De grootste Fok!baas.quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Braddie.Zulks een subtiele, elegante jongeman.
Braddie for president.quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Braddie.Zulks een subtiele, elegante jongeman.
Kusje op je sneequote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ai, ik heb een snee in m'n vinger kom ik net achter dankzij de nagellakremover.
Auw, fijn is dat.quote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ai, ik heb een snee in m'n vinger kom ik net achter dankzij de nagellakremover.
Welke snee?quote:
Dat was de grap, ja.quote:
Kusje eropquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat was zo slecht dat het daadwerkelijk pijn deed om te lezen, gvd zeg.
Graag gedaanquote:
Kusje op je auwquote:Op zondag 9 november 2014 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graag gedaan
Geen idee, sneetje in mijn lip denk ik
Dank jequote:
Jij bent zo sociaal, daar zouden de meesten hier nog wat van kunnen leren.quote:Op zondag 9 november 2014 19:24 schreef Godshand het volgende:
Te laat voor de jam, nu alleen maar bier enzo.
Ik word genoodzaakt sociaal te doen. Lastig als FOK!ker..
Braddiequote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Faxie het volgende:
Wie is die Braddie eigenlijk? Ik snap de hype niet echt....
Ik merk hetquote:
Nouja gister slechts 1 mislukte hosselpoging gedaan in Arnhem en nu is yats zwaar teleurgesteld.quote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent zo sociaal, daar zouden de meesten hier nog wat van kunnen leren.
Hoe was uitgaan met Yats dan?quote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja gister slechts 1 mislukte hosselpoging gedaan in Arnhem en nu is yats zwaar teleurgesteld.
Hij had al een hele orgie in gedachten..
Gezellig. Tsja, wat wil je precies weten?quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe was uitgaan met Yats dan?
Klinkt goedquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig. Tsja, wat wil je precies weten?
Het gaat zoals de meeste stapavonden: kroegen in/uit, biet drinken, dansen, hosselpoging plaatsen, meer bier, laatste bier in sluitende tent, tenslotte shoarma en cola tegen de kater. Daarna tukken
Yats zelf kan gezellig lullen. Prettig heerschap
Met die Francaise? En nee hoor, ik ga nooit stappen om iemand te versieren. Ik ga stappen om lol te hebben, en dat had ik gisteren zeker.quote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja gister slechts 1 mislukte hosselpoging gedaan in Arnhem en nu is yats zwaar teleurgesteld.
Hij had al een hele orgie in gedachten..
Vergeet het ijs tussendoor nietquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gaat zoals de meeste stapavonden: kroegen in/uit, biet drinken, dansen, hosselpoging plaatsen, meer bier, laatste bier in sluitende tent, tenslotte shoarma en cola tegen de kater. Daarna tukken
Wel hapjes.quote:
Ja, dit is wel genoeg informatie. Of ie beetje kon hosselen en bier drinken en zo.quote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gisteren een verjaardag en er was vooral bierquote:
Ik drink geen bier.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren een verjaardag en er was vooral bier
Hoezo wil je weten of hij bier kan drinken?quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dit is wel genoeg informatie. Of ie beetje kon hosselen en bier drinken en zo.
Avondjes tot sluit zijn de leukste avondjes.quote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat drink je dan wel?quote:
Dan kan ik mezelf innodigen bij Yats mocht dat ik dat willenquote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo wil je weten of hij bier kan drinken?
Ranja.quote:
Bier drinken : checkquote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dit is wel genoeg informatie. Of ie beetje kon hosselen en bier drinken en zo.
Gewoon uit het glas.quote:
Toch een 9 dusquote:Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Bier drinken : check
Kroegen bezoeken : check
Shoarma : check
Ouwehoeren met leuke vrouwen : check
Versieren : room for improvement
quote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Avondjes tot sluit zijn de leukste avondjes.
Ik zou het voor minder doenquote:
Moet je red bull drinken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hou dat niet vol hoor, tot sluit.
Ik word zo moe van alcohol dat ik in slaap val.
Klinkt beter dan mijn avondquote:Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Bier drinken : check
Kroegen bezoeken : check
Shoarma : check
Ouwehoeren met leuke vrouwen : check
Versieren : room for improvement
Weet je dat ik nog nooit tequila heb gehad? Hoe is het mogelijk, zou je zeggen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt beter dan mijn avond
- bier
- tequila
- niet tot sluit
- wel eindigen in te drukke kroeg met veel te jong publiek.
- geen shoarma of pizza
Niet zo serieus!quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Met die Francaise? En nee hoor, ik ga nooit stappen om iemand te versieren. Ik ga stappen om lol te hebben, en dat had ik gisteren zeker.
Heb je wel een vrouw aangesproken?quote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ook niks gehosseld gisterenEn eergisteren ook niet
Dat was de reden om tequila te bestellen. Er was een jongen bij die het nog nooit had gedronken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit tequila heb gehad? Hoe is het mogelijk, zou je zeggen.
Ik ook nietquote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ook niks gehosseld gisterenEn eergisteren ook niet
Hehe ik vroeg me al af hoe jullie daar zo bij kwamen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat was de reden om tequila te bestellen. Er was een jongen bij die het nog nooit had gedronken.
Jij mag niet klagenquote:
Innodigen? Je wil anaal bij yats erin?quote:Op zondag 9 november 2014 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf innodigen bij Yats mocht dat ik dat willen
Alleen om drankjes te bestellenquote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je wel een vrouw aangesproken?
Ik vind het niet lekker of zoquote:Op zondag 9 november 2014 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe ik vroeg me al af hoe jullie daar zo bij kwamen.
Dan is het ook niet zo gek.quote:
Uitnodigen danquote:Op zondag 9 november 2014 19:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Innodigen? Je wil anaal bij yats erin?
Bobje, zeg jij ook weleens "dat is niet wat"?quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uitnodigen danOf hoe zeg je dat precies
Min(taart)punt.quote:
Ik dacht dat innodigen een woordgarpje was.quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het om vrouwen gaat?quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bobje, zeg jij ook weleens "dat is niet wat"?
Be my guest. Er staan 2 flessen hierquote:Op zondag 9 november 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit tequila heb gehad? Hoe is het mogelijk, zou je zeggen.
Ik wist het gewoon niet goed te verwoordenquote:Op zondag 9 november 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat innodigen een woordgarpje was.
Kloptquote:
klopt ookquote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hoeft niet meer, en je wordt gehossled
In het algemeen, omdat het niet normaal Nederlands schijnt te zijn.quote:
Uitnodigen is.Nederlands niet je moedertaal?quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom moet dat met citroen, eigenlijk? Oh en zout.quote:Op zondag 9 november 2014 19:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Be my guest. Er staan 2 flessen hier
Regel ik even Citroen
Het viel me niet eens op dat het incorrect is, dus ja.quote:Op zondag 9 november 2014 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
In het algemeen, omdat het niet normaal Nederlands schijnt te zijn.
Ik nodig me uit bij Yats?quote:Op zondag 9 november 2014 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uitnodigen is.Nederlands niet je moedertaal?
Was ook een minpunt dat ik jou motor niet zag.quote:
Omdat zout en citroen het lekkerste is en tequila is benzinequote:Op zondag 9 november 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom moet dat met citroen, eigenlijk? Oh en zout.
Ik nodig mezelf uit bij Yats.quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nodig me uit bij Yats?
Dat klinkt toch ook raar?
Oh my. Minpunt.quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was ook een minpunt dat ik jou motor niet zag.
Ik nodig mezelf uit.quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nodig me uit bij Yats?
Dat klinkt toch ook raar?
quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Aaaahw, ik wil ook weer een keer uitgaan.
quote:
Dat word nog druk danquote:
Voor de smaakquote:Op zondag 9 november 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom moet dat met citroen, eigenlijk? Oh en zout.
**(&&%$^$^$&%&&((&(**(989quote:
Nee vertel mij watquote:Op zondag 9 november 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat schiet dan ook niet op he.
Jij was nergens te bekennen! De hele stad doorgereden op zoek naar een glimmende pas gewassen auto, maar nee hoorquote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was ook een minpunt dat ik jou motor niet zag.
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Okay ik zal het vast een keer meemaken.quote:Op zondag 9 november 2014 20:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor de smaak
Puur tequila is vergif
Het feit dat ik hier niemand ken en in the middle of nowhere woon.quote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij was nergens te bekennen! De hele stad doorgereden op zoek naar een glimmende pas gewassen auto, maar nee hoor
[..]
Wat houd je tegen?
Het is echt voor pubertjesquote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay ik zal het vast een keer meemaken.
In Nijmegen dan, want nadeel van Arnhem is: veel 20- of 40+ qua leeftijd.quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Het is ook gewoon een kuthoek jaquote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier niemand ken en in the middle of nowhere woon.
I sure hope notquote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay ik zal het vast een keer meemaken.
Kom ik je wel een keer halen voor een bruisende nacht *kuch* in de mooie stad Tilburg *kuchkuch*.quote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier niemand ken en in the middle of nowhere woon.
Inderdaad. En ik ga absoluut niet in m'n eentje uit in Antwerpen.quote:
Luv you.quote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een euro zou krijgen voor iedere spelfout van Yats, zou ik luxe leven.
Dat geld voor wel meer mensen toch?quote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die kuchen horen daar wel, jaquote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom ik je wel een keer halen voor een bruisende nacht *kuch* in de mooie stad Tilburg *kuchkuch*.
Sorry, verkouden.
Ik wel dan ook wel mee hoorquote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom ik je wel een keer halen voor een bruisende nacht *kuch* in de mooie stad Tilburg *kuchkuch*.
Sorry, verkouden.
Nu even niet fas...Ik weet wat je wil zeggen over d/t. Maar geloof me, nu is beter van niet.quote:
Zou je mij zelfs kunnen financieren en in weelde laten levenquote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Minimeetquote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wel dan ook wel mee hoor
Biertjes doen in Excalibur
Geldtquote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat geld voor wel meer mensen toch?
*geldtquote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou je mij zelfs kunnen financieren en in weelde laten leven
Waz met jou? :$quote:
Ik woon in een dorpje!quote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij was nergens te bekennen! De hele stad doorgereden op zoek naar een glimmende pas gewassen auto, maar nee hoor
[..]
Wat houd je tegen?
Heel dit topic.quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou je mij zelfs kunnen financieren en in weelde laten leven
Het zijn alleen geen spellingsfouten. Wel grammaticale fouten.quote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook niet. Of het moet voor muziek zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik ga absoluut niet in m'n eentje uit in Antwerpen.
quote:
Blijkbaar worden mijn grapjes opgevat als spelfoutenquote:Op zondag 9 november 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
*geldt
[..]
Ik denk het wel.
[..]
Waz met jou? :$
Gewoon een beetje liefde. Soms heb ik van die momenten.quote:
Geldtquote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tilburg is voor mij wel te doen, denk ik.quote:
Bios is anders... Uitgaan is gewoon niet zo slim in je eentje, Antwerpen is niet zo'n veilige stad.quote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Of het moet voor muziek zijn.
Wel een keer in m'n eentje naar de bios geweest
Ja snotver muts, had dat dan gezegd!quote:
Het zal welquote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn alleen geen spellingsfouten. Wel grammaticale fouten.
Prima cafés daar. Alleen de rest is niks.quote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tilburg is voor mij wel te doen, denk ik.
Fixed.quote:
Volgens mij spelfouten inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
SpellingsfoutenWacht dat is geen correct woord of wel?
Ik dacht dat je dat wel wist. Maar goed, het is je vergeven.quote:Op zondag 9 november 2014 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja snotver muts, had dat dan gezegd!
Spelfouten is de correcte term, mijn beste.quote:Op zondag 9 november 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
SpellingsfoutenWacht dat is geen correct woord of wel?
Mag ik dan met m'n vinger in je navel?quote:Op zondag 9 november 2014 20:09 schreef artelligence het volgende:
Ok ik heb stiekem zin in kroelen! Fas, heb je zin en tijd lekker ding van me?
Niks, laat maarquote:
Jij wel honingpotje van mequote:Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik dan met m'n vinger in je navel?
Oef, dat is correct.quote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn alleen geen spellingsfouten. Wel grammaticale fouten.
Ik herken je niet meer terug.quote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon een beetje liefde. Soms heb ik van die momenten.
Goed, welk dorp is het? Oisterwijk? Dongen? De Kets?quote:Op zondag 9 november 2014 20:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel wist. Maar goed, het is je vergeven.
quote:
Bedankt.quote:Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spelfouten is de correcte term, mijn beste.
Lekker roeren in het navelpluis.quote:Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik dan met m'n vinger in je navel?
Ligt er wel een beetje aan waar... genoeg plekken waar ik liever niet kom 's avonds.quote:Op zondag 9 november 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bios is anders... Uitgaan is gewoon niet zo slim in je eentje, Antwerpen is niet zo'n veilige stad.
Berkel-Enschotquote:Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, welk dorp is het? Oisterwijk? Dongen? De Kets?
Niks mis met cafés. Als er ook maar een beetje gedanst kan wordenquote:Op zondag 9 november 2014 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima cafés daar. Alleen de rest is niks.
Maar jij bent badassquote:Op zondag 9 november 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan waar... genoeg plekken waar ik liever niet kom 's avonds.
Aan de andere kant.... vaak genoeg in m'n eentje daar rondgelopen als ik weer naar een of andere obscure tent ging
Gewoon kledingpluisjes die zich daar verzamelen toch? Alleen dan moet je dat er wel uithalen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie heeft er hier allemaal navelpluis dan? Nog nooit iemand gekend die dat had.
Ik zit er niet echt op te wachten nog eens aangerand te worden, dus ik ga het er niet op wagenquote:Op zondag 9 november 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan waar... genoeg plekken waar ik liever niet kom 's avonds.
Aan de andere kant.... vaak genoeg in m'n eentje daar rondgelopen als ik weer naar een of andere obscure tent ging
En ik wilde je net nog wel uitvragenquote:Op zondag 9 november 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit er niet echt op te wachten nog eens aangerand te worden, dus ik ga het er niet op wagen.
Daar gaat mijn zus wonenquote:
Oh, die hebben we zo gevonden. Mag je lekker losgaanquote:Op zondag 9 november 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met cafés. Als er ook maar een beetje gedanst kan worden.
Ja, kledingpluisjes.quote:Op zondag 9 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon kledingpluisjes die zich daar verzamelen toch? Alleen dan moet je dat er wel uithalen.
Dat was de grapquote:Op zondag 9 november 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een garantie om aangerand te worden idd
Ik kan niet eens dansenquote:Op zondag 9 november 2014 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar gaat mijn zus wonen![]()
Goed te weten.
[..]
Oh, die hebben we zo gevonden. Mag je lekker losgaan
Ik heb weinig lichaamshaar.quote:Op zondag 9 november 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kledingpluisjes.
Ik heb het zelf nog nooit gehad.
Heb eens een onderzoekje gelezen dat zei dat het kwam door haartjes die daar naar toe leiden.
Get in line.quote:
Ik ook niet, al heb ik wel danslessen gehad vroegerquote:Op zondag 9 november 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet eens dansen. Maar soit, ik vind het leuk.
Jij bent een harde harser denk ik.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
Vond Den Bosch wel overkomen als een leuke stad.
Wat? Ik was serieus. :$quote:
Nee, niet eens. Ik kan dus ook geen epische baard laten staan. Laat staan een baardquote:Op zondag 9 november 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent een harde harser denk ik.
Den Bosch is een mooie stad qua gebouwen, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:
En geen wenkbrauwen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik kan dus ook geen epische baard laten staan. Laat staan een baardÉn ik zie er jong uit.
Niet eens een stoppeltjesbaard?quote:Op zondag 9 november 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik kan dus ook geen epische baard laten staan. Laat staan een baardÉn ik zie er jong uit.
Ow, awesomequote:Op zondag 9 november 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet, al heb ik wel danslessen gehad vroeger
Kijkt hij de hele tijd verbaast zekerquote:
Dit.quote:Op zondag 9 november 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Den Bosch is een mooie stad qua gebouwen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Brons in stijl en dat ander gedoe. De wals zou ik nog wel kunnen denk ik. Maar van de rest...quote:
Ik kan helemaal niks. It makes me sadquote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Brons in stijl en dat ander gedoe. De wals zou ik nog wel kunnen denk ik. Maar van de rest...
Misschien kan ik je nog wel wat pasjes leren.quote:Op zondag 9 november 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks. It makes me sad.
Neequote:
Baas.quote:
Oh my, ik ben echt een lompe hork, denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien kan ik je nog wel wat pasjes leren.
Dan kort houden die handel! Straks krijgt het nog een eigen leven!quote:Op zondag 9 november 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeheb alleen wat stoppels op kin, hals en boven mond. Maar ook niet veel. Als ik het zou laten groeien zou het echt zo'n vies, vlassig, dun (en rossig!!!!!!rood/bruin) gedrocht worden.
Ach, dat ben ik ook. Weinig gracieus in denken en doen. Maar als ik leid dan volg je geheid.quote:Op zondag 9 november 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh my, ik ben echt een lompe hork, denk ik.
Omg, nee.quote:Op zondag 9 november 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeheb alleen wat stoppels op kin, hals en boven mond. Maar ook niet veel. Als ik het zou laten groeien zou het echt zo'n vies, vlassig, dun (en rossig!!!!!!rood/bruin) gedrocht worden.
Ja puur omdat jij gigantisch bent en ik miniatuurquote:Op zondag 9 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat ben ik ook. Weinig gracieus in denken en doen. Maar als ik leid dan volg je geheid.
Zou in 2014 model zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wisten jullie dat Stalin er vroeger zo uitzag (met episch baardje)
[ afbeelding ]
Als je de juiste schoenen aan hebt kan ik je nog prima aankijken. Scheelt ook wel omdat het anders onbeleefd is om mijn kin op je hoofd te leggen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja puur omdat jij gigantisch bent en ik miniatuur.
Wat is er mis met rode baarden? Kan prima staan.quote:Op zondag 9 november 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, nee.Zonder baard staat je prima.
Nee.quote:Op zondag 9 november 2014 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met rode baarden? Kan prima staan.
[ afbeelding ]
Welterusten Kaneel!quote:
12 cm hakken, gok ikquote:Op zondag 9 november 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je de juiste schoenen aan hebt kan ik je nog prima aankijken. Scheelt ook wel omdat het anders onbeleefd is om mijn kin op je hoofd te leggen.
Mja, dan maar kleinere pasjes doen. Anders sta ik al aan de andere kant en ben jij net halverwege. Niet echt gentleman is dat.quote:
Nu al? Zit je in Tokio ofzo?quote:
Ik ben maar 1.60quote:Op zondag 9 november 2014 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, dan maar kleinere pasjes doen. Anders sta ik al aan de andere kant en ben jij net halverwege. Niet echt gentleman is dat.
Wordt je met 1 hand door El_Thijs over de dansvloer gegooidquote:
Awwww, dan zal ik op mijn knieën gaan. Kan ik die 1.92 mooi inkorten!quote:
Oh dearquote:Op zondag 9 november 2014 20:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wordt je met 1 hand door El_Thijs over de dansvloer gegooid
Of dat.quote:Op zondag 9 november 2014 20:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wordt je met 1 hand door El_Thijs over de dansvloer gegooid
Dat kan daarna altijd nog. Niet te hard van stapel(bed) lopen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dear. Ik houd niet zo van gooien. Tenzij 't op bed is.
Ga maar niet op je knieënquote:Op zondag 9 november 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Awwww, dan zal ik op mijn knieën gaan. Kan ik die 1.92 mooi inkorten!
Praktisch is het niet, maar je moet er wat voor over hebben.
Hoezo, dat is toch precies ooghoo...quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch precies ooghoo...
Oh.
Nou, mocht ik dan PER ONGELUK struikelen dan kom ik in ieder geval zacht terecht.quote:
Ja, dat staat buiten kijfquote:Op zondag 9 november 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, mocht ik dan PER ONGELUK struikelen dan kom ik in ieder geval zacht terecht.
Buiten kijf en binnen iets anders I tell you that!quote:
Nou, zo groot zullen ze nu ook weer niet zijn...quote:
Nou, er gaan geruchtenquote:Op zondag 9 november 2014 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, zo groot zullen ze nu ook weer niet zijn...
Ja, en die moeten eerst bevestigd worden door middel van een grondig onderzoek wil je zeggen?quote:
Nee dan zou ik dat gerust zeggen!quote:Op zondag 9 november 2014 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en die moeten eerst bevestigd worden door middel van een grondig onderzoek wil je zeggen?
Mooi.quote:
Ola!quote:
Ik zou dan eerder benieuwd zijn of hij ook weer van het veld af komt.quote:Op zondag 9 november 2014 20:54 schreef K44S het volgende:
Ben benieuwd of Strootman vandaag weer na maanden lange blessuren leed weer in het veld komt
Zonder terug val bedoel je ?quote:Op zondag 9 november 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder benieuwd zijn of hij ook weer van het veld af komt.
Bijvoorbeeld.quote:
Oh oh, Thijske.quote:Op zondag 9 november 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi.
"1 hand past niet. 2 handen passen net. Ik zet er gewoon G van Groot neer. Next!"
[..]
Ola!
Ik overdrijf graag, dat weet je Samzzke.quote:
Gelukkigquote:
Wel paprika dan.quote:
Zoals jij?quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:11 schreef Californium het volgende:
Nah… Niet mijn ding geef mij maar chris hemsworth of Johnny depp.
quote:
Johnny ziet er alleen zo zwerverig uit. Hij is van nature wel knap.quote:Op zondag 9 november 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
Johnny is een droomman. Maar Christian toch ook, hotdamn
.
Ja, dat wel idd. Maar hij kan 't hebbenquote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Johnny ziet er alleen zo zwerverig uit. Hij is van nature wel knap.
Same problem here.quote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
Hier begint het ook op een baard te lijken....
Geen zin om te scheren...
Ik scheer me elke keer als het te lang wordt. Meestal heb ik enkel lange stoppelsquote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Same problem here.
Al is het zo dat ik scheermesjes gewoon te duur vind...... en ik niet weet welk scheerapparaat ik moet kopen.
Daarbij: Moeders zei me op een mooie dag: zeg.... dat staat je best!
Dus toen heb ik het maar geaccepteerd
Glad.quote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niet van baarden. Laat ik het anders zeggen. Mijn huid houdt niet van baarden. Ergo, ik houd niet van baarden.
Respectquote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Best wel impressive, die Christian.
[ afbeelding ]
Daar hou ik wel van. O en stoppels vind ik sexy!quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Johnny ziet er alleen zo zwerverig uit. Hij is van nature wel knap.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik scheer me elke keer als het te lang wordt. Meestal heb ik enkel lange stoppels
Beter met zoenen, he?quote:
Ja, sterker nog... recent nog wat rollen bij gekomen. Voor American Hustle moest hij best dik worden bijv.quote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Respect
Wat een verschillen. Zeker geen paint?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niet van baarden. Laat ik het anders zeggen. Mijn huid houdt niet van baarden. Ergo, ik houd niet van baarden.
quote:
Voor Machinist was hij flink afgevallenquote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Respect
Wat een verschillen. Zeker geen paint?
Het kan er wel sexy uitzien, eens.quote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van. O en stoppels vind ik sexy!
Voor zoenen dan liever of glad of wat langerquote:Op zondag 9 november 2014 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan er wel sexy uitzien, eens.
Hahah.quote:
Ik moet me altijd glad scheren voor werkquote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
Nee.quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Hahah.
Shit, ik heb de neiging om Tinder weer te installeren...
Hou me tegen
Nee man, gewoon doen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Hahah.
Hou me tegen
quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor zoenen dan liever of glad of wat langer
Whatever floats your boat!quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Hahah.
Hou me tegen
Discipline. Lijkt me best zwaar om zoiets strikt te volgen qua afvallen, aankomen, trainen of juist niet trainen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, sterker nog... recent nog wat rollen bij gekomen. Voor American Hustle moest hij best dik worden bijv.
Ik mag het niet van Thijs....quote:
Hoe voelt wat langer dan? Lijkt me ook best ruw.quote:
Van jouw nickname moet ik altijd aan Californication denken (het nummer)...quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor zoenen dan liever of glad of wat langer
Ach hij krijgt wel begeleiding, en een mooie vergoeding.quote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Discipline. Lijkt me best zwaar om zoiets strikt te volgen qua afvallen, aankomen, trainen of juist niet trainen.
Daar zijn personal coaches voor tochquote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Discipline. Lijkt me best zwaar om zoiets strikt te volgen qua afvallen, aankomen, trainen of juist niet trainen.
Doe wat je niet laten kunt!quote:
Geen ervaring mee eigenlijk. Alleen met stoppels en dat was schuurpapier.quote:Op zondag 9 november 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe voelt wat langer dan? Lijkt me ook best ruw.
Oké.quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik moet me altijd glad scheren voor werk
*Rent snel naar de fapcave*quote:Op zondag 9 november 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt!
*Pakt sloophamer*
Ga niet zeggen dat je het vergeten wasquote:Op zondag 9 november 2014 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk. Alleen met stoppels en dat was schuurpapier.
Oh wacht, wel bedenk ik me net.Maar iets langer is niet zo vervelend.
Zwammen, moet ik ook maar eens aan beginnen denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 21:29 schreef El_Thijs het volgende:
Morgen weer lekker zwemmen
En sollicitaties weg doen!
Inderdaad!quote:Op zondag 9 november 2014 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk. Alleen met stoppels en dat was schuurpapier.
Oh wacht, wel bedenk ik me net.Maar iets langer is niet zo vervelend.
En heel ongezond.quote:Op zondag 9 november 2014 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True true maar toch, wel knap opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |