Ik weet niet waarom, maar de eerste keer las ik het als dat jij een krant kocht als slaapplek.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:05 schreef Probability het volgende:
Ik had een leuke dag
Sollicitatie voor scriptieplek, was leuk!!
Daarna kwam ik er stomtoevallig achter dat een jongen die ik bij cursus had ontmoet vlakbij die plek van de sollicitatie werkte. Dus ik daarheen voor een koffie. (Moest doen alsof ik bij dat bedrijf kwam solliciteren)
Dat werd even wachten ipv koffie. Toen ergens anders heen voor een drankje en spontaan uit eten (date!) en zo ongeveer thuis afgezet.
Vroeg iemand bij de metro of ik een krantje wilden kopen voor een slaapplek, was een prima krantje dus ¤5 gegevenleuke dag!
Lijstje:
O: havermout met sojamelk, quinoa, lijnzaad, chiazaad en ceylonkaneel
L: chocolade van Tony's chocolony's, banaan, koffie, walnoten en cranberry's
D: angus steak, haricoverts, frietjes en 2 glazen witte wijn
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar de eerste keer las ik het als dat jij een krant kocht als slaapplek.
¤5,- vind ik dan wel weer weinig voor een krant als slaapplek die prima voldoet...
Ehh... nee, gewoon normale hoeveelheid. Het was wel een groot speculaasje...?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:15 schreef An24 het volgende:
Sinterklaas nomslijkt wel een mager lijstje tele6. Of was de D erg groot?
Onschuldig!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
an?
https://twitter.com/PolAfoortCentr/status/535476703477641217
Spannend! Welk vakgebied zit jij in? (evt per DM oid)quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Yey! Uitgenodigd op gesprek voor de oio positie waar ik op heb gesolliciteerd die ik héél graag wil. Eerste ronde is een soort klik gesprek van max 20 minuten, nu maar hopen dat er een klik is haha! Gesprek is over 2 weken, dus nog even wachten helaas.
Nu nog alleen! Uiteindelijk bijna met 10 vriendinnen totaalquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaaf Prob! Alleen?
Ben nu ook benieuwd
Niét?quote:
Wat een heerlijk lijstjequote:Op zaterdag 22 november 2014 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ook fijn buiten geweest vandaag. EIndelijk niet meer grieperig![]()
Lijstje
o. boterham met boter en plak kaas + kiwi
t. 3 blokjes pure chocolade
s. uur wandelen
l. spruitjes, gepofte aardappel met zure room, gebakken kipfilet
t. stukje speculaas
d. spaghetti bolognese
Eten gaat weer oke. Heb nog steeds een afkeer van veel dingen, maar gezond eten in kleine hoeveelheden gaat er redelijk in. Veel suiker moet ik nog voorzichtig mee zijn: van het stukje speculaas heb ik nu het maagzuurquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk lijstjeEten gaat wat beter begrijp ik?
Wij gaan zo uit eten![]()
Overigens gisteren een verrassend leuke avond gehad. Toneel, een verrassende vertaling van Lady Macbeth! Gaan we vaker doen.
Geef het tijd, komt het vast weer terugquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eten gaat weer oke. Heb nog steeds een afkeer van veel dingen, maar gezond eten in kleine hoeveelheden gaat er redelijk in. Veel suiker moet ik nog voorzichtig mee zijn: van het stukje speculaas heb ik nu het maagzuur.
Nu nog wat trainen om weer wat meer spieren te kweken. Die ben ik helaas ook wat kwijtgeraakt afgelopen periode.
En leuk, toneel! Mis ik misschien nog wel het meeste hier.
Was lekkerquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uhm ja, Thaise rode curry! Heel makkelijk (aangezien jij je toch niet aan het recept gaat houden even een 'benadering' van hoe ik het maak): rauwe kipfilet met schep rode currypasta in de pan, kip bakken zodat de buitenkant wit/bruin is. Blik kokosmelk, limoenbladeren (uit de vriezer, kopen in bulk bij de toko) en groente (meestal babycorn/bamboescheuten uit blik) erbij. Op smaak brengen met een scheut vissaus. Laten pruttelen tot kip gaar is (10 min ofzo). Verse chilipeper erbij (gesneden) en evt wat suiker en verse basilicum (doe ik nooit). Lekker makkelijk en op de kip na houdbaar, dus staat altijd in de kast voor 'geen zin om te koken' dagen.
Potjes van de Appie/Vomar bewaar ik idd gewoon in de kast. Gaat gelukkig vrij lang meequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Currypasta, bewaar ik dit buiten de koelkast
Weet ook niet of ik de limoenbladeren had moeten snijden, maar het ruikt goed dus over paar minuutjes eens kijken wat ik er van vind.
Oh wow, hoe vet, je bent het echt gaan makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was lekker
Ga volgende keer nog wel wat meer groente erbij doen, of minder kokosmelk want dat overheersde een beetje.
Foto:
[ afbeelding ]
(ik weet dat het met rijst hoort, maar ik ben geen fan van rijst)
Goedemiddag ondertussen. Hoe weet jij dat ik vanmorgen op het forum was?quote:Op zondag 23 november 2014 06:16 schreef V1z0R het volgende:
Welterusten
Goede morgen uniek, Li, en Tink
Niet maar jullie zijn vaak degene die om dat soort onzinnige tijden al wakker zijn 's weekendsquote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goedemiddag ondertussen. Hoe weet jij dat ik vanmorgen op het forum was?
Nee. Maakt niets uit. Al is alcohol sowieso geen goede keus op het moment.quote:Op zondag 23 november 2014 22:50 schreef loveli het volgende:
Is er een verband met dingen die je eet of bepaalde combinaties?
Klinkt heel gek in dit topic, maar ik vertik het om alleen maar 'gezonde' stofjes te eten. Wil graag een normale omgang met voeding blijven behouden.quote:Op maandag 24 november 2014 05:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Dagplanningen maken met alleen maar gezonde stofjes en daar eerst ook een week aan houde?
Als je teveel in 1 x wilt is het vaak ook al gedoemd om te mislukken.
Misschien toch teveel suiker?quote:Op maandag 24 november 2014 06:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt heel gek in dit topic, maar ik vertik het om alleen maar 'gezonde' stofjes te eten. Wil graag een normale omgang met voeding blijven behouden.
Kom gemiddeld aan voldoende groente en fruit, maar krijg echt te weinig kcal binnen. Nootjes lust ik echt niet op het moment bijvoorbeeld. Avocado wel, dus die eet ik ook af en toe.
Net een grote beker chocolademelk gemaakt. Ook lekker.
Jaja.....quote:
Bizarquote:Op maandag 24 november 2014 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
Wat denken jullie trouwens van zo'n 30 banana's a day dieet?
Ja, die is nog gestoorderquote:Op maandag 24 november 2014 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik volg durianrider op instagram. Ik zag haar afbeelding en dacht al, dat zal freeleethebananagirl wel zijn
Ze hebben ook wel een apart leven. Zij is erotisch danser geweest, heeft "abusing relationships" gehad. En ze verdienen beide de kost met alleen youtube en een ebook.quote:Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
Die is gewoon echt onbeschoft. Sowieso is het een patser, altijd laten zien wat voor spullen hij heeft enzo
Bizar he? En nog grof geld ookquote:Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel een apart leven. Zij is erotisch danser geweest, heeft "abusing relationships" gehad. En ze verdienen beide de kost met alleen youtube en een ebook.
Lidl groene en paarse espresso is goed te doenquote:
Is gebeurd bij apk. kwam erachter bij de ikea.quote:Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
Misschen een hint dat je de knop moet gaan fixen
quote:Op maandag 24 november 2014 19:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Is gebeurd bij apk. kwam erachter bij de ikea.
Ikquote:
Buiten spitsuur valt het best meequote:
Vandaag nog steeds niet lekker (mega buikpijn, moe, gevoel dat ik over moest geven, koortsig, andere ellende)quote:Op zondag 23 november 2014 23:18 schreef Probability het volgende:
Leuk weekend gehad!
Wel per ongeluk tarwebloem binnengekregen gister, mega opgezwollen buik, buikpijn en moe.
Ik vind Ikea best leuk!quote:Op maandag 24 november 2014 20:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Buiten spitsuur valt het best mee.
Ik vind het ook leuk! Maar niet als het superdruk is, er steeds kinderwagens/karren in mn enkels geduwd worden, je niet door kan lopen bij de niet boeiende shit omdat daar een heel gezin staat met krijsende kinderen en je moet wachten tot je een bank kan testen omdat er bijna een rij voor staatquote:
Volgens mij heb je gewoon een virusje opgelopen. Je beschrijft hoe mijn collega's hier rondlopenquote:Op maandag 24 november 2014 20:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Vandaag nog steeds niet lekker (mega buikpijn, moe, gevoel dat ik over moest geven, koortsig, andere ellende)
Net het zelfde gegeten als gister.. Kom ik er net achter dat in het sausje dat ik had zetmeel zit en tarwebloem.. Dacht echt dat ik echt alles weg had gegooid en dat dit van na de zomer wasZo stom. Dus nu 3 dagen ipv 1 dag.
Maar baal nu echt, want ben gegarandeerd morgen nog steeds van slag. + bijbehorende lichamelijke klachten.
Misschien beide, heb ook een mega opgeblazen buik. (zoals wanneer ik tarwe eet/bier drink)quote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon een virusje opgelopen. Je beschrijft hoe mijn collega's hier rondlopen
quote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. warme chocolademelk, havermout, yoghurt en wintervruchten
b. yoga, wandelen, 20 minuten stepper
t. -
l. 3 boterhammen en 2 crackers, divers beleg
t. -
s. 15 km filerijden
d. halve pizza, 4 ijsbonbons
Tot zo ver de groenteTrek is terug
Fijn!!quote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. warme chocolademelk, havermout, yoghurt en wintervruchten
b. yoga, wandelen, 20 minuten stepper
t. -
l. 3 boterhammen en 2 crackers, divers beleg
t. -
s. 15 km filerijden
d. halve pizza, 4 ijsbonbons
Tot zo ver de groenteTrek is terug
Ja! Was om half 6 wakker. Wat voor mij laat is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:47 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh Tink! Lekker geslapen?
Gister getrraind en wakker worden met uber honger LOL.
En over ruim 4 weken is het kerst
Hoe gaat het eigenlijk met trainen? Zie je al echt resultaat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:47 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh Tink! Lekker geslapen?
Gister getrraind en wakker worden met uber honger LOL.
En over ruim 4 weken is het kerst
Er zijn waarschijnlijk andere kandidaten, maar corporatie weet dat er enige urgentie is en de uitnodiging kwam een halfuur nadat ik ze gebeld had om te vragen hoe snel ze te huur zouden zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:56 schreef loveli het volgende:
Zijn er andere kandidaten of hebben jullie eerste keus?
En wat betreftmodern/ goede locatie vs tuin, beide hebben hun voordeel. Er is niet per se een keus slechter dan de ander. Ik zou wel navragen hoe hoog het gasverbruik is.
Ik stem tuin, kat en isolatie!quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk andere kandidaten, maar corporatie weet dat er enige urgentie is en de uitnodiging kwam een halfuur nadat ik ze gebeld had om te vragen hoe snel ze te huur zouden zijn. Waarschijnlijk accepteren wij er gewoon meerdere op het moment dat ze bevallen, en mag de verhuurder zelf kiezen waar ze ons in willen hebben.
Beide hebben voor- en nadelen inderdaad. Tuin = zelf kruiden/groentes kweken, BBQ'en met vrienden en dan mag ik een kat. Maar dan moeten we wel alles zelf opknappen, hogere huur (30 euro per maand meer), hogere stookkosten (want 2 verdiepingen + zolder), meer onderhoud aan bijv tuin en verder van het OV/centrum. Appartement is qua locatie perfect, meer vierkante meters en ruimere kamers. Maar dan mag ik geen kat en zal ik de kruiden op het balkon moeten gaan kweken. Dat speelt allemaal mee, het zijn twee compleet andere 'levens'.
Nee maar de warmte gaat wel weg via dak/grond, ipv dat er boven en onder je ook mensen wonen die stoken. We merken met het huidige huis al dat de onderburen weg zijn, we hoefden nooit te stoken en nu al weken wel omdat het onder ons leeg staatquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:47 schreef Probability het volgende:
Zolder hoef je niet warm te stoken?
Ik ben sinds gister met een nieuw schema begonnen, dus dat resultaat komt vanzelf wel. Gister op de weegschaal gaan staan, schijnbaar afgevallen in de periode dat ik niet train - maar mijn vet% is wel omhoog gegaan, buik is spekkiger dan het was. Dus hopelijk wordt dat minder de komende weken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met trainen? Zie je al echt resultaat?
En op je werk? Al een beetje in rustiger vaarwater terecht gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |