Ik heb gesolliciteerd op de functie crewlid. In de mail stond wel dat ik mijn ID/paspoort mee moest nemen, dus ik hoop dat ik meteen wordt aangenomen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:10 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
op welke functie heb je gesolliciteerd?
Voor crewlid e.d. kan je het gewoon zien als een sollicitatiegesprek, lijkt me.
Voor management neem ik aan dat het een soort voorgesprek is.
Het ligt er natuurlijk aan hoe jij overkomt in het gesprek en of je de competenties hebt/kan ontwikkelen die je nodig hebt voor de functie.
Bij ons draaide een host gewoon mee als countermedewerker, maar was dat ook degene die voor de uitstraling van het restaurant zorgde, dus bijv. kerstmis/paas/zomerdecoratie, maar bijv. zich ook verdiepte in hoe een bepaalde actie vanuit de mac verwacht werd. Daarnaast was ze het eerste aanspreekpunt als de manager druk was, en nam ze bijv lastige klanten ook over. En tot slot natuurlijk de kinderfeestjesquote:Op maandag 11 mei 2015 18:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de feitelijke werkzaamheden zijn van een host?
staat die bv. in minder drukke tijden ook in de keuken?
Dankjewel voor je reactie.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij ons draaide een host gewoon mee als countermedewerker, maar was dat ook degene die voor de uitstraling van het restaurant zorgde, dus bijv. kerstmis/paas/zomerdecoratie, maar bijv. zich ook verdiepte in hoe een bepaalde actie vanuit de mac verwacht werd. Daarnaast was ze het eerste aanspreekpunt als de manager druk was, en nam ze bijv lastige klanten ook over. En tot slot natuurlijk de kinderfeestjes![]()
Ik denk dat bij ons, als je uitgaat van een vijfdagige werkweek, dat ze één dag in de week kwijt was aan hostess taken, en de rest gewoon counter of drive stond.
Ik heb je een bericht teruggestuurdquote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie.
Hoe zit dit in de weekenden, gezien het feit dat het dan toch wel drukker is?
weet je ook hoelang het host opleidingsprogramma duurt en eruit ziet?
Meer info is gewenst![]()
Nee het moet een lichtbruine broek zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:42 schreef wihehin het volgende:
Wat voor kleding moet je eigenlijk aandoen naar je sollicitatie-/kennismakingsgesprek (als crewlid)? Ik ga er vanuit dat een nette blouse en donkerblauwe broek voldoende is?
Voor hun part kom je in een vuilniszak, aangenomen wordt je toch welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:42 schreef wihehin het volgende:
Wat voor kleding moet je eigenlijk aandoen naar je sollicitatie-/kennismakingsgesprek (als crewlid)? Ik ga er vanuit dat een nette blouse en donkerblauwe broek voldoende is?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Voor hun part kom je in een vuilniszak, aangenomen wordt je toch wel
Tis wel zo. Kan je wel doen alsof het niet zo is, maar elke klootviool nemen ze daar aan.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tis wel zo. Kan je wel doen alsof het niet zo is, maar elke klootviool nemen ze daar aan.
hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 09:11 schreef ChildishGambino het volgende:
hallo ik heb morgen mijn 1e werkdag bij de mac, maar wat kan ik ongeveer verwachten?
en hoelang duurt het?
alvast bedankt
16 en nee die krijg ik morgen dan denk ikquote:Op zondag 7 juni 2015 09:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?
en je hebt toch gewoon een rooster gekregen?
kleding enz. krijg jequote:Op zondag 7 juni 2015 09:17 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
16 en nee die krijg ik morgen dan denk ik
ik heb ook nog geen kleding, maar hoe zit dat trouwens
wanneer krijg je dat en moet je dat zelf betalen of krijg je het gewoon?
supermarkten zijn savonds en op zondag gesloten hier..en ik heb gehoord van verschillende mensen dat de mac hier beter betaalt dan de meeste mc donalds, maar eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 7 juni 2015 09:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
kleding enz. krijg je
schoenen worden ingehouden op je salaris
en met 16 krijg je vooral de makkelijkere taken (denk schoonmaak/friet/kassa)
maar je kan beter in een supermarkt werken met die leeftijd, verdien je denk ik beter.
ja als je nachtdiensten werkt en veel ingepland kan worden krijg je zat toeslagen ja. Maar met 16 mag je dat allemaal niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:26 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
supermarkten zijn savonds en op zondag gesloten hier..en ik heb gehoord van verschillende mensen dat de mac hier beter betaalt dan de meeste mc donalds, maar eerst zien dan geloven
je mag tot 11 uur werkenquote:Op zondag 7 juni 2015 09:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja als je nachtdiensten werkt en veel ingepland kan worden krijg je zat toeslagen ja. Maar met 16 mag je dat allemaal niet.
denk het niet voor jou tien anderen hequote:Op zondag 7 juni 2015 11:06 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
je mag tot 11 uur werken
de supermarkten hier in de buurt sluiten al om 6 uur
weet je of je reiskostenvergoeding krijgt trouwens?
haha had gekundquote:
uhm.. volgens mij is dat verschillend je hebt namelijk restaurants van mcdonalds nederland en franchise houders. Waar ik zat mocht je alleen een mcmenu met 50% korting.. Maar ik weet ook dat er een pas hoorde te zijn.. maar dat hoor je allemaal wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:18 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
haha had gekund
en hoe zit het met je korting?
mag je die alleen uitgeven aan de restaurant waar je werkt tijdens het werken, of ook wanneer je niet werkt? of bijv in een andere mc donalds restaurant?
hmm okee bedankt voor je antwoordenquote:Op zondag 7 juni 2015 11:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij is dat verschillend je hebt namelijk restaurants van mcdonalds nederland en franchise houders. Waar ik zat mocht je alleen een mcmenu met 50% korting.. Maar ik weet ook dat er een pas hoorde te zijn.. maar dat hoor je allemaal wel.
Zou niet weten wat dat inhoudt. Kon toen direct aan de slag. Betreft bankpas, volgens mij is dat een standaard mail.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:19 schreef Kuvira het volgende:
Hey,
Woensdag heb ik mijn orientatiedag bij de McDonalds en ik vroeg me af wat dat precies inhoudt?
En waarom moet ik weer mijn bankpas meenemen? Aangezien ze daar al een kopie van hebben.
Helaas, toch bedankt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:38 schreef DenS het volgende:
[..]
Zou niet weten wat dat inhoudt. Kon toen direct aan de slag. Betreft bankpas, volgens mij is dat een standaard mail.
Hoorde ook van iemand dat ze je dan gewoon alles uitleggen enz? De oriëntatiedag van een vriendin was alles uitleggen en voor de rest meteen friet bakken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:45 schreef Roces18 het volgende:
is een orientatiedag niet gewoon je eerste werkdag? en anders misschien een rondleiding ofzo van een half uurtje??
friet bakken is echt kut dat mogen alle noobjes doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:53 schreef Kuvira het volgende:
[..]
Hoorde ook van iemand dat ze je dan gewoon alles uitleggen enz? De oriëntatiedag van een vriendin was alles uitleggen en voor de rest meteen friet bakken.
Hoezo warm en vies?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
friet bakken is echt kut dat mogen alle noobjes doen
warm en vies werk
Wat denk je van die hitte die van de lampen afkomt in de frituurbak. Die zoutrommel en niet te vergeten die vieze vetlucht en al die kutpiepjes die afgaan.:PIEP PIEP PIEP. heb er nog nachtmerries vanquote:
Ik kijk er nu al erg naar uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat denk je van die hitte die van de lampen afkomt in de frituurbak. Die zoutrommel en niet te vergeten die vieze vetlucht en al die kutpiepjes die afgaan.:PIEP PIEP PIEP. heb er nog nachtmerries vanen vergeet niet dat je je ook nog heel vaak zal verbranden aan iets heets
Als je hard werken niet erg vind, kan je er best werken hoor. Maar niet te lang dan word je gek. Vieze kleren, en je handen die altijd maar stinken naar een mix van frituurvet en kipnuggets met een vleugje saus. Ook al was je je handen 100x , die geur krijg je er niet uit.quote:
Hard werken is mijn ding wel haha, ik rook is dat een probleem? hoevaak heb je ong pauze? Yay kipnuggethandenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je hard werken niet erg vind, kan je er best werken hoor. Maar niet te lang dan word je gek. Vieze kleren, en je handen die altijd maar stinken naar een mix van frituurvet en kipnuggets met een vleugje saus. Ook al was je je handen 100x , die geur krijg je er niet uit.
poe ik werk er al een paar jaar niet meer. Maar pauzes liggen aan je diensttijden. Werk je bijvoorbeeld 8 uur heb je volgens mij 3 kwartier pauze (1x kwartier , 1x halfuur). En roken mag gewoon. Deden ze bij mij gewoon in de kantine. maar kan aan je manager liggen he, en of je in een mcdonalds filiaal werkt of een franchisequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef Kuvira het volgende:
[..]
Hard werken is mijn ding wel haha, ik rook is dat een probleem? hoevaak heb je ong pauze? Yay kipnuggethanden
Dan kun je dus op een werkdag van 8 uur maar 2 keer roken? of ook gewoon tussendoor als het rustig is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
poe ik werk er al een paar jaar niet meer. Maar pauzes liggen aan je diensttijden. Werk je bijvoorbeeld 8 uur heb je volgens mij 3 kwartier pauze (1x kwartier , 1x halfuur). En roken mag gewoon. Deden ze bij mij gewoon in de kantine. maar kan aan je manager liggen he, en of je in een mcdonalds filiaal werkt of een franchise
ja dan moet je dat ff vragen dan mocht dat bij mij welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef Kuvira het volgende:
[..]
Dan kun je dus op een werkdag van 8 uur maar 2 keer roken? of ook gewoon tussendoor als het rustig is?
Ligt er natuurlijk ook aan welke tijden je moet werken haha.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja dan moet je dat ff vragen dan mocht dat bij mij wel
maar meestal is het druk en soms is het nog drukker :p
4-6 erg druk en 10-12 als je tenminste ergens werkt waar mensen uitgaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef Kuvira het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan welke tijden je moet werken haha.
Werkdag 8 uur, heb je halfuur pauze tegenwoordig. Roken is vrijwel nooit een probleem, als het maar niet te druk is. Gaat overigens ook gewoon van je werktijd dan af.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef Kuvira het volgende:
[..]
Dan kun je dus op een werkdag van 8 uur maar 2 keer roken? of ook gewoon tussendoor als het rustig is?
Oke, gelukkig rook ik geen 10/15 minuten hahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:09 schreef DenS het volgende:
[..]
Werkdag 8 uur, heb je halfuur pauze tegenwoordig. Roken is vrijwel nooit een probleem, als het maar niet te druk is. Gaat overigens ook gewoon van je werktijd dan af.
Is toch logisch. Als iemand 10 x per dag 5 minuten rookt is het wel 50 minutenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:09 schreef Kuvira het volgende:
[..]
Oke, gelukkig rook ik geen 10/15 minuten haha
Logisch is het inderdaad, gelukkig rook ik niet erg veel 1 in de paar uur dus zal mss 10 minuten max missen hoor haha. Bij mn zus opt werk was het zelfs zo erg dat bepaalde mensen alleen op het werk rookten voor meer pauze, kan toch niet...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Is toch logisch. Als iemand 10 x per dag 5 minuten rookt is het wel 50 minutenEn iemand die niet rookt moet dan gewoon doorbeunhazen ?
Douchen na werk is wel fijn. "Prive" ga ik niet meer zo snel naar de mac. Maar tijdens de pauze is het wel lekker makkelijk. Effe een burger en een shake of iets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:15 schreef Sigaartje het volgende:
Ik leef erg met jullie mee. Ik eet ongeveer om de maand een big tasty, jullie beste product.
Met friet.
Maar ik kan me voorstellen dat als je daar acht uur in staat je stinkt uit je bed.
Volgens mij kun je dan geen mac meer zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |