Nu nog alleen! Uiteindelijk bijna met 10 vriendinnen totaalquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaaf Prob! Alleen?
Ben nu ook benieuwd
Niét?quote:
Wat een heerlijk lijstjequote:Op zaterdag 22 november 2014 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ook fijn buiten geweest vandaag. EIndelijk niet meer grieperig![]()
Lijstje
o. boterham met boter en plak kaas + kiwi
t. 3 blokjes pure chocolade
s. uur wandelen
l. spruitjes, gepofte aardappel met zure room, gebakken kipfilet
t. stukje speculaas
d. spaghetti bolognese
Eten gaat weer oke. Heb nog steeds een afkeer van veel dingen, maar gezond eten in kleine hoeveelheden gaat er redelijk in. Veel suiker moet ik nog voorzichtig mee zijn: van het stukje speculaas heb ik nu het maagzuurquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk lijstjeEten gaat wat beter begrijp ik?
Wij gaan zo uit eten![]()
Overigens gisteren een verrassend leuke avond gehad. Toneel, een verrassende vertaling van Lady Macbeth! Gaan we vaker doen.
Geef het tijd, komt het vast weer terugquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eten gaat weer oke. Heb nog steeds een afkeer van veel dingen, maar gezond eten in kleine hoeveelheden gaat er redelijk in. Veel suiker moet ik nog voorzichtig mee zijn: van het stukje speculaas heb ik nu het maagzuur.
Nu nog wat trainen om weer wat meer spieren te kweken. Die ben ik helaas ook wat kwijtgeraakt afgelopen periode.
En leuk, toneel! Mis ik misschien nog wel het meeste hier.
Was lekkerquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uhm ja, Thaise rode curry! Heel makkelijk (aangezien jij je toch niet aan het recept gaat houden even een 'benadering' van hoe ik het maak): rauwe kipfilet met schep rode currypasta in de pan, kip bakken zodat de buitenkant wit/bruin is. Blik kokosmelk, limoenbladeren (uit de vriezer, kopen in bulk bij de toko) en groente (meestal babycorn/bamboescheuten uit blik) erbij. Op smaak brengen met een scheut vissaus. Laten pruttelen tot kip gaar is (10 min ofzo). Verse chilipeper erbij (gesneden) en evt wat suiker en verse basilicum (doe ik nooit). Lekker makkelijk en op de kip na houdbaar, dus staat altijd in de kast voor 'geen zin om te koken' dagen.
Potjes van de Appie/Vomar bewaar ik idd gewoon in de kast. Gaat gelukkig vrij lang meequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Currypasta, bewaar ik dit buiten de koelkast
Weet ook niet of ik de limoenbladeren had moeten snijden, maar het ruikt goed dus over paar minuutjes eens kijken wat ik er van vind.
Oh wow, hoe vet, je bent het echt gaan makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was lekker
Ga volgende keer nog wel wat meer groente erbij doen, of minder kokosmelk want dat overheersde een beetje.
Foto:
[ afbeelding ]
(ik weet dat het met rijst hoort, maar ik ben geen fan van rijst)
Goedemiddag ondertussen. Hoe weet jij dat ik vanmorgen op het forum was?quote:Op zondag 23 november 2014 06:16 schreef V1z0R het volgende:
Welterusten
Goede morgen uniek, Li, en Tink
Niet maar jullie zijn vaak degene die om dat soort onzinnige tijden al wakker zijn 's weekendsquote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goedemiddag ondertussen. Hoe weet jij dat ik vanmorgen op het forum was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |