quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 2-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Immers kan niet gemist worden op het middenveld...quote:Op maandag 10 november 2014 12:17 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom zetten we eigenlijk Immers niet gewoon in de spits?
Duurde anderhalf uur voor mn gevoel.quote:
Boėtius op rechts, Manu op links. Immers centraal met Toornstra er vlak achter. Clasie en El Ahmadi daar weer achter.quote:Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Immers kan niet gemist worden op het middenveld...![]()
Maar dan speel je alsnog zonder spits, want Immers jaagt alles en iedereen af. Misschien Manu spits (niet dat ik zo'n fan ben van Manu, maar je moet wat) en Boėtius op de flank?
Ik zou nog steeds met Toornstra op 10 en voorin Bilal/Manu - Te Vrede - Boetius spelen. Dan heb je nl wel een aanspeelpunt voorin, en tevens voorzetten vanaf de zijkant, maar hou je Te Vrede een beetje uit de wind wat betreft meevoetballenquote:Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan speel je alsnog zonder spits, want Immers jaagt alles en iedereen af. Misschien Manu spits (niet dat ik zo'n fan ben van Manu, maar je moet wat) en Boėtius op de flank?
Vilhena en Immers op 9&10 (positiewisselend) zou ook nog wel aardig kunnen zijn inderdaadquote:Op maandag 10 november 2014 12:38 schreef Lastpost het volgende:
Ik zou lekker Immers, Vilhena of Toornstra op de plek van Richards zetten. Beetje zoals Spanje het deed met Fabregas als valse spits destijds.
Richards brengt gewoon niet genoeg en velen zijn nu blij omdat ie af en toe een pass geeft en de bal bij zich weet te houden, dat kunnen onze andere jongens ook, maar die zijn completer, zelfs Lex.
Te Vrede is juist geen aanspeelpunt, daarom speelt Kazim, die houdt tenminste zo nu en dan nog een bal bij zich. Bij Te Vrede springt echt įlles van zijn voet.quote:Op maandag 10 november 2014 12:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds met Toornstra op 10 en voorin Bilal/Manu - Te Vrede - Boetius spelen. Dan heb je nl wel een aanspeelpunt voorin, en tevens voorzetten vanaf de zijkant, maar hou je Te Vrede een beetje uit de wind wat betreft meevoetballen
Zo dwingt Immers de tegenstander tot fouten en laat hij anderen scorenquote:Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
goede grapquote:Op maandag 10 november 2014 12:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds met Toornstra op 10 en voorin Bilal/Manu - Te Vrede - Boetius spelen. Dan heb je nl wel een aanspeelpunt voorin, en tevens voorzetten vanaf de zijkant, maar hou je Te Vrede een beetje uit de wind wat betreft meevoetballen
quote:Op maandag 10 november 2014 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Te Vrede is juist geen aanspeelpunt, daarom speelt Kazim, die houdt tenminste zo nu en dan nog een bal bij zich. Bij Te Vrede springt echt įlles van zijn voet.
Mijn idee daarbij is dat Toornstra het aanspeelpunt is, en er om Te Vrede heen gevoetbald wordt, steekballetjes van Toornstra naar de flanken-> voorzet -intikkertje / steekballetje op Te Vrede -> afronden.quote:
Houden het wel bij de spelers waar jullie trainer niet vanaf wil.quote:Op maandag 10 november 2014 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Willen jullie Siggy kopen? Jullie hebben de laatste tijd goede ervaringen met afdankertjes van Ajax
Je mist dan wel wat diepgang, denk dat dat de reden is dat Fredsj Manu opstelt, maar Immers in de spits kan haast niet minder zijn dan Kazimquote:Op maandag 10 november 2014 12:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Houden het wel bij de spelers waar jullie trainer niet vanaf wil.![]()
Dit lijkt me de best mogelijke opstelling, waarbij de voorste 4 spelers geregeld van positie wisselen en voldoende vrijheid krijgen.
[ afbeelding ]
Bedankt voor Vermeer. Maar de rest laat maar zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Willen jullie Siggy kopen? Jullie hebben de laatste tijd goede ervaringen met afdankertjes van Ajax
Te Vrede = niveau G-team.quote:Op maandag 10 november 2014 12:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Mijn idee daarbij is dat Toornstra het aanspeelpunt is, en er om Te Vrede heen gevoetbald wordt, steekballetjes van Toornstra naar de flanken-> voorzet -intikkertje / steekballetje op Te Vrede -> afronden.
die staat goed te keepen momenteel, het is wachten op zijn dipquote:Op maandag 10 november 2014 13:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bedankt voor Vermeer. Maar de rest laat maar zitten.
Vermeer met een dip is altijd nog beter dan Mulder. En je ziet wat vertrouwen met zo'n jongen doet.quote:Op maandag 10 november 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die staat goed te keepen momenteel, het is wachten op zijn dip
Zo'n dip waar Cillessen sinds het WK al in zit?quote:Op maandag 10 november 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die staat goed te keepen momenteel, het is wachten op zijn dip
Valt wel mee toch, is wel solide alleen de laatste 2 wedstrijden niet echt, penalty killer zal hij nooit wordenquote:Op maandag 10 november 2014 13:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zo'n dip waar Cillessen sinds het WK al in zit?
Afdankertjesquote:Op maandag 10 november 2014 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind dat ie regelmatig goede looplijnen heeft, waar hij de spitsenruimte goed ziet. Hij mag dan wel van een (erg) beperkt niveau zijn, maar als hij alleen maar tegen balletjes hoeft aan te lopen, en verder niet te veel hoeft te creėren en te combineren, denk ik dat ie nog wel aardig kan functioneren. Dan moet er alleen wel aanvoer zijn (echte buitenspelers) en moet de nr 10 wel als aanspeelpunt kunnen fungeren (lees geen Immers).quote:Op maandag 10 november 2014 13:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Te Vrede = niveau G-team.
Gaat dus niet werken.
Hij mocht gewoon weg hé... Maar inderdaad onwijs onhandig voor Ajax geen voorbehoud op te nemen over naar welke clubs ze hem liever NIET zagen gaan. Alleen maar mooi voor Vermeer dat hij nu weer staat te shinen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
AfdankertjesDaarom lag de boer bijna te janken
Dip?quote:Op maandag 10 november 2014 13:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zo'n dip waar Cillessen sinds het WK al in zit?
Hij lijkt niet over te lopen van zelfvertrouwen in ieder gevalquote:
Vermeer doet het nu gewoon goed hoor maar ik moet eerlijk zeggen dat ik blij was dat hij op een gegeven moment op de bank kwam, keek ik toch wat rustiger.quote:Op maandag 10 november 2014 13:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij lijkt niet over te lopen van zelfvertrouwen in ieder geval
En dat hebben wij, op een klein gedeelte na, nu met Vermeer. Vermeer is een grote rust t.o.v. Mulderquote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vermeer doet het nu gewoon goed hoor maar ik moet eerlijk zeggen dat ik blij was dat hij op een gegeven moment op de bank kwam, keek ik toch wat rustiger.
Ik vond Vermeer inderdaad ook nog wel regelmatig grabbelen in zijn Ajax-periode, en ik vond Cillessen vorig jaar heel erg solide keepen (de statistieken spraken ook erg in zijn voordeel, met iets van 87% van de schoten op doel die eindigde in saves). Maar qua huidige vorm (oppertunisme ten top natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vermeer doet het nu gewoon goed hoor maar ik moet eerlijk zeggen dat ik blij was dat hij op een gegeven moment op de bank kwam, keek ik toch wat rustiger.
Topaankoop kwam gisteren ook weer geweldig uit anders was het 1 vs 1.quote:Op maandag 10 november 2014 13:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dat hebben wij, op een klein gedeelte na, nu met Vermeer. Vermeer is een grote rust t.o.v. Mulder
als Zlatan komt zal je ook weinig gemor horen, clubliefde is voor de supporters niet voor de spelersquote:Op maandag 10 november 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Topaankoop kwam gisteren ook weer geweldig uit anders was het 1 vs 1.
Spelers lijken ook meer vertrouwen te hebben en passen rustig terug.
Wel grappig hoe snel zo'n jood accepted is as ie puik. speelt.
Het 'afscheid' van Mulder blijft nog steeds niet netjes (understatement) en liever een keeper van een andere club gehad, maar de prestaties van Vermeer zijn gewoon prima, daar kan je niet omheen. Maakt het niet een Feyenoorder, zoals Mulder wel is, maar door z'n prestaties is het wel makkelijker te accepteren jaquote:Op maandag 10 november 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij er bij Feyenoord gewoon 20-25 maakt. Met Manu en Toornstra(en Wilkshire en Nelom) krijg je voorzetten genoeg.quote:Op maandag 10 november 2014 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
gisteren weinig van gezienquote:Op maandag 10 november 2014 13:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij er bij Feyenoord gewoon 20-25 maakt. Met Manu en Toornstra(en Wilkshire en Nelom) krijg je voorzetten genoeg.
Ruilen voor Mitchell.quote:Op maandag 10 november 2014 13:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij er bij Feyenoord gewoon 20-25 maakt. Met Manu en Toornstra(en Wilkshire en Nelom) krijg je voorzetten genoeg.
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Vermeer gaat nog fouten genoeg maken dit seizoen dus geniet er maar van zolang het nog duurt.quote:Op maandag 10 november 2014 13:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was ook niet zo een voorstander, maar ja, hij heeft ons in 2 maanden tijd zeker al meer dan 6 punten opgeleverd. Iedereen die zich vol inzet en zich van grote meerwaarde toont wordt geaccepteerd.
Ik vind dat ie nog wel zo nu en dan te vaak uitkomt, ook op momenten dat er gewoon nog verdedigers bij de aanvallers lopen, en hij eigenlijk onnodig risico neemt, maar dat mag je geloof ik niet zeggen hier
Wauw een wedstrijd is het minder en gelijk klopt het niet.quote:
bedanktquote:Op maandag 10 november 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermeer gaat nog fouten genoeg maken dit seizoen dus geniet er maar van zolang het nog duurt.
Ik hoop maar dat dat 3-0 -> 3-1 fouten zijnquote:Op maandag 10 november 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermeer gaat nog fouten genoeg maken dit seizoen dus geniet er maar van zolang het nog duurt.
Hij mag dus pas fouten gaan maken na de winterstop, mits er dan een spits komtquote:Op maandag 10 november 2014 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat 3-0 -> 3-1 fouten zijn
En wie moet die 3 goals voor jullie gaan maken?quote:Op maandag 10 november 2014 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat 3-0 -> 3-1 fouten zijn
Vagner Love.quote:Op maandag 10 november 2014 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie moet die 3 goals voor jullie gaan maken?
Krek Bellemie, Driedetti, Dollar Dirk, Kramer, Dost, Kramaric, Vossen, Sigthorsson, [insert spits van RetRy] etc. etc.quote:
Babel, ELia, Lens, N'kufo, Bony, Ballotelli, #elke willekeurige andere neger in een voorhoedequote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Krek Bellemie, Driedetti, Dollar Dirk, Kramer, Dost, Kramaric, Vossen, Sigthorsson, [insert spits van RetRy] etc. etc.
Joh zijn eerste twee blunders in ons shirt, kan gebeuren. En die penalty's zijn niet ons grootste probleem, komt vanzelf wel bij hem. Als hij er eentje heeft tegengehouden dan is het 'hij heeft maar één keer een penalty gestopt' net als bij de tweede, derde etc. Wordt gewoon enorm groot gemaakt door de penalty's tegen Costa Rica en Argentiniėquote:Op maandag 10 november 2014 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze week alleen al 2 blunders.
En weer geen pingel gestopt.
Komt idd grotendeels door die wissel van V Gaalquote:Op maandag 10 november 2014 14:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Joh zijn eerste twee blunders in ons shirt, kan gebeuren. En die penalty's zijn niet ons grootste probleem, komt vanzelf wel bij hem. Als hij er eentje heeft tegengehouden dan is het 'hij heeft maar één keer een penalty gestopt' net als bij de tweede, derde etc. Wordt gewoon enorm groot gemaakt door de penalty's tegen Costa Rica en Argentiniė
Aardig wat ja, dacht een keer vijf penalty's op rij geen één benut waarvan een/twee naast/over geschoten. De rest was vrij slecht ingeschoten als ik het me goed herinner, maar tochquote:Op maandag 10 november 2014 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt idd grotendeels door die wissel van V Gaal
Heeft Kenneth veel pingels gestopt bij jullie eigenlijk?
relatief veel al blijft dat ook misschien ten onrechte hangen, zullen wel stats van zijnquote:Op maandag 10 november 2014 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt idd grotendeels door die wissel van V Gaal
Heeft Kenneth veel pingels gestopt bij jullie eigenlijk?
Het sloeg gewoon nergens op. Vitesse ging op in vlammen en een adelaar herrees?quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef Haringkop het volgende:
Duurde anderhalf uur voor mn gevoel.
Ze willen GAE supporter worden ofzo?quote:Op maandag 10 november 2014 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Het sloeg gewoon nergens op. Vitesse ging op in vlammen en een adelaar herrees?
Doet het niet onaardig bij Shandong, gisteren nog de Chinese beker gewonnen dankzij drie doelpunten van Vagner Love.quote:
Verdient zijn geld ook wat makkelijkerquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doet het niet onaardig bij Shandong, gisteren nog de Chinese beker gewonnen dankzij drie doelpunten van Vagner Love.Is wel een echte spits voor in de 16, daarbuiten niet zoveel waard. Is wel goed in de bal ontvangen en bij zich houden zodat aansluiting kan plaatsvinden. En scoort makkelijker dan Kazim.
quote:Normaal gesproken moet Feyenoord het in januari doen zonder Karim El Ahmadi, die dan met Marokko deelneemt aan de Afrika Cup. Het is echter nog maar de vraag of dat wel doorgaat. Marokko trok zich afgelopen weekend terug als organisator van het toernooi, vanwege de vrees voor uitbreiding van de ebolacrisis. El Ahmadi meldt zich maandag gewoon voor de oefeninterlands tegen Benin en Zimbabwe.
"We krijgen deze week nog uitleg", aldus El Ahmadi in het Algemeen Dagblad. "We zijn gewoon opgeroepen voor de oefeninterlands. Maar of wij januari 2015 meedoen aan het toernooi is nu een groot vraagteken. Misschien zijn wij niet eens meer geplaatst." Sterker nog, Marokko - dat logischerwijs geen kwalificatietoernooi hoefde te spelen - dreigt zelfs voor langere tijd uitgesloten te worden.
De Afrikaanse voetbalbond zou inmiddels zeven andere landen hebben benaderd om het toernooi te organiseren, maar Zuid-Afrika en Tunesiė hebben in elk geval al 'nee' gezegd. "Ik snap wel dat er zorgen zijn. De Afrika Cup trekt veel supporters, ook uit landen waar de ziekte helaas flink heeft toegeslagen. Dat is wel iets om over na te denken", aldus El Ahmadi.
Voor Feyenoord kan het bericht uit Afrika goed uitpakken. Het toernooi vindt plaats van 17 januari tot 8 februari en in die periode speelt Feyenoord tegen FC Twente, Ajax, ADO Den Haag, sc Heerenveen en SC Cambuur. El Ahmadi heeft zich sinds zijn terugkeer in De Kuip razendsnel ontwikkeld tot één van de dragende krachten.
Ja.quote:Op maandag 10 november 2014 16:35 schreef Thunder0x het volgende:
Hoi,
Kan je met een kaartje voor Z1 ook op Z4 terecht?
Je kunt voorlangs lopen sowieso.quote:Op maandag 10 november 2014 16:56 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Zeker weten?zou lullig zijn namelijk als een of andere nerd steward gaat lopen janken
Ah! Je kunt van Z1 naar Z4 lopen gewoon dus? voorlangs.. geen scheiding oid? Heb er nooit gezeten namelijkquote:
Nee geen scheiding, via het gehandicapten stukkie.quote:Op maandag 10 november 2014 17:01 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ah! Je kunt van Z1 naar Z4 lopen gewoon dus? voorlangs.. geen scheiding oid? Heb er nooit gezeten namelijk
Je zit er ook niet.quote:Op maandag 10 november 2014 17:01 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ah! Je kunt van Z1 naar Z4 lopen gewoon dus? voorlangs.. geen scheiding oid? Heb er nooit gezeten namelijk
Dat ze niet moeilijk doen bij jullie die stewards. In de ArenA wordt alles grondig gecontroleerd als je ergens anders wilt gaan zitten dan in je eigen vak. Niks gratis doorlopen of langslopen.quote:Op maandag 10 november 2014 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Nee geen scheiding, via het gehandicapten stukkie.
Nuff said.quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ze niet moeilijk doen bij jullie die stewards. In de ArenA wordt alles grondig gecontroleerd als je ergens anders wilt gaan zitten dan in je eigen vak. Niks gratis doorlopen of langslopen.
Haha, straks ga je me zeker ook nog zeggen dat je in de arena niet mag roken en netjes op je stoel moet zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ze niet moeilijk doen bij jullie die stewards. In de ArenA wordt alles grondig gecontroleerd als je ergens anders wilt gaan zitten dan in je eigen vak. Niks gratis doorlopen of langslopen.
Wij zijn dan ook de gekste!quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Komt mede door het feit dat je bij jullie allemaal een vaste stoel hebt.quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat verbaast me. Er is toch altijd plek genoeg?quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Pak van mn hartquote:Op maandag 10 november 2014 21:43 schreef Caland het volgende:
Krabbendam: 'Ze zijn op de achtergrond met Kramer bezig' http://www.fr12.nl/nieuws(...)rgrond-met-kram.html
Kramer komt dus niet, gelukkig.
Is Kramer een neus dan? Ja, ik zie je PI, maar toch, het slaat nergens op wat je postquote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef Henrys het volgende:
Zelfde mensen die tegen de komst van Vermeer waren zijn nu tegen de komst van Kramer
Kazim zorgt wel voor voetbal in de ploeg toen hij gewisseld werd zakte het ver terug.quote:Op maandag 10 november 2014 23:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Laat maar gewoon wel komen, iets ander kan op dit moment niet. Kazim in de winterstop gewoon terugsturen.
Ik vind dat hij er geen kut van kan. Staat heel ongemakkelijk tegen een verdediger aan te duwen en te trekken, neemt hoge ballen aan met de hand, wint amper kopduels en raakt ballen kwijt op gevaarlijke plekken. Daarnaast scoort hij niet en houdt hij zich vooral bezig met randzaken in een wedstrijd.quote:Op maandag 10 november 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Kazim zorgt wel voor voetbal in de ploeg toen hij gewisseld werd zakte het ver terug.
Kramer speelt voor het eerst sinds 8 jaar 5 wedstrijden leuk en moet meteen maar aanvalsleider van Feyenoord worden?quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er geen kut van kan. Staat heel ongemakkelijk tegen een verdediger aan te duwen en te trekken, neemt hoge ballen aan met de hand, wint amper kopduels en raakt ballen kwijt op gevaarlijke plekken. Daarnaast scoort hij niet en houdt hij zich vooral bezig met randzaken in een wedstrijd.
Pelle en Toornstra zijn ook laat doorgebroken. El Ahmadi ook en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Zo raar is het niet dat een spits op latere leeftijd pas doorbreekt. In de JL scoorde hij ook al aan de lopende band en hij doet het nu met gemak in de eredivisie. En als we zelf nou Aguero in de spits hebben staan dan heb je een punt maar we hebben Kazim en Te Vrede die nog minder meters maak dan ik naar mijn koelkast tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 10 november 2014 23:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kramer speelt voor het eerst sinds 8 jaar 5 wedstrijden leuk en moet meteen maar aanvalsleider van Feyenoord worden?
Dat aan de lopende band scoren in de JL.. Nou.. Uh.. 1 seizoen 22 goals, daarvoor niet meer dan 7. Kazim en Te Vrede voldoen niet (vooral Te Vrede is om te janken), maar ik zie het niet zitten in Kramer. Zie het overigens nog steeds niet zitten in Manu hoor, die zie je de laatste weken weer terugzakken naar z'n gebruikelijke, matige niveau.quote:Op maandag 10 november 2014 23:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Pelle en Toornstra zijn ook laat doorgebroken. El Ahmadi ook en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Zo raar is het niet dat een spits op latere leeftijd pas doorbreekt. In de JL scoorde hij ook al aan de lopende band en hij doet het nu met gemak in de eredivisie. En als we zelf nou Aguero in de spits hebben staan dan heb je een punt maar we hebben Kazim en Te Vrede die nog minder meters maak dan ik naar mijn koelkast tijdens de wedstrijd
Ja, de gok maar wagen. Het gebrek aan scorend vermogen momenteel gaat enorm opbreken. Of anders alsnog Achabar een kans geven, maar dat zie ik niet gebeuren, helaas.quote:Op maandag 10 november 2014 23:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kramer speelt voor het eerst sinds 8 jaar 5 wedstrijden leuk en moet meteen maar aanvalsleider van Feyenoord worden?
Dat is omdat te Vrede van hoofdklasse niveau is.quote:Op maandag 10 november 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Kazim zorgt wel voor voetbal in de ploeg toen hij gewisseld werd zakte het ver terug.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo'n speler halen is en blijft altijd een gok. Eigenlijk heeft Kramer eerst nog een tussenstap nodig, waar hij het ook laat zien. Beetje een Toornstra traject.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:13 schreef Slobeend het volgende:
[..], 12 wedstrijden. Topscorer van de eredivisie zijn bij een club als ADO is niet niks, hij maakt gewoon een goede indruk, goal van het weekend was ook weer niks mis mee. Twijfel nog wel of hij echt voor Feyenoord geschikt is, maar begrijp dat duidelijke afserveren van hem niet, op basis waarvan dan?
Bulykin, Alves, Vleminckx, Finnbogason (miss wat vroeg, maar toch); allemaal spitsen die het bij kleine clubs leuk deden, maar stap hoger absoluut niet aan konden. Op basis waarvan kan Kramer het wel aan? Hij is in vorm, alles lukt en dat is heel leuk voor hem. Maar itt Pellč is Kramer nooit een heel groot talent geweest waar het eindelijk eens eruit komt. Leuke voetballer, vast wel, maar niet van het niveau wat Feyenoord moet nastrevenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:13 schreef Slobeend het volgende:
[..], 12 wedstrijden. Topscorer van de eredivisie zijn bij een club als ADO is niet niks, hij maakt gewoon een goede indruk, goal van het weekend was ook weer niks mis mee. Twijfel nog wel of hij echt voor Feyenoord geschikt is, maar begrijp dat duidelijke afserveren van hem niet, op basis waarvan dan?
Je bent toch niet zo dom dat je denkt dat die nu weg mag voor minder dan 6 miljoen? Of ben je echt zo dom? Kan haast niet.quote:
2.5M max. Het is Kramer. Enige reden dat ADO nee zou zeggen tegen 2,5M is vanwege eventuele degradatie. Verder zou het handjes dichtknijpen voor ze zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo dom dat je denkt dat die nu weg mag voor minder dan 6 miljoen? Of ben je echt zo dom? Kan haast niet.
Daar hebben we het niet over.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
2.5M max. Het is Kramer. Enige reden dat ADO nee zou zeggen tegen 2,5M is vanwege eventuele degradatie. Verder zou het handjes dichtknijpen voor ze zijn.
Het contract van Kramaric loopt af in juni, lijkt me sterk dat ze daar nog 6 miljoen voor kunnen vangen. De kans is wel groot dat ie voor de neus van Feyenoord wordt weggekaapt door een Bundesliga of Serie A club.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar hebben we het niet over.
De club heeft een optie om dat contract 2(!) jaar te verlengen, dus feitelijk ligt ie tot zomer 2017 vastquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het contract van Kramaric loopt af in juni, lijkt me sterk dat ze daar nog 6 miljoen voor kunnen vangen. De kans is wel groot dat ie voor de neus van Feyenoord wordt weggekaapt door een Bundesliga of Serie A club.
Wat waren de statistieken van Pelle voordat hij naar Feyenoord kwam?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
Voor de mensen die pro Kramer zijn kijk even naar zijn statistieken er zijn hele seizoenen voorbij gegaan dat hij geen drol raakte.
Leuk dat hij er nu 12 scoort maar zegt geen fuck natuurlijk.
Hij heeft zeg maar 120 wedstrijden gespeeld en daarin 50 () x gescoord.
2,5 miljoen voor Kramer is gestoord. Gestoorder dan die miljoenen voor Bilal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
2.5M max. Het is Kramer. Enige reden dat ADO nee zou zeggen tegen 2,5M is vanwege eventuele degradatie. Verder zou het handjes dichtknijpen voor ze zijn.
Man, zo simpel weer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:13 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |