wie zegt dat ik geen foto van jou heb gezien?quote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar jij hebt geen foto van mij gezien ik wel van jou
ikquote:Op maandag 10 november 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geen foto van jou heb gezien?
Tokkies. Naja zullen ook wel overal zitten verderquote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik al veel vaker meegemaakt bij Heracles. Heb er jarenlang zelf in het stadion gezeten met een SC, en dit is niks nieuws daar. Mja, krijg je ook wel met uit supporters op de THUIStribunes, vooral als dat ook nog eens bij Heracles - Twente is
Tuurlijk. Mja. Sneu zat.quote:Op maandag 10 november 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tokkies. Naja zullen ook wel overal zitten verder
quote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar jij hebt geen foto van mij gezien ik wel van jou
Welke film?quote:Op maandag 10 november 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
De 100k zal op zich moeten laten wachten want ik ben weg, en vanavond bios.
Ciao![]()
Enjoy.quote:Op maandag 10 november 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
De 100k zal op zich moeten laten wachten want ik ben weg, en vanavond bios.
Ciao![]()
Aanmodderfakkerquote:
Nog 5 man, kan nu ook welquote:Op maandag 10 november 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AanmodderfakkerDie het Gouden Kalf dit jaar heeft gewonnen
Ow, was die niet eng?quote:Op maandag 10 november 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
we zijn naar ouija geweest
Is dit iets voor je site?http://www.offside.nl/mobile/403425
hihiquote:Op maandag 10 november 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Almeloërs. En doe eens heel gauw lief.
Wat voor zaken?quote:Op maandag 10 november 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu heeft het druk met zaken hoorde ik net
quote:Op maandag 10 november 2014 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
vrouw van de bakker herkende me niet eens
was echt geschrokken, zo veel ben ik niet veranderd
Komt omdat je zo bent afgevallenquote:Op maandag 10 november 2014 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
vrouw van de bakker herkende me niet eens
was echt geschrokken, zo veel ben ik niet veranderd
nee kwam door mijn haar zei zequote:
quote:Op maandag 10 november 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
JAA 100K!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciale lobi voor alle schatjes van GRTD+ LB maar die zit hier niet meer dus, maar alsnog LB
Extra lobi voor m`n 2 schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke nu echt weg, doei
Ik ga even de site bezoekenquote:Op maandag 10 november 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, heb zijn foto toegevoegd
quote:Op maandag 10 november 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
JAA 100K!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciale lobi voor alle schatjes van GRTD+ LB maar die zit hier niet meer dus, maar alsnog LB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke nu echt weg, doei
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 november 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
JAA 100K!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke nu echt weg, doei
quote:Op maandag 10 november 2014 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
wijzijnsimba.nl is sowieso beste site
bedanktquote:Op maandag 10 november 2014 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
wijzijnsimba.nl is sowieso goeie site
site van het jaar materiaal inderdaadquote:Op maandag 10 november 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bedanktkomt door de vakkundige crew en het fantastische onderwerp van de site
Ik heb bij LR wel voorzichtig aangekaart of je misschien een upgrade kon uitvoeren, zodat er meer widgets op mogen en de site NOG beter wordtquote:Op maandag 10 november 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bedanktkomt door de vakkundige crew en het fantastische onderwerp van de site
quote:Op maandag 10 november 2014 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb bij LR wel voorzichtig aangekaart of je misschien een upgrade kon uitvoeren, zodat er meer widgets op mogen en de site NOG beter wordt
Soms is het wel vermakelijk hoorquote:Op maandag 10 november 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
VI..
kijken mensen dat nog joh?
jij ookquote:Op maandag 10 november 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt Gijp is ook maar een randdebiel.
gijp is een gigantische randdebielquote:Op maandag 10 november 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt Gijp is ook maar een randdebiel.
Alleen als Boskamp er zit of Schelvis is het soms wel tof.quote:Op maandag 10 november 2014 16:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gijp is een gigantische randdebiel
derksen heeft geen verstand van voetbal
en genee heeft geen inhoud
boskamp zegt alleen nooit zoveelquote:Op maandag 10 november 2014 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als Boskamp er zit of Schelvis is het soms wel tof.
Kieft is ook zo'n teringwijf met zijn gezeik over alles elke keer.
Vi moet gewoon van de buisquote:Op maandag 10 november 2014 16:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
boskamp zegt alleen nooit zoveel
Derksen zou sws al opstappen zei diequote:Op maandag 10 november 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
moet je aanslag plegen geen idee hoe het anders weg kan
Derksen zal binnenkort toch wel stoppen die man is zijn houdbaarheidsdatum allang gepasseerdquote:Op maandag 10 november 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
of het moet weg, of er moet een revolutie plaatsvinden
Mooiquote:Op maandag 10 november 2014 16:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Derksen zou sws al opstappen zei die
Derksens muzieksmaakquote:Op maandag 10 november 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi![]()
Kan die lekker in Amerika gaan wonen naar die kutmuziek van m luisteren
Ik hou er wel vanquote:Op maandag 10 november 2014 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal van die pleurisbandjes waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
zelfde met die artiesten die bij DWDD zitten altijd. En dan doet Matthijs van Nieuwkerk altijd alsof ze een Emmy hebben gewonnen.quote:Op maandag 10 november 2014 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal van die pleurisbandjes waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
Dat is wel structurele bagger altijdquote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zelfde met die artiesten die bij DWDD zitten altijd. En dan doet Matthijs van Nieuwkerk altijd alsof ze een Emmy hebben gewonnen.
Vergeet Cuby en de Blizzards nietquote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hou er wel van
Jimmy LaFave, Mickey Newbury, JW Roy, Danny Vera, Gretchen Peters
Allemaal topartiesten waar ik zonder Derksen nooit gehoord van zou hebben
Erg is dat jaquote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zelfde met die artiesten die bij DWDD zitten altijd. En dan doet Matthijs van Nieuwkerk altijd alsof ze een Emmy hebben gewonnen.
jij bent echt gekquote:
Ordinaire diskjockeys dringen de gemiddelde Nederlander juist commerciële bullshit op, daarom kan ik het mijn buurman ook niet kwalijk nemen dat hij loopt te hossen bij de Toppers.quote:Op maandag 10 november 2014 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeet Cuby en de Blizzards niet
Beetje gênant wel als je je muzieksmaak zo opdringt terwijl allang duidelijk is dat er geen hond naar luistert.
Zelfs zijn hond heet Cuby
Upgrades kost geld, je mag gratis maar een paar widgets.quote:Op maandag 10 november 2014 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb bij LR wel voorzichtig aangekaart of je misschien een upgrade kon uitvoeren, zodat er meer widgets op mogen en de site NOG beter wordt
Ik vind mensen die constant VI na doen echt irritant.quote:Op maandag 10 november 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij bent echt gek
[..]
Ordinaire diskjockeys dringen de gemiddelde Nederlander juist commerciële bullshit op, daarom kan ik het mijn buurman ook niet kwalijk nemen dat hij loopt te hossen bij de Toppers.
Johan vertegenwoordigt een kleine schare trouwe fans van échte muziek met een rauw randje, muziek die anders nergens op de radio te horen is.
[..]
Upgrades kost geld, je mag gratis maar een paar widgets.
Tofquote:Op maandag 10 november 2014 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Eerste stagedag overleeftWas best wel leuk
Koffie/thee schenken, opruimen, met ze praten, naar de juiste woonkamer brengen etc.quote:
Klinkt chillquote:Op maandag 10 november 2014 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koffie/thee schenken, opruimen, met ze praten, naar de juiste woonkamer brengen etc.
Jawelquote:Op maandag 10 november 2014 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt chill![]()
Heb je beetje leuke mensen die daar verder werken/wonen?
Ahwquote:Op maandag 10 november 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel![]()
Was best wel zielig, 1 vrouw begon te huilen toen we voor haar een verjaardagsliedje gingen zingen. En toen ik later vroeg of ze blij was met haar kadootjes ging ze weer huilen, zo sneu. Maar er is ook een man en die vond het wel leuk dat ik er was, ging me een hand geven toen ik weg ging en zei 'ik ben er morgen weer!'. En een stelletje wat nog best wel helder na kan denken dat ook erg leuk is, kon ik tenminste normaal mee praten hehe
Nee sorry, wil t even in de DM zetten?quote:Op maandag 10 november 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]Heb je weer eens niet geluisterd toen we aan het fietsen waren vanmiddag?
Nee, heb jou geblokkeerd en dat hou ik liever ook zo.quote:Op maandag 10 november 2014 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee sorry, wil t even in de DM zetten?
trollquote:Op maandag 10 november 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, heb jou geblokkeerd en dat hou ik liever ook zo.
dag etsuquote:Op maandag 10 november 2014 17:30 schreef Etsu het volgende:
Had ik jullie al verteld dat Paxje de 18de weer hier komt eten?Ik ga mosselen en sushi klaarmaken.
Ah, trek je niet zoveel van aan. Hij is zelf een naar persoon. Hij zag me vanmiddag niet eens staan tot ik iets zei. Toen ging die me uitschelden.quote:Op maandag 10 november 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
Paxcon noemde mij een naar persoon vanmiddag.
wat gemeenquote:Op maandag 10 november 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, trek je niet zoveel van aan. Hij is zelf een naar persoon. Hij zag me vanmiddag niet eens staan tot ik iets zei. Toen ging die me uitschelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |