Daar komt het uiteindelijk allemaal weer op neer hier.quote:
Geinige versie.quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
Lubach die kennen we niet. Laibach wel!
Tettenalert:
Nooit van gehoord, zeker een merk of type uit de 19e eeuw?quote:Op zondag 9 november 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik moest bij Lubach aan een auto denken.
Ik was in de war met een Maybachquote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zeker een merk of type uit de 19e eeuw?
Laibach is sowieso wel geinig. Hebben hele grappige dingen gemaakt waar veel mensen dan weer boos om werden.quote:
Ongeveer jouw formaat, dus veel nieuws en schokkends zul je niet zien.quote:Op zondag 9 november 2014 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik zit mobiel, zijn die tetten in dat filmpje de data waard?
Oh dan kijk ik het thuis wel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer jouw formaat, dus veel nieuws en schokkends zul je niet zien.
Even thez googles geraadpleegd. Prima tieten, hoofd wat minder.quote:Op zondag 9 november 2014 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag gisteren jaloersmakende boobs in Gone Girl. Als ik had mogen kiezen waren dat ze geworden.
Van deze chick
[ afbeelding ]
Hoofd wat minder? Jouw vriendin moet een prachtvrouw zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Even thez googles geraadpleegd. Prima tieten, hoofd wat minder.
Vind ik wel, minder dan 9/10 doe ik het niet voor.quote:Op zondag 9 november 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
Ja want uiterlijk is super belangrijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |