bedankt voor je advies wpquote:Op maandag 10 november 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet op elan reageren elan is een vieze snitch
hij sluist alles door naar danny
tunequote:
quote:Op maandag 10 november 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoe gaat het met je jongen?
Taxi bellenquote:
we zijn naar ouija geweestquote:Op maandag 10 november 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi zoZijn jullie nog naar een film gegaan?
of eindelijk samen Divergent gekeken?
jaquote:
OMDAT IK DIK BEN ZEKERquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
we zijn naar ouija geweest
Is dit iets voor je site?http://www.offside.nl/mobile/403425
Ik heb echt al 450x gezegd dat ik je juist niet dik vind oetlulquote:Op maandag 10 november 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
OMDAT IK DIK BEN ZEKER
HE LEUK HAHA WP IS DIK HIJ LEEFT ZWARE LEEF LEUK TOTO IK MAAK TOCH GODVERDOMME OOK NIET HELE TIJD GRAPJES OVER JOU OF WEL DAN? HE KAN JE NOU NOOIT EENS EVEN NORMAAL TEGEN MIJ DOEN HAHA WP IS DIK DIE HEEFT EEN VETLAAG OM ZICH TE BESCHERMEN TEGEN MIJN OPMERKINGEN HAHA XD XD
ZO WERKT DAT NIET TOTO IK HEB OOK GEVOELENS
Weet ik tog bbyquote:Op maandag 10 november 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb echt al 450x gezegd dat ik je juist niet dik vind oetlul
MOET JE VOORALquote:Op maandag 10 november 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
OMDAT IK DIK BEN ZEKER
HE LEUK HAHA WP IS DIK HIJ LEEFT ZWARE LEEF LEUK TOTO IK MAAK TOCH GODVERDOMME OOK NIET HELE TIJD GRAPJES OVER JOU OF WEL DAN? HE KAN JE NOU NOOIT EENS EVEN NORMAAL TEGEN MIJ DOEN HAHA WP IS DIK DIE HEEFT EEN VETLAAG OM ZICH TE BESCHERMEN TEGEN MIJN OPMERKINGEN HAHA XD XD
ZO WERKT DAT NIET TOTO IK HEB OOK GEVOELENS
Gewoon gaan #yoloquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weet ik tog bby
loop maar te kutten en uit te stellen
ZOIETS ZEKER HAHAH WAT EEN DIKKERD MET ZIJN DIKGEDRUKTE LETTERS XD XDquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MOET JE VOORAL
DIKKKKK
GEDRUKTE LETTERS GEBRUIKEN HAHA XD MAAK JE HET ALLEEN MAAR ERGER VOOR JEZELF XD
jij bent echt dik manquote:Op maandag 10 november 2014 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ZOIETS ZEKER HAHAH WAT EEN DIKKERD MET ZIJN DIKGEDRUKTE LETTERS XD XD
Heb ik al veel vaker meegemaakt bij Heracles. Heb er jarenlang zelf in het stadion gezeten met een SC, en dit is niks nieuws daar. Mja, krijg je ook wel met uit supporters op de THUIStribunes, vooral als dat ook nog eens bij Heracles - Twente isquote:Op maandag 10 november 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Supporters die gaan rellen omdat een jochie juicht voor z`n clubtreurnis alom
maar jij hebt geen foto van mij gezien ik wel van jouquote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En jij echt lelijk
Zo hebben we allemaal iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |