vroeger waren de orgies veel groter idd.quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef Barbusse het volgende: [..] Ik dacht dat er wel meer namen in zouden zitten hoor....
Suck it.quote:
Vroegerquote:Op zondag 9 november 2014 15:14 schreef perro. het volgende:
[..]
vroeger waren de orgies veel groter idd.
Daar heb ik ook wel eens wat van gehoord...quote:Op zondag 9 november 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VroegerDe tijd van meets in parenclubs en zo
Ja, wel een paar kansen, maar niet echt boeiend ofzo tot nu toe.quote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
[..]
vitesse-feyenoord? schakel net pas in, 0-0?
Wat wil je met zo'n scheidsrechter. Pfff...quote:
jammer. met zo'n ogenschijnlijke topper.quote:Op zondag 9 november 2014 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel een paar kansen, maar niet echt boeiend ofzo tot nu toe.
lol, nou niet sarcastisch worden.quote:Op zondag 9 november 2014 15:29 schreef perro. het volgende:
[..]
jammer. met zo'n ogenschijnlijke topper.
Maakt niet uit. Op dit moment ben ik al blij als de gewoon even een kans afmaken en dan maar snel met 3 puntjes weg uit Arnhem.quote:
graftakkies zijn een doelgroep?quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
Wat schattig al die graftakkies die me vragen een gmailadres voor ze te regelen, vanwege al hun providerwisselingen.
Uh?quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
Wat schattig al die graftakkies die me vragen een gmailadres voor ze te regelen, vanwege al hun providerwisselingen.
feyenoord zal toch wel winnen? zijn goed bezig laatste tijd.quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Op dit moment ben ik al blij als de gewoon even een kans afmaken en dan maar snel met 3 puntjes weg uit Arnhem.
Nee dankje, en ik verwacht toch wel dat ze, de thuisploeg, in Almelo gaat winnen eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 15:33 schreef perro. het volgende:
[..]
feyenoord zal toch wel winnen? zijn goed bezig laatste tijd.
anders kom je maar mee psv supporten, jongedame.
ja, ik ook. zou eruit zien anders.quote:Op zondag 9 november 2014 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dankje, en ik verwacht toch wel dat ze in Almelo gaan winnen eigenlijk.
Triest inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
too late.quote:Op zondag 9 november 2014 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dankje, en ik verwacht toch wel dat ze, de thuisploeg, in Almelo gaat winnen eigenlijk.
Mooi, hoe laat moet ik je ophalen om je af te zetten bij je verjaardag?quote:
ophalen? jij neemt haar niet eens mee uit de avond voor haar verjaardag? hoef je haar 's morgens ook niet meer op te halen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi, hoe laat moet ik je ophalen om je af te zetten bij je verjaardag?
Het is dan ook niet haar eigen verjaardag.quote:Op zondag 9 november 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ophalen? jij neemt haar niet eens mee uit de avond voor haar verjaardag? hoef je haar 's morgens ook niet meer op te halen.
details, details.quote:Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is dan ook niet haar eigen verjaardag.
Het is de verjaardag van m'n oma. Ga je mee?quote:Op zondag 9 november 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi, hoe laat moet ik je ophalen om je af te zetten bij je verjaardag?
Whut?quote:
Die zijn niet zo goed met computers, he. Niet dat ik dat ben, maar dit kan ik nog net.quote:
Heb je het over de graftakkies of de providerwisselingen?quote:
Daarom voel ik me altijd zo nutteloos.quote:
Kan ik meteen de familie meeten!quote:Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is de verjaardag van m'n oma. Ga je mee?
De graftakkies.quote:Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Die zijn niet zo goed met computers, he. Niet dat ik dat ben, maar dit kan ik nog net.
[..]
Heb je het over de graftakkies of de providerwisselingen?
Is er gebak?quote:Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is de verjaardag van m'n oma. Ga je mee?
Nou, waar heb je het over?quote:Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Die zijn niet zo goed met computers, he. Niet dat ik dat ben, maar dit kan ik nog net.
[..]
Heb je het over de graftakkies of de providerwisselingen?
Ik herken het wel hoor. De mijne poets ik niet eens zo vaak meerquote:Op zondag 9 november 2014 15:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarom voel ik me altijd zo nutteloos.
Ze hebben een e-mailadres van hun provider, maar doordat ze genoodzaakt zijn daar steeds van te wisselen, moeten ze hun e-mailadres steeds wijzigen. Daarom een adres dat je bij een providerwisseling niet hoeft te wijzigen, maar dat instellen is natuurlijk uiterst lastig.quote:
toch is mail van je provider wat beter voor je privacy dan google. denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze hebben een e-mailadres van hun provider, maar doordat ze genoodzaakt zijn daar steeds van te wisselen, moeten ze hun e-mailadres steeds wijzigen. Daarom een adres dat je bij een providerwisseling niet hoeft te wijzigen, maar dat instellen is natuurlijk uiterst lastig.Who you gonna call? Fascination! :'D
Dat zou best kunnen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
toch is mail van je provider wat beter voor je privacy dan google. denk ik.
Je werkt met oudjes ofzo?quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze hebben een e-mailadres van hun provider, maar doordat ze genoodzaakt zijn daar steeds van te wisselen, moeten ze hun e-mailadres steeds wijzigen. Daarom een adres dat je bij een providerwisseling niet hoeft te wijzigen, maar dat instellen is natuurlijk uiterst lastig.Who you gonna call? Fascination! :'D
Geen idee, boeit ook niet echt.quote:Op zondag 9 november 2014 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je werkt met oudjes ofzo?![]()
Maar waarom genoodzaakt steeds te wisselen dan?
Graftakkies.quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
Je bent gewoon onmisbaar voor dit soort handelingen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is je cake gelukt?quote:Op zondag 9 november 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee, boeit ook niet echt.
Onderste stuk (koekgedeelte) laat soms een beetje los, dus dat zal wel niet goed zijn, maar hij is erg lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |