Ben ik dan de kat die jou bespringt?quote:Op maandag 10 november 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest aan ons denken toen ik dit gifje zag
[ afbeelding ]
gewoon 3 volle dagen doen dan. Ben je er nog 2 vrijquote:
Nog niet, wij zijn niet van die hoog van de toren blazende pseudovedettes, maar het staat wel op de agenda voor de toekomst.quote:Op maandag 10 november 2014 15:07 schreef Muto het volgende:
Heeft WijZijnSimba ook al Twitter, Instagram en Facebook?
eerst aangenomen wordenquote:Op maandag 10 november 2014 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon 3 volle dagen doen dan. Ben je er nog 2 vrij
Ga je in kas werken?quote:Op maandag 10 november 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
dus moet zo nog even fatsoenlijke kleding aan doen ook
Zou ik ook niet doen met een permban nee.quote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
Heb net lr gesproken. Hij leeft nog.
Hij kan niets meer met z'n account hemeelezen alleen nog als hij niet is ingelogt.
Maar hij leest niet mee zegt ie
HOI SOFquote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
Hij kan niets meer met z'n account hemeelezen alleen nog als hij niet is ingelogt.
Posten namens gebande doeieeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
Komt er ook nog een .be variant voor capuchonjongen?quote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HOI SOF
LR is mod op wijzijnsimba.nl mooi he
[ afbeelding ]
Hardop gelachen om de aflsuitingquote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HOI SOF
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik dan de kat die jou bespringt?
Als je echt perm gebant bent ben je dat meelezen natuurlijk ook al snel zatquote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
hahaha nicequote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HOI SOF
[ afbeelding ]
dat maakt het zo triestquote:Op maandag 10 november 2014 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moest wel lachen tho. Het erge is dat het ook gewoon bloedserieus is.
Ik lees ook niet mee bij tijdelijke ban.quote:Op maandag 10 november 2014 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je echt perm gebant bent ben je dat meelezen natuurlijk ook al snel zat
ze doen maar, mongolenquote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Posten namens gebande doeieeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |