De grootste Fok!baas.quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Braddie.Zulks een subtiele, elegante jongeman.
Braddie for president.quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Braddie.Zulks een subtiele, elegante jongeman.
Kusje op je sneequote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ai, ik heb een snee in m'n vinger kom ik net achter dankzij de nagellakremover.
Auw, fijn is dat.quote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ai, ik heb een snee in m'n vinger kom ik net achter dankzij de nagellakremover.
Welke snee?quote:
Dat was de grap, ja.quote:
Kusje eropquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat was zo slecht dat het daadwerkelijk pijn deed om te lezen, gvd zeg.
Graag gedaanquote:
Kusje op je auwquote:Op zondag 9 november 2014 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graag gedaan
Geen idee, sneetje in mijn lip denk ik
Dank jequote:
Jij bent zo sociaal, daar zouden de meesten hier nog wat van kunnen leren.quote:Op zondag 9 november 2014 19:24 schreef Godshand het volgende:
Te laat voor de jam, nu alleen maar bier enzo.
Ik word genoodzaakt sociaal te doen. Lastig als FOK!ker..
Braddiequote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Faxie het volgende:
Wie is die Braddie eigenlijk? Ik snap de hype niet echt....
Ik merk hetquote:
Nouja gister slechts 1 mislukte hosselpoging gedaan in Arnhem en nu is yats zwaar teleurgesteld.quote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent zo sociaal, daar zouden de meesten hier nog wat van kunnen leren.
Hoe was uitgaan met Yats dan?quote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja gister slechts 1 mislukte hosselpoging gedaan in Arnhem en nu is yats zwaar teleurgesteld.
Hij had al een hele orgie in gedachten..
Gezellig. Tsja, wat wil je precies weten?quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe was uitgaan met Yats dan?
Klinkt goedquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig. Tsja, wat wil je precies weten?
Het gaat zoals de meeste stapavonden: kroegen in/uit, biet drinken, dansen, hosselpoging plaatsen, meer bier, laatste bier in sluitende tent, tenslotte shoarma en cola tegen de kater. Daarna tukken
Yats zelf kan gezellig lullen. Prettig heerschap
Met die Francaise? En nee hoor, ik ga nooit stappen om iemand te versieren. Ik ga stappen om lol te hebben, en dat had ik gisteren zeker.quote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja gister slechts 1 mislukte hosselpoging gedaan in Arnhem en nu is yats zwaar teleurgesteld.
Hij had al een hele orgie in gedachten..
Vergeet het ijs tussendoor nietquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gaat zoals de meeste stapavonden: kroegen in/uit, biet drinken, dansen, hosselpoging plaatsen, meer bier, laatste bier in sluitende tent, tenslotte shoarma en cola tegen de kater. Daarna tukken
Wel hapjes.quote:
Ja, dit is wel genoeg informatie. Of ie beetje kon hosselen en bier drinken en zo.quote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gisteren een verjaardag en er was vooral bierquote:
Ik drink geen bier.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren een verjaardag en er was vooral bier
Hoezo wil je weten of hij bier kan drinken?quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dit is wel genoeg informatie. Of ie beetje kon hosselen en bier drinken en zo.
Avondjes tot sluit zijn de leukste avondjes.quote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat drink je dan wel?quote:
Dan kan ik mezelf innodigen bij Yats mocht dat ik dat willenquote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo wil je weten of hij bier kan drinken?
Ranja.quote:
Bier drinken : checkquote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dit is wel genoeg informatie. Of ie beetje kon hosselen en bier drinken en zo.
Gewoon uit het glas.quote:
Toch een 9 dusquote:Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Bier drinken : check
Kroegen bezoeken : check
Shoarma : check
Ouwehoeren met leuke vrouwen : check
Versieren : room for improvement
quote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Avondjes tot sluit zijn de leukste avondjes.
Ik zou het voor minder doenquote:
Moet je red bull drinken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hou dat niet vol hoor, tot sluit.
Ik word zo moe van alcohol dat ik in slaap val.
Klinkt beter dan mijn avondquote:Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Bier drinken : check
Kroegen bezoeken : check
Shoarma : check
Ouwehoeren met leuke vrouwen : check
Versieren : room for improvement
Weet je dat ik nog nooit tequila heb gehad? Hoe is het mogelijk, zou je zeggen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt beter dan mijn avond
- bier
- tequila
- niet tot sluit
- wel eindigen in te drukke kroeg met veel te jong publiek.
- geen shoarma of pizza
Niet zo serieus!quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Met die Francaise? En nee hoor, ik ga nooit stappen om iemand te versieren. Ik ga stappen om lol te hebben, en dat had ik gisteren zeker.
Heb je wel een vrouw aangesproken?quote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ook niks gehosseld gisterenEn eergisteren ook niet
Dat was de reden om tequila te bestellen. Er was een jongen bij die het nog nooit had gedronken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit tequila heb gehad? Hoe is het mogelijk, zou je zeggen.
Ik ook nietquote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ook niks gehosseld gisterenEn eergisteren ook niet
Hehe ik vroeg me al af hoe jullie daar zo bij kwamen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat was de reden om tequila te bestellen. Er was een jongen bij die het nog nooit had gedronken.
Jij mag niet klagenquote:
Innodigen? Je wil anaal bij yats erin?quote:Op zondag 9 november 2014 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf innodigen bij Yats mocht dat ik dat willen
Alleen om drankjes te bestellenquote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je wel een vrouw aangesproken?
Ik vind het niet lekker of zoquote:Op zondag 9 november 2014 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe ik vroeg me al af hoe jullie daar zo bij kwamen.
Dan is het ook niet zo gek.quote:
Uitnodigen danquote:Op zondag 9 november 2014 19:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Innodigen? Je wil anaal bij yats erin?
Bobje, zeg jij ook weleens "dat is niet wat"?quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uitnodigen danOf hoe zeg je dat precies
Min(taart)punt.quote:
Ik dacht dat innodigen een woordgarpje was.quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het om vrouwen gaat?quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bobje, zeg jij ook weleens "dat is niet wat"?
Be my guest. Er staan 2 flessen hierquote:Op zondag 9 november 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit tequila heb gehad? Hoe is het mogelijk, zou je zeggen.
Ik wist het gewoon niet goed te verwoordenquote:Op zondag 9 november 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat innodigen een woordgarpje was.
Kloptquote:
klopt ookquote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hoeft niet meer, en je wordt gehossled
In het algemeen, omdat het niet normaal Nederlands schijnt te zijn.quote:
Uitnodigen is.Nederlands niet je moedertaal?quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom moet dat met citroen, eigenlijk? Oh en zout.quote:Op zondag 9 november 2014 19:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Be my guest. Er staan 2 flessen hier
Regel ik even Citroen
Het viel me niet eens op dat het incorrect is, dus ja.quote:Op zondag 9 november 2014 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
In het algemeen, omdat het niet normaal Nederlands schijnt te zijn.
Ik nodig me uit bij Yats?quote:Op zondag 9 november 2014 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uitnodigen is.Nederlands niet je moedertaal?
Was ook een minpunt dat ik jou motor niet zag.quote:
Omdat zout en citroen het lekkerste is en tequila is benzinequote:Op zondag 9 november 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom moet dat met citroen, eigenlijk? Oh en zout.
Ik nodig mezelf uit bij Yats.quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nodig me uit bij Yats?
Dat klinkt toch ook raar?
Oh my. Minpunt.quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was ook een minpunt dat ik jou motor niet zag.
Ik nodig mezelf uit.quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nodig me uit bij Yats?
Dat klinkt toch ook raar?
quote:Op zondag 9 november 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Aaaahw, ik wil ook weer een keer uitgaan.
quote:
Dat word nog druk danquote:
Voor de smaakquote:Op zondag 9 november 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom moet dat met citroen, eigenlijk? Oh en zout.
**(&&%$^$^$&%&&((&(**(989quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |