakt en verkocht worden.
Uhm, zegt vraag en aanbod je iets? Wat jij wilt betalen voor iets of belachelijk vind doet er niet toe, als de markt het er voor wil betalen dan is het gewoon de prijs. Andersom ook; als de markt het niet wil of kan betalen dan daalt het vanzelf (zie de huizenmarkt)quote:Op donderdag 27 november 2014 17:08 schreef Japie77 het volgende:
Het word de klant door de strot geduwd ja.
En hoe zit het dan als banken geen geld willen lenen voor hypotheken? Dan is er wel aanbod enook vraag maar toch lukt het niet. En met al dat geld waar banken mee gered zijn de laatste jaren is ook al wel duidelijk geworden dat de vrije markt een fabeltje is. We hebben absoluut geen kapitalistisch systeem meer een politiestaat.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef nikao het volgende:
[..]
Uhm, zegt vraag en aanbod je iets? Wat jij wilt betalen voor iets of belachelijk vind doet er niet toe, als de markt het er voor wil betalen dan is het gewoon de prijs. Andersom ook; als de markt het niet wil of kan betalen dan daalt het vanzelf (zie de huizenmarkt)
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan als banken geen geld willen lenen voor hypotheken? Dan is er wel aanbod enook vraag maar toch lukt het niet. En met al dat geld waar banken mee gered zijn de laatste jaren is ook al wel duidelijk geworden dat de vrije markt een fabeltje is. We hebben absoluut geen kapitalistisch systeem meer een politiestaat.
Lol wat een doorzichtig iemand ben je ook. Je begint zelf over de huizenmarkt en als ik dan aantoon dat dat niet klopt doe je net alsof ik iets zeg wat er niks mee te maken heeft?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:32 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ga even terug naar een tijd zonder geld. Ik ben jager en wil toch ook wat groente bij mijn vlees eten. Ik ruil mijn konijn voor een berg wortelen bij de boer. Afhankelijk van hoeveel konijnen er uberhaupt zijn, hoeveel ik er gevangen heb ben ik bereid een bepaalde prijs te accepteren. Evenzo voor de boer.
Waarom heb je toch altijd zoveel moeite om te zien hoe de mens/natuur werkt?
ohw ja, jij wilt veel dingen niet begrijpen, dat vergat ik even.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lol wat een doorzichtig iemand ben je ook. Je begint zelf over de huizenmarkt en als ik dan aantoon dat dat niet klopt doe je net alsof ik iets zeg wat er niks mee te maken heeft?
Hahaha. Dat banken minder geld uitlenen heeft te maken met het feit dat ze bang zijn. Ze hebben meer reserves als voor 2008 dus ze hebben juist meer geld. Dus je hebt vraag, je hebt aanbod, maar banken lenen niet uit. Daar gaat je vrije markt fabeltje.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:05 schreef nikao het volgende:
[..]
ohw ja, jij wilt veel dingen niet begrijpen, dat vergat ik even.
Ok ik zal wat precieser zijn; Wat heeft het feit dat we bailouts hebben gehad met iets te maken?
Wat de huizenmarkt betreft onderschreef je juist precies mijn punt; als de markt het niet kan betalen (banken lenen minder geld uit) dan gaat de prijs vanzelf omlaag.
Dus wat snap je nou niet?
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hahaha. Dat banken minder geld uitlenen heeft te maken met het feit dat ze bang zijn. Ze hebben meer reserves als voor 2008 dus ze hebben juist meer geld. Dus je hebt vraag, je hebt aanbod, maar banken lenen niet uit. Daar gaat je vrije markt fabeltje.
Het zijn de persoonlijke handtekeningen van de makers he, goed bedoeld als in zichzelf willen graveren of kwaad bedoeld als in een middelvinger naar Disney.quote:Op zondag 23 november 2014 10:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee er is verder niks over te vinden op youtube ofzo. Er staan wel filmpjes met subliminal messages iop youtube van disney filmpjes etc.
Over Disney World / Euro Disney etc.. een kijkje achter de schermen.quote:Daarnaast is er een 'geheime boodschap' in opgenomen waarvoor Oldfield 1000 pond uitloofde aan de eerste ontdekker, dit om zelf het album te promoten. Rond minuut 48 staat in morsecode de tekst "Fuck off RB", verwijzend naar Richard Branson, de baas van Virgin
quote:I wound up in the Disney ER twice last week for being hit in the groin really hard. I thought I was going to throw up. That is not uncommon. For some reason, working retail in certain sections of a Disney park turns your crotch into a bludgeoning magnet for feet, hands, and plastic swords.
http://www.cracked.com/ar(...)at-disney-world.htmlquote:My bloodiest battle came when a gang of 30 kids rushed our store and raided the toy sword bin. Now they were pumped up from the ride and armed. So this tiny army rushed me and my partner. We drew our swords and fought back, because that is what Disney requires of us. But there were just too many of them, and since we couldn't exactly scream to their parents, "HELP! YOUR ARMY OF LATCHKEY BRATS IS GOING TO MURDER US," we pretty much had no choice but to stand there getting pummeled until their parents finally noticed and called them off. My arms were covered in cuts and bruises and blood soaked my costume shirt, and my partner was so bruised he looked more like Zombie Horse Whisperer than Indiana Jones.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |