quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 2-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Immers kan niet gemist worden op het middenveld...quote:Op maandag 10 november 2014 12:17 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom zetten we eigenlijk Immers niet gewoon in de spits?
Duurde anderhalf uur voor mn gevoel.quote:
Boëtius op rechts, Manu op links. Immers centraal met Toornstra er vlak achter. Clasie en El Ahmadi daar weer achter.quote:Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Immers kan niet gemist worden op het middenveld...![]()
Maar dan speel je alsnog zonder spits, want Immers jaagt alles en iedereen af. Misschien Manu spits (niet dat ik zo'n fan ben van Manu, maar je moet wat) en Boëtius op de flank?
Ik zou nog steeds met Toornstra op 10 en voorin Bilal/Manu - Te Vrede - Boetius spelen. Dan heb je nl wel een aanspeelpunt voorin, en tevens voorzetten vanaf de zijkant, maar hou je Te Vrede een beetje uit de wind wat betreft meevoetballenquote:Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan speel je alsnog zonder spits, want Immers jaagt alles en iedereen af. Misschien Manu spits (niet dat ik zo'n fan ben van Manu, maar je moet wat) en Boëtius op de flank?
Vilhena en Immers op 9&10 (positiewisselend) zou ook nog wel aardig kunnen zijn inderdaadquote:Op maandag 10 november 2014 12:38 schreef Lastpost het volgende:
Ik zou lekker Immers, Vilhena of Toornstra op de plek van Richards zetten. Beetje zoals Spanje het deed met Fabregas als valse spits destijds.
Richards brengt gewoon niet genoeg en velen zijn nu blij omdat ie af en toe een pass geeft en de bal bij zich weet te houden, dat kunnen onze andere jongens ook, maar die zijn completer, zelfs Lex.
Te Vrede is juist geen aanspeelpunt, daarom speelt Kazim, die houdt tenminste zo nu en dan nog een bal bij zich. Bij Te Vrede springt echt álles van zijn voet.quote:Op maandag 10 november 2014 12:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds met Toornstra op 10 en voorin Bilal/Manu - Te Vrede - Boetius spelen. Dan heb je nl wel een aanspeelpunt voorin, en tevens voorzetten vanaf de zijkant, maar hou je Te Vrede een beetje uit de wind wat betreft meevoetballen
Zo dwingt Immers de tegenstander tot fouten en laat hij anderen scorenquote:Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
goede grapquote:Op maandag 10 november 2014 12:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds met Toornstra op 10 en voorin Bilal/Manu - Te Vrede - Boetius spelen. Dan heb je nl wel een aanspeelpunt voorin, en tevens voorzetten vanaf de zijkant, maar hou je Te Vrede een beetje uit de wind wat betreft meevoetballen
quote:Op maandag 10 november 2014 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Te Vrede is juist geen aanspeelpunt, daarom speelt Kazim, die houdt tenminste zo nu en dan nog een bal bij zich. Bij Te Vrede springt echt álles van zijn voet.
Mijn idee daarbij is dat Toornstra het aanspeelpunt is, en er om Te Vrede heen gevoetbald wordt, steekballetjes van Toornstra naar de flanken-> voorzet -intikkertje / steekballetje op Te Vrede -> afronden.quote:
Houden het wel bij de spelers waar jullie trainer niet vanaf wil.quote:Op maandag 10 november 2014 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Willen jullie Siggy kopen? Jullie hebben de laatste tijd goede ervaringen met afdankertjes van Ajax
Je mist dan wel wat diepgang, denk dat dat de reden is dat Fredsj Manu opstelt, maar Immers in de spits kan haast niet minder zijn dan Kazimquote:Op maandag 10 november 2014 12:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Houden het wel bij de spelers waar jullie trainer niet vanaf wil.![]()
Dit lijkt me de best mogelijke opstelling, waarbij de voorste 4 spelers geregeld van positie wisselen en voldoende vrijheid krijgen.
[ afbeelding ]
Bedankt voor Vermeer. Maar de rest laat maar zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Willen jullie Siggy kopen? Jullie hebben de laatste tijd goede ervaringen met afdankertjes van Ajax
Te Vrede = niveau G-team.quote:Op maandag 10 november 2014 12:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Mijn idee daarbij is dat Toornstra het aanspeelpunt is, en er om Te Vrede heen gevoetbald wordt, steekballetjes van Toornstra naar de flanken-> voorzet -intikkertje / steekballetje op Te Vrede -> afronden.
die staat goed te keepen momenteel, het is wachten op zijn dipquote:Op maandag 10 november 2014 13:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bedankt voor Vermeer. Maar de rest laat maar zitten.
Vermeer met een dip is altijd nog beter dan Mulder. En je ziet wat vertrouwen met zo'n jongen doet.quote:Op maandag 10 november 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die staat goed te keepen momenteel, het is wachten op zijn dip
Zo'n dip waar Cillessen sinds het WK al in zit?quote:Op maandag 10 november 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die staat goed te keepen momenteel, het is wachten op zijn dip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |