Klopt. Ik heb hem Southern Man vorige maand nog live horen spelenquote:
Willem V? Grondwet 1848?quote:Op maandag 10 november 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
Welke Nederlandse stadhouder is tevens koning geweest en met welke gebeurtenis hing dit samen?
Invoering grondwet 1848quote:
Neequote:Op maandag 10 november 2014 17:04 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Hij was stadhouder toen zen pa nog koning was en toen werd die allebei
Willem III inderdaadquote:Op maandag 10 november 2014 17:05 schreef HaJee het volgende:
Willem III dus? Dan zal de Hindenburgramp er wel niks mee te maken hebben...
Hetzelfde als een bekerhouder, alleen wat groter...quote:Op maandag 10 november 2014 17:05 schreef jatochneetoch het volgende:
Wat is een stadhouder eigenlijk
Dat was tijdens de 80 jarige oorlog.quote:Op maandag 10 november 2014 17:07 schreef HPLC het volgende:
Spanjaarden pikten land in, iets met Filips de tweede en dan weet ik het niet meer
Ik heb hier vorige maand nog een toets over gehad, maar ik weet niets van dat Willem III ook stadhouder was.quote:
Toen het koningen werden zijn ze opnieuw begonnen met tellenquote:Op maandag 10 november 2014 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier vorige maand nog een toets over gehad, maar ik weet niets van dat Willem III ook stadhouder was.
Maxima? Die is koningin.quote:Op maandag 10 november 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Oke tipje: hij was geen koning van Nederland
Hoe kan die nou geen koning zijn en koning en stadhouder tegelijk zijn?quote:Op maandag 10 november 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Oke tipje: hij was geen koning van Nederland
niet van Nederlandquote:Op maandag 10 november 2014 17:10 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Hoe kan die nou geen koning zijn en koning en stadhouder tegelijk zijn?
Is dat die Willem die naar Engeland ging?quote:Op maandag 10 november 2014 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toen het koningen werden zijn ze opnieuw begonnen met tellen
Dus toen begon het weer bij Koning Willem I
quote:
Wil jij een poging wagen?quote:Op maandag 10 november 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
Welke Nederlandse stadhouder is tevens koning geweest en met welke gebeurtenis hing dit samen?
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat die Willem die naar Engeland ging?
Oorlogquote:Op maandag 10 november 2014 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Nu nog een gebeurtenis waarmee het samenhing
Hij verveelde zich de pestpokken in Nederland en wilde verhuizen?quote:Op maandag 10 november 2014 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Geen idee, heb ik niet gehad met geschiedenisles.quote:Op maandag 10 november 2014 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Opening van de Kanaaltunnel...quote:Op maandag 10 november 2014 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
nee?quote:
glorious revolutionquote:Op maandag 10 november 2014 17:12 schreef Paxcon het volgende:
Oke
Het hing samen met een revolutie. Hoe heette die revolutie?
De Jeugd met al die dingen!quote:Op maandag 10 november 2014 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende vraag: mijn ondertitel zit in een nummer. Welk nummer is dat
quote:Op maandag 10 november 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja godverdomme quote je me naar het topic, lees ik het topic door, weet ik het antwoord is er een of andere flaprdol die het antwoord eerder zegt
mafkezen
7e couplet van het Wihelmusquote:Op maandag 10 november 2014 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende vraag: mijn ondertitel zit in een nummer. Welk nummer is dat
juistquote:
Ik vond die vraag onduidelijk geformuleerd, ik had gezegd Willem III, hij werd koning van Engeland, maar ik begreep dat jij glorious revolution wilde horenquote:Op maandag 10 november 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had in die quote de vraag gezet, dus dan had je gelijk kunnen antwoorden
Doe iets dat alleen ik kan wetenquote:Op maandag 10 november 2014 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Ok even een moeilijke vraag verzinnen.
Ik heb vorige keer al een Emile vraag over Xerxes gesteld.quote:Op maandag 10 november 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe iets dat alleen ik kan weten
Zulk soort vragen moet je doen als ik wel online benquote:Op maandag 10 november 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer al een Emile vraag over Xerxes gesteld.
89 kiloquote:Op maandag 10 november 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Ok komtie.
Hoeveel weeg ik? En je mag niet googelen.
Excuses voor de mogelijk onduidelijke vraagstellingquote:Op maandag 10 november 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond die vraag onduidelijk geformuleerd, ik had gezegd Willem III, hij werd koning van Engeland, maar ik begreep dat jij glorious revolution wilde horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |