Een horeca-uitzendbureau bedoel je? Ik heb me wel eens ingeschreven maar ik kom niet aan de bak. Het lijkt me dat ze op zo'n drukke avond vooral mensen met voldoende ervaring zoeken.quote:Op maandag 10 november 2014 11:20 schreef James_R het volgende:
Meld je aan voor zo' organisatie die barpersoneel verhuren voor dat soort evenementen. Is lekker makkelijk (wordt vaak met munten gewerkt), dubbel betaald, en super gezellig. Je leert er misschien nog eens iemand kennen, en ook al heb je de verdiensten misschien niet nodig, het is altijd mooi meegenomen.
Of het echt een horeca uitzendbureau is weet ik niet, maar ik ken een paar gasten die alleen op bepaalde evenementen (koninginnedag, oud en nieuw, WK wedstrijden) achter de bar staan, dus op grote evenementen wanneer veel mensen juist niet willen werken.quote:Op maandag 10 november 2014 13:33 schreef ulap het volgende:
[..]
Een horeca-uitzendbureau bedoel je? Ik heb me wel eens ingeschreven maar ik kom niet aan de bak. Het lijkt me dat ze op zo'n drukke avond vooral mensen met voldoende ervaring zoeken.
Door wel wat te ondernemen. Je geeft niet alleen je probleem aan, maar ook eigenlijk al de oplossing.quote:Op maandag 10 november 2014 02:33 schreef ulap het volgende:
[knip]
Als ik niks onderneem ben ik straks alleen met oud & nieuw, maar hoe pak ik dit dan aan?
Nee, dat niet.quote:Op maandag 10 november 2014 17:14 schreef James_R het volgende:
[..]
Of het echt een horeca uitzendbureau is weet ik niet, maar ik ken een paar gasten die alleen op bepaalde evenementen (koninginnedag, oud en nieuw, WK wedstrijden) achter de bar staan, dus op grote evenementen wanneer veel mensen juist niet willen werken.
Ervaring is misschien wel belangrijk soms, maar je hebt toch wel eens bij je voetbalclub of weet ik het wat voor vereniging ooit een keer bardienst gehad?
Ik sla de optie niet over, maar een paar vrienden hebben al vaststaande plannen, en anderen lijken andere plannen te willen maken. Ik heb ze dus wel gevraagd en voorgesteld om samen iets te doen, maar ze houden een slag om de arm.quote:De optie die me eerst te binnen schoot was met bekenden van je meegaan. Maar aangezien je die optie zelf al overslaat, zal dat wel niet mogelijk zijn.
In mijn geval is dat de stad, en daar kom je nergens binnen zonder kaartje. En in de drukte is er lang niet altijd een garantie dat je bekenden tegenkomt.quote:Je kunt ook gewoon een lekkere film opzetten 's avonds, paar biertjes drinken, om 12 uur een uurtje over straat gaan lopen (vuurwerk kijken), random mensen aanspreken.
Of gewoon een paar pilsjes achterover slaan, en gewoon in je eentje naar het dichtstbijzijnde dorpsfeest gaan, waar je ongetwijfeld toch wel wat mensen kent van vroeger ofzo?
Dr. Phil door de bocht hierquote:Op maandag 10 november 2014 02:41 schreef pionnetje het volgende:
ik ben al 12 jaar alleen met oud een nieuw, ook al 12 jaar niet geneukt!
je went eraan,.. je moet gewoon je verlies accepteren, en er vrede mee hebben dat je een droevig figuur bent,,,,hoe eerder hoe beter,.. heb je er eenmaal vrede mee? dan doet het veel minder zeer!
Zo simpel is het inderdaad. Wij kunnen wel met allerlei ideeën aan komen, maar TS moet het vooral zelf willen en doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 04:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Dr. Phil door de bocht hier![]()
TS moet zelf wat ondernemen, als de berg niet naar Mozes komt moet Mozes maar naar de berg.
Dat weet ik, ik vraag me alleen af wát ik dan zou kunnen ondernemen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 04:55 schreef TLC het volgende:
TS moet zelf wat ondernemen, als de berg niet naar Mozes komt moet Mozes maar naar de berg.
Ik had ook al een Déjà vu momentje, kwam me zo bekend voor!quote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef Melleyn het volgende:
FEE / Alleen met Oud en Nieuw, of zijn er nog opties?
Déjà vu
Je woont dus in een stad, genoeg aanbod lijkt me.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:39 schreef ulap het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik vraag me alleen af wát ik dan zou kunnen ondernemen.
Er zijn wat mij betreft twee opties:
- Degenen die nog geen plannen hebben / willen maken, toch overhalen om iets met mij te doen.
- Iets zoeken waar je ook makkelijk in je eentje naar toe kan gaan.
Maar wat en hoe? Iemand suggesties?
Er zijn groepen inderdaad. Maar die zijn daar toch om met elkaar de jaarwisseling te vieren? Kan me niet voorstellen dat die er allemaal voor open staan dat een onbekend iemand zich bij hen aansluit.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef Zwiggelbigje het volgende:
Je zegt dat je niet alleen een kaartje wilt kopen om alleen naar oud en nieuw feest te gaan ergens zonder je vrienden.
Ik zou gewoon alleen gaan. Waarom? Je kunt echt een waanzinnige avond hebben. Vrienden vrienden.. Er zijn daar ZOVEEEEL GROEPEN. En je kunt makkelijk nieuwe mensen daar leren kennen waar je een deel van de avond bij blijft.
Wees gewoon eens brutaal en vraag of je mee mag? Misschien hebben ze je er wel niet in betrokken om een stomme simpele reden ("hij gaat toch niet mee..").quote:Op zondag 16 november 2014 15:23 schreef ulap het volgende:
[..]
Er zijn groepen inderdaad. Maar die zijn daar toch om met elkaar de jaarwisseling te vieren? Kan me niet voorstellen dat die er allemaal voor open staan dat een onbekend iemand zich bij hen aansluit.
Kijk, veel van mijn eigen vrienden hebben al met elkaar plannen hebben gemaakt zonder mij daarin te betrekken. Dan zie ik niet waarom een groep onbekenden mij er wel bij zou willen betrekken.
Ik heb het al aan een paar gevraagd.quote:Op zondag 16 november 2014 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Wees gewoon eens brutaal en vraag of je mee mag? Misschien hebben ze je er wel niet in betrokken om een stomme simpele reden ("hij gaat toch niet mee..").
En als je niet mee mag weet je ook meteen wat voor een soort 'vrienden' het zijn.
En wat is dan het probleem? Zo leer je weer nieuwe mensen kennen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:16 schreef ulap het volgende:
[..]
Ik heb het al aan een paar gevraagd.
Een aantal vrienden gaat met hun andere vriendengroepen wat doen (met mensen die ik nauwelijks ken). Sommigen daarvan in andere steden.
En dan heb je nog stelletjes die liever bij elkaar willen zijn. Dat snap ik natuurlijk ook.
Lief aanbod!quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef wetirowsu het volgende:
1x trek je de conclusie
Vriendschap is...etc
Je kan natuurlijk ook een beetje pro-actiever zijn en ZELF iets organiseren rond Oud en Nieuw.
Ik organiseer nu al 4 jaar een soort van houseparty op 31 dec. Heb daardoor een aantal interessante mensen ontmoet die ik anders nooit zou hebben leren kennen, en waar ik nog steeds contacten mee onderhoud.
PM me maar, Ulap. Je bent welkom.
Blijkbaar is het voor hun wel een probleem. Als ik vraag hoor ik namelijk: "Sorry, wij zijn al bij die en die."quote:Op zondag 16 november 2014 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem? Zo leer je weer nieuwe mensen kennen.
Ik probeer al om zelf iets te organiseren. Het probleem is dat iedereen die ik zou kunnen uitnodigen óf al bezet is die avond, óf er rekening mee gaat houden bezet te zullen zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef wetirowsu het volgende:
Je kan natuurlijk ook een beetje pro-actiever zijn en ZELF iets organiseren rond Oud en Nieuw.
Ik organiseer nu al 4 jaar een soort van houseparty op 31 dec. Heb daardoor een aantal interessante mensen ontmoet die ik anders nooit zou hebben leren kennen, en waar ik nog steeds contacten mee onderhoud.
PM me maar, Ulap. Je bent welkom.
Nee, maar het probleem is hetzelfde.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:11 schreef pokkerdepok het volgende:
hadden we dit gesprek vorig jaar niet ook al, of was dat iemand anders?
Tja, ik begrijp ze aan de ene kant wel. De stelletjes willen met z'n tweeën zijn, en andere vriendengroepen willen ook met elkaar zijn omdat ze elkaar al langer en beter kennen. Niet alle vriendengroepen laten zich makkelijk mengen.quote:die vrienden zijn waardeloos als ze jou niet ook uitnodigen. laat ze lekker de klere krijgen..
Utrecht.quote:welke stad?
Die opmerking over een pilletje is erg jammer, daar ga ik niet aan beginnen.quote:koop gewoon een kaartje voor iets dat je leuk lijkt, niet zeuren, gaan. pilletje regelen, en feesten. iedereen lult toch wel met elkaar met oud en nieuw, want iedereen is er helemaal aan of bezopen.
alleen uitgaan is niet erg, het ligt aan jezelf. of je hebt zoiets van fuck ik ben zo alleen en zit in een hoekje, of je bent iemand die geen groepje nodig heeft om het naar zn zin te hebben. dat laatste geeft je juist een sterke uitstraling en dan heb je zo mensen gevonden om mee rond te hangen op een feest. zoek ook niet naar een vervangend groepje op het feest, maar loop lekker rond, praatje hier praatje daar. na een paar rondjes zullen mensen je gaan aanhouden, om wat langer te praten of lol te maken.
Is dat wel zo? Als je een vaste kroeg hebt waar je altijd wel bekenden tegenkomt snap ik het, maar anders niet. Ik ken niemand die alleen uitgaat en zich dan bij totale onbekenden aansluit.quote:in het uitgaansleven zijn er zoveel mensen die gewoon alleen gaan, en uiteindelijk heel veel mensen kennen en op de raarste plekken belanden met hun nieuwe tijdelijke beste vrienden.
Dat is wel zo, maar ik probeer toch eerst naar andere opties te kijken.quote:en als het dan toch niet zo leuk is, is het nog altijd beter dan thuis gaan zitten sippen de hele avond. en dan ga je gewoon naar huis, ben je er toch uit geweest en heb je het geprobeerd.
nou ja, zelf weten... je hebt wel een bepaalde instelling nodig om het tot een succes te maken, en die heb jij geloof ik niet echt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:49 schreef ulap het volgende:
[..]
Nee, maar het probleem is hetzelfde.
[..]
Tja, ik begrijp ze aan de ene kant wel. De stelletjes willen met z'n tweeën zijn, en andere vriendengroepen willen ook met elkaar zijn omdat ze elkaar al langer en beter kennen. Niet alle vriendengroepen laten zich makkelijk mengen.
[..]
Utrecht.
[..]
Die opmerking over een pilletje is erg jammer, daar ga ik niet aan beginnen.
[..]
Is dat wel zo? Als je een vaste kroeg hebt waar je altijd wel bekenden tegenkomt snap ik het, maar anders niet. Ik ken niemand die alleen uitgaat en zich dan bij totale onbekenden aansluit.
[..]
Dat is wel zo, maar ik probeer toch eerst naar andere opties te kijken.
Dit bedoel ik.quote:Op zondag 23 november 2014 10:45 schreef Renesite het volgende:
Ik heb juist mijn ouders en zo bij mij uitgenodigd
Je kunt je bij helemaal niemand aansluiten van die vrienden? Hebben ze allemaal weer een andere groep vrienden?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor hun wel een probleem. Als ik vraag hoor ik namelijk: "Sorry, wij zijn al bij die en die."
Hoezo cadeautjes?quote:Op zondag 23 november 2014 10:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Oud naar nieuws is sowieso![]()
....
Lekker eten, cadeautjes opendoen, wat tv kijken,...
Mee eens, vrienden helpen in dit soort situaties! Vorig jaar deed een vriendin zoiets voor mij en dat is heel fijn. Jammer dat jouw ervaring tot nu toe anders is, ts.quote:Op maandag 24 november 2014 15:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt je bij helemaal niemand aansluiten van die vrienden? Hebben ze allemaal weer een andere groep vrienden?
Het is wel apart dat je zelfs met oud&nieuw nergens welkom bent.
Dan kun je toch nauwelijks nog van vrienden spreken lijkt mij.
Ze hebben inderdaad allemaal andere vriendengroepen. En inderdaad, ik begin me sterk af te vragen of ze wel echte vrienden van me zijn...quote:Op maandag 24 november 2014 15:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt je bij helemaal niemand aansluiten van die vrienden? Hebben ze allemaal weer een andere groep vrienden?
Het is wel apart dat je zelfs met oud&nieuw nergens welkom bent.
Dan kun je toch nauwelijks nog van vrienden spreken lijkt mij.
Als ze je heel bewust uitsluiten wel, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het geval is. Zoek dit eerst uit, en blijf gewoon mensen vragen, want vast niet iedereen heeft nu zijn plannen al definitief.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef ulap het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad allemaal andere vriendengroepen. En inderdaad, ik begin me sterk af te vragen of ze wel echte vrienden van me zijn...
Waarom niet? Gewoon doen! Je leert zo nieuwe mensen kennen. En mocht je wat verlegen zijn en wat minder behoefte hebben om nieuwe mensen te leren kennen, gewoon genieten dan van de muziek en ambiance.quote:Op maandag 10 november 2014 02:33 schreef ulap het volgende:
Ik zou wel graag de stad in willen naar een van de vele feesten, maar je komt nergens binnen zonder kaartje. En ik ga natuurlijk niet in mijn eentje een kaartje voor een feest kopen als er geen vrienden heengaan.
Ik ben verlegen, maar heb juist wel behoefte om nieuwe mensen te leren kennen. Maar ergens alleen heengaan en genieten van de sfeer lijkt me heel moeilijk, als iedereen daar met vrienden is en ik in m'n eentje...quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon doen! Je leert zo nieuwe mensen kennen. En mocht je wat verlegen zijn en wat minder behoefte hebben om nieuwe mensen te leren kennen, gewoon genieten dan van de muziek en ambiance.Je moet er alleen voor open staan.
![]()
Alleen verplaats ik dan het probleem naar een andere locatie. Het is niet zo dat ik dan opeens wel mensen om me heen heb.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:10 schreef Natalie het volgende:
Op vakantie en oud&nieuw in een hippe stad vieren is inderdaad geen slecht idee
Een groepsreis/trip?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Alleen verplaats ik dan het probleem naar een andere locatie. Het is niet zo dat ik dan opeens wel mensen om me heen heb.
Misschien is het probleem dan dat je sowieso moeite hebt met alleen zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Alleen verplaats ik dan het probleem naar een andere locatie. Het is niet zo dat ik dan opeens wel mensen om me heen heb.
Niemand wil toch alleen zijn tijdens Oud en Nieuw?quote:Op maandag 1 december 2014 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Misschien is het probleem dan dat je sowieso moeite hebt met alleen zijn.
Nee. Maar als het niet anders is, dan kun je beter happy alleen-zijn dan met een somber gezicht mijmeren hoe zielig je bent.quote:Op maandag 1 december 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Niemand wil toch alleen zijn tijdens Oud en Nieuw?
Nou, ik zou het toch ook wel heel vervelend vinden om alleen te zijn terwijl je wéét dat iedereen op dat moment lol aan het maken is. Het zou mij waarschijnlijk niet lukken om happy alleen te zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee. Maar als het niet anders is, dan kun je beter happy alleen-zijn dan met een somber gezicht mijmeren hoe zielig je bent.
Oud&Nieuw duurt nog een maand. Je vindt echt wel iets leuks.
Oh, absoluut. Maar soms heb je de keuze niet. Mocht dat zo uitpakken voor de TS, dan kan het helpen om er anders naar te kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:56 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Nou, ik zou het toch ook wel heel vervelend vinden om alleen te zijn terwijl je wéét dat iedereen op dat moment lol aan het maken is. Het zou mij waarschijnlijk niet lukken om happy alleen te zijn.
Preciesquote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef j95 het volgende:
Ik heb hier al drie uitnodigingen gezien, maar die negeer je. Doe eens gek!
als je in een hostel gaat zitten heb je altijd direct aanspraak en een groep mensen om mee uit te gaan... dat is het wonderlijke (en mooie) van hostels...quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Kan ook verlegenheid zijn. Niet iedereen nodigt zichzelf zomaar uit / dringt zich ergens op.quote:Op zondag 21 december 2014 10:19 schreef graspolder11 het volgende:
Probleem ligt vaak bij je zelf. Of je bent moeilijk of niet gezellig. Als je wat relaxter bent en jezelf gewoon uitnodigt ipv te wachten op andere gaat t vanzelf. Genoeg te doen (woon ook in Utrecht).. Of zoek een vriendin...
Dat lijkt me nou niks in je eentje. Wat doe je, random mensen aanspreken?quote:Op zondag 21 december 2014 11:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Kom naar kickoff 2015 in Mijdrecht. Ik ga wss ook alleen.
dansen?quote:Op zondag 21 december 2014 13:04 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks in je eentje. Wat doe je, random mensen aanspreken?
Maar dat je naar zo'n feest gaat terwijl er geen enkele van je vrienden heengaat... wat is daar nou aan?quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou als de dansvloer helemaal leeg is zou ik even wachten.
Kan leuk zijn hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Maar dat je naar zo'n feest gaat terwijl er geen enkele van je vrienden heengaat... wat is daar nou aan?
tja ik ga ook zelden alleen uit hoor... maar ik ben ook wel eens een half jaartje wezen reizen, alleen, en dan had ik ook zo mensen gevonden om mee uit te gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Maar dat je naar zo'n feest gaat terwijl er geen enkele van je vrienden heengaat... wat is daar nou aan?
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 13:04 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks in je eentje. Wat doe je, random mensen aanspreken?
quote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef ulap het volgende:
Ik begin me nu wel zorgen te maken. Met nog drie dagen te gaan heb ik nog steeds niks...
quote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef j95 het volgende:
Ik heb hier al drie uitnodigingen gezien, maar die negeer je. Doe eens gek!
Ik heb nog nooit wanneer ik met een meisje stond te praten de vraag gehoord ''waar zijn je vrienden, dat vind ik namelijk belangrijk'...quote:Op woensdag 24 december 2014 06:17 schreef Papiervis het volgende:
Hoezo zou je geen persoonlijkheid hebben als je liever met vrienden uitgaat dan alleen?
En die meiden maakt dat wel uit, want vriendloos zijn is nou eenmaal niet aantrekkelijk.
Natuurlijk zal dat niet zo letterlijk gezegd worden. Maar onvermijdelijk komt de vraag "Met wie ben je hier?" en als je dan antwoordt "Niemand, ik ben hier in m'n eentje..." dat komt toch wel wat apart over.quote:Op maandag 29 december 2014 00:37 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wanneer ik met een meisje stond te praten de vraag gehoord ''waar zijn je vrienden, dat vind ik namelijk belangrijk'...
Dan antwoordt je toch gewoon "Ik was hier met 2 maten, maar zou niet meer weten waar ze gebleven zijn."quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Natuurlijk zal dat niet zo letterlijk gezegd worden. Maar onvermijdelijk komt de vraag "Met wie ben je hier?" en als je dan antwoordt "Niemand, ik ben hier in m'n eentje..." dat komt toch wel wat apart over.
Dat ga je toch ook niet zeggen, als je onzeker bent ga je dat toch ook niet lopen verkondigen..quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Natuurlijk zal dat niet zo letterlijk gezegd worden. Maar onvermijdelijk komt de vraag "Met wie ben je hier?" en als je dan antwoordt "Niemand, ik ben hier in m'n eentje..." dat komt toch wel wat apart over.
Spreek dan ook andere mensen aan hey, het is toch niet alsof alles je op een gouden dienblad moet worden geserveerd, doe er zelf wat moeite voor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
blijf maar gewoon thuis, is beter.quote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef ulap het volgende:
Ik begin me nu wel zorgen te maken. Met nog drie dagen te gaan heb ik nog steeds niks...
quote:Op maandag 29 december 2014 09:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
blijf maar gewoon thuis, is beter.
je hebt dan ook alle tips en adviezen uit dit topic genegeerd. ik snap wel waarom je alleen bent, sukkel.quote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef ulap het volgende:
De tips en adviezen komen neer op alleen op stap gaan, of met vreemden afspreken via internet. Is het zo raar dat ik dat allebei niet als goede opties zie?quote:Op maandag 29 december 2014 10:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je hebt dan ook alle tips en adviezen uit dit topic genegeerd. ik snap wel waarom je alleen bent, sukkel.
Er zijn ook geen andere opties. Je vrienden kunnen immers niet.quote:Op maandag 29 december 2014 11:36 schreef ulap het volgende:
[..]
De tips en adviezen komen neer op alleen op stap gaan, of met vreemden afspreken via internet. Is het zo raar dat ik dat allebei niet als goede opties zie?
Dit dus. Je zit alleen maar te brallen op dit forum dat je alleen bent en het wel heel dichtbij komt.. Vind je het gek als je niks onderneemtquote:Op maandag 29 december 2014 10:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je hebt dan ook alle tips en adviezen uit dit topic genegeerd. ik snap wel waarom je alleen bent, sukkel.
Als je geen bekenden hebt om wat mee te doen moet je toch wel eens een keer met vreemden wat ondernemen? Sommigen hebben zelfs een huwelijk overgehouden aan dit forumquote:Op maandag 29 december 2014 11:36 schreef ulap het volgende:
[..]
De tips en adviezen komen neer op alleen op stap gaan, of met vreemden afspreken via internet. Is het zo raar dat ik dat allebei niet als goede opties zie?
nou ga dan bij je vrienden zeuren om een uitnodiging of stapmaatje. is dan toch de enige optie die je overhebt.....quote:Op maandag 29 december 2014 11:36 schreef ulap het volgende:
[..]
Iets vriendelijker mag ook wel.quote:Op maandag 29 december 2014 10:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is niet raar, maar iets zegt me dat je eigenlijk wel wist dat dit de enige opties waren nadat bleek dat je vrienden niet konden...quote:Op maandag 29 december 2014 11:36 schreef ulap het volgende:
[..]
Alsof er andere opties zijn?quote:Op maandag 29 december 2014 11:36 schreef ulap het volgende:
"Ik ben hier met jou" <knipoog knipoog>, krijg je een vuige blik dan keer je je om en herhaal je het bij de volgende. Nexxxxxxtquote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Papiervis het volgende:
Maar onvermijdelijk komt de vraag "Met wie ben je hier?" en als je dan antwoordt "Niemand, ik ben hier in m'n eentje..." dat komt toch wel wat apart over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |