Dit kom ik wel eens vaker tegen. Vind ik altijd zo'n vage bewoording, hoewel het natuurlijk niet fout is, maar tochquote:Op zondag 9 november 2014 12:59 schreef tong80 het volgende:
Meer dan dertig voetbalsupporters zijn in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden in Zwolle, onder wie 31 aanhangers van Ajax.
Vreselijk ja. Net een treinstation.quote:Op zondag 9 november 2014 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is zo'n godsvergeten lelijk stadion hè:
[ afbeelding ]
Of een justitiële inrichting.quote:
Dit kun je toch geen stadion meer noemen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is zo'n godsvergeten lelijk stadion hè:
[ afbeelding ]
Doe Dezen de groetjes.quote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft er al iemand "tokkies" gezegd? Nee? Nou, bij dezen.
Het zit anders bij elke thuiswedstrijd tjokvol...quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Dit kun je toch geen stadion meer noemen.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. Je hoeft niet geleerd te hebben om te zien dat het stadion van PEC op een gevangenis lijkt.quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zit anders bij elke thuiswedstrijd tjokvol...
Het zal wel afgunst zijn van mensen die PEC het succes niet gunnen. Vorig seizoen een prima seizoen gedraaid, KNVB-beker gewonnen, Johan Cruijff-schaal gewonnen, Europees voetbal gehaald, en nu weer een verdienstelijke seizoensstart met een nette 5e plaats na 12 wedstrijden.
Er klinkt gewoon een boel afgunst door in sommige posts in dit topic. Dat terwijl PEC een provincieclub met een bescheiden begroting is, die boven z'n stand presteert.quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. Je hoeft niet geleerd te hebben om te zien dat het stadion van PEC op een gevangenis lijkt.
Doei.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik woon in Zwolle en ben altijd Ajax-fan geweest (hoewel ik PEC zeker de KNVB-beker gunde).
Zal wel dagen voor de wedstrijd bekonkeld zijn al op sociale media of iets in die trend. Dat soort afspraakjes gebeuren wel vaker.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik woon in Zwolle en ben altijd Ajax-fan geweest (hoewel ik PEC zeker de KNVB-beker gunde). Ik moet zeggen dat ik sinds die bekerfinale een steeds grotere hekel aan Ajax-fans begin te krijgen.
Wat was de reden voor ze om in Zwolle uit te stappen te gaan rellen? Frustratie over de verloren bekerfinale en Johan Cruijffschaal-wedstrijd?
Station Zwolle is toch zo'n "overstap"-station? Als je vanuit het westen naar óf Groningen óf Leeuwarden moet dan moet je daar toch overstappen?quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik woon in Zwolle en ben altijd Ajax-fan geweest (hoewel ik PEC zeker de KNVB-beker gunde). Ik moet zeggen dat ik sinds die bekerfinale een steeds grotere hekel aan Ajax-fans begin te krijgen.
Wat was de reden voor ze om in Zwolle uit te stappen te gaan rellen? Frustratie over de verloren bekerfinale en Johan Cruijffschaal-wedstrijd?
Ajacieden staan er sowieso om bekend niet bepaald de beste supporters te zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |