vroeger waren de orgies veel groter idd.quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef Barbusse het volgende: [..] Ik dacht dat er wel meer namen in zouden zitten hoor....
Suck it.quote:
Vroegerquote:Op zondag 9 november 2014 15:14 schreef perro. het volgende:
[..]
vroeger waren de orgies veel groter idd.
Daar heb ik ook wel eens wat van gehoord...quote:Op zondag 9 november 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VroegerDe tijd van meets in parenclubs en zo
Ja, wel een paar kansen, maar niet echt boeiend ofzo tot nu toe.quote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
[..]
vitesse-feyenoord? schakel net pas in, 0-0?
Wat wil je met zo'n scheidsrechter. Pfff...quote:
jammer. met zo'n ogenschijnlijke topper.quote:Op zondag 9 november 2014 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel een paar kansen, maar niet echt boeiend ofzo tot nu toe.
lol, nou niet sarcastisch worden.quote:Op zondag 9 november 2014 15:29 schreef perro. het volgende:
[..]
jammer. met zo'n ogenschijnlijke topper.
Maakt niet uit. Op dit moment ben ik al blij als de gewoon even een kans afmaken en dan maar snel met 3 puntjes weg uit Arnhem.quote:
graftakkies zijn een doelgroep?quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
Wat schattig al die graftakkies die me vragen een gmailadres voor ze te regelen, vanwege al hun providerwisselingen.
Uh?quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
Wat schattig al die graftakkies die me vragen een gmailadres voor ze te regelen, vanwege al hun providerwisselingen.
feyenoord zal toch wel winnen? zijn goed bezig laatste tijd.quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Op dit moment ben ik al blij als de gewoon even een kans afmaken en dan maar snel met 3 puntjes weg uit Arnhem.
Nee dankje, en ik verwacht toch wel dat ze, de thuisploeg, in Almelo gaat winnen eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 15:33 schreef perro. het volgende:
[..]
feyenoord zal toch wel winnen? zijn goed bezig laatste tijd.
anders kom je maar mee psv supporten, jongedame.
ja, ik ook. zou eruit zien anders.quote:Op zondag 9 november 2014 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dankje, en ik verwacht toch wel dat ze in Almelo gaan winnen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |