neequote:Op maandag 10 november 2014 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Is die stand in de OP wel bijgewerkt ?
Ja net gedaanquote:Op maandag 10 november 2014 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
nu welquote:Op maandag 10 november 2014 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2014 16:51 schreef jatochneetoch het volgende:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch in wales
Ah, ja, das Groot-Londen dus.quote:Op maandag 10 november 2014 16:51 schreef aight1 het volgende:
ja kut ik doelde eigenlijk op Camden, maar dat is een district in Londendus Chevy wint em
Het zijn de topictitels die 't 'm doen. De huidige is ook weer briljantquote:Op maandag 10 november 2014 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Doen wel enorm veel mensen mee trouwens. Een van de beste ONZ topics/reeksen ooit
Daarom wil ik hem dus niet naar GC of MENquote:Op maandag 10 november 2014 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Doen wel enorm veel mensen mee trouwens. Een van de beste ONZ topics/reeksen ooit
hij hoort ten eerste al niet in GC, en in MEN heb je al AKQ dus mooi ONZ latenquote:Op maandag 10 november 2014 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daarom wil ik hem dus niet naar GC of MEN
zijn stukjes poëzie opzich inderdaadquote:Op maandag 10 november 2014 16:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het zijn de topictitels die 't 'm doen. De huidige is ook weer briljant
Neil Youngquote:Op maandag 10 november 2014 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het nummer "Sweet Home Alabama" was een antwoord op het nummer van een andere zanger. Welke zanger was dit
Gquote:Op maandag 10 november 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik luister nu Eric Clapton - Layla. Prachtig nummer. Heerlijk gitaarspel. Maar welke sleutel wordt als enige gebruikt bij de klavarnotatie?
quote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Fuk, jij bent echt slimmer dan ik dacht
Vraag HJM maar.quote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toto is muziekkenner volgens mij
Je moederquote:Op maandag 10 november 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik luister nu Eric Clapton - Layla. Prachtig nummer. Heerlijk gitaarspel. Maar welke sleutel wordt als enige gebruikt bij de klavarnotatie?
Het was meer een antwoord op het nummer 'Alabama' trouwens.quote:
Ben je nou mijn handelsmerk aan het overnemen tototjequote:Op maandag 10 november 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
Kan beidequote:Op maandag 10 november 2014 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was meer een antwoord op het nummer 'Alabama' trouwens.
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 10 november 2014 17:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben je nou mijn handelsmerk aan het overnemen tototje![]()
F?
Willem I of Willem II of weet ik hetquote:Op maandag 10 november 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
Welke Nederlandse stadhouder is tevens koning geweest en hoe kwam dit?
Anton Mussert, door Adolf H.quote:Op maandag 10 november 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
Welke Nederlandse stadhouder is tevens koning geweest en hoe kwam dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |