als je in een hostel gaat zitten heb je altijd direct aanspraak en een groep mensen om mee uit te gaan... dat is het wonderlijke (en mooie) van hostels...quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Alleen verplaats ik dan het probleem naar een andere locatie. Het is niet zo dat ik dan opeens wel mensen om me heen heb.
Kan ook verlegenheid zijn. Niet iedereen nodigt zichzelf zomaar uit / dringt zich ergens op.quote:Op zondag 21 december 2014 10:19 schreef graspolder11 het volgende:
Probleem ligt vaak bij je zelf. Of je bent moeilijk of niet gezellig. Als je wat relaxter bent en jezelf gewoon uitnodigt ipv te wachten op andere gaat t vanzelf. Genoeg te doen (woon ook in Utrecht).. Of zoek een vriendin...
Dat lijkt me nou niks in je eentje. Wat doe je, random mensen aanspreken?quote:Op zondag 21 december 2014 11:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Kom naar kickoff 2015 in Mijdrecht. Ik ga wss ook alleen.
dansen?quote:Op zondag 21 december 2014 13:04 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks in je eentje. Wat doe je, random mensen aanspreken?
Maar dat je naar zo'n feest gaat terwijl er geen enkele van je vrienden heengaat... wat is daar nou aan?quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou als de dansvloer helemaal leeg is zou ik even wachten.
Kan leuk zijn hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Maar dat je naar zo'n feest gaat terwijl er geen enkele van je vrienden heengaat... wat is daar nou aan?
tja ik ga ook zelden alleen uit hoor... maar ik ben ook wel eens een half jaartje wezen reizen, alleen, en dan had ik ook zo mensen gevonden om mee uit te gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Maar dat je naar zo'n feest gaat terwijl er geen enkele van je vrienden heengaat... wat is daar nou aan?
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 13:04 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks in je eentje. Wat doe je, random mensen aanspreken?
quote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef ulap het volgende:
Ik begin me nu wel zorgen te maken. Met nog drie dagen te gaan heb ik nog steeds niks...
quote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef j95 het volgende:
Ik heb hier al drie uitnodigingen gezien, maar die negeer je. Doe eens gek!
Ik heb nog nooit wanneer ik met een meisje stond te praten de vraag gehoord ''waar zijn je vrienden, dat vind ik namelijk belangrijk'...quote:Op woensdag 24 december 2014 06:17 schreef Papiervis het volgende:
Hoezo zou je geen persoonlijkheid hebben als je liever met vrienden uitgaat dan alleen?
En die meiden maakt dat wel uit, want vriendloos zijn is nou eenmaal niet aantrekkelijk.
Natuurlijk zal dat niet zo letterlijk gezegd worden. Maar onvermijdelijk komt de vraag "Met wie ben je hier?" en als je dan antwoordt "Niemand, ik ben hier in m'n eentje..." dat komt toch wel wat apart over.quote:Op maandag 29 december 2014 00:37 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wanneer ik met een meisje stond te praten de vraag gehoord ''waar zijn je vrienden, dat vind ik namelijk belangrijk'...
Dan antwoordt je toch gewoon "Ik was hier met 2 maten, maar zou niet meer weten waar ze gebleven zijn."quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Natuurlijk zal dat niet zo letterlijk gezegd worden. Maar onvermijdelijk komt de vraag "Met wie ben je hier?" en als je dan antwoordt "Niemand, ik ben hier in m'n eentje..." dat komt toch wel wat apart over.
Dat ga je toch ook niet zeggen, als je onzeker bent ga je dat toch ook niet lopen verkondigen..quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Natuurlijk zal dat niet zo letterlijk gezegd worden. Maar onvermijdelijk komt de vraag "Met wie ben je hier?" en als je dan antwoordt "Niemand, ik ben hier in m'n eentje..." dat komt toch wel wat apart over.
Spreek dan ook andere mensen aan hey, het is toch niet alsof alles je op een gouden dienblad moet worden geserveerd, doe er zelf wat moeite voor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef ulap het volgende:
[..]
Alleen verplaats ik dan het probleem naar een andere locatie. Het is niet zo dat ik dan opeens wel mensen om me heen heb.
blijf maar gewoon thuis, is beter.quote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef ulap het volgende:
Ik begin me nu wel zorgen te maken. Met nog drie dagen te gaan heb ik nog steeds niks...
quote:Op maandag 29 december 2014 09:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
blijf maar gewoon thuis, is beter.
je hebt dan ook alle tips en adviezen uit dit topic genegeerd. ik snap wel waarom je alleen bent, sukkel.quote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef ulap het volgende:
De tips en adviezen komen neer op alleen op stap gaan, of met vreemden afspreken via internet. Is het zo raar dat ik dat allebei niet als goede opties zie?quote:Op maandag 29 december 2014 10:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je hebt dan ook alle tips en adviezen uit dit topic genegeerd. ik snap wel waarom je alleen bent, sukkel.
Er zijn ook geen andere opties. Je vrienden kunnen immers niet.quote:Op maandag 29 december 2014 11:36 schreef ulap het volgende:
[..]
De tips en adviezen komen neer op alleen op stap gaan, of met vreemden afspreken via internet. Is het zo raar dat ik dat allebei niet als goede opties zie?
Dit dus. Je zit alleen maar te brallen op dit forum dat je alleen bent en het wel heel dichtbij komt.. Vind je het gek als je niks onderneemtquote:Op maandag 29 december 2014 10:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je hebt dan ook alle tips en adviezen uit dit topic genegeerd. ik snap wel waarom je alleen bent, sukkel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |