kksnitch ben jequote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Posten namens gebande doeieeeeeeeeeee
bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 november 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Hij kan misschien beter beschermd gaan wonen
Ik denk dat hij een goede carrière move heeft gemaakt. FOK! zonder LR is toch een beetje een zinkend schip terwijl WZS razendsnel stijgt in populariteit.quote:
ja natuurlijk, heb wel even verteld dat we achter lr staan en altijd nog FREELR zeggenquote:Op maandag 10 november 2014 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je echt perm gebant bent ben je dat meelezen natuurlijk ook al snel zat
Nee, er is wel wifi maar niet open je mag alleen mailen met family uurtje per dag of zo is het openquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja natuurlijk, heb wel even verteld dat we achter lr staan en altijd nog FREELR zeggen
Komt er ook een nasi gedeelte op de site?quote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tekst bij Contact is gemaakt door LR.
De tekst op de homepage door mij.
Je kan communiceren met enkele gebanden via het gastenboek.quote:
Moet nog even informeren of Simba ook nasi eet. Denk het wel, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt er ook een nasi gedeelte op de site?
als ik zometeen een ban heb dan krijg jij automatisch de schuldquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor dan zou ik wel TR maken voor deze post
Ik kijk er naar uit om te leren hoe Simba zijn nasi graag heeftquote:Op maandag 10 november 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan communiceren met enkele gebanden via het gastenboek.
AFCNiels heeft daar best een grappig plaatje trouwens.
[..]
Moet nog even informeren of Simba ook nasi eet. Denk het wel, maar ik weet het niet zeker.
mooi kutquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, er is wel wifi maar niet open je mag alleen mailen met family uurtje per dag of zo is het open
Maar misschien is het nu anders hoor dit was 3 jaar geleden
Hahah dat plaatjequote:Op maandag 10 november 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan communiceren met enkele gebanden via het gastenboek.
AFCNiels heeft daar best een grappig plaatje trouwens.
[..]
Moet nog even informeren of Simba ook nasi eet. Denk het wel, maar ik weet het niet zeker.
Ik zat laatst te kijken naar offshore werk en toen stond er dat ze uitstekende internet-faciliteiten hadden dusquote:Op maandag 10 november 2014 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Wil je offshore gaan doen dan.
Nee man, maar vroeg me gewoon af.quote:Op maandag 10 november 2014 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Wil je offshore gaan doen dan.
sinds het begin alquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je druk om zulke bullshit.
Meeloper.
Hebben ze ook maar zijn niet 24/7 open. Sowieso mag je geen foon (aan) hebben tijdens werk.quote:Op maandag 10 november 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat laatst te kijken naar offshore werk en toen stond er dat ze uitstekende internet-faciliteiten hadden dus
Hij komt op mij over als een vleeseter. Maar ja, ik ben pas op first base met Simba, weet er nog niet alles van.quote:Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit om te leren hoe Simba zijn nasi graag heeft
Wel debiel dat je maar uurtje per dag mag mailen met familiequote:Op maandag 10 november 2014 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hebben ze ook maar zijn niet 24/7 open. Sowieso mag je geen foon (aan) hebben tijdens werk.
Dit kan ik niet geloven.quote:Op maandag 10 november 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet op elan reageren elan is een vieze snitch
hij sluist alles door naar danny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |