Tja, achteraf..... ik was toen al van mening dat hij die kans had moeten grijpen, hij is nu ruim een jaar verder, heeft amper gereden, verliest Caterham en ik vermoed dat hij nu ook niet meer zomaar ergens anders aan de bak kan. Dat is jammer want hij kan het wel.quote:Op maandag 17 november 2014 12:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het probleem dat hij niet in het talentenprogramma van RBR zit is omdat hij bij de overgang naar de WSR Formule Renault 3.5 het aanbod heeft afgewezen omdat hij dan voor een nieuw team in de FR 3.5 zou moeten rijden. Hij koos liever voor een team dat zich al bewezen had. Op dat moment gezien leek het de juiste keuze omdat de Arden in het begin niet vooruit te branden was en dat Lewis Williamson zijn plek bij het team kostte. Pas halverwege het seizoen begon die wagen te presteren. Achteraf gezien misschien de verkeerde keuze omdat hij nu niet in de F1 zit ondanks zijn drie achtereenvolgende titels.
Andere talententeams zaten ook al vol (zoals die van McLaren, met Magnussen, Vandoorne en Nyck de Vries) en zonder geld is het inderdaad lastig, al was hij wel opgepikt door Sauber, maar moest die hem vanwege financiële problemen weer laten gaan ten koste van Sirotkin, die ook niet verder komt, omdat zijn backers niet over de brug komen met roebels.
Ik hecht niet zoveel waarde aan de meningen van Jordan, maar hij is wel goed ingevoerd. Het is regelmatig gebeurd dat de geruchten waarmee Jordan kwam later bewaarheid werden.quote:Op zondag 16 november 2014 20:44 schreef twiFight het volgende:
Als ik al een zwaktepunt zou willen noemen in het team van de BBC dan is het Eddie Jordan. Die man zou in theorie veel over de F1 moeten weten, maar praat alleen uit zijn onderbuik.
Bij Sauber zijn ze ook niet goed wijs...quote:Op maandag 17 november 2014 12:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het probleem dat hij niet in het talentenprogramma van RBR zit is omdat hij bij de overgang naar de WSR Formule Renault 3.5 het aanbod heeft afgewezen omdat hij dan voor een nieuw team in de FR 3.5 zou moeten rijden. Hij koos liever voor een team dat zich al bewezen had. Op dat moment gezien leek het de juiste keuze omdat de Arden in het begin niet vooruit te branden was en dat Lewis Williamson zijn plek bij het team kostte. Pas halverwege het seizoen begon die wagen te presteren. Achteraf gezien misschien de verkeerde keuze omdat hij nu niet in de F1 zit ondanks zijn drie achtereenvolgende titels.
Andere talententeams zaten ook al vol (zoals die van McLaren, met Magnussen, Vandoorne en Nyck de Vries) en zonder geld is het inderdaad lastig, al was hij wel opgepikt door Sauber, maar moest die hem vanwege financiële problemen weer laten gaan ten koste van Sirotkin, die ook niet verder komt, omdat zijn backers niet over de brug komen met roebels.
Sauber's visie was simpel. Een coureur voor het geld (Gutierrez) en een voor de punten (Sutil). Probleem is alleen dat Sutil niet bracht wat van hem (of de auto) verwacht werd. Het gevolg is dat ze voor volgend jaar nu twee coureurs met geld inzetten ter compensatie van het (waarschijnlijk) mislopen van die miljoenen, waarbij je je af kan vragen of dat geen averechts effect gaat hebben en beide coureurs uiteindelijk meer kosten dan dat ze opleveren. Maar slechter dan dit jaar kan het bijna niet gaan.quote:Op maandag 17 november 2014 15:35 schreef Marks het volgende:
[..]
Bij Sauber zijn ze ook niet goed wijs...
En maar klagen dat ze niet genoeg geld krijgen, terwijl ze ook moeten kijken naar wat als Gutierrez hier niet in de auto had gezeten maar vd Garde, of weet ik veel wie...
http://www.streetfire.net(...)1-monaco_2461489.htm
En wie het niet weet:
Hier crasht Gutierrez dus uit een PUNTEN positie, gewoon niet virtueel maar een ECHTE puntenfinish kans. Dit had miljoenen opgeleverd.
Hij wordt toch ook gewipt?quote:Op maandag 17 november 2014 15:35 schreef Marks het volgende:
[..]
Bij Sauber zijn ze ook niet goed wijs...
En maar klagen dat ze niet genoeg geld krijgen, terwijl ze ook moeten kijken naar wat als Gutierrez hier niet in de auto had gezeten maar vd Garde, of weet ik veel wie...
http://www.streetfire.net(...)1-monaco_2461489.htm
En wie het niet weet:
Hier crasht Gutierrez dus uit een PUNTEN positie, gewoon niet virtueel maar een ECHTE puntenfinish kans. Dit had miljoenen opgeleverd.
Kloptquote:
Hij is wel een van de namen die genoemd worden, naast onder andere die van Chilton, Mehri en Jolyon Palmer.quote:Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef Marks het volgende:
[..]
Oja, kan Barrichello niet voor Caterham gaan rijden in abu dhabi?
Sinds dat die Kaltenborn er zit heb ik er niks meer mee.quote:Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef Marks het volgende:
[..]
Kloptmaar ja seizoen te laat he. Wat Frijns vorig jaar liet zien en ook vd Garde, was veel beter dan Gutierrez zijn resultaten. Toen was, voor mij in ieder geval, duidelijk dat dit geen kansenpakker is. Dat, terwijl Frijns een GP 2 race wint en vdG enkele fraaie uitschieters had zoals p3 kwalificatie in Belgie en goede kwali in Monaco. Meer kan je niet laten zien in een Caterham, dat had Kaltenborn moeten zien vind ik.
Ik heb dan ook niet veel waardering meer voor Sauber, ze moeten zich afvragen in hoeverre ze zelf niet schuldig zijn aan de slechte financiele situatie waar ze in zitten.
Oja, kan Barrichello niet voor Caterham gaan rijden in abu dhabi?
quote:Max Verstappen komt vrijdag niet in actie voor Scuderia Toro Rosso in de eerste vrije training voor de Grand Prix van Abu Dhabi, zo is te lezen op zijn officiële website. Dit omdat de 17-jarige Limburger volgende week beide testdagen voor zijn rekening neemt bij de Young Driver Test, die eveneens op het Yas Marina-circuit wordt gehouden.
Om ervaring op te doen voor komend seizoen, als hij één van de vaste racecoureurs bij Toro Rosso is, nam Verstappen bij de Grands Prix van Japan, de Verenigde Staten en Brazilië het stuur voor de eerste oefensessie over van Jean-Eric Vergne. De Red Bull-junior maakte daarbij indruk met respectievelijk een twaalfde, tiende en zesde tijd.
Aanvankelijk was het de bedoeling dat Verstappen ook in Abu Dhabi de auto van Vergne zou besturen in FP1, maar omdat hij volgende week dinsdag en woensdag tijdens de Young Driver Test twee volle dagen krijgt om het Yas Marina-circuit te leren kennen, is besloten dat Vergne en Daniil Kvyat de enige coureurs zijn die plaatsnemen in de cockpit van de STR9 voor het raceweekend in het Arabische golfstaatje.
quote:Marussia’s last minute attempt to get to the Abu Dhabi GP appears to have failed due to the inevitable financial issues.
Sources in the Abu Dhabi paddock said that the freight would be coming today, and Williams and Caterham were told by FOM to remove equipment that they had stored in the neighbouring garage earmarked for Marussia.
In addition the Ferrari power unit guys assigned to the team were wearing their Marussia shirts today.
However this evening a team member Tweeted: “Once again it’s all over, we tried and failed,” adding the hashtag “Gutted.” (ZIE HIERONDER)
Max Chilton had been linked to the Caterham seat until it became apparent that Marussia was trying to make the trip. It remains to be seen whether he still has a chance of driving the green car. Will Stevens was in the team’s garage today, but he will require superlicence approval.
twitter:
I feel your pain, gebeurt me te regelmatigquote:Op woensdag 19 november 2014 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Pfffffffffff
Een hele OP klaar; druk ik even op het pijltje naar links om naar een vorig topic te gaan met mijn middenmuisknop, om nog even iets te kopieren, wordt het niet in een nieuw tabblad geopend en is de OP weer weg.
KutFOK!
SPOILER: CoparonieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nattekat op 20-11-2014 00:13:33 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:16 schreef flipsen het volgende:
Mooi OP hoor ,maaruh...
[ afbeelding ]
Nattekat is niet beschikbaar voor commentaarquote:Op donderdag 20 november 2014 11:16 schreef flipsen het volgende:
Mooi OP hoor ,maaruh...
[ afbeelding ]
Lol there's an app for that?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:16 schreef flipsen het volgende:
Mooi OP hoor ,maaruh...
[ afbeelding ]
Will Stevens :: Countryzanger :: Officiële Web Sitequote:Op donderdag 20 november 2014 12:27 schreef Fiorano het volgende:
Will Stevens schijt in te stappen bij Caterham. Wie dat dan ook mag zijn. Moet nog wel even z'n superlicentie fixen
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Will Stevens :: Countryzanger :: Officiële Web Site
www.willstevens.nl/
Will Stevens, countryzanger uit Stadskanaal. De officiële Web Site. Hier kunt alles vinden over optredens, albums (Schreven in 'n Boom, Twaispoor, Deukies in ...
Maar Will Stevens werd zesde in de WSR, won 2 races en eindigde daarbuiten tweemaal op podium. Zit ook in het opleidingsprogramma van caterham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |