Een horeca-uitzendbureau bedoel je? Ik heb me wel eens ingeschreven maar ik kom niet aan de bak. Het lijkt me dat ze op zo'n drukke avond vooral mensen met voldoende ervaring zoeken.quote:Op maandag 10 november 2014 11:20 schreef James_R het volgende:
Meld je aan voor zo' organisatie die barpersoneel verhuren voor dat soort evenementen. Is lekker makkelijk (wordt vaak met munten gewerkt), dubbel betaald, en super gezellig. Je leert er misschien nog eens iemand kennen, en ook al heb je de verdiensten misschien niet nodig, het is altijd mooi meegenomen.
Of het echt een horeca uitzendbureau is weet ik niet, maar ik ken een paar gasten die alleen op bepaalde evenementen (koninginnedag, oud en nieuw, WK wedstrijden) achter de bar staan, dus op grote evenementen wanneer veel mensen juist niet willen werken.quote:Op maandag 10 november 2014 13:33 schreef ulap het volgende:
[..]
Een horeca-uitzendbureau bedoel je? Ik heb me wel eens ingeschreven maar ik kom niet aan de bak. Het lijkt me dat ze op zo'n drukke avond vooral mensen met voldoende ervaring zoeken.
Door wel wat te ondernemen. Je geeft niet alleen je probleem aan, maar ook eigenlijk al de oplossing.quote:Op maandag 10 november 2014 02:33 schreef ulap het volgende:
[knip]
Als ik niks onderneem ben ik straks alleen met oud & nieuw, maar hoe pak ik dit dan aan?
Nee, dat niet.quote:Op maandag 10 november 2014 17:14 schreef James_R het volgende:
[..]
Of het echt een horeca uitzendbureau is weet ik niet, maar ik ken een paar gasten die alleen op bepaalde evenementen (koninginnedag, oud en nieuw, WK wedstrijden) achter de bar staan, dus op grote evenementen wanneer veel mensen juist niet willen werken.
Ervaring is misschien wel belangrijk soms, maar je hebt toch wel eens bij je voetbalclub of weet ik het wat voor vereniging ooit een keer bardienst gehad?
Ik sla de optie niet over, maar een paar vrienden hebben al vaststaande plannen, en anderen lijken andere plannen te willen maken. Ik heb ze dus wel gevraagd en voorgesteld om samen iets te doen, maar ze houden een slag om de arm.quote:De optie die me eerst te binnen schoot was met bekenden van je meegaan. Maar aangezien je die optie zelf al overslaat, zal dat wel niet mogelijk zijn.
In mijn geval is dat de stad, en daar kom je nergens binnen zonder kaartje. En in de drukte is er lang niet altijd een garantie dat je bekenden tegenkomt.quote:Je kunt ook gewoon een lekkere film opzetten 's avonds, paar biertjes drinken, om 12 uur een uurtje over straat gaan lopen (vuurwerk kijken), random mensen aanspreken.
Of gewoon een paar pilsjes achterover slaan, en gewoon in je eentje naar het dichtstbijzijnde dorpsfeest gaan, waar je ongetwijfeld toch wel wat mensen kent van vroeger ofzo?
Dr. Phil door de bocht hierquote:Op maandag 10 november 2014 02:41 schreef pionnetje het volgende:
ik ben al 12 jaar alleen met oud een nieuw, ook al 12 jaar niet geneukt!
je went eraan,.. je moet gewoon je verlies accepteren, en er vrede mee hebben dat je een droevig figuur bent,,,,hoe eerder hoe beter,.. heb je er eenmaal vrede mee? dan doet het veel minder zeer!
Zo simpel is het inderdaad. Wij kunnen wel met allerlei ideeën aan komen, maar TS moet het vooral zelf willen en doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 04:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Dr. Phil door de bocht hier![]()
TS moet zelf wat ondernemen, als de berg niet naar Mozes komt moet Mozes maar naar de berg.
Dat weet ik, ik vraag me alleen af wát ik dan zou kunnen ondernemen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 04:55 schreef TLC het volgende:
TS moet zelf wat ondernemen, als de berg niet naar Mozes komt moet Mozes maar naar de berg.
Ik had ook al een Déjà vu momentje, kwam me zo bekend voor!quote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef Melleyn het volgende:
FEE / Alleen met Oud en Nieuw, of zijn er nog opties?
Déjà vu
Je woont dus in een stad, genoeg aanbod lijkt me.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:39 schreef ulap het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik vraag me alleen af wát ik dan zou kunnen ondernemen.
Er zijn wat mij betreft twee opties:
- Degenen die nog geen plannen hebben / willen maken, toch overhalen om iets met mij te doen.
- Iets zoeken waar je ook makkelijk in je eentje naar toe kan gaan.
Maar wat en hoe? Iemand suggesties?
Er zijn groepen inderdaad. Maar die zijn daar toch om met elkaar de jaarwisseling te vieren? Kan me niet voorstellen dat die er allemaal voor open staan dat een onbekend iemand zich bij hen aansluit.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef Zwiggelbigje het volgende:
Je zegt dat je niet alleen een kaartje wilt kopen om alleen naar oud en nieuw feest te gaan ergens zonder je vrienden.
Ik zou gewoon alleen gaan. Waarom? Je kunt echt een waanzinnige avond hebben. Vrienden vrienden.. Er zijn daar ZOVEEEEL GROEPEN. En je kunt makkelijk nieuwe mensen daar leren kennen waar je een deel van de avond bij blijft.
Wees gewoon eens brutaal en vraag of je mee mag? Misschien hebben ze je er wel niet in betrokken om een stomme simpele reden ("hij gaat toch niet mee..").quote:Op zondag 16 november 2014 15:23 schreef ulap het volgende:
[..]
Er zijn groepen inderdaad. Maar die zijn daar toch om met elkaar de jaarwisseling te vieren? Kan me niet voorstellen dat die er allemaal voor open staan dat een onbekend iemand zich bij hen aansluit.
Kijk, veel van mijn eigen vrienden hebben al met elkaar plannen hebben gemaakt zonder mij daarin te betrekken. Dan zie ik niet waarom een groep onbekenden mij er wel bij zou willen betrekken.
Ik heb het al aan een paar gevraagd.quote:Op zondag 16 november 2014 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Wees gewoon eens brutaal en vraag of je mee mag? Misschien hebben ze je er wel niet in betrokken om een stomme simpele reden ("hij gaat toch niet mee..").
En als je niet mee mag weet je ook meteen wat voor een soort 'vrienden' het zijn.
En wat is dan het probleem? Zo leer je weer nieuwe mensen kennen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:16 schreef ulap het volgende:
[..]
Ik heb het al aan een paar gevraagd.
Een aantal vrienden gaat met hun andere vriendengroepen wat doen (met mensen die ik nauwelijks ken). Sommigen daarvan in andere steden.
En dan heb je nog stelletjes die liever bij elkaar willen zijn. Dat snap ik natuurlijk ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |