SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL / Het grote Jetro Willems topic
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 13:16:32 ]
Dat is een beetje het niveau van de Feyenoord-supportersquote:Op zondag 9 november 2014 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
VBL / Tientallen Ajax-supporters op de vuist in Zwolle
Zou J. Alba ook tips krijgen van Jetro?quote:Op zondag 9 november 2014 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Gerucht gaat dat spelers als Alaba en Alba speciaal naar Eindhoven vliegen voor tips van ons aller Jetro.
Wat hebben ze daar uberhaupt te zoeken.quote:Op zondag 9 november 2014 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is een beetje het niveau van de Feyenoord-supporters
Er zit een deuk in xDquote:
Omdat lat.quote:
Ze maken dit seizoen bijna alleen maar countergoals, wel mooiquote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Poeh Ajax weer domineren hoor. Man man.
lol, ironisch dat dit van een psv fan komtquote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze maken dit seizoen bijna alleen maar countergoals, wel mooi
als je dat zegt wijzen ze naar psvquote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoezo? Ajacieden zeuren steeds over het feit dat PSV countert, terwijl ze dat zelf ook doen. Ik vind het prima hoor. Maar dan niet zeggen dat je wil domineren.quote:Op zondag 9 november 2014 13:23 schreef Seam het volgende:
[..]
lol, ironisch dat dit van een psv fan komt
Ze willen het wel, maar ze kunnen het niet.quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoezo? Ajacieden zeuren steeds over het feit dat PSV countert, terwijl ze dat zelf ook doen. Ik vind het prima hoor. Maar dan niet zeggen dat je wil domineren.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ajax supporters zijn gewoon lui, kiezen de beste club (in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal) om te supporteren
successupporters hequote:Op zondag 9 november 2014 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ajax supporters zijn gewoon lui, kiezen de beste club (in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal) om te supporteren
Ik heb voor de eredevisieclub het dichtst bij huis gekozen.quote:
1-2 gemistquote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar is Stijn danquote:Op zondag 9 november 2014 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het jammer dat topusers als Ajacied422 en Johannes afwezig zijn.
Ik ook en dat is Ajaxquote:Op zondag 9 november 2014 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb voor de eredevisieclub het dichtst bij huis gekozen.
Onderweg naar Amsterdam kom ik eerst langs AZquote:
Nee, ze twitteren over El Ghazi.quote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Na de Barcelona wedstrijden kijkt heel de wereld naar El-Ghazi.
het zit diepquote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het woord 'mad' is elke waarde inmiddels kwijt.
In plaats daarvan hebben we de topuser Herqulesquote:Op zondag 9 november 2014 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
andere route nemenquote:Op zondag 9 november 2014 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onderweg naar Amsterdam kom ik eerst langs AZ
quote:Op zondag 9 november 2014 13:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In plaats daarvan hebben we de topuser Herqules
Johannes is geroyeerd.quote:Op zondag 9 november 2014 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 13:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zekerquote:Op zondag 9 november 2014 13:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik niet, Ajax en Utrecht zijn een beetje zelfde afstand, maarja Utrechtquote:Op zondag 9 november 2014 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onderweg naar Amsterdam kom ik eerst langs AZ
Geroyeerd? Ik heb iets gemist?quote:
Nooit meer LR in dit topic.quote:Op zondag 9 november 2014 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is echt wel zonde jaquote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit meer LR in dit topic.
Mis hem elk moment.
Waar hangen die twee uit danquote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mis hem elk moment.
Die zelfbenoemd VI-hooligan was niet aanwezig in topic nr. 1000. Dan doe je niet meer mee.quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geroyeerd? Ik heb iets gemist?
Permanent weggetrapt?quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mis hem elk moment.
Herqules is al tig keer geband, maar die perm-ban blijft uit.quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WeerGilders ofzoiets deed ook altijd trollen. Die is nu gebanned.
What about JC, Inso et al?quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, en dit lijkt permanenter dan de hmf perms
quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit zeggen als psv zijndequote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja man. Maar niet veel man, was vanochtend kerk en heb straks verjaardag met schoonfamilie.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik leg het daarna toch uit, leer eens lezen joodje
Je praat tegen syntix.quote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik leg het daarna toch uit, leer eens lezen joodje
Echt? Daar ben ik wel heel blij meequote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, begrijp er niet veel van.quote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
had iets met Piet van doen, niet Van Hooydonk
Kerkquote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man. Maar niet veel man, was vanochtend kerk en heb straks verjaardag met schoonfamilie.
kan niet eens feyenoord kijken
Maar zonder LR is jullie team incompleet. Nooit meer Varg, nooit meer ADO gegeil, nooit meer gebash op de liedjes van SCCquote:
Ja hij moet ook echt terug.quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar zonder LR is jullie team incompleet. Nooit meer Varg, nooit meer ADO gegeil, nooit meer gebash op de liedjes van SCC
ik zou je graag willen dm´en met de uitleg, maar het schijnt dat die worden doorgelezen. vandaar dan ook weer de banquote:
neuh, het had meer iets te doen met zijn expressiemethoden volgens mijquote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
had iets met Piet van doen, niet Van Hooydonk
DM gelezen? Als dat waar is zijn we wel weer op een nieuw dpietepunt gekomen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou je graag willen dm´en met de uitleg, maar het schijnt dat die worden doorgelezen. vandaar dan ook weer de ban
quote:Op zondag 9 november 2014 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cambuur sterker. Ajax zal dan zo wel de 1-3 maken.
Je daarover verbazenquote:Op zondag 9 november 2014 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
DM gelezen? Als dat waar is zijn we wel weer op een nieuw dpietepunt gekomen.
Oeps. tikfoutje.
Ja, Herqules en WeertGeelders vervangen hem als modquote:
De vrouw van Danny betast.quote:
Ja echt belachelijk man.quote:Op zondag 9 november 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij nou eens wat meer speeltijd krijgt
Terechte klacht, nu gaat het wel weer door de aanwezigheid van Inso en Tarado, maar netquote:
Ik vind Herqules wel een goede user.quote:Op zondag 9 november 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Herqules en WeertGeelders vervangen hem als mod
madquote:Op zondag 9 november 2014 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Herqulez zal wel nu mad gaan roepen.
dankje, dat is wederzijdsquote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vind Herqules wel een goede user.
Haha. Nee.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij zijn stream begint Twente pas om 15:10
Sowieso de Mods hierquote:Op zondag 9 november 2014 13:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het dartsen is niet veel beter met die mafkees van een PoepOrz.
Die verneukt de boel daar ook ja. Waar is Powerloungen? Dan gaat het niveau weer omhoog straks. #teamfeboquote:Op zondag 9 november 2014 13:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het dartsen is niet veel beter met die mafkees van een PoepOrz.
Ik zit lekker naar SCC aids te kijkenquote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die verneukt de boel daar ook ja. Waar is Powerloungen? Dan gaat het niveau weer omhoog straks. #teamfebo
Drizzt en Katina ook. En de Donquote:
Ambrogodquote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij het darten schuift soms Ambrosius aan. Maar die bijt niet.
haha. Jouw ip.quote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Herqules moet mod worden.
Je hebt gestemd op: Ja
Je IP is: 12.34.567.890
dankjequote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Herqules moet mod worden.
Je hebt gestemd op: Ja
Je IP is: 12.34.567.890
oepsquote:
Wat een baas he.quote:Op zondag 9 november 2014 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Don beste mod zo'n beetje ooit.
altijd hij zorgde voor mijn unban
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sig heiltorssonquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 13:46 schreef Herqules het volgende:
[..]Mooi dat je dat wil toegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla even over als je het niet erg vindt. Gisteren ook al die andere aids uit Friesland gekregen. Straks het dartenquote:Op zondag 9 november 2014 13:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zit lekker naar SCC aids te kijken
Ik ben niet meer aan het kijken. Op bezoek bij schoonouders he.quote:
Gelukkig zo dertsen jaquote:Op zondag 9 november 2014 13:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik sla even over als je het niet erg vindt. Gisteren ook al die andere aids uit Friesland gekregen. Straks het darten
kan dus toch ergerquote:Op zondag 9 november 2014 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben niet meer aan het kijken. Op bezoek bij schoonouders he.
De omstandigheden zijn ook nog eens zwaar onder de maat.quote:
Wat een kenner.quote:
Counter ja?quote:
heb je in NL sowieso nietquote:Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef hafcfan het volgende:
Er zijn users die denken dat Cambuur echt een goeie ploeg heeft.
Ik was net aan het bedenken over wie ik zou gaan fantaseren, maar het wordt dus Milik.quote:
Messi El Makrini is eruit gehaald he, de spil van het team.quote:Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef hafcfan het volgende:
Henk de Jong heeft die illusie ook. Wel lekker gewoon gebleven.quote:Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef hafcfan het volgende:
Excelsior is beter.quote:Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef hafcfan het volgende:
Harenquote:
Ja dat van vorige week was een beetjequote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Henk de Jong heeft die illusie ook. Wel lekker gewoon gebleven.
Wat?quote:Op zondag 9 november 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat van vorige week was een beetje. Ook niks voor hem.
Kan evengoed een counter zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dit was over 4 schijven uit het Ajax boekje
Lekker Ajax aanpakken ja toch. Ophouden met hun op een voetstuk praten en nog meer van dat gelul.quote:
Het Narodowy heeft geen kunstgras en daar gaf Milik de moffen pakkiequote:Op zondag 9 november 2014 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Jammer genoeg is Milik alleen goed op kunstgras, net als Piet Wildschut alleen schitterde als er sneeuw op het veld lag.
Krijg je als je meer dan 3k op je rekening hebt staan.quote:Op zondag 9 november 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat van vorige week was een beetje. Ook niks voor hem.
nouja cambuur speelt wel traditioneel zwak thuis tegen de toppers.quote:Op zondag 9 november 2014 13:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker Ajax aanpakken ja toch. Ophouden met hun op een voetstuk praten en nog meer van dat gelul.
Het enige wat ik me van Piet kan herinneren is dat hij wel een lekker wijf heeft gescoord toenquote:Op zondag 9 november 2014 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Jammer genoeg is Milik alleen goed op kunstgras, net als Piet Wildschut alleen schitterde als er sneeuw op het veld lag.
11 tegen 11quote:Op zondag 9 november 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja cambuur speelt wel traditioneel zwak thuis tegen de toppers.
Niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 9 november 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk is iedere aanval dat tenzij vanaf de aftrap
ze zijn gewoon niet zo sterkquote:Op zondag 9 november 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op zondag 9 november 2014 13:55 schreef RubenSosa het volgende:
is wachten totdat boilessen weer naar zijn hamstring grijpt omdat hij weer voorbij gelopen wordt door weer een narsingh.
Bruma doet weer mee.quote:Op zondag 9 november 2014 13:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Bij PSV is het best vaak 10 tegen 11
quote:Op zondag 9 november 2014 13:55 schreef RubenSosa het volgende:
is wachten totdat boilessen naar zijn hamstring grijpt omdat hij weer voorbij gelopen wordt door weer een narsingh.
ze hadden anders een mooi rentree in de eredivisiequote:Op zondag 9 november 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorin bijna genant, van der Streek, Reijnen en Pereira zitten hier ook op hun max.quote:
ja het ene Engels en het andere Nederlandsquote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt eraan of je counter en omschakeling als synoniem ziet
iddquote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, een verdiende 1-4 zou het leuker maken.
omschakeling heeft wel een minder negatieve bijklank, goede omschakeling is hier een kwaliteit, bij counter denken we aan afbraakvoetbal zoals bij Chelsea en Italië van een aantal jaartjes geleden.quote:Op zondag 9 november 2014 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het ene Engels en het andere Nederlands
Jij met je verdienen. Het is voetbal.quote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, een verdiende 2-3 zou het leuker maken.
Mortaxx vindt dit leuk.quote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doe nou niet. Je zet jezelf voor schut
Nu pas?quote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doe nou niet. Je zet jezelf voor schut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |