De grootste Fok!baas.quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Braddie.Zulks een subtiele, elegante jongeman.
Braddie for president.quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Braddie.Zulks een subtiele, elegante jongeman.
Kusje op je sneequote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ai, ik heb een snee in m'n vinger kom ik net achter dankzij de nagellakremover.
Auw, fijn is dat.quote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ai, ik heb een snee in m'n vinger kom ik net achter dankzij de nagellakremover.
Welke snee?quote:
Dat was de grap, ja.quote:
Kusje eropquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat was zo slecht dat het daadwerkelijk pijn deed om te lezen, gvd zeg.
Graag gedaanquote:
Kusje op je auwquote:Op zondag 9 november 2014 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graag gedaan
Geen idee, sneetje in mijn lip denk ik
Dank jequote:
Jij bent zo sociaal, daar zouden de meesten hier nog wat van kunnen leren.quote:Op zondag 9 november 2014 19:24 schreef Godshand het volgende:
Te laat voor de jam, nu alleen maar bier enzo.
Ik word genoodzaakt sociaal te doen. Lastig als FOK!ker..
Braddiequote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Faxie het volgende:
Wie is die Braddie eigenlijk? Ik snap de hype niet echt....
Ik merk hetquote:
Nouja gister slechts 1 mislukte hosselpoging gedaan in Arnhem en nu is yats zwaar teleurgesteld.quote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent zo sociaal, daar zouden de meesten hier nog wat van kunnen leren.
Hoe was uitgaan met Yats dan?quote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja gister slechts 1 mislukte hosselpoging gedaan in Arnhem en nu is yats zwaar teleurgesteld.
Hij had al een hele orgie in gedachten..
Gezellig. Tsja, wat wil je precies weten?quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe was uitgaan met Yats dan?
Klinkt goedquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig. Tsja, wat wil je precies weten?
Het gaat zoals de meeste stapavonden: kroegen in/uit, biet drinken, dansen, hosselpoging plaatsen, meer bier, laatste bier in sluitende tent, tenslotte shoarma en cola tegen de kater. Daarna tukken
Yats zelf kan gezellig lullen. Prettig heerschap
Met die Francaise? En nee hoor, ik ga nooit stappen om iemand te versieren. Ik ga stappen om lol te hebben, en dat had ik gisteren zeker.quote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja gister slechts 1 mislukte hosselpoging gedaan in Arnhem en nu is yats zwaar teleurgesteld.
Hij had al een hele orgie in gedachten..
Vergeet het ijs tussendoor nietquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gaat zoals de meeste stapavonden: kroegen in/uit, biet drinken, dansen, hosselpoging plaatsen, meer bier, laatste bier in sluitende tent, tenslotte shoarma en cola tegen de kater. Daarna tukken
Wel hapjes.quote:
Ja, dit is wel genoeg informatie. Of ie beetje kon hosselen en bier drinken en zo.quote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gisteren een verjaardag en er was vooral bierquote:
Ik drink geen bier.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren een verjaardag en er was vooral bier
Hoezo wil je weten of hij bier kan drinken?quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dit is wel genoeg informatie. Of ie beetje kon hosselen en bier drinken en zo.
Avondjes tot sluit zijn de leukste avondjes.quote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat drink je dan wel?quote:
Dan kan ik mezelf innodigen bij Yats mocht dat ik dat willenquote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo wil je weten of hij bier kan drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |