Alleen verplaats ik dan het probleem naar een andere locatie. Het is niet zo dat ik dan opeens wel mensen om me heen heb.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:10 schreef Natalie het volgende:
Op vakantie en oud&nieuw in een hippe stad vieren is inderdaad geen slecht idee
Een groepsreis/trip?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Alleen verplaats ik dan het probleem naar een andere locatie. Het is niet zo dat ik dan opeens wel mensen om me heen heb.
Misschien is het probleem dan dat je sowieso moeite hebt met alleen zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Alleen verplaats ik dan het probleem naar een andere locatie. Het is niet zo dat ik dan opeens wel mensen om me heen heb.
Niemand wil toch alleen zijn tijdens Oud en Nieuw?quote:Op maandag 1 december 2014 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Misschien is het probleem dan dat je sowieso moeite hebt met alleen zijn.
Nee. Maar als het niet anders is, dan kun je beter happy alleen-zijn dan met een somber gezicht mijmeren hoe zielig je bent.quote:Op maandag 1 december 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Niemand wil toch alleen zijn tijdens Oud en Nieuw?
Nou, ik zou het toch ook wel heel vervelend vinden om alleen te zijn terwijl je wéét dat iedereen op dat moment lol aan het maken is. Het zou mij waarschijnlijk niet lukken om happy alleen te zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee. Maar als het niet anders is, dan kun je beter happy alleen-zijn dan met een somber gezicht mijmeren hoe zielig je bent.
Oud&Nieuw duurt nog een maand. Je vindt echt wel iets leuks.
Oh, absoluut. Maar soms heb je de keuze niet. Mocht dat zo uitpakken voor de TS, dan kan het helpen om er anders naar te kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:56 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Nou, ik zou het toch ook wel heel vervelend vinden om alleen te zijn terwijl je wéét dat iedereen op dat moment lol aan het maken is. Het zou mij waarschijnlijk niet lukken om happy alleen te zijn.
Preciesquote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef j95 het volgende:
Ik heb hier al drie uitnodigingen gezien, maar die negeer je. Doe eens gek!
als je in een hostel gaat zitten heb je altijd direct aanspraak en een groep mensen om mee uit te gaan... dat is het wonderlijke (en mooie) van hostels...quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Kan ook verlegenheid zijn. Niet iedereen nodigt zichzelf zomaar uit / dringt zich ergens op.quote:Op zondag 21 december 2014 10:19 schreef graspolder11 het volgende:
Probleem ligt vaak bij je zelf. Of je bent moeilijk of niet gezellig. Als je wat relaxter bent en jezelf gewoon uitnodigt ipv te wachten op andere gaat t vanzelf. Genoeg te doen (woon ook in Utrecht).. Of zoek een vriendin...
Dat lijkt me nou niks in je eentje. Wat doe je, random mensen aanspreken?quote:Op zondag 21 december 2014 11:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Kom naar kickoff 2015 in Mijdrecht. Ik ga wss ook alleen.
dansen?quote:Op zondag 21 december 2014 13:04 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks in je eentje. Wat doe je, random mensen aanspreken?
Maar dat je naar zo'n feest gaat terwijl er geen enkele van je vrienden heengaat... wat is daar nou aan?quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou als de dansvloer helemaal leeg is zou ik even wachten.
Kan leuk zijn hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Maar dat je naar zo'n feest gaat terwijl er geen enkele van je vrienden heengaat... wat is daar nou aan?
tja ik ga ook zelden alleen uit hoor... maar ik ben ook wel eens een half jaartje wezen reizen, alleen, en dan had ik ook zo mensen gevonden om mee uit te gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Maar dat je naar zo'n feest gaat terwijl er geen enkele van je vrienden heengaat... wat is daar nou aan?
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 13:04 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks in je eentje. Wat doe je, random mensen aanspreken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |