Nog zo een opgefokt stuk vretenquote:Op maandag 10 november 2014 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je moet ook met je peen en uiensmoel van de mountainbikepaden wegblijven.
Alleen als het hondenweer is.quote:Op maandag 10 november 2014 15:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En je mag ook geen spatborden hebben zeker?
Ik vind het altijd wel lollig om mountainbikers op hun parcourtjes voorbij te sjezen op m'n crosser.quote:Op maandag 10 november 2014 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mountainbikepaden? Je bedoelt zeker ruiterpaden, wandelpaden, losloopgebieden en van die routes met hindernissen voor sportieve mensen zonder fiets?quote:Op maandag 10 november 2014 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik doe ook veel aan hardlopen. De eerste de beste hond + eigenaar die mij hindert gaat ook kapot. Ik ben het zat.quote:Op maandag 10 november 2014 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog zo een opgefokt stuk vreten
Was dat niet omdat er helium in de banden zit?quote:Op maandag 10 november 2014 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet dat ventieldopjes niet op je fiets horen?
Je denkt dat die er niet zijn?quote:Op maandag 10 november 2014 15:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mountainbikepaden? Je bedoelt zeker ruiterpaden, wandelpaden, losloopgebieden en van die routes met hindernissen voor sportieve mensen zonder fiets?
Natuurlijk zijn die er wel, maar dat hindert deze mountainbikers er niet aan zich te misdragen in de rest van het bosquote:Op maandag 10 november 2014 15:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je denkt dat die er niet zijn?
Denk dat jij voorlopig niet meer loopt als je dat bij mij probeertquote:Op maandag 10 november 2014 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik doe ook veel aan hardlopen. De eerste de beste hond + eigenaar die mij hindert gaat ook kapot. Ik ben het zat.
Jij moet eens leren uit je reet te schijten. Tot nu toe schijt je alleen maar uit je toetsenbord.quote:Op maandag 10 november 2014 15:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mountainbikepaden? Je bedoelt zeker ruiterpaden, wandelpaden, losloopgebieden en van die routes met hindernissen voor sportieve mensen zonder fiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zijn de fietsertjes hier helemaal niet opgefokt.quote:Op maandag 10 november 2014 15:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij moet eens leren uit je reet te schijten. Tot nu toe schijt je alleen maar uit je toetsenbord.
Nee hoor, gewoon lucht.quote:Op maandag 10 november 2014 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was dat niet omdat er helium in de banden zit?
quote:Op maandag 10 november 2014 15:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Komt toch weer de geaardheid naar boven.quote:Op maandag 10 november 2014 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat jij voorlopig niet meer loopt als je dat bij mij probeert
Goeie vraag. Zou het niet weten.quote:
Zo hee. Representatief voor je hobby collegae, dat zeker.quote:Op maandag 10 november 2014 15:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij moet eens leren uit je reet te schijten. Tot nu toe schijt je alleen maar uit je toetsenbord.
Hij is mountainbiker he? Ik distantieer me van barbaren als hij.quote:Op maandag 10 november 2014 15:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zo hee. Representatief voor je hobby collegae, dat zeker.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op maandag 10 november 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komt toch weer de geaardheid naar boven.
Het is altijd hilarisch om Ouder1 los te zien gaanquote:Op maandag 10 november 2014 15:59 schreef RipMcPants het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het volgende topic!
Onder anderequote:Op maandag 10 november 2014 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is altijd hilarisch om Ouder1 los te zien gaan![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |